EVROPSKÁ UNIE Evropský Ť:rid oro regionální rozvoj Integrovaný regionální operační program MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR KUPNÍ SMLOUVA KNLč. uzavřená na základě výsledku otevřeného zadávacího řízení pro zadání veřejné zakázky: „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. - II." pro část 8 - Lůžko s laterálním náklonem 1. Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem: Husova 357/10,450 01, doručovací: 460 63 Liberec I - Staré Mésto IČ: 27283933 DIČ: CZ699C03993 banka: číslo účtu: zastoupená: MUDr. Luďkem Nečesaným, MBA, místopředsedou představenstva společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 na straně jedné (dále Jen "Kupující ) 2. LINET spoj. s r.o. se sídlem / místem podnikání Želevčíce 5, 274 01 Slaný IČ: 00507814 DIČ: CZ00507814 banka: číslo účtu: zastoupená: Ing. Zbyňkem Froiíkem, jednatelem Ing. Tomášem Kolářem, jednatelem Ing. Jaroslavem Chvojkou, jednatelem ing. Pavlem Chýňavou, prokuristou společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C. vložka 163 na straně druhé (dále jen „Prodávající') kupující a prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany", níže uvedeného dne. měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb,, občanský zákoník, tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva"). Projekt „Zvýšeni kvality návazné péče v KNL, a.s. -11." je spolufinancován Evropskou unií z integrovaného regionálního operačního programu (IROP) v rámci 31. výzvy, registrační číslo projektu CZ.C6.2.56/0.0./16_043/0001224 1 VZHLEDEM K TOMU, ŽE [A) Kupující má zájem na uzavření této kupní smlouvy, jejímž předmětem je dodávka: Část Název části Smlouva na část: Část 8 Lůžko s iaterálním náklonem v' pro pracoviště Kupujícího, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou a zadávacími podmínkami, které byíy podkladem pro otevřené zadávací řízení pro nadlimitní veřejnou zakázku s názvem „Zvýšení kvality návazné péče v KNL, a.s. - 11.", vyhlášenou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen ZZVZ) ve Věstníku veřejných zakázek s Oznámením o zahájení zadávacího řízení zveřejněným dne 19.6.2017 pod evidenčním číslem Z2017-015952 a Úředním věstníku EU pod zn.; 2017/S 116-233204 (dále jen „veřejná zakázka" a „zadávací řízení"). Veřejná zakázka bude spolufinancována Evropskou unií z Integrovaného regionálního operačního programu (IROP), v rámci 31. výzvy, registrační číslo projektu CZ.06.2.56/0.0./16_043/0001224. (B) Prodávající je právnickou osobou mající právní osobnost. Prodávající má zájem na uzavření této Kupní smlouvy, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou a zadávacími podmínkami které byla podkladem pro v bodě (A) uvedené otevřené zadávací řízení (dále jen zadávací podmínky): a (C) Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. BYLO DOHODNUTO NÁSLEDUJÍCÍ: 1. PŘEDMĚT SMLOUVY 1.1, Předmětem této smlouvy je závazek Prodávajícího za níže, v článku 2 této smlouvy, uvedenou kupní cenu dodat Kupujícímu zboží specifikované v Příloze č. 1. která je nedílnou součástí této smlouvy, převést na Kupujícího vlastnické právo k předmětnému zboží, a závazek Kupujícího uhradit Prodávajícímu Kupní cenu ve výši a způsobem uvedeným níže v článku 2 této smlouvy. 1.2. Předmětem smlouvy je rovněž zajištění dopravy zboží specifikovaného v Příloze č. 1 této smlouvy do místa určení, jeho montáže, instalace tohoto zboží do určených prostor, jeho nastavení dle požadavků koncového uživatele, uvedení do provozu s předvedením funkčnosti a instruktáží obsluhy osobou ktomu oprávněnou dle § 61 zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZP") 2. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY 2.1. Kupní cena Předmětu Smlouvy dle této smlouvy byla stanovena na základě nabídky prodávajícího podané v rámci zadávacího řízení a činí: část Název částí Celková cena bez DPH DPH 15% DPH 21% Celková cen< včetně DPH 1 Část 8 Lůžko s iaterálním náklonem 2 241 320,00 Kč 326 823,75 Kč 13123,95 Kč 2 581 267,70 K č 2 2.2. Ceny jednotlivých dodávek (tzn. cena za výrobek, dlí, výkon apod.) jsou specifikovány v Ceníku - Pnioze č. 2, která je nedílnou součástí této smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že kupní cena Předmětu Smlouvy bude uhrazena následujícím způsobem; 2 2.1 Platba za zboží bude provedena v české měně, na základě Prodávajícím vystaveného rádného daňového dokladu po dodáni veškerého zboží, jeho instalaci a Instruktáže obsluhy osobou ktomu oprávněnou dle § S1 Z2P (tj. po předání poslední dílčí části dodávky v rámci části, která je předmětem plnění kupní smlouvy) se splatnosti 30 kalendářních dnů ode dne jeho prokazatelného doručení Kupujícímu. Smluvní strany se dohodly, že uvedená 30 - ti denní lhůta počíná běžet dnem doručení řádného daňového dokladu na adresu Kupujícího uvedenou v záhlaví této smlouvy. 2.2.2 Daňový doklad musí obsahovat registrační číslo projektu, tj. CZ.06.2.56/0.0./16_043/0001224 a název projektu: „Zvýšeni kvality návazné péče v KNL, a.s. - II.". Daňový doklad musí dále obsahovat náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem 5. 235/2004 Sb. - o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 533/1991 Sb. - o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a jeho nedílnou součástí budou kopie řádně vyplněných a podepsaných protokolů o předání a převzetí zboží, ze kterých bude zřejmé, že zboží bylo řádně předáno Prodávajícím Kupujícímu. 2.2.3 U každého jednotlivě oceněného výrobku musí být v protokolu o předání a převzetí přístroje uvedeno též položkové číslo, které je uvedeno v Příloze 6. 2 této smlouvy. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat správné údaje čí bude neúplný, je kupující oprávněn daňový doklad vrátit do data jeho splatností prodávajícímu. Prodávající je povinen takový daňový doklad opravit, aby splňoval podmínky stanovené v této smlouvě a příslušných právních předpisech, V případě opravy daňového dokladu počíná běžet nová lhůta splatnosti od data řádného doručení opraveného daňového dokladu Kupujícímu. 2.2.4 Kupující se zavazuje uhradit Prodávajícímu kupní cenu na základě řádného daňového dokladu vystaveného po převzetí veškerého zboží dodaného v rámci příslušné části Předmětu Smlouvy Kupujícím dle Přílohy č. 1 této smlouvy v řádném stavu, tj. v množství, kvalitě a s vlastnostmi požadovanými Kupujícím, prostého jakýchkoli vad a nedodělků. 2.2 5 Daň z přidané hodnoty (DPH) bude k fakturované částce připočtena v zákonné výši platné v době vystavení daňového dokladu. V případě, že dojde v průběhu plnění této smlouvy ke změně sazby DPH, pak závazné ceny pro fakturaci jsou ceny včetně DPH uvedené v této smlouvě a v její Příloze č. 2. Náklady spojené se změnou sazby DPH nese dodavatel. 2.2 6 Pro případ, že Prodávající je, nebo se od data uzavřeni smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § I06a zákona Č. 235/2004 Sb., c DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající stím, že mu Kupující uhradí cenu plněni Pez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 2.2.7 Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než Je účet, který Je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 109 zákona č. 236/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. Vscuvisiosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plněni rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazeha část jeno pohleoávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výší rovnající se výši odvedené DPH. 2.3, Smluvní strany se výslovně dohodly, že budou-li při předáhí a převzetí Předmětu Smlouvy zjištěny jakékoli vady a/nebo nedodělky, které nebrání užívání Předmětu Smlouvy či jakékoli jeho části, je Kupující oprávněn předmět smlouvy převzít stím, že takové vady a/r.efco nedodělky budou specifikovány v protokolu o předání a převzetí zboží včetně lhůty k jejich 3 odstranění. V takovém případě má Prodávající právo na úhradu pouze 90% z kupní ceny dané části Předmětu smlouvy, zbylých 10% bude uhrazeno po převzetí Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a nedodělků. 2.4. Smluvní strany se dále dohodly, že budou-li při předání a převzetí Předmětu Smlouvy zjištěny vady a/nebo nedodělky bránící užívání Předmětu Smlouvy či kterékoli Jeho části. Je Prodávající povinen vady a/nebo nedodělky bez zbytečného odkladu odstranit, a to nejpozději do 3 pracovních dnů, nebude-li s objednatelem dohodnuta lhůta delší, a vyzvat Kupujícího k novému předání a převzetí Předmětu Smlouvy. Kupující není povinen Prodávajícímu uhradit Kupní cenu, dokud nebudou vady a/nebo nedodělky bránící užívání odstraněny. Po odstranění vad a/nebo nedodělků bránících užíváni Předmětu smlouvy budou Smluvní strany postupovat analogicky dle odst. 2.2.1. až 2.2.7. této smlouvy. 2.5. Kupní cena za vymezený Předmět smlouvy, resp. ceny Jednotlivých dílčích dodávek uvedených v Ceníku, který Je přílohou č. 2 této smlouvy, jsou platné a závazné po celou dobu plněni této smlouvy a zahrnují: veškeré náklady na zhotovení a dodávku zboží včetně pojištěni, cel, poplatků, úroků z půjček a všech rizik a vlivů (především kursových a inflačních) souvisejících se splněním předmětu smlouvy. Ceny jednotlivých dodávek jsou uvedeny včetně obvyklých obalů, dopravy do místa plnění a pojištění při přepravě, instalace (montáže a rozmístění), uvedení do provozu s předvedením funkčnosti, provedení výchozích elektrických revizí, přejímacích zkoušek a měřeni rozptýleného záření (Jsou-lí pro instalaci zboží nutné), provedeni funkčních zkoušek dodaného zboží, komplexní instruktáže obsluhy osobou k tomu oprávněnou dle § 61 ZZP, dodání návodů na obsluhu v českém Jazyce, prohlášení o shodě, atestů, technické dokumentace, záručních a dodacích listů, provedení úklidu a likvidace obalů a odpadů, poskytování bezplatného záručního servisu ve sjednaném rozsahu a po sjednanou dobu záruky, a veškerých dalších nákladů souvisejících s realizací Předmětu této smlouvy. 2.6. Celkové kupní ceny za jednotlivé částí předmětu uvedené v odst, 2.1. této smlouvy odpovídají specifikaci dodávek a jejích množství vymezených v Příloze č. 1 této smlouvy. Skutečně fakturovaná a uhrazená cena za jednotlivé části Předmětu smlouvy bude odpovídat rozsahu a množství skutečně dodaného zboží, přičemž závazné a neměnné jsou po celou dobu platnosti této smlouvy jednotkové ceny zboží uvedené v Příloze č. 2 této smlouvy. Případné změny v rozsahu a množství dodaného zboží oproti rozsahu sjednanému v této Smlouvě musí být řešeny písemným dodatkem k této smlouvě a v souladu s příslušným ustanoveními ZZVZ. 2.7. Platby dle tohoto článku se Kupující zavazuje poskytnout Prodávajícímu bezhotovostně na účet Dnem zaplacení se rozumí den odepsáni příslušné částky z účtu Kupujícího ve prospěch účtu Prodávajícího. 3. DOBA A MÍSTO DODÁNÍ PŘEDMĚTU SMLOUVY. NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI A NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA KUPUJÍCÍM 3.1. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží, které je předmětem této smlouvy, na jednotlivá určená pracoviště Kupujícího. 32 Smluvní strany se dohodly, že maximální lhůta dodávky Předmětu smlouvy činí: Část Název části Maximální lhůta dodávky Část 8 Lůžko s laterálním náklonem 8 týdnů od podpisu kupní smlouvy 3.3. Kupující má právo posunout, odložit nebo po dohodě s Prodávajícím změnit termín dodávky s ohledem na své provozní a organizační potřeby. Požadovaná maximální lhůta dodávky se v takovém případě nemění, aie začne běžet dnem coručenf výzvy Kupujícího k zahájení plnění. 4 3.4 Prodávající se zavazuje předávat zboží Kupujícímu v prvotřídní kvalitě, tj. bez jakýchkoli vad a nedodělků, bránících řádnému užívání, ve stavu odpovídajícím této smlouvě, zadávací dokumentaci veřejné zakázky a nabídce prodávajícího podané v rámci zadávacího řízení, právním předpisům a technickým normám. 3.5 O předání a převzetí Předmětu Smlouvy bude sepsán písemný protokol. Součástí protokolu o předání a převzetí zboží bude uvedeni charakteristiky Předmětu smlouvy, soupis dokladů předávaných s Předmětem smlouvy a soupis vad Předmětu smlouvy. Protokol o předáni a převzetí zboží bude vyhotoven ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom stejnopise. Dodací listy a protokoly o předáni a převzetí zboží jsou oprávněni podepsat odpovědní zástupci obou smluvních stran uvedení vodst. 3.6. nebo smluvními stranami písemně zmocněně jiné osoby. Protokoly podepsané pouze zdravotnickým personálem nebudou akceptovány. 3.6 Prodávající tímto prohiačuje, že je Jednáním ve věcech technickýoh pověřen: Kupující tímto prohlašuje, že je jednáním ve věcech technických pověřen: 3.7 Za doklady nutné k převzetí a užívání zboží se považují: > Faktura/dodací list > Záruční list/protokol o předání a převzetí zboží (zde uvést výrobní číslo (a) popř. verze užitého programového vybavení dle ZZP > Protokol o instruktáži obsluhy > Zatřídění dle nařízení vlády č. 54/2015 Sb. v platném znění > 2x CZ návod k použití na CD ROM i v tištěné podobě, > CD s naskenovanými dokumenty (může být součástí CD s návody k použití), které byly Prodávajícím předloženy Kupujícímu v rámci součinnosti před podpisem kupní smlouvy, tj. příslušná prohlášení o shodě, atesty a další dokumenty prokazující, že veškeré Prodávajícím dodávané zboží splňuje zákonné požadavky, zejména požadavky ZZP a zákona č. 22/1997 Sb.. o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplněni některých zákonů, ve zněni pozdějších předpisů, dále požadavky dle NV 54/2015 Sb. event. dle obdobných norem a směrnic EU platných ke dni podpisu této smlouvy. > Další zákonem stanovenou dokumentaci > Seznam příslušenství a spotřebního materiálu k dodanému zboží včetně katalogových čísel > Doklad o tom, že osoba, která bude provádět servis, je registrována jako osoba provádějící servis dle § 64 odst. 2 ZZP 3.S Smluvní strany se dohodly, že vlastnické právo a nebezpečí vzniku škody na Předmětu Smlouvy přechází na Kupujícího dnem protokolárního převzetí Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a/nebc nedodělků, tj. v množství, jakosti a provedení odpovídající této smlouvě 3.9 Prodávající prohlašuje, že se dostatečně seznámil s místem plnění jednotlivých dodávek (pracovištěm Kupujícího na místě samém) a nic mu nebráni v řádném plněni této smlouvy. 3.10 Prodávající je povinen vyzvat Kupujícího k převzetí dodávky nejméně 2 pracovní dny předem Kupující je povinen zajistit podmínky pro instalaci zboží. Pokud tak kupující neučiní, není prodávající v orodiení s dodávkou zboží. 4 POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO. ZÁRUKA A ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY 4.1 Prodávající je povinen Předmět Smlouvy realizovat v množství, kvalitě, jakosti a s vlastnostmi požadovanými Kupujícím a uvedenými v zadávacích podmínkách vyhotovených v rántci zadávacího řízení specifikovaného v bodě (A) úvodních ustanovení této smlouvy. 5 4.2 Předmět smlouvy je Prodávající opi"ávněn realizovat sám nebo prostřednictvím třetích osob (poddodavatelů). 4.3 V případě, že Prodávající prokazoval prostřednictvím třetí osoby (poddodavatele) splnění čásll kvalifikace v zadávacím řízení, musí se takový poddodavatel na plnění předmětu smlouv" podílet v rozsahu deklarovaném v písemném závazku poddodavatele, který Prodávajícf předložil ve své nabídce podané v zadávacím řízeni v souladu s § 83 odst. 1 písm, d) ZZVzi Vlakovém případě se kopie písemného závazku poddodavatele stane přílohou č, 3 kupm smlouvy. Pokud obsahem písemného závazku jiné osoby byla společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společné s Prodávajícím ve smyslu § 83 odst. 2 ZZVZ, pak je tato jiná osoba identifikována v záhlaví této smlouvy a svým podpisem na této smlouvě svou společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění Předmětu smlouvy stvrzuje 4.4 Změna poddodavatele je v průběhu účinnosti této smlouvy možná po písemném souhlasí Kupujícího. Změna poddodavatele, prostřednictvím kterého prokazoval Prodávající čas: kvalifikace v zadávacím řízení, je možná pouze za předpokladu, že nový poddodavatel prokáží: splnění kvalifikace ve stejném rozsahu Jako poddodavatel původní a bude se na plněn Předmětu smlouvy v odpovídajícím rozsahu podílet, případné převezme i společnou s nerozdílnou odpovědnost za splnění této Smlouvy, V případě změny poddodavatele bude příloha č, 3 smlouvy aktualizována. 4.5 Smluvní strany si výslovně sjednaly, že Prodávající nese plnou odpovědnost za splnění vžect závazků a povinností vyplývajících z této Smlouvy i ze strany svých poddodavatelů. To neplát v případě, že jiná osoba (poddodavatel) ve smyslu odst. 4,3 převzala společnou a nerozdiinoi, odpovědnost za plnění této Smlouvy. Taková osoba je společné s Prodávajícím odpovědná zs splnění závazků z této Smlouvy i za činnost ostatních poddodavatelů. 4-6 Prodávající je dle této smlouvy dále povinen řádně vyhotovit čí provést veškeré zkoušky či revize, je-li jejich provedení pro instalaci a řádné užívání zboží třeba, a protokoly o provedených zkouškách či revizích se zavazuje předat Kupujícímu nejpozději spolu s protokolem o předání a převzetí zboží. 4.7 Předání a převzetí zboží smluvními stranami se uskutečni protokolárně, po úspěšně absolvovaném funkčním předvedení zařízení. Pro účely předvedení všech funkcí se prodávající zavazuje s dodávkou zboží dodat I potřebný spotřební materiál, Kupující má právo zboží nepřevzít, pokud se projeví pochybnosti o splnění některého z požadavků uvedených zadávací dokumentaci, 4.8 U zbcži, u kterého Jsou předepsány pravidelné bezpečnostně technické kontroly (BTK), S€ Prodávající zavazuje předat Kupujícímu Protokol o výstupní BTK s datem příští BTK, 4 9 Prodávající je povinen nahradit Kupujícímu veškeré škody, které by svojí činností či činností jiných právnických či fyzických osob užitých ke svá činnosti na základě kteréhokoli právního titulu způsobil Kupujícímu či třetím subjektům, ať již úmyslně či z nedbalostí. 4.10 Prodávající prohlašuje, že má a po celou dobu spolupráce s Kupujícím bude mít, a to i v době záruční lhůty, uzavřenou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je plnění odpovědnosti za škodu způsobenou Prodávajícím třetí osobě, a že tato smlouva kryje škody způsobené Prodávajícím minimálně ve výši 1.000.000,- Kč za každý jednotlivý případ 4.11 V případě plnění více případů se hodnoty pojistného plnění sčítají. Prodávající je povinen být řádně pojištěn pc celou dobu spolupráce s Kupujícím, Kopie pojistné smlouvy byla předložena Kupujícímu v rámci součinnosti před podpisem této smlouvy k ověření. Pokud Kupující stanovil dodatečnou Ihutu pro předložení pojistné smlouvy po podpisu této smlouvy a pokud Prodávající tuto pojistnou smlouvu nepředložil ani v dodatečně stanovené lhůtě, pak se jedná o porušení povinností Kupujícího, které opravňuje Prodávajícího k neuzavření smlouvy nebo k odstoupení od uzavřené smlouvy, 4.12 Prodávající prohlašuje, že na Předmět této smlouvy pro část 8 Lůžko s lateráíním náklonem (tj, na veškeré dodané zboží včetně jeho instalace) poskytuje Kupujícímu záruku v trvání 36 měsíců. Záruka dle tohoto článku počíná běžet ode dne předáni Předmětu Smlouvy prostého 6 jakýchkoli vad a nedodělků, tj. v množství, jakosti a provedení stanoveném touto smlouvou. Tuto skutečnost: tj. předání Předmětu Smlouvy v množství, jakosti a provedeni stanoveném touto smlouvou, a počátek běhu záruční doby bude osvědčovat předávací protokol dle odst. 3-5. této smlouvy, podepsaný oběma Smluvními stranami, popř. jejich oprávněnými zástupci. 4.13 Pokud se na Předmětu Smlouvy (či jakékoli jeho části) vyskytne vzáručni době dle odst. 4.12 jakákoliv vada, zavazuje se Prodávající tuto vadu bezúplatně odstranit nebude-li Kupující požadovat náhradní zboží za zboží vadné. Prodávající je povinen o jakékoli reklamaci Předmětu smlouvy sepsat záznam, jehož obsahem bude zejména uvedení data reklamace, charakter reklamované vady, způsob vyřízení reklamace, lhůta vyřízení reklamace, podpisy Smluvních stran či Jejich oprávněných zástupců. 4.14 Smluvní strany se dohodly, že po dobu, po kterou Kupující nebude moci Předmět Smlouvy či jakoukoli jeho část z důvodu vad užívat, záruční doba stanovená v odst. 4.12 této smlouvy neběží. 4.15 Prodávající prohlašuje, že je schopen poskytnout Kupujícímu pozáruční servis a náhradní díly na dodané zboží po dobu min. 10 let od ukončení jejich výroby v případě, že bude k tomuto pozáručnímu servisu Kupujícím vyzván. Podmínky pozáručního servisu budou v takovém případě dohodnuty samostatnou servisní smlouvou. 5 ZÁRUČNÍ SERVIS 5.1 Prodávající, případně třetí strana, jako např. výrobce nebo servisní organizace, která na základě smlouvy s Prodávajícím vystupuje jako poddodavatel prodávajícího, (dále jen jako „Prodávající"), se zavazuje po celou dobu Ijvání záruky zajišťovat osobou ktomu oprávněnou dle § 64 odst. 2 ZZP bezplatný servis na Předmět smlouvy. Záruční servis zajišťovaný Prodávajícím zahrnuje zejména servisní a preventivní prohlídky, vaiidace, kalibrace a údržbu dodaného zboží, odstraňování zjištěných vad včetně zajištění dodání náhradních dílů k dodanému zboží. 5.2 U zboží, u kterého je dle ZZP předepsáno provádět BTK, elektrické revize a zkoušky dlouhodobé stability, se Prodávající zavazuje tyto prováděl bezplatně, v rámci záručního servisu, a to v intervalech určených výrobcem. 6.3 Prodávající se zavazuje zajišťovat servis pouze osobami k tomu oprávněnými dle § 64 odst. 2 ZZP (dále jen „servisní technici"), a to za podmínek stanovených níže v tomto článku: 5.3.1 Opravy Předmětu smlouvy nevyžadující náhradní díly se Prodávající zavazuje provést nejpozději do 1 pracovního dne od nástupu na opravu; opravy vyžadující použití náhradních dílů se Prodávající zavazuje provést nejpozději do 3 pracovních dnů od nástupu na opravu, nebude-li s ohledem na charakter opravy s Kupujícím dohodnuta lhůta delší. Nastoupit na opravu je Prodávající povinen do 2 pracovních dnů od oznámeni závady Kupujícím. Opravy se budou prioritně provádět v místě instalace zboží u Kupujícího, pokud to bude s ohledem na charakter vady možné; 5.3.2 V případě, že přístroj bude mimo provoz déle než 5 kalendářních dní, anebo v případě neopravitelnosfi přístroje se Prodávající zavazuje k poskytnutí náhradního modulu u pevně se zemí spojených přístrojů nebo celého náhradního přístroje u mobilních přístrojů. 5.3.3 Smluvní strany se dohodly, že za prokazatelné oznámeni závady se považuje zejména oznám.ení Kupujícího o závadě adresované na adresu Prodávajícího, zpráva oznamující závadu zaslaná na e-mailovcu adresu Prodávajícího 5.3.4 Servis bude vykonáván servisními techniky Prodávajícího, přičemž veškerá písemná, telefonická či osobní komunikace bude vedena v českém jazyce. 5.3.5 Veškeré cestovní náklady, náklady na materiál a veškeré další náklady. Které Prodávajícímu vzniknou v souvislosti s prováděním záručních oprav, hradí v plné výši Prodávající; 7 5.3.6 Prodávající je pfi zajišťování servisních prací povinen dodržovat veškeré platné právn předpisy o bezpečnosti práce, ochraně zdraví, požární prevenci a protipožární ochraně a hygienické předpisy; 5.3.7 Prodávající se zavazuje při své činnosti dodržovat píatné CSN normy; 5 3.8 Prodávající píně odpovídá za škody, které způsobí svou činností Kupujícímu a/nebc činnosti svých pracovníků a/nebo činností třetí osoby (poddodavatele), Kterou pověří prováděním servisních prací; 5.3.9 V případě zjištění, že záruční servis není zajišťován osobou k tomu oprávněnou dle § 64 odst. 2 ZZP je Kupující oprávněn zajistit záruční servis třetí osobou a přeúčtovaí prokazatelně vynaložené náklady Prodávajícímu. Tímto ustanovením není dotčenc právo Kupujícího dle odst. 8.3 této smlouvy. 5.4 Kupující se zavazuje za účelem provedeni servisní prohlídky a/nebo opravy umožnit servisním technikům p,i'ístup do předmětných prostor. 5.5 Po skončení záruční doby bude na servisní práci poskytována záruka 6 měsíců a na náhradní díly 12 měsíců. 5.6 Ustanoveními tohoto článku smlouvy není dotčeno ustanovení odst. 6 9 této smlouvy. 6 prohlášení prodávajícího 6.1 Prodávající prohlašuje, že Předmět Smlouvy bude mít smluvené vlastnosti, a to zejména vlastnosti uvedené ve specifikaci Předmětu smlouvy, jež tvoří Přílohu č. 1 této smlouvy, a dále bude spífiovat podmínky dané příslušnými právními předpisy. 6.2 Prodávající prohlašuje, že veškeré dodané přístroje, zařízení a vybavení je nové, nikdy předtím nepoužité, pn/otřídní kvality, zabalené v originálních obalech. 6.3 Prodávající prohlašuje, že je výrobcem dodaného zboží nebo je výrobcem dodaného zboží pověřen kjeho distribuci a servisu, a zavazuje se, že zboží je schváleno k užívání na území České republiky, a to jako zdravotnický prostředek, a za tímto účelem při předání dle odst. 3.5 této smlouvy předá Kupujícímu doklady o možnosti takového užíváni dle odst. 3.7 této smlouvy. 6.4 Prodávající dále prohlašuje, že není ke dni podpisu této smlouvy subjektem insolvenčního, vyrovnávacího nebo podobného, zejména exekučního řízení, ani mu nejsou známy žádné skutečnosti o tom. že by takovéto řízení mohlo být zahájeno ze strany třetí osoby vůči Prodávajícímu. 6.5 Prodávající prohlašuje, že na Předmětu Smlouvy nevážnou jakákoli práva třetích osob a že těmito právy třetích osob nebude Předmět Smlouvy zatížen ke dni předání. 6.6 Prodávající se zavazuje, že splní pravidla a podmínky stanovené řídícím orgánem v rozhodnutí o poskytnuti dotace, resp. dohodnuté ve smíouvé mezi řídícím orgánem (poskytovatelem dotace) a příjemcem dotace a dále že umožní zaměstnancům nebo zmocněncům, poskytovatele dotace, Ministerstvu pro místní rozvoj ČR, Ministerstvu financí ČR, auditnímu or-gánu. Evropské komisi, Evropskému účetnímu dvoru, Nejvyššímu Kontrolnímu úřadu a dalším oprávněným orgánům státní správy vstup do objektů a na pozemky dotčené projektem a jeho realizací a kontrolu dokladů souvisejících s projektem. 6 7 Prodávající se zavazuje řádně uchovávat originál smlouvy, včetně dodatků a příloh, veškeré originály dokladů a listin (zejména účetních) týkajících se předmětu smlouvy čí sním souvisejících činností po dobu 10 let od zámku závazku vyplývajícího ze smlouvy, minimálně však do 31. 12. 2028. 8 6.8 Prodávající si je vědom toho že v souladu s v souladu s ustanovením § 2, písmeno e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve zněni pozdějších předpisů je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly a poskytnout subjektům provádějícím audit a kontrolu všechny nezbytné informace týkající se dodavatelských činností spojených s předmětem smlouvy. 6.9 Prodávající se zavazuje zajistit, že zboží bude odpovídat parametrům stanoveným vzadávacicti podmínkách a bude zcela funkční po dobu minimálně 5 Ipétl} let od podpisu protokolu o předání a převzetí zboží. Pokud bude tento závazek Prodávajícím porušen, a to z důvodů, které nebudou na straně Kupujícího, zavazuje se Prodávající k úhradě smluvní pokuty ve výši 30 % z ceny jednotíivých „kusů" zboží (bez DPH), kterých se toto porušení týká. Smluvní pokuta je splatná na základě faktury vystavené Kupujícím, a to do 14 dnů ode dne jejího doručeni Prodávajícímu. V případě sporů o funkčnosti, resp. nefunkčností zboží, a důvodech této nefunkčnosti bude rozhodovat znalecký posudek vypracovaný soudním znalcem pro obor zdravotnictví: specializace; zdravotnická technika, jehož určí Kupující. 6.10 Prodávající prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informaci všeobecně nebo veřejné známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Kupujícího a o všech osobních a citlivých údajích (zejména dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a dle zákona o. 372/2011 Sb., o zdravotních službách). o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá k plnění svých povinností) v souvislosti s touto smlouvou, se zavazuje dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit knim přístup tfetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy, 6.11 Pokud by Prodávající, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili závazek uvedený v odst. 6.10 této Smlouvy, je Prodávající povinen k náhradě způsobené škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 300.000,- Kč za každý zjištěný případ. Smluvní strany výslovně vylučují použití § 2050 občanského zákoníku. 7 ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 7.1 Smluvní strany se dohodly, že Prodávající je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případech, kdy tak stanoví obecné závazné právní předpisy, a dále v případě, že nebude Kupujícím uhrazena v souladu s ustanovením článku 2 této smlouvy Kupní cena Předmětu Smlouvy. 7.2 Smluvní strany se dohodly, že Kupující je oprávněn odstoupit od této smlouvy v případech, kdy tak stanoví obecně závazně právní předpisy, a dále v případě, že: 7.2.1 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 3. odstavce 3.1. a 3,2. a/nebo 7.2.1 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 4. této smlouvy; a'nebo 7.2.2 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 5.; a/nebo 7.2.4 Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 6. a/nebo se ukáže nepravdivým některé z prohlášení dle článku 6. této smlouvy. 7 3 Kupující je oprávněn od této smlouvy odstoupit (a to i ohledné části Předmětu Smlouvy, jehož se důvod odstoupení nebude týkat), bude-ii i část Předmětu Smlouvy trpět vadami nebo nedodělky, které bráni užívání Předmětu Smlouvy, popř. budou-li se na í části Předmětu Smlouvy opakovaně vyskytovat vady. popř. nebudou-li řádně a včas odstraněny vady nebránící užívání Předmětu Smlouvy. 7 4 Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit rovněž dle § 223 odst. 2 ZZVZ, a to bez zbytečného odkladu poté, co zjisti, že smlouva neměla být uzavřena, neboť 9 7.4.1 Prodávající měl být vyloučen z účasti v zadávacím řízení 7.4.2 Prodávající předložil v zadávacím řízení údaje, dokumenty, vzorky nebo mode y, které neodpovídaly skutečnosB a měly nebo mohly mít vliv na výsledek zadávacího řízeni 7 4.3 Výběr Prodávajícího souvis! se závažným porušením povinnosti členského státu ve smyslu ČI. 258 Smlouvy o fungování EU, o kterém rozhodl Soudní dvůr EU. 7 5 Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit rovněž dle § 223 odst. 1 ZZVZ, a to v případě, že v jejím plnění nelze pokračovat, aniž by byla porušena pravidla uvedená v § 222 ZZVZ. 7.6 Odstoupení se děje písemně a je účinné dnem jeho doručení druhé Smluvní straně. Odstoupením od smlouvy se smlouva naší a smluvní strany jsou povinny vrátit si plnění na základě léto smlouvy poskytnutá. Prodávající je v tomto případě povinen bez zbytečného odkladu po doručeni odstoupení od této smlouvy, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne doručení odstoupení od této smlouvy, nastoupit na místo plnění, demontovat a odvézt dodané zboží či tu část Předmětu Smlouvy, ohledně níž Kupující od této smlouvy odstoupil. 8. SMLUVNÍ POKUTY 8.1. Pokud se Prodávající dostane do prodleni se splněním lhůty dodávky (celkové nebo dílčí} dle odst. 3.2. této smlouvy, a to nedodáním Předmětu smlouvy nebo z důvodu výskytu vad bránících řádnému užíváni Předmětu Smlouvy (čí kte,'ěko[i jeho části), zavazuje se zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny nedodaného nebo vadou dotčeného zboží za každý den prodlení až do dne předání Předmětu Smlouvy nebo do dne účinnosti odstoupení cd smlouvy učiněného Kupujícím v souladu s odst. 7.2. této smlouvy. 8 2 Pokud Kupující převzal Předmět Smlouvy s drobnými vadami nebránícími užívání a Prodávající neodstranil tyto vady ve lhůtě sjednané v protokolu o předání a převzetí zboží, je Kupující oprávněn účtovat Prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny zboží, kterého se vada týká, za každý den prodlení, 8.3 Prodávající se zavazuje uhradit Kupujícímu smluvní pokutu v případě, že servis a revize zboží nebude prováděl osoba ktomu oprávněná dle ZZP. Výše smluvní pokuty bude odpovídat 1% z ceny zboží, kterého se bude zjištění týkat. 8.4 Smluvní strany se tímto výslovné dohodly, že pro případ, kdy se na zboží vyskytne jakákoli vada v záruční lhůtě a servisní pracovníci Prodávajícího v rozporu s odst. 5.3.1. této Smlouvy nenastoupí na opravu nebo opravu neprovedou ve stanovené lhůtě, zavazuje se Prodávající zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý den prodleni s nástupem nebo provedením záruční opravy. 8.5 Smluvní strany se dohodly, že Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné Částky za každý den prodlení s úhradou příslušné faktury. 8.6 Smluvní pokuty stanovené dle ustanovení odst 8.1. až odst. 8.5. této smlouvy a/nebo odst 3 9. a 6.11. této smlouvy, jsou splatné do 14 dní cd data, kdy byla povinné straně doručena písemná výzva k Jejímu zaplacení ze strany oprávněné strany, a to na účet oprávněné strany uvedený v písemné výzvě. 8.7 Ustanoveními o smluvních pokutách není dotčeno právo oprávnéné strany na náhradu škody v plné výši. 9. DORUČOVÁNÍ 9.1. Veškerá podání a jiná oznámení, která se doručují smluvním stranám, je třeba doručit osobně nebo doporučenou listovní zásilkou s dodejkou nebo elektronickou poštou s řádným elektronickým oodpisem osoby jednající za odesílatele nebo doručením prostřednictvím datových schránek. 10 9.2. Aniž by tlm byly dotčeny další prostředky, kterými lze prokázat doručení, má se za to, že oznámeni bylo řádně doručené: při doručováni osobně: dnem faktického přijetí oznámení příjemcem; nebo dnem, v němž bylo doručeno osobě na příjemcově adrese, která Je oprávněna k přebírání listovních zásilek; nebo dnem, kdy bylo doručováno osobě na příjemcově adrese určené k přebírání listovních zásilek a tato osoba odmítla listovní zásilku převzít; nebo dnem, kdy příjemce při prvním pokusu o doručení zásilku z jakýchkoli důvodů nepřevzal či odmítl zásilku převzít, a to i presto, že se v místě doručeni nezdržuje, pokud byla na zásilce uvedena adresa pro doručování dle odst. 9.3. resp. odst. 9.4. těto smlouvy. (li) při doručování prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb: dnem předání listovní zásilky příjemci; nebo dnem. kdy příjemce při prvním pokusu o doručení zásilku z jakýchkoli důvodů nepřevzal či odmítl zásilku převzít, a to i presto, že se v místě doručení nezdržuje, pokud byla na zásilce uvedena adresa pro doručování dle odst. 9.3. resp. odst. 9.4. těto smlouvy. (iii) při doručování prostřednictvím elektronické pošty: - dnem, kdy byla elektronická zásilka opatřená řádným elektronickým podpisem oprávněného zástupce odesílatele odeslána na e-mailovou adresu pro doručování adresátovi dle článku 9. odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy. (iv) při doručování prostřednictvím zasílání zpráv do datových schránek: - dnem. kdy se do datové schránky příjemce die článku 9. odst. 9.3. resp. odst. 9.4. těto smlouvy příjemcem přihlásila osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávněni přístup k tomuto dokumentu, pokud datum přihlášení je nejpozději třetí den po dni dodání zprávy do datové schránky příjemce; nebo - čtvrtým dnem ode dne dodání dokumentu do datové schránky příjemce dle článku 9. odst. 9.3. nebo odst. 9.4. této smlouvy v případě, pokud není postupováno dle předchozího ustanovení o doručováni prostřednictvím zasílání zpráv do datových, schránek. 9.3. Ke dni podpisu této smlouvy je: (a) adresou pro doručováni kupujícímu: (b) adresou pro doručování prodávajícímu: 9.4. Smluvní strany se dohodly, že v případě změny sídla, a tím i adresy pro doručování, budou písemné informovat o této skutečnosti bez zbytečného odkladu druhou smluvní stranu. Změna adresy pro doručování je pro účely doručování pro druhou smluvní stranu účinná k okamžiku doručení informace druhé smluvní strany o změně sídia. 10. SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 1C.1 Smluvní strany se zavazují vzájemně a řádně se informovat o všech podstatných skutečnostech, které mohou mít vliv na plněni dle této smlouvy a současné vyvinout potřebnou součinnost k plnění této smlouvy. (i) 11 10.2 Případné spory vzniklé z této smlouvy budou řešeny podle platné právní úpravy věcně s místně příslušnými orgány České republiky 10.3 Tato Kupní smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech splatností originálu, přičemž Prodávající oDdrží dva výtisky a Kupující obdrží dva výtisky. 10.4 Obsah této Kupní smlouvy je možné měnit jen písemnými dodatky, podepsanými statutárním zástupci smluvních stran. Nedílnou součástí této smlouvy Jsou veškeré přílohy uvedené v textu této smlouvy čl v textu případných Dodatků k této smlouvě. 10.5 Tato Kupní smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu Prodávajícím a Kupujícím. 10.6 Dle § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, tato Smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. 10.7 Prodávající šije vědom veřejnoprávního charakteru Kupujícího a povinností z toho plynoucích. 10.8 Tato kupní smlouva musi být v souladu s § 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváni veřejných zakázek zveřejněna na profilu zadavatele. 10.9 Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní kupující tuto smlouvu, event. Jednotlivé objednávky kupujícího včetně jejich potvrzení prodávajícím v registru smluv. Zveřejněni bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. 10.10 Předmět plnění je zařazen jako projekt spolufinancovaný zfondů IROP, proto se na jeho plnění vztahují všeobecné podmínky pro projekty spolufinancované fondy EU, které m.usí byl prodávajícím respektovány. 10.11 Vztahy smluvních stran v této smlouvě neupravené se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znání pozdějších předpisů a dalších obecně závazných předpisů platných v ČR. 10.12 Je-li některé z ustanovení této smlouvy neplatné, odporovateíné nebo nevynutitelné či stane-ll se takovým v budoucnu, nedotýká se to platnosti případně vynutitelnosti ustanovení ostatních, pokud z povahy ustanovení nevyplývá, že tuto část nelze od ostatního obsahu této smlouvy oddělit. Smluvní strany se pro tento případ zavazují vadné ustanovení bezodkladně nahradit bezvadným, které bude v nejvyšší možné míre odpovídat obsahu a účelu vadného ustanovení. 10.13 Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavřely na základě vážné a svobodné vůle, nikoliv v tísni za nápadné nevýhodných podmínek ani nebyla jiným způsobem vynucena, dále prohlašují, že tuto smlouvu pečlivě pročetly, jejímu obsahu zcela porozuměly a bezvýhradně s ním souhlasí a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. Přílohy: Příloha č. 1 Specifikace dodávek Příloha č. 2 Ceník - cenová nabídka \ g -1?- ZB17 v Liberci dne..........................V Želevčicích dne 6.12.2017 12 Položka č. 2.13 - Lůžko s laterálním náklonem {10 ks) Popis pořizovaných předmětů a technologického řešeni I parametrů: Elektricky polohovateiné lůžko pro potřeby jednotek intenzívní péče s nutností udrženi vysoké bezpečnosti a komfortu pacientů, u kterých hrozí selhávání životních funkcí nebo již u nich životní funkce selhávají. Technická specifikace: Parametr Požadovaná hodnota Typ parametru Nabízená hodnota* Základní parametry intenzivní lůžko pro použití na muítioborové jednotce intenzívni péče Ano Absolutní Ano - Eleganza 5 Ano Shoda s platnou normu EN 50601-2-52 Ano Absolutní Stabilní lůžko pro intenzívní péči s min. čtyřdílnou ložnou plochou i Ano Absolutní Ano Zádový a stehenní díl s automatickým odsunem pří polohováni pro eliminaci tlaku a střižných sii (prevenci dekubitů) Ano Absolutní Ano Rozměr ložné plochy min. 200x85 cm Absolutní Ano - 208x90 cm Bezpečné pracovní zatížení vč. matrace a příslušenství min. 230 kg Absolutní Ano - 250 kg Ložná plocha výškově stavitelná pomocí elektromotoru v rozsahu min. 45 cm - 75 cm Ano Absolutní Ano -43,5 -81,5cm Integrované prodloužení/zkrácení lůžka za pomocí elektromotoru Ano Absolutní Ano Prodloužení/zkrácení lůžka o mm. 15 cm ... Ano -22 Absolutní cm Výška poslranic dostatečná pro použiti aktivního antidekubitního systému, min. 45 cm nad ložnou plochou (bez matrace) Ano Absolutní Ano-45 cm Výškové nastavení a polohováni Jednotlivých dliů ložné plochy pomocí elektromotorů - zádový, stehenní I lýtkový díl Ano Absolutní Ano Náklon do Trendeienburgovy a Antitrendeieburgovy polohy minimálně 12° pomocí elektromotoru pro včasnou postupnou vertikalizaci a mobilizací pacienta Ano Absolutní Ano - 15' Oboustranný laterální náklon (možné řešení funkcemi lůžka nebo funkcemi matrace) min. ± 15' Absolutní Ano-± 15' Plné RTG transparentní ložná plocha alespoň od hlavy po pánev pacienta (pro snímáni pacienta mobilním RTG a C-ramenem) Ano Absolutní Ano Rychlospuštění do Trendeienburgovy a resuscitační polohy Ano Absolutní Ano Kompaktní plastové dělené ^-ní (nerestríktivni) sklopné nebo otočné postranice s biokaci Ano Absolutní Ano sklápěni/otáčení při zatížení postranice pacientem zevnitř a s dostatečnou ochranou před pádem či i zaklíněním i Oboustranně v postranici integrované pacientské : ovladače i Ano Absolutní Ano Snadno omyvatelná ložná plocha Ano Absolutní Ano Dvojitá kolečka s průměrem min. 150 mm Ano Absolutní Ano - 150 mm Centrální brzda umístěná v nožní částí lůžka a u každého z rohových koleček Ano Absolutní Ano Výsuvné centrální 5. kolečko, aretovatelně Ano Absolutní Ano Snadno odnímatelná čela, blokace proti nechtěnému vytažení čela z lůžka Ano Absolutní Ano Nárazová kolečka v rozích lůžka Ano Absolutní Ano Svod elektrického potenciálu, bezpečnostní barevné zvýrazněný kroucený přívodní Kabel Ano Absolutní Ano Zálohová baterie s autodiagnostíkou kapacity na sesterském ovladači Ano Absolutní Ano Centrální sesterský ovládací panel pro ovládání všech funkcí fůžka, vážícího a antidekubitního systému, oboustranné integrovaný v postranicích, s ochranou proti nechtěnému poiohování, možností blokace jednotlivých funkcí a s přednaprogramovanými důležitými polohami (minimálně resuscitační poloha CPR, Qttopnoické křeslo. Trendelenburgova poloha) Ano Absolutní Ano Možnost uchycení infuzního stojanu, hrazdy a dalšího příslušenství Ano Absolutní Ano Integrovaný vážící systém umožňujíc! vážení pacienta v absolutním/diferenčním režimu s paměti naměřených hodnot a s eliminací vlivu přidávaných a odebíraných předmětů na vlastní hmotnost pacienta Ano Absolutní Ano Grafické znázornění naměřených hodnot v případě integrovaného vážícího systému Ano/Ne Hodnocený, typC Ne Systém pro minirr.aiizaci rizika pádu kvůli nezabržděnému lůžku - alarm nezabržděného lůžka nebo automatická brzda Ano Absolutní Ano - automatická brzda Alarm opuštění lůžka pacientem a alarm hrozícího rizika pádu pacienta Ano Absolutní Ano Automatická ochrana proti přetížení motoru Ano Absolutní Ano Možnost rychlé diagnostiky závad a exportu servisních dat z paměti řídící jednotky lůžka Ano/Ne Hodnocený, typC Ano AntidekubiCnI matrace Aktivní antidekubítní systém pro vysoké riziko vzniku dekubitů a podporu léčby již vzniklých dekubitů až IV. Stupně Ano Absolutní Ano - Opticare Integrovaný systém s konstantně nízkým tlakem (Constant Low Presure) a volbou úrovně tlaku vzduchu v matrací Ano Absolutní Ano Rychlé vypuštění matraoe při CPR Ano Absolutní Ano Možnost transportu pacienta bez kompresoru min, 12 hodin Ano Absolutní Ano V případě poruchy matrace musí být umožněno matraci vyměnit za jakoukoli jinou pasivní nebo aktivní antidekubitni matraci, Ano/Ne Hodnocený, typC Ano Nosnost min. 230 kg Absolutní Ano Potah snadno snímatelný se zipem dokola 360' 5 velkou ochrannou chlopní proti znečištěni, paropropustný, voděodoiný, materiál potahu bakteriostatický, desinfikovalelný běžnými prostředky, pružný v obou směrech Ano Absolutní Ano Pnsiušsnství tnfuzni stojan výškově stavitelný - chrom (nerez) Ano Absolutní Ano - chrom Hrazda pro aktivní účast mobilizace a polohováni pacienta Ano Absolutní Ano Sada klínů pro polohování pacienta (celkem 3x) Ano Absolutní Ano ProdiužovacíV-i-ní postranice pro pffpad nutnosti zamezení samovolného opuštění lůžka Ano/Ne Hodnocený, type Ano Držák nádoby nebo sáčku na moč Ano Absolutní Ano Háčky po stranách lůžka na zavěšení močových a odpadních sáčků (min. pro 2 sáčky na každé straně lůžka) Ano Absolutní Ano Jídelní stolek k lůžku s kovovou nosnou konstrukcí, s výškou podvozku max. 12cm, se sklopnou, naklápěcí a výškově nastavitelnou deskou o rozměrech min. 90x40 cm z odolného, dobře udržovatelného a dezinfikovatelného materiálu. Výška stavitelná pomocí posilovači pružiny či plynopružiny v rozmezí min. 70-100 cm. Ano/Ne Hodnocený, typC Ano - Solido li Veškeré další příslušenství nutné k zahájení provozu Ano Absolutní Ano 'Uchazeč uvede údaje prokazující splnění požadovaných technických parametrů, případně uvede odkaz na přílohu nabídky, kde jsou tyto údaje uvedeny. U hodnocených parametrů uvede nabízenou hodnotu ve stejných měrných jednotkách jako je požadavek zadavatele uvedený ve druhém sloupci „požadovaná hodnota". Za splněni niimerického parametru (číselně vyjádřeného) se považuje i případ, kdy se hodnota nabízeného parametru odchyluje od požadovaného parametru v rozmezí do ±10%. U parametru, který je označen , výše uvedené rozmezí neplatí; tolerance je bud započítána v uvedeném rozpětí, nebo platí hodnota parametru bez možností odchylky. Příloha Č.2 - Cenil;-cenová nabídka-část 8 Zvýšeni kvality návazné péče v KNL, a.s - II. část 8 - Lůžko s laterálním náklonem Položka Popis Cena/ks bez DPH (Kč) Počet kusů Celková cena za požadovaný počet kusů bez DPH (Kč) Sazba DPH (%) DPH (Kč) Celková cena za požadovaný počet kusůvč. DPH (Kč) 2.13 Lůžko s laterálním náklonem - Eleganza 5 s antldekubltnl matrací Opticare a s příslušenstvím 217 882,50 Kč 10 2 178 825.00 Kč 15 326 823,75 Kč 2 505 648,75 Kč 2.13 Sada klínů pro polohováni pacienta 3 765,00 Kč 3 11 295,00 Kč 21 2 371,95 Kč 13 666,95 Kč 2.13 Jídelní stolek k lůžku Solido II 5 120,00 Kč 10 51 200,00 Kč 21 10 752,00 Kč 61 952,00 Kč Celková nabídková cena za část 8 2 581 267,70 Kč