Smlouva o zřízení a provozu konsignačního skladu zdravotnických prostředků KNL 8 2017/ Odběratel: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Husova 357/10, Liberec i - Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 Zastoupený: MUDr. Luďkem Nečesaným, MBA místopředsedou představenstva Bank.spojení: IČO DIC Záp 27283933 699003993 s v OR vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 (dále jen odběratel) a Dodavatel: COROLINE a.s. náměstí Míru 820/9, 120 00 Praha2 Registrace; Zápis v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 16763 Zastoupený: Jiřím Trundou, předsedou představenstva Bank.spojení: IČO: 26698218 DIČ: CZ26698218 (dále Jen dodavatel) Jméno a příjmení: nar.: bytem: (dále Jen provozovatel KS Liberec) uzavírají spolu smlouvu o provozu konsignačního skladu zdravotnických prostředků v Krajské nemocnici Liberec, a.s. v prostorách oddělení RDG - angiograflcké pracoviště. I. Úvodní ustanoveni 1. Pro urychlení dodávek a okamžitou použitelnost zdravotnických prostředků (dále jen ZP) firmy COROLINE a.s., zřizuje dodavatel se souhlasem odběratele v Krajské nemocnici Liberec, v prostorách oddělení RDG - angiografické pracoviště konsignační sklad (dále jen KS). 2. ZP jsou co do druhu vyspecifikovány v příloze č. 1 této smlouvy, která se stává nedílnou součásti smlouvy. 3. Cena ZP bude stanovena dle aktuálního číselníku VZP. Cenou se rozumí cena zboží včetně cla. DPH, obalu a dopravy na místo plnění, případně včetně dalších náležitostí uvedených v této smlouvě nebo v jejich přílohách. Strana 1 (celkem 4) 4 Dodavatel potvrzuje, že všechny ZP dodávané na KS svou kvalitou splňuji zákonné požadavky, maji vyhotoveno prohlášeni o shodě, jsou způsobilé při poskytováni zdravotních služeb a jsou zařazeny do číselníku zdravotnických prostředků VZP. 5. Dodavatel má právo kontroly nad ZP dodanými na KS a odběratel se zavazuje umožnit kdykoliv inventuru ZP uskladněných na KS, a to za účasti provozovatele. 6. ZP uskladněné na KS zůstávají majetkem dodavatele až do jejich vyjmuti z KS a předání ke spotřebě. II. Náležitosti a podmínky provozu KS 1. Odběratel umísti KS v prostorách RDG - anglografické pracoviště. 2. Provozovatel je oprávněn odebírat a používat ZP pouze pro potřebu Krajské nemocnice Liberec. 3. Provozovatel bude dodavatelem odborně vyškolen a KS bude provozovat dle pokynů dodavatele. 4. V případě, že provozovatel nebude moci z jakýchkoliv důvodů tuto činnost provádět, je povinen tuto skutečnost dodavateli oznámit. 5. Uskladnění ZP bude zajištěno v místnosti pod uzamčením s teplotou od + Sst.C do + 40st,C. 6. Provozovatel je povinen s ohledem na stanovenou dobu použití ZP (expirační doba) nahlásit dodavateli nespotřebované ZP s exspirační dobou kratší než 9 měsíců. V tomto případě budou tyto ZP po dohodě vyměněny za nové s odpovídající expirační dobou. Proto je provozovatel povinen vydávat ZP z KS s aktuálně nejkratší expirační dobou tak, aby se maximálně předcházelo případné výměně ZP na KS. Dodavatel se zavazuje dodávat ZP na KS s exspirační dobou minimálně 12 měsíců. 7. Pohotovostní zásoba ZP na KS. kterou bude na základě výdejek dodavatel průběžně doplňovat, může být měněna pouze na základě oboustranné dohody mezi dodavatelem a odběratelem. III. Dodávky a výdej ZP z konsignačního skladu 1. Příjem dodávek ZP na základě jednotlivých výdejek a jejich výdej z KS bude prováděn následujícím postupem: a) příjem ZP na KS : Dodavatel zajistí bezplatnou přepravu ZP na KS. Provozovatel potvrdí dodavateli při příjmu ZP dodací list, na kterém bude mimo obecných náležitosti uvedeno, že se jedná o dodávku ZP na KS v Krajské nemocnici Liberec. b) výdej ZP z KS Jako doklad o výdeji ZP z KS vyhotoví provozovatel výdejku označenou pořadovým číslem. Tuto výdejku zašle dodavateli nejpozději do 5 dnů elektronickou poštou, poštou nebo faxem. Po obdrženi výdejky vystaví dodavatel každý měsíc souhrnnou fakturu na zboží Strana 2 (celkem 4) vydané z KS a zašle na výše uvedenou adresu KNL, obchodní oddělení. Dohodnutá doba splatnosti faktury dodavatele činí 30 dnů od jejího doručení do podatelny odběratele. V případě prodlení odběratele s úhradou ZP dle faktury vzniká dodavateli nárok na úhradu smluvního úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Za zaplacení smluvené ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch bankovního účtu dodavatele. 2. Pro případ, že dodavatel je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plněni stane na základě rozhodnuti správce dané „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí dodavatel s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. uhradí cenu plnéni bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Dodavatel rovněž souhlasí stím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem dané způsobem umožňujícím dálkový přístup (§109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve zněni pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a s cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci dané. V souvislosti s tímto ujednáním nebude dodavatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. IV. Záruka za jakost reklamace V případě oprávněné reklamace ZP ze strany odběratele zajisti dodavatel dodání nového ZP s odpovídající exspirační dobou nejpozději do 14 dnů, V. Odpovědnost za škody 1. Odběratel a provozovatel neodpovídají za škody způsobené na uloženém zboží v důsledku živelné pohromy, krádeží nebo jiným způsobem, jemuž nemohli při vynaložení přiměřených opatření zabránit. V případě poškozeni či krádeže zboží jsou povinni tuto událost neprodleně, nejpozději do dvou pracovních dnů, oznámit dodavateli. 2. Provozovatel KS přejímá, vyjma případů uvedených v odstavci 1, zodpovědnost za zboží uskladněné v KS, o čemž uzavře s dodavatelem samostatnou smlouvu, s čímž odběratel souhlasí. VI. Mlčenlivost Strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděly v souvislosti s touto smlouvou (bez ohledu na to, zda před nebo po jejím uzavření) a které nejsou veřejné přístupné. Povinnost zachovávat mlčenlivost trvá 1 po skončení smluvního vztahu založeného touto smlouvou. Strana 3 (celkem 4) Bez ohledu na ustanovení tohoto článku smlouvy, strany mohou zpřístupnit informace, pokud to bude požadováno platnými právními předpisy či závaznými rozhodnutími soudů či jiných státních orgánů s tím, že (pokud to bude možné) si poskytnou předchozí písemné upozornění na takovýto požadavek. Stejně tak mohou zpřístupnit takovéto informace pro potřeby soudního, rozhodčího, správního či obdobného řízení. Dodavatel si je vědom veřejnoprávního charakteru odběratele a povinností z toho plynoucíoh. Dodavatel je srozuměn stím, že odběratel je povinným subjektem dle zákona 6,340/2015 Sb. O registru smluv a je si vědom toho, že tato Smlouva nebo jednotlivá plnění dle této smlouvy, pokud budou naplněny podmínky pro jejich zveřejnění dle zákona o registru smluv, podléhají režimu povinného zveřejňování dle tohoto zákona. Zveřejnění smlouvy, event.. jednotlivých plnění bude zajišťovat odběratel. VII. Závěrečná ustanovení 1. Veškerá korespondence dodavateli bude zasílána na výše uvedenou adresu k rukám^^ pokud se strany v písemném dodatku nedohodnou jinak. 2. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2018 účinnosti nabývá dnem podpisu všech smluvních stran, event.. zveřejnění v registru smluv. Smluvní strany mohou smlouvu vypovědět v jednoměsíční výpovědní lhůtě. Výpověď musí být podána písemně, není třeba ji odůvodňovat, na výše uvedené adresy smluvních stran. Výpovědní lhůta začíná běžet od prvého dne měsíce následujícího po donjčení výpovědi, v případě pochybností se má za doručeno třetím dnem po odeslání. V případě výpovědi umožní odběratel dodavateli, aby si odvezl zbylé zásoby po provedení Inventury za účasti všech smluvních stran ZP. 3. Jakékoliv změny nebo doplnění této smlouvy musí být provedeno písemné se souhlasem všech smluvních stran a prohlášeno za nedělitelnou součást této smlouvy. 4. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž každý má platnost originálu. Odběratel obdrží dva stejnopisy. 5, Na smluvní vztahy touto smlouvou biíže neupravené se přiměřeně používají příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 1