Pro účely režimu přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona ě. ?35Í2a04 Sb., O dani s přidané hodnoty, ve znění pozdějšícřrpředpisr}, vystupuje §OŠ a SOU, Praha - Čakovice jako osoba povinná dani, Platební podmínky: 1. Cena za předmět plnění bude účtována Objednateli na základč vystaveného daňovéha dokladu (faktury) a uhrazena bankovním převodem n& Účet Dodavatele 1233820l/0100 - specifikovaným na daňovénr dokladu (faktuře). 2. vy§tavený daňový doklad (faktura) musí obsahovat náležito§ti ve smyslu zákona Č. ?35n004 Sb., o daniz přidané hodnoty a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku" 3. Vystavený daňový doklad {faktura) bude dále obsahovat přeilmět a číslo objednávky, , místo a termín plnění včetně rozpisu položek dle předmětu plnění (suroviny, doprava, služby apod.) jako příloha faktury. 4. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedení v této objednávce, je ofjednatel oprávnčn daňový doklad (fakturu) vrátit Dodavatsli k opravě nebo doplněnÍ. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhŮta splatnosti zaČne plynout od data doruční opraveného daňového dokladulfaktury objednateli. Další podmínky: l. Smluvní strany této objednávky výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci smluv SOŠ a SOU, Praha - Čakovice, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje o jejich účastnících, předmětu, číselné oznaČení této objednávky, datumjejího podpisu ajeji text. 2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovaŽvjí za obchodni tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 3. Smluvní strany této objednávky sjednávají, te uveřejnění této objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 §b., o zvláštních.podmínkách účinnosti někt§lÝch smlpv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv izákon o registru smluv) zajistí §OŠ:a SOU, Praha * Čakovice. 4. Tato objednávka se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, znichž každá ze stran obdrŽÍ jeden výtisk. 5. Tato objednávka může být měněna i.ebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objsdnávky číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami. 6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, nejpozději však 5 katendářních dnů ode dne vystavení objednávky,jinak tato nabídka na uzavření objednávky zaniká.