Od: KM [jméno anonymizováno] Odesláno: 23. září 2016 7:55 Komu: Kuchařík Jan; Kaňka Stanislav Kopie: Haberlová Martina Předmět: Odpověď: Akceptace objednávky Dobrý den, akceptujeme objednávku číslo 338. S pozdravem, KM [celé jméno anonymizováno] Sales Coordinator e-mail: Komu: "XXXXXXXXXXXXX@orbit.cz" Kopie: Kuchařík Jan , Kaňka Stanislav Datum: 22. 09. 2016 15:10 Předmět: Akceptace objednávky Dobrý den, dle zákona 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) bychom Vás rádi požádali o akceptaci našich objednávek. U objednávek nad 50 tisíc Kč bez DPH vytvořených po 1.7.2016 je nutné zveřejnit i akceptaci této objednávky. Akceptaci stačí provést emailem na uvedené kontakty (XXXXXXXXXXXX@crr.cz, XXXXXXXXXXXX@crr.cz) větou „akceptujeme objednávku číslo 338“. V případě, že máte možnost e-mail podepsat jakýmkoliv elektronickým podpisem, tak to prosím udělejte. Děkujeme za spolupráci S pozdravem Ing. Martina Haberlová oddělení účetnictví a majetku odborný rada - finanční účetní Centrum pro regionální rozvoj České republiky U Nákladového nádraží 3144/4, 130 00 Praha 3 – Strašnice Telefon: XXXXXXXXXXXX E-mail: XXXXXXXXXXXX@crr.cz www.crr.cz Centrum - Zkušený a spolehlivý partner pro Váš region [příloha Objednávka 338.pdf odstraněna uživatelem Kateřina Makalová/ORBIT]