Od: CZ-objednavky Odesláno: 11. září 2017 16:42 Komu: potvrzeniapotheke@kzcr.eu Předmět: RE: Objednávka 101885 ((INT101885)) Akceptace objednávky Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku. Vámi učiněnou objednávku ze dne [viz níže] přijímáme. Dovolujeme si Vás upozornit, že 12.9. – 14.9.2017 bude zákaznický servis uzavřen. Předpokládané datum dodání 13.9.2017 Celková cena bez DPH v Kč: Máte-li ke své objednávce jakýkoliv dotaz či připomínku, obraťte se, prosím, na kontaktní osobu uvedenou v záhlaví této nabídky prostřednictvím příslušných kontaktů. Hezký den Customer Services Specialist sanofi-aventis, s.r.o. DIČ: CZ44848200 IČ:44848200 TEL.: FAX: EVROPSKÁ 846/176a, 160 00 PRAHA 6, Česká republika Obsahuje-li tento e-mail a/nebo jakákoliv jeho příloha návrh smlouvy, naše společnost vylučuje v souladu s § 1740 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoliv dodatky či odchylkami, a to i tehdy, pokud podstatně nemění podmínky návrhu. Naše společnost vylučuje v souladu s § 1751 odst. 2 občanského zákoníku uzavření smlouvy, pokud k přijetí návrhu smlouvy připojíte své obchodní podmínky či na ně odkážete. Naše společnost může jakoukoliv svou nabídku odvolat kdykoliv, pokud Vám odvolání nabídky dojde dříve, než odešlete přijetí nabídky. Na písemné potvrzení o obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě se nevztahuje § 1757 odst. 2 občanského zákoníku. Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje naše společnost za nezávazné a bez ohledu na důvod společnost nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě. Tato zpráva a jakékoliv k ní připojené soubory jsou důvěrné a jsou určeny pouze jejím zamýšleným adresátům. -----Original Message----- From: potvrzeniapotheke@kzcr.eu [mailto:potvrzeniapotheke@kzcr.eu] Sent: Monday, September 11, 2017 1:04 PM To: CZ-objednavky Subject: Objednávka 101885 ((INT101885)) O B J E D N Á V K A Strana 1 . _____________________________________________________________________________________ ____________________ Odběratel: Dodavatel: K.Z., a.s. - Nemocnice Chomutov, o.z. Sanofi Aventis,s.r.o. Kochova 1185 Evropská 846/176a Chomutov 160 00 Praha 6 IČO: 25488627 IČO: 44848200 DIČ: CZ 25488627 DIČ: CZ44848200 Tel.:474447798 Tel.: Fax.: Fax.: Mail:potvrzeniapotheke@kzcr.eu Mail.: cz-objednavky@sanofi.com Vyřizuje: Bankovní spojení: Zák.číslo:20055513 Číslo účtu: 216686400 Datum obj: 11.09.2017 _____________________________________________________________________________________ ____________________ Objednávka číslo: 101885 Určeno pro: Chomutov - cytostatika Kód VZP Název+Popis Katalog. č. Počet MJ 193834 ZALTRAP 25 MG/ML 8 INF CNC SOL 1X4ML/100MG Dodavatel bere na vědomí, že v případě, kdy hodnota plnění přesáhne 50 000 Kč bez DPH, potvrzená objednávka vyžaduje ke své účinnosti uveřejnění prostřednictvím registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). . Dodavatel souhlasí, že uveřejnění potvrzené objednávky prostřednictvím registru smluv provede objednatel. . Dodavatel a objednatel se dohodli, že za informace tvořící obchodní tajemství podle ust. § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník považují jednotkové ceny položek objednávky, které se neuveřejní. . Objednatel a dodavatel souhlasí, aby skutečnosti uvedené v této objednávce (včetně osobních údajů), kromě skutečností označených jako obchodní tajemství, byly odeslány k uveřejnění bez dalších podmínek prostřednictvím registru smluv. . S ohledem na dikci zákona o registru smluv požadujeme zaslání PÍSEMNÉHO POTVRZENÍ/AKCEPTACE TÉTO OBJEDNÁVKY. Bez písemné akceptace objednávky není smlouva uzavřená. Plnění předmětu této objednávky před její účinností se považuje za plnění podle této objednávky. ((INT101885))