č. 2017/IV-JN/12-038 ze dne 21. 12. 2017 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: STOLAŘSTVÍ PRP OSTRAVA, v.o.s., Cementová 183/3, 720 00 Ostrava, IČ: 26810361, DIČ: CZ26810361 Telefon: xxxx OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú.: 2339-761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJE: xxx TEL: XXX E-MAIL: nxxxx PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednáváme u Vás: opravu dřevěné podlahy z modřínu ve vstupu do Pavilonu Čitván (vyhlídka): Jde o opravu 36 m2, materiál masivní podlahové modřínové fošny tloušťky 6 cm, včetně výroby protiskluzových drážek přesně dle vzoru (původní shnilá podlaha): Materiál modřín – 49 000,- Příprava na dílně (20 dní) – 64 000,- Demontáž starých masivů – 16 000,- Montáž nových masivů – 16 000,- Nátěr (3 vrstvy nátěru, LAZURA PLUS na bázi oleje) – 5 000,- Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH. Cena celkem – 150 000,- bez DPH je konečná a zahrnuje i dopravu. Cena celkem za opravu 36 m2 – 150 000,- Kč bez DPH Přenesená daňová povinnost – daň odvede zákazník. Celková podoba musí být stejná, jako původní stav, stejný odstín atp. Na dílo se vztahuje záruka 4 roky. Na fakturu uveďte, prosím, celý název organizace, tedy: Zoologická zahrada Ostrava, příspěvková organizace a číslo objednávky. TERMÍN PLNĚNÍ: Do 30. 4. 2018 CENA PLNĚNÍ: 150 000,- Kč bez DPH MÍSTO PLNĚNÍ: Zoo Ostrava PLATEBNÍ PODMÍNKY: V souladu s zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty se sjednává dílčí plnění. Dílčí plnění se považuje za samostatné zdanitelné plnění uskutečněné poslední den v měsíci. Zhotovitel vystaví na měsíční zdanitelné plnění fakturu, jejíž nedílnou součástí bude soupis provedených prací a odsouhlasený pověřeným zástupcem objednatele. Dílčí faktury (samostatně zdanitelná plnění) budou vystaveny objednatelem na základě skutečně provedených prací. Po předání a převzetí díla bez vad a nedodělků vystaví zhotovitel konečnou fakturu ve výši zbývající z celkové ceny díla doloženou rekapitulací veškerých provedených prací v souladu s rozpočtem. Nedílnou součástí konečné faktury bude protokol o předání a převzetí díla bez vad a nedodělků odsouhlasený oběma stranami. Lhůta splatnosti faktur je 20 dní ode dne jejího doručení objednateli. Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V ostatních ujednáních se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Za dodavatele: ............................................................ ............................................................ xxxxx datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: ……………………………………….. xxxxx OBJEDNÁVKA