č. 2017/IV-JP/11-011 ze dne 13.11.2017 číslo objednávky uvádějte při korespondenci a fakturaci DODAVATEL: Fa Martin Pěkník, Tomicova 9, Ostrava 16, 716 00 IČ: 49578430, DIČ: CZ6502152338, tel.: xxxx OBJEDNATEL - fakturační a korespondenční adresa: Zoologická zahrada Ostrava, příspěvková organizace Michálkovická 197, 710 00 Ostrava IČ: 00373249, DIČ: CZ00373249 č.ú: 2339-761/0100, KB, a.s. zastoupena: Ing. Petr Čolas, ředitel VYŘIZUJE: Jxxxx TEL: xxxx E-MAIL: xxxx PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Objednávám u Vás: Zhotovení bezpečnostních mříží na Pavilonu evoluce – šimpanzi Materiál: L100/60, jakl 60/60, L60/60, tyče pr.16mm,pr.18mm, plo60/10,40/10, plocháč 100/5, žárový pozink • 1ks Venkovní dvoukřídlá mříž na vstupních dveřích dvoukřídlých do obslužné chodby šimpanzů Zinkováno (2470x1750mm) ….…………………………………27 120,-Kč • 1ks Mříž na vstupních dveřích do šatny, zinkováno (2470x1000)…….. 14 640,-Kč • 2ks Mříž na oknech kuchyně a šatny, zinkováno (1 980x900) á ) á 8 420,- ....……………………………………………….…16 840,-Kč • 1ks zamřížování stropního světlíku otevíravý-zinkováno (1200x1200) .. 9 710,-Kč • 1ks Mříž venkovní na okénko šatny -zinkováno(550x750) ……………. 4 270,-Kč • Montáž+materiál (upevňovací kotvy, svorníky, spojovací materiál)..….12 200,-Kč Cena celkem …………………………………………………..…….84 780,-Kč Jedná se o stavební práce dle CZ-CPA (kódy): 43.99.50 Montáž ocelových konstrukčních prvků Daň odvede objednatel. Na fakturu uveďte, prosím, celý název organizace, tedy: Zoologická zahrada Ostrava, příspěvková organizace. Na dílo se vztahuje záruka 2 roky. TERMÍN PLNĚNÍ: Do 31.12.2017 CENA PLNĚNÍ: 84 780,-Kč MÍSTO PLNĚNÍ: Zoo Ostrava PLATEBNÍ PODMÍNKY: Na dodávku/službu bude poskytnuta záloha ve výši: 0,- Kč, která bude uhrazena hotově/převodem z účtu se splatností 0 dní a to na základě vystavené faktury. Úhrada konečné faktury bude provedena převodem z účtu. Splatnost je 20 dní. Dodavatel vystaví fakturu – daňový doklad na cenu plnění nejdříve ke dni řádného předání a převzetí dodávky/služby. Součástí faktury bude v příloze potvrzený dodací list/soupis provedených prací (pokud faktura není zároveň dodacím listem a soupisem prací). Faktura musí obsahovat náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty v platném znění a musí obsahovat číslo objednávky. V případě neplnění předmětu objednávky se dodavatel zavazuje vrátit poskytnutou zálohu objednateli a to hotově nebo na účet KB, a.s. 2339-761/0100 nejpozději do 3 dnů ode dne, kdy se s objednatelem dohodl o neplnění předmětu objednávky. V ostatních ujednání se řídí ustanoveními Občanského zákoníku v platném znění. Objednatel upozorňuje dodavatele na svou zákonnou povinnost zveřejňovat veškeré smlouvy a objednávky (včetně rámcových) v registru smluv, kdy hodnota plnění nebo předpokládaná hodnota plnění přesáhne či může přesáhnout 50.000,-Kč bez DPH a dodavatel se zveřejněním této smlouvy souhlasí. Za objednatele: Potvrzení dodavatele:12.12.2017 ............................................................ ............................................................ xx datum, razítko a podpis dodavatele Schválil: ……………………………………….. xxxx