Naše DIČ: xxxxxx Naše IČ: xxxx Vaše IČ: 67985556 Vaše DIČ: CZ67985556 Očekáváme Vaše potvrzení zakázky Dodavatel č. xxxxx DUNS: xxxxxx Firma Ústav teorie informace, a automatizace AV ČR, v.v.i., RNDr. A. Otáhal, CSc. Pod vodárenskou věží 1143/4 182 08 Praha 8 - Libeň Objednávka (NC> 45794123 / 645 ze dne: vytištěno: 09.11.2017 09.11.2017 Nákupčí: xxxxxx Tel.: xxx-xxx-xxx-xxx Fax.: xxx-xxx-x-xxx E-mail: xxxxxxxxxxxxxxx Určeno pro: xxxxxxxxxxxxxxxxxx Oddělení: EB - EBA Číslo potřeby: 1002581506 xxxx (dále též #zákazník#)zadává objednávku dle následujících a Všeobecných nákupních podmínek xxxx (verze CZE 01/16) zveřejněných na internetové adrese www.xxxx.com. Na základě této objednávky dochází ke vzniku občanskoprávního závazkového vztahu. URČENO PRO xxxxxx Pro přijetí objednávky a tedy pro uzavření smlouvy je nutno vrátit jednu kopii této objednávky řádně podepsanou oprávněnými osobami. Za přijetí objednávky a uzavření smlouvy se považuje také, pokud dodavatel zahájí činnosti, které směřují ke splnění zakázky a povinností dodavatele dle této objednávky. **************************************************************** Prosíme, uvádějte číslo objednávky, Vaše číslo dodavatele, číslo a název materiálu na všech Vašich účtech (na faktuře i číslo dodacího listu), v dodacích listech i ve Vaší korespondenci. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ V případě, že dodavatel dodá zboží dvojího užití podle přílohy I. nařízení Komise EU č.1382/2014 a ve smyslu právních předpisů USA, ECCN Objednávka (NC) 45794123 / 645 / O9.ll.2Oi7 / Vytištěno 09.11.2017 (Export Control Classification Number), EAR (Export Administration Reulation), je dodavatel povinen uvést na faktuře následující znění/text: DUAL USE GOODS. Poz. Materiál č. Množství MJ Cena za MJ Hodnota Měna Název Typ vozu Místo určení 001 1,00 JV xxxxxxx xxxxxxx CZK Útia - Inovace-Projekte Objednáváme u vás realizaci a testování konceptů xxxxxx pro odd. EBA - xxxxxxx - výzkum, na období 10-12/2017 na projektu xxxxxx -Inovace Projekte v rozsahu 370 hodin se sazbou xxx,- Kč/hod. a 160 hodin se sazbou xxx Kč/hod., + materiál v ceně xxx,- Kč, a to na základě vaší cenové nabídky ze dne 19.10.2017 a dále dle platného Ceníku pro oblast "T", resp. "E" pro období r. 2016 - 2017, sjednaného dne 08.12.2017, resp. 15.12.2017. Č.potřeby: 1002581506 6042 Určeno pro: xxxxxxx Místo vykládky: M12B 9 xxxxxx Celková cena netto bez DPH xxxxxx CZK Dodatečné informace k odvolávce: zakázka číslo.hl.knihy středisko cena 40023482 43020001 6042 xxxxx CZK Místo určení: Termín dodání: 31.12.2017 SPECIFIKACE PODMÍNEK: Dodací podmínky - obecně platné dle INCOTERMS 2010 - DAP Mlada Boleslav Platební podmínky: Spl. do 30 dnů od data fa. po dodání zboží/výkonu Právní vztahy Na základě této objednávky dochází ke vzniku občanskoprávního závazkového vztahu, jehož předmětem je poskytování služeb dodavatelem Objednávka (NC) 45794123 / 645 / 09.11.2017 / Vytišteno 09.11.2017 objednateli. Naše dodací adresa: xxxxxxxxxxxx Objednávka (NC) 45794123 / 645 / 09.11.2017 / Vytištěno 09.11.2017 Požadavky koncernu xxxxxxx vzhledem k dlouhodobě udržitelnému rozvoji ve vztazích k obchodním partnerům. Požadavky na dodavatele vzhledem k dlouhodobě udržitelnému rozvoji upřesňují očekávání koncernu xxxxxx, jakým způsobem se mají chovat naši obchodní partneři, kteří se podílejí na utváření našich produktů, v rámci vlastní podnikatelské činnosti ve vztahu k dlouhodobě udržitelnému rozvoji. Celý text požadavků na dodavatele naleznete na adrese http://www.xxxxx.com v rubrice #dlouhodobě udržitelný rozvoj# (Nachhaltigkeit, Sustainability). Pokud vystavíte nabídku na xxxxx nebo realizujete objednávku, potvrzujete tímto jednáním souhlas s dodavatelskými podmínkami včetně tématu dlouhodobého rozvoje. Společnost xxxxx je oprávněna uhradit českou DPH uplatněnou dodavatelem na účet jeho správce daně a nikoliv na účet dodavatele. Společnost xxxx je povinna dodavatele informovat o platbě na účet jeho správce daně. Toto opatření se použije podle českého zákona o DPH pouze pro plnění poskytnutá českým plátcem DPH a přijatá společností xxxxxx s místem plnění v České republice. Dodavatel není oprávněn své pohledávky vůči společnosti xxxxx postoupit nebo zastavit. Na žádost společnosti xxxxxx je dodavatel povinen prokázat, že je majitelem účtu, na který mají být hrazeny platby podle této objednávky, či jakéhokoli jiného účtu, který používá v obchodním styku se společností xxxx. Do náležitého prokázání této skutečnosti je společnost xxxxx oprávněna zadržet platby. Uveřejňování v registru smluv V případě, že je dodavatel subjektem dle § 2 zákona č. 340/2015, o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen #zákon o registru smluv#) a tato smlouva podléhá povinnosti uveřejnění dle zákona o registru smluv, zavazuje se dodavatel, že zajistí uveřejnění smlouvy v registru smluv do 5 dnů od doručení podepsané smlouvy a bez zbytečného odkladu zašle xxxxx potvrzení o uveřejnění smlouvy dle § 5 odst. 4 zákona o registru smluv. Dodavatel není oprávněn své pohledávky vůči společnosti xxxxx postoupit nebo zastavit. Neuplatní se článek VII. odst. 4 Všeobecných nákupních podmínek xxxx, verze CZ 12/12, resp. článek III. odst. 4 Nákupních podmínek xxxxxx (objednavatel) pro výrobní nákup 11/01. Objednávka (NC) 45794123 / 645 / 09.H.2017 / Vytišteno 09.11.2017 V návaznosti na bod VI - Dodání zboží Nákupních podmínek xxxxx (objednavatel) pro výrobní materiál: Prodávající (dodavatel) ze země mimo území EU (např. CH, MX, JP, ZA, ...) uvede na faktuře prohlášení o původu zboží v následu- jícím znění: "Vývozce výrobků uvedených v tomto dokumentu (číslo povolení ...) prohlašuje, že kromě zřetelně označených, mají tyto výrobky preferenční původ v Pokud hodnota zásilky přesahuje 6.000 EUR, je nutné přiložit k zásilce řádně vyplněné a příslušným orgánem potvrzené průvodní osvědčení EUR.1. Schválený vývozce je oprávněn vystavit prohlášení na faktuře bez ohledu na hodnotu zásilky. Prodávající (dodavatel) v rámci EU vystaví dlouhodobé prohlášení dodavatele dle Nařízení rady č. 1207/2001, eventuelně jednorázové prohlášení vždy pro každou dodávku samostatně. K vystavení dlouhodobého prohlášení je každý prodávající (dodavatel) písemně vyzván jednou ročně oddělením FRS. Dodavatel je povinen předložit spolu se zkušebním protokolem k prvnímu vzorku také platný evidenční list bezpečnostních údajů daného materiálu z hlediska ochrany osob, životního prostředí a manipulace s nebezpečnými látkami. Označování obalů nebezpečných chemických látek a přípravků, poskytování bezpečnostních listů a registrace chemických látek: Dodavatel je povinen u všech dodávek objednavateli dodržet všechna ustanovení všech příslušných českých a evropských právních a technických předpisů, zejména: Zákona č. 356/2003 Sb., o chemických látkách a chemických přípravcích, v platném znění (změny v zákonech č. 434/2005 Sb. a č. 371/2008 Sb.), vyhlášky Ministerstva průmyslu a obchodu č. 232/2004 Sb., o způsobu provedení a označení obalů nebezpečných chemických látek a přípravků, Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 o registraci, hodnocení, povolování a omezování chemických látek (REACH) ve znění pozdějších změn a přílohy č. II Nařízení #Pokyny k sestavení bezpečnostních listů#, Zákona č. 102/2001 Sb. ve znění pozdějších předpisů a v úplném znění Zákona č. 348/2004 Sb. O obecné bezpečnosti výrobků, Zákona č. 477/2001 Sb. O obalech, v platném znění, Zákona č. 185/2001 Sb. O odpadech, v platném znění, Zákona č. 86/2002 Sb. O ochraně ovzduší, v platném znění. Dodavatel je povinen na každém samostatném balení uvádět v českém jazyce všechny údaje požadované všemi příslušnými českými a evropskými právními a technickými předpisy. Objednávka (NC) 45794123 / 645 / 09.H.2017 / Vytišteno 09.11.2017 Dodavatel je povinen nahradit objednavateli všechny škody způsobené tím, že dodavatel nedodrží ustanovení všech příslušných českých a evropských právních nebo technických předpisů. Dodavatel je povinen ihned informovat objednavatele o změnách a průběžně mu poskytovat originály bezpečnostních listů k nebezpečné chemické látce nebo přípravku po každé změně údajů. Dodavatel je povinen poskytovat bezpečnostní listy v českém jazyce a od 01.11.2008 pouze ve formě stanovené přílohou č. II k Nařízení ES č. 1907/2006. Od 01.01.2009 je dodavatel s obchodním zastoupením (sídlem) na území EU povinen zajistit splnění podmínky registrace (přeregistrace) chemických látek obsažených ve výrobku dle podmínek Nařízení ES č. 1907/2006 a o provedené registraci (přeregistraci) poskytnout ujištění. K chemickým látkám a chemickým přípravkům obecně je kromě bezpečnostního listu a technického listu nezbytně nutná i informace o přesném chemickém složení (receptuře). Kontaktní osoby a formulář o přesném chemickém složení chemické látky/přípravku jsou zveřejněny na internetové adrese www.xxxx.com. Mimo jiné jsou považována za dohodnutá mezi prodávajícím a kupujícím opatření, která zajišťují kvalitu a jsou popsána v příručce "Formel Q-konkret". xxxxxx xxxxxxx koordinátor BN nákupčí BN POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY: Dodavatel: (razítko)