SMLOUVA O DÍLO uzavřená ve smyslu § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů {dále jen „občanský zákoník") Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřeli: 1. Základní škola Mazurská, Praha 8, Svídnická la se sídlem: Svídnická la/599, 181 00 Praha 8 - Troja IČO: 60433329 zastoupena: Mgr. Miladou Bulirschovou, ředitelkou (dále jen „objednatel" na straně jedné) a 2. B.U.V. spol. s.r.o. se sídlem: Radlická 591/115, Praha 5 bankovní spojení: Česká spořitelna a.s. č. účtu: 211 268 1399/0800 IČO: 41192231 DIČ: CZ41192231 zastoupena: Pavlem Švárou zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 4930 (dále jen „zhotovitel" na straně druhé) (objednatel a zhotovitel dále též označováni jako „smluvní strany") Článek I. Předmět smlouvy 1.1. Tato smlouva je uzavirana se zhotovitelem jako vítězným dodavatelem v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Vybudování venkovní učebny (altánu) v areálu ZŠ Mazurská" (dále jen 11veřejná zakázka"). Základním podkladem pro plnění dle této smlouvy je nabídka zhotovitele ze dne 14.12.2017 předložená v rámci výše uvedeného zadávacího řízení. 1.2. Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést pro objednatele níže uvedené dílo řádně, v dohodnutém termínu a v kvalitě níže specifikované, tj. zejména bez vad a nedodělků, včetně všech objednatelem požadovaných změn díla a jeho součástí (dále jen „dílo"). 1.3. Objednatel se zavazuje při provádění díla řádně spolupůsobit a zhotoviteli řádně provedené dílo zaplatit, a to za podmínek a v termínech touto smlouvou sjednaných. 1.4. Zhotovitel prohlašuje, že na základě svých odborných znalostí a zkušeností je schopen poskytnout objednateli předmět díla v požadovaném termínu, rozsahu a kvalitě. 1.5. Zhotovitel prohlašuje, že se seznámil s rozsahem, povahou a specifikací díla. Jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci díla a disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou nezbytné pro realizaci díla za cenu stanovenou dle článku VI. této smlouvy. 1.6. Zhotovitel se zavazuje, že předmět této smlouvy provede v souladu s právními předpisy, jakož i v souladu se všemi normami obsahujícími technické specifikace a technická řešení, technické a technologické postupy a další kritéria zajišťující, že materiály, výrobky, postupy a služby jsou vyhovující a dostatečné pro zhotovení díla. 1.7. Zhotovitel prohlašuje, že předmět plnění dle této smlouvy není plněním nemožným a pečlivě zvážil všechny možné důsledky uzavření této smlouvy. Článek lI. Předmět díla 2.1. Předmět díla spočívá v provedení činností uvedených v příloze č. 1 této smlouvy - Soupisu prací. Bližší specifikace je uvedena v projektové dokumentaci, která byla součástí zadávací dokumentace k veřejné zakázce. Projektová dokumentace byla zpracována společností FACT s.r.o., IČO: 26187094, se sídlem Praha 4, Podolská 401/50, PSČ 147 00 (dále jen „projektová dokumentace"). 2.2. Součástí díla jsou veškeré práce a dodávky, činnosti a úkony nutné k řádnému a včasnému provedení díla tak, jak je popsáno v této smlouvě a podkladech pro zpracování nabídky v rámci veřejné zakázky. Článek Ill. Doba a místo plnění 3.1. Místem plnění je území městské části Praha 8, blíže specifikované v projektové dokumentaci. 3.2. Termín předání a převzetí staveniště: do 7 kalendářních dnů od vyzvání objednatelem, nejpozději do 30. 6. 2018. 3.3. Den předání a převzetí staveniště se považuje za den zahájení stavebních prací. 3.4. Zhotovitel je povinen dokončit dílo nejpozději do 60 kalendářních dnů od zahájení stavebních prací. 3.5. Zhotovitel je oprávněn předat dílo kdykoli během dohodnuté lhůty, je však povinen alespoň 2 pracovní dny dopředu vyzvat objednatele k převzetí díla. Toto neplatí v případě, že čas předání díla připadne na poslední den lhůty. 3.6. Změna výše uvedených termínů je možná pouze na základě změny této smlouvy s výjimkou vyšší moci a přerušení provádění díla na základě pokynu objednatele. 3.7. Pro účely této smlouvy se za vyšší moc považují případy, které nejsou závislé na smluvních stranách, ani těmito stranami ovlivnitelné, které svou povahou brání smluvním stranám plnit jejich závazky. Za případ vyšší moci se považuje např. válka, mobilizace, vzpoura, povstání, sabotáž, výbuch, požár, pád letadla, přírodní katastrofy (záplavy, zemětřesení apod.). Za případ vyšší moci se rovněž považuje změna nebo zrušení obecně závazných předpisů, platných v době uzavírání této smlouvy, v důsledku kterých by došlo k takové změně poměrů oproti těm, za jakých byla tato smlouva uzavírána, že by nebylo možné spravedlivě požadovat, aby tato smlouva byla plněna. 3.8. Zhotovitel je povinen přerušit provádění díla na základě písemného pokynu objednatele, který mu objednatel předá. Pro takový pokyn postačuje rovněž zápis do stavebního deníku. Jestliže dílo nelze provést bez přerušení vzhledem k technologickému postupu nebo potřebě součinnosti při jeho provádění s ostatními účastníky výstavby, je zhotovitel povinen provádění díla těmto podmínkám přizpůsobit a dbát přitom pokynů objednatele, aniž by došlo ke změně sjednaného času plnění nebo ceny díla. 5.8. Zhotovitel se zavazuje bezplatně odstranit oznámené vady ve lhůtě dle článku IX. této smlouvy. 5.9. Pro opětovné předání díla se výše uvedený postup uplatní obdobně. 5.10. Zhotovitel se zavazuje předat spolu s dílem všechny doklady nebo jiné dokumenty, které objednatel potřebuje k užívání díla v souladu s účelem vyplývajícím z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání díla obvyklý, nebo které požadují právní předpisy, zejména se jedná o dokumentaci skutečného provedení stavby (geodetické zaměření vč. seznamu souřadnic a vč. výkresu ve formátu dgn, dwg, vyk nebo dxf, finální realizační dokumentace popisující konečný reálný stav). Při předání a převzetí díla předá zhotovitel objednateli originál stavebního deníku, záznamy o kontrolách díla, včetně jeho zakrytých částí, provozní řády a návody k obsluze technických nebo jiných zařízení nebo přístrojů, pokud jsou součástí díla, doklady prokazující způsob, jakým naložil s jednotlivými druhy stavebního odpadu, doklady, jejichž předání je součástí závazku zhotovitele provést dílo. Jestliže tyto doklady zhotovitel objednateli nepředá, je objednatel oprávněn odmítnout převzetí díla, nedohodnou-li se strany jinak. Článek VI. Cena a platební podmínky 6.1. Cena za celé provedené dílo je stanovena jako cena pevná, tj. zahrnuje veškeré náklady zhotovitele související s provedením díla. Dále jsou součástí ceny i služby a dodávky, které nejsou výslovně uvedeny, ale zhotovitel, jakožto odborník o nich ví nebo vědět musel, neboť jsou nezbytné k provedení díla. 6.2. Cena za řádně provedené a předané dílo dle článku li. této smlouvy a další s dílem související úkony je stanovena takto: 709 972,62 Kč bez DPH 149 094,25Kč DPH v sazbě 21 % 859 066,87Kč včetně DPH (slovy: osmsetpadesátdevěttisícšedesátšet korun českých včetně DPH) 6.3. Celková cena je stanovena v souladu s přílohou č. 1 této smlouvy - Soupisem prací. Jednotkové ceny uvedené v příloze č. 1 této smlouvy - Soupisu prací jsou konečné a maximální a mohou být měněny pouze se změnou sazeb DPH či jiných daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu plnění. Soupis prací musí být v souladu s projektovou dokumentací. 6.4. Zhotovitel je oprávněn vystavit fakturu až po zhotovení celého díla, tj. provedení všech stavebních úprav uvedených v příloze č. 1 této smlouvy - Soupisu prací. 6.5. Faktura musí obsahovat údaje uvedené v§ 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších přepisů, a v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. 6.6. Součástí faktury bude podrobná specifikace provedených stavebních prací tak, aby byla v souladu s platnými účetními a daňovými předpisy, a to za účelem řádného vedení evidence majetku objednatele v souladu s těmito právními předpisy. 6.7. Faktura je splatná do 21 kalendářních dnů ode dne jejího doručení objednateli. 6.8. Objednatel je oprávněn do data splatnosti vrátit fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti či požadované přílohy nebo obsahuje jiné cenové údaje nebo jiný druh plnění než dohodnuté v této smlouvě s tím, že doba splatnosti nové (opravené) faktury začíná znovu běžet ode dne jejího doručení objednateli. 6.9. Faktura je považována za zaplacenou okamžikem odepsání příslušné částky z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele. 6.10. Zhotovitel není oprávněn postoupit jakoukoliv pohledávku z této smlouvy za objednatelem bez předchozího písemného souhlasu objednatele. V případě porušení této povinnosti je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši případně postoupené pohledávky. Zhotovitel dále není oprávněn jednostranně započíst jakékoliv pohledávky vůči objednateli, plynoucí z předmětu tohoto smluvního vztahu bez předchozího písemného souhlasu objednatele. Článek VII. Práva a povinnosti smluvních stran 7.1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo s odbornou péčí a obstarat vše, co je k provedení díla potřeba. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v souladu s podklady k veřejné zakázce, se schválenou projektovou dokumentací a s požadavky veřejnoprávních orgánů, a je povinen zajistit, aby dílo odpovídalo obecně platným právním předpisům ČR, v této smlouvě uvedeným dokumentům a příslušným technickým normám, jejichž závaznost si smluvní strany tímto sjednávají. 7.2. Zhotovitel, jako odborně způsobilá osoba, je povinen zkontrolovat technickou část předané dokumentace nejpozději před zahájením prací na příslušné části díla a upozornit objednatele bez zbytečného odkladu na zjištěné vady a nedostatky a předat mu soupis zjištěných vad a nedostatků předané dokumentace včetně návrhů na jejich odstranění a včetně vymezení dopadu na předmět a cenu plnění. 7.3. Zhotovitel je povinen po celou dobu provádění plnění podle této smlouvy disponovat potřebnou kvalifikací. Zhotovitel je na žádost objednatele povinen existenci skutečností prokazujících potřebnou kvalifikaci objednateli prokázat ve lhůtě stanovené objednatelem a způsobem dle požadavku objednatele. 7.4. Zhotovitel se zavazuje neprodleně informovat objednatele o všech skutečnostech, které by mu mohly způsobit finanční, nebo jinou újmu, o překážkách, které by mohly ohrozit termíny stanovené touto smlouvou, a o vadách předaného díla. 7.5. Dílo může zhotovitel provést prostřednictvím subdodavatelů, odpovídá však, jako by plnil sám. 7.6. Zhotovitel povede ode dne převzetí staveniště stavební deník. V průběhu pracovní doby musí být trvale dostupný na staveništi. Do stavebního deníku budou zapisovány všechny skutečnosti, rozhodné pro plnění smlouvy, zejména údaje o časovém postupu prací a jejich jakosti, důvody odchylek prováděných prací od projektové dokumentace, o provedených zkouškách a další údaje potřebné k posouzení prací objednatelem. 7.7. V případě, že dojde k přerušení prací na prováděném dílu, zavazuje se zhotovitel adekvátním způsobem dle stavu rozestavěnosti zabezpečit již provedenou část díla tak, aby nedošlo ke škodě na této části díla. 7.8. Zhotovitel je povinen provést všechna opatření pro snížení vzniku škod, odpovídajícím způsobem zabezpečit místo stavby a znemožnit přístup na staveniště neoprávněným osobám. 7.9. Objednatel se zavazuje poskytovat zhotoviteli nezbytnou so provedení díla, zejména předat zhotoviteli nejpozději v den projektovou dokumentaci pro provádění stavby včetně techn s dalšími dokumenty, které jsou nezbytné pro provedení díla; bude uveden v protokolu o předání a převzetí staveniště. Článek VIII. Staveniště 8.1. Objednatel předá zhotoviteli staveniště ve stavu způsobilém k zařízení staveniště v termínech dle článku Ill. této smlouvy. 8.2. Objednatel předá staveniště zhotoviteli formou protokolu, pac stranami a TDI, s vyznačením přístupů a tras pro příjezd ke stavbě. 8.3. Zhotovitel je povinen zabezpečit zařízení staveniště, a to v so souladu s dalšími požadavky objednatele a TDI. Při provádění s platných norem, vyhlášek a technických předpisů výrobků. Bud pracovní postupy, ČSN a bezpečnostní předpisy. Článek IX. Záruka a odpovědnost zhotovitele za vady 9.1. Zhotovitel poskytuje objednateli záruku na dílo po dobu 60 mě díla. Záruční doba běží od dne předání a převzetí díla v souladu s i 9.2. Objednatel má nárok na bezplatné odstranění jakékoli vady, kterou mělo dílo při předání a převzetí, nebo kterou objednatel zjistil kdykoli během záruční dob 9.3. Zhotovitel se zavazuje vadu díla odstranit neprodleně, nejpozději však do deseti dnů ode dne doručení písemného oznámení objednatele o vadách díla. 9.4. Oznámení musí obsahovat popis vady díla a právo, které objednatel v důsledku vady díla uplatňuje. 9.5. V případě, že zhotovitel reklamované vady neodstraní ve sjednané lhůtě, je objednavatel oprávněn pověřit odstraněním vad jinou specializovanou společnost. Veškeré takto vzniklé náklady uhradí objednateli zhotovitel. 9.6. V případě prodlení zhotovitele s odstraněním reklamované vady je objednavatel oprávněn požadovat od zhotovitele smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč kalendářní den prodlení a vadu až do doby jejího odstranění. Článek X. Pojištění odpovědnosti za škodu 10.1. Zhotovitel je povinen před podpisem této smlouvy předložit poj odpovědnosti za škodu způsobenou v souvislosti s plněním té1 pojistného plnění bude činit minimálně 5.000.000,- Kč. 10.2. Zhotovitel je povinen udržovat pojistnou smlouvu dle výše uvedeného odstavce v platnosti po celou dobu plnění dle této smlouvy a do druhého pracovního dne od vyzvání objednatelem je povinen ji předložit k nahlédnutí objednateli. Článek XI. Smluvní pokuta a náhrada újmy 11.1. Při prodlení se splněním termínu dle článku Ill. této smlouvy je zhotovitel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové ceny včetně DPH dle odst. 6.2. této smlouvy za každý, byť započatý den prodlení. 11.2. Neodpovídá-li předmět této smlouvy požadavkům dle článku li. této smlouvy nebo projektové dokumentaci, je zhotovitel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové ceny včetně DPH dle odst. 6.2. této smlouvy za každý jednotlivý případ porušení povinnosti. Zároveň má objednatel právo odstoupit od této smlouvy. 11.3. V případě, že zhotovitel nepředloží pojistnou smlouvu v souladu s odst. 10.2. této smlouvy, je zhotovitel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny včetně DPH dle odst. 6.2. této smlouvy. Zároveň má objednatel právo odstoupit od této smlouvy. 11.4. Objednatel je oprávněn požadovat za porušení jakékoliv povinnosti stanovené touto smlouvou smluvní pokutu ve výši 0,2 % z celkové ceny včetně DPH dle odst. 6.2. této smlouvy za každé jednotlivé porušení povinnosti dle této smlouvy, přičemž smluvní pokuta může být uplatňována opakovaně. 11.5. Splatnost smluvních pokut činí 21 kalendářních dnů od doručení nároku na její uhrazení druhé smluvní straně. 11.6. Smluvní pokuty se sčítají. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo smluvních stran na úhradu způsobené újmy vzniklé v souvislosti s plněním předmětu této smlouvy v plné výši. 11.7. Zhotovitel odpovídá za újmu způsobenou porušením povinnosti dle této smlouvy, opomenutím nebo zásadně nekvalitním prováděním smluvní činnosti v plné výši. 11.8. Náhrada újmy se řídí platnými ustanoveními vztahujícími se k náhradě majetkové a nemajetkové újmy stanovené občanským zákoníkem. 11.9. Jakákoliv ustanovení týkající se omezení výše či druhu škody se nepřipouští. 11.10. Objednatel je oprávněn provést zápočet jakéhokoli svého nároku, včetně smluvní pokuty, proti nároku zhotovitele na zaplacení ceny díla nebo jeho části. Možnost zápočtu pohledávky objednatele smluvní strany v rámci této smlouvy výslovně sjednávají. Článek XII. Nebezpečí škody 12.1. Zhotovitel nese od okamžiku předání staveniště nebezpečí škody na díle, na věcech určených k jeho provedení a na staveništi. 12.2. Nebezpečí škody na díle přechází na objednatele převzetím díla. Jestliže objednatel převzal dílo s vadami, přechází nebezpečí škody na díle na objednatele odstraněním všech vad. Nebezpečí na staveništi přechází na objednatele po předání a převzetí díla a vyklizení staveniště zhotovitelem. Článek XIII. Ochrana informací 13.1. Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost ohledně skutečností, které se v souvislosti s plněním této smlouvy dozvěděly nebo které označily za důvěrné. Zhotovitel je povinen přijmout opatření k ochraně důvěrných informací. Důvěrné informace mohou být zhotovitelem použity výhradně k plnění této smlouvy. 13.2. Zhotovitel nesdělí či nezpřístupní žádnou z důvěrných informací třetím osobám, nevyužije ji k vlastnímu prospěchu nebo jinak nezneužije. 13.3. Obě smluvní strany se zavazují, že zachovají jako důvěrné informace a zprávy týkající se vlastní spolupráce a vnitřních záležitostí smluvních stran a předmětu této smlouvy, pokud by jejich zveřejnění mohlo poškodit druhou smluvní stranu. 13.4. Zhotovitel bude považovat za důvěrné takové informace, které budou jako důvěrné označené, nebo informace, u kterých se z povahy věci dá předpokládat, že se jedná o informace podléhající závazku mlčenlivosti, nebo informace o objednateli, které mohly z povahy věci být považovány za důvěrné a které se zhotovitel dozví v souvislosti s plněním smlouvy. 13.5. Zhotovitel je povinen svého případného poddodavatele zavázat povinností mlčenlivosti a respektováním práv objednatele nejméně ve stejném rozsahu, v jakém je dle této smlouvy zavázán sám. Článek XIV. Ukončení smluvního vztahu 14.1. Smluvní strany jsou oprávněny odstoupit od této smlouvy z důvodů uvedených v zákoně, v této smlouvě a dále z důvodu podstatného porušení této smlouvy ve smyslu ustanovení § 2001 a násl. občanského zákoníku. 14.2. Za podstatné porušení této smlouvy ze strany zhotovitele se považuje zejména prodlení zhotovitele se splněním termínu dle odst. 3.4. této smlouvy delší než 30 dnů, a dále porušení jakékoliv povinnosti zhotovitele vyplývající z této smlouvy a její nesplnění ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou objednatel zhotoviteli k tomu poskytne; v pochybnostech se má za to, že dodatečná lhůta je přiměřená, pokud činila alespoň 5 dnů. Odstoupení od této smlouvy ze strany objednatele není spojeno s uložením jakékoliv sankce k jeho tíži. 14.3. Odstoupení od této smlouvy nabývá účinnosti dnem doručení písemného oznámení o odstoupení od této smlouvy druhé smluvní straně na adresu jejího sídla uvedenou v záhlaví této smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že odstoupení od této smlouvy se považuje za doručené nejpozději 10. dnem po jeho uložení u provozovatele poštovních služeb, resp. výslovným odmítnutím přijetí odstoupení druhou smluvní stranou. Článek XV. Závěrečná a další ustanovení 15.1. Zhotovitel pro vzájemný styk a zabezpečení povinnosti vyplývajících z této smlouvy určuje následující kontaktní osobu: Jméno: Pavel Švára, tel: 602 760 975, e-mail: buvsro@centrum.cz. 15.2. Objednatel pro vzájemný styk a zabezpečení povinností vyplývajících z této smlouvy určuje následující kontaktní osobu: Jméno: Mgr. Milada Bulirschová, ředitelka, tel: +420 601 566 745, e-mail: reditelka@mazurska.cz. 15.3. Případné změny kontaktních osob nebo jejich údajů dle předchozích odstavců jsou smluvní strany povinny oznámit druhé smluvní straně bez zbytečného odkladu. Takové změny jsou účinné doručením oznámení druhé smluvní straně. 15.4. Pokud tato smlouva nestanoví jinak, řídí se právní vztahy jí založené občanským zákoníkem. Nelze-li některé otázky řešit podle těchto ustanovení, použijí se obecně závazné předpisy. 15.5. Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat jen písemnými dodatky očíslovanými vzestupnou číselnou řadou a podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 15.6. Při nebezpečí prodlení se za řádně doručené oznámení považuje i oznámení učiněné telefonicky či e-mailem s tím, že bude příslušnou smluvní stranou následně potvrzeno a předáno písemně v listinné podobě. 15.7. Tato smlouva je platná a účinná dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 15.8. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech, z nichž objednatel obdrží dvě a zhotovitel jedno vyhotovení. 15.9. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 15.10.Smluvní strany souhlasí se zveřejněním této smlouvy v jejím plném znění dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. 15.11.Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů, zajistí objednatel. 15.12.Smluvní strany potvrzují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, porozuměly jejímu obsahu, uzavírají ji svobodně a vážně. Na důkaz toho připojují své níže uvedené podpisy. Nedílnou součástí smlouvy jsou následující přílohy: Příloha č. 1- Soupis prací (výkaz výměr) V Praze dne 21. 12. 2017 V Praze dne 21. 12. 2017 Za objednatele: Za zhotovitele: celkem 677 455,- Zemní práce 1 121101101ROO Sejmuti ornice s přemístěním do 50 m 14,04 m3 88,- 1 236,- 2 131201111ROO Hloubeni nezapaž. jam hor.3 do 100 m3, 5,12 m3 143,- 732,- 3 131201119ROO Přípiatek za lepivost - hloubeni nezap.jam v hor.3 5,12 m3 22,- 115,- 4 132201110ROO Hloubení rýh š.do 60 cm v hor.3 do 50 m3, 6,39 m3 528,- 3 374,- 5 132201119ROO Pfíplatek za lepivost - hloubeni rýh 60 cm v hor.3 6,39 m3 250,- 1 599,- 6 162201102ROO Vodorovně pfemístění výkopku z hor.1-4 do 50 m 11,51 m3 95,- 1 093,- 7 162701105ROO Vodorovné pfemístění výkopku z hor.1-4 do 10000 m 11,51 m3 300,- 3 453,- 8 171201101ROO Uloženi sypaniny do násypů nezhutněných 11,51 m3 85,- 978,- 9 174101101ROO Zásyp jam, rýh, šachet se zhutněním 0,32 m3 122,- 39,- 10 181101102ROO Úprava pláně v zářezech v hor. 1-4, se zhutněním 70,20 m2 36,- 2 527,- 11 190100100RT6 Poplatek za uloženi výkopku na skládce 11,19 m3 200,- 2 238,-1 Zemní práce 17 384,- Základy 12 271531111RT6 Polštář základu z betonového recyklátu 0,25 m3 2 680,- 670,- 13 275313711ROO Beton základových patek prostý C 25/30 2,50 m3 3 054,- 7 635,- 14 275351215RT1 Bednění stěn základových patek - zřízení 20,00 m2 980,- 19 600,- 15 275351216ROO Bednění stěn základových patek - odstranění 20,00 m2 580,- 11 600,- Základy 39 505,- Hrubé podlahové konstrukce 16 630151151RT6 Hutněný podsyp ze štěrkodrti ti. 100mm 7,02 m3 1 725,- 12 110,- 171631254158RT6 Provedeni drenáže z praného kačirku, vč. geotextilie 6,39 m3 5 625,- 35 944,- Hrubé podlahové konstrukce 48 053,- Ostatní konstrukce a práce 18 941955002ROO Lešení lehké pomocné, výška podlahy do 1,9 m 70,20 m2 175,- 12 285,- 19 952901111RT6 Úklid po skončení prací 70,20 m2 125,- 8 775,- 20 956152160RT6 Ochrana stávajících konstrukcí geotextilií 75,00 m2 150,- 11 250,- 21 565214848RT6 Provedení zámkové dlažby vč. obrubníků a podladních vrstev 70,20 m2 1 220,- 85 644,- 22 999281105R01 Přesun hmot do výšky 6m 6,89 t 340,- 2 343,- Ostatní konstrukce a práce 120 297,- Bourání konstrukcí 23 9790110001RT3 Drobné nespecifikované bourací a vyklízecí práce 15,00 hod 280,- 4 200,- 24 979081111ROO Odvoz suti a vybour. hmot na skládku 0,10 t 280,- 28,- 25 979081121 ROO Příplatek k odvozu za každý další 1 km 1,40 t 35,- 49,- 26 979082111 ROO Vnitrostaveníštní doprava suti do 1 O m 0,10 t 273,- 27,- 27 979990001 ROO Poplatek za skládku stavební suti 0,10 t 1 250,- 125,- Bourání konstrukcí 4429, Konstrukce klempířské 28 7649011 OORT6 Střešní krytina plechová v ral 58,50 m2 2 200,- 128 700, 29 764902150RT6 Dodávka a montáž štítového lemování 31,00 m 670,- 20 770, 30 764902240RT6 Dodávka a montáž okapu 6,50 m 865,- 5 623, 31 764902350RT6 Dodávka a montáž svodu 2,95 m 630,- 1 859, Konstrukce klempířské 156 951, Truhlářské konstrukce 321766100100RT6 I Montáž dřevěného altánu vč. podlahy 1,00 kpl 107 860,- 107 860,- 331H561120110 !Hranoly, fošny, materiál KVH 1,00 kpl 75 625,- 75 625,- Truhlářské konstrukce 183 485,- Kovové doplňkové konstrukce 341767100003RT6 I Dodávka a montáž pomocných ocelových prvků 78,00 kg 260,- 20 280,- Kovové doplňkové konstrukce 20 280,- Nátěry 35 783125410RT6 Nátěr dřevěných konstrukcí ·155,98 m2 320,- 49 914,- Nátěry 49 914,- --- --- Interiér 36,999100099RT6 Skládací stůl 12,00 kus 1 935,- 23 220,- 371999100300RT6 mobilní tabule na křídy 1,00 kus 13 937,- 13 937,- Interiér 37 157,- Ostatní dodavatelem specifikované položky Nedílnou součástí rozpočtu je projektová dokumentace Pokud není uvedeno jinak jsou konstrukce dodávány jako kompletní vč. povrchové úpravy