Smlouva o poskytnutí servisních sluřeb KNLř. S23017/00459/00 Krajská nemocnice Liberec, a.s., se sídlem Liberec I - Staré Město, Husova 357/10, PSČ: 460 01, doručovací 460 63 IČ: 27283933, DIČ; 699003993, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddl 3, vložka 1S51, zastoupena MUDr. Luďkem Nečesaným, MBA, místopředsedou představenstva (dále jen „klient") a QCM, s.r.o., se sídlem Bellova 370/40, 523 00 Brno, IČ: 26262525, DIČ: CZ26262525, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem vBrné, oddíl C, vložka 40722, poštovní a administrativní kontakt QCM, s.r.o., Heršpická 813/5, 539 00 Brno, zastoupena Ing. Davidem Horkým, jednatelem (dále jen „poskytovatel") (klient a poskytovatel dále společně též Jako „smluvní strany" a každý z nich jednotlivě jako „smluvní strana") Vzhledem ktomu, že: (A) Poskytovatel je vykonavatelem majetkových autorských práv k E-ZAKu; (B) Klient má zájem na užívání počítačového programu E-ZAK prostřednictvím dálkového přístupu; (C) Klient má zájem sl pronajmout od poskytovatele datové élozišté v souvislosti s užíváním E-ZAKu; (D) Klient má zájem na poskytování servisních služeb v souvislosti s užíváním E-ZAKu; (E) Poskytovatel má zájem udělit klientovi nevýhradní licenci k užíváni E-ZAKu prostřednictvím dálkového přístupu; (F) Poskytovatel má zájem pronajmout klientovi datové úložiště: (G) Poskytovatel má zájem poskytovat klientovi servisní služby; bylo dohodnuta následující: 1. Definice 1.1 V této Dohodě; „E-ZAK" znamená počítačový program ve smyslu ust. § 2 odst. 2 Autorského zákona s názvem E-ZAK, který je elektronickým nástrojem pro administrování veřejných zakázek, jehož hlavními funkcionalitami jsou: (i) Profil zadavatele s přizpůsobením vzhledu, (ii) Zadávací postupy pro nadlimitní a podllmitní veřejné zakázky dle zákona, (iii) Poskytování zadávací dokumentace a dodatečných informací, (iv) Formuláře V\/Z, (v) Elektronické podepisování elektronických úkonů, (vi) Evidence Interní a veřejné dokumentace k veřejné zakázce, (vil) Rámcové smlouvy, (vlil) Zastoupeni zadavatele v řízení, (Ix) Hosting, aktualizace, zálohování a (x) Školení; Bližší speciFikace počítačového programu E-ZAK je uvedena na Internetové stránce dostupné z internetové adresy^^^^^^^ Počítačový program E-ZAK Je nehmotnou věcí (věcí bez hmotné podstaty) ve smyslu ust. § 496 odst. 2 Občanského zákonflcu. „Smlouva" znamená tuto Smlouvu o poskytnutí servisních služeb; „Občanský zákoník" znamená zákon č. 89/2C12 Sb., občanský zákoník, v platném znéní; „Autorský zákon" znamená zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění; Stránka 1 Z 11 2. Předmět Smlouvy Poskytovatel touto Smlouvou se zavazuje a) poskytnout klientovi nevýhradní licenci k E-ZAKu za podmínek uvedených v ČI. 3 této Smlouvy, b) pronajmout klientovi datové úložiště za podmínek uvedených v čl. 4 této Smlouvy, c) poskytovat klientovi servisní služby k E-ZAKu za podmínek uvedených v čl. 5 této Smlouvy. 3. Poskytnuti licence 3.1 Poskytovatel tímto poskytuje Klientovi nevýhradní licenci k užívání počítačového programu E-ZAK za podmínek uvedených v tomto čl. 3 Smlouvy a Klient takové poskytnutí licence akceptuje. Rozsah licence je uveden v příloze č. 1. 3.2 Nevýhradní licence je poskytnuta na dobu účinnosti této Smlouvy pro území České republiky a výhradně ke způsobu užívání počítačového programu E-ZAK dálkovým přístupem prostřednictvím sítě Internet. 3.3 Klient není oprávněn poskytnout podlicenci k užívání E-ZAKu žádné třetí osobě. 3.4 Klient není oprávněn zpřístupnit E-ZAK a/nebo udělit přístupová práva a/nebo zřídit uživatelský účet k E-ZAKu a/nebo umožnit třetí osobě užívání E-ZAKu vyjma zaměstnanců klienta a/nebo jeho statutárních zástupců. 3.5 Ukončením účinnosti této Smlouvy uplynutím výpovědní doby nebo odstoupením od této Smlouvy licence zaniká. 3.6 Klient není oprávněn činit kopie E-ZAKu a/nebc jakkoliv upravovat E-ZAK či jej spojovat s jiným dílem, zejména s jiným počítačovým programem. 3.7 Licence je poskytnuta s uzavřeným zdrojovým kódem k E-ZAKu, tedy klient nemá právo zobrazovat a/nebo znát zdrojový kód E-ZAKu. 4. Pronájem datového úložiště 4.1 Poskytovatel tímto pronajímá datové úložiště specifikovaně v Příloze č. 2 této Smlouvy klientovi, a to za účelem instalace a uložení E-ZAKu a elektronických dokumentů {ve formě souborů elektronických dat) vložených Klientem do E-ZAKu. 4.2 Klient má pouze právo dálkového přístupu k úložišti prostřednictvím sítě Internet. Klient nemá právo s úložištěm fyzicky disponovat. 4.3 Poskytovatel má právo provádět odstávky datového úložiště za účelem jeho údržby a klient bere na vědomi, že při odstávce nebude datové úložiště dostupné prostřednictvím sítě internet. Poskytovatel má povinnost předem písemně nejméně 5 dní před odstávkou upozornit klienta na odstávku datového úložiště. 5. Poskytováni servisních služeb 5.1 Poskytovatel sc touto smlouvou zavazuje poskytovat klientovi servisní služby spojené se E-ZAKem (dále jen „servisní služby") vlastním jménem a na vlastní odpovědnost, přičemž bližší vymezení těchto služeb a podmínek jejich poskytování je uvedeno v příloze č. 3 léto smlouvy. Klient se zavazuje platit poskytovateli za poskytování servisních služeb podle této smlouvy odměnu. Stránka 2 z 11 5.2 Servisní služby je poskytovatel povinen zajistit nepřetržitě po celou dobu účinnosti této smlouvy, pokud Jsou řádně plněny dalJí podmínky této smlouvy ze strany klienta, s výjimkou případů vyšší moci. 5.3 Pro nahiášení závady je klient povinen použít kontakty servisní podpory poskytovatele; 5.4 Za rádné a prokazatelné nahlášení závady se pro účely této Smlouvy rozumí nahlášení závady spolu s jejim popisem jednoznačně identifikujícím danou závadu způsobem popsaným v odstavci 5.3 této Smlouvy, a to pouze kontaktní osobou klienta. Jestliže bude závada nahlášena poskytovateli jinou osobou než kontaktní osobou klienta, vyhrazuje si poskytovatel v případě pochybností právo ověřit oprávněnost nahlášené závady u kontaktní osoby klienta. V takovém případě počíná reakčnf doba specifikovaná v příloze č. 3 této smlouvy ve vztahu k příslušné závadě běžet až od okamžiku potvrzení oprávněného nahlášení závady ze strany kontaktní osoby klienta. Kontaktní osoba klienta; Email; Telefon: Mobil; 5.5 Poskytovatel má právo odpojit E-ZAK od přístupu ze sítě Internet za účelem údržby E-ZAKu nebo souvisejícího softwaru, přičemž má povinnosti oznámit klientovi termíny na údržbu E-2AKu ČI souvisejícího softu-aru, a to za podmínek blíže uvedených v příloze č. 3 této smlouvy. Klient bere na vědomi, že E-ZAK nebude po dobu údržby dostupný prostřednictvím sítě Internet. Doba údržby podle tohoto odstavce neznamená porušení smlouvy a parametrů servisních služeb v ní uvedených. 5.6 Klient má právo na řádné a včasné poskytnuti servisních služeb ze strany poskytovatele za podmínek stanovených touto Smlouvou. 5.7 Klient je povinen zajistit na žádost poskytovatele na své vlastní náklady a bez zbytečného odkladu po obdržení žádosti součinnost svých zaměstnanců pň řešení problémů a závad. 5.8 Jestliže je pro řádné poskytnutí servisních služeb podle této Smlouvy zapotřebí součinnosti třetí osoby a/nebo se poskytnutí servisních služeb týká také softwarového či jiného obdobného produktu třetí osoby, je klient povinen na své náklady zajistit součinnost takové třetí osoby v termínech a v rozsahu požadovaném poskytovatelem. 5.9 Klient bere na vědomí, že Jeho prodlení se splněním povinnosti podle odstavce 5.7 a/nebo odstavec 5.8 této smlouvy a/nebo prodlení třetí osoby při poskytnutí součinnosti v požadovaném rozsahu podle odstavce 5.8 této Smlouvy má vliv na plnění termínu pro poskytnutí služeb poskytovatelem. Jestliže se tedy dostane klient do prodlení se splněním povinnosti podle odstavce 5.7 a/nebo odstavce 5.8 této Smlouvy a/nebo se dostane třetí osoba do prodlení s poskytnutím součinnosti v požadovaném rozsahu podle odstavce 5.8 této Smlouvy, o stejnou dcbu prodlení se prodlužuje termín pro poskytnuti příslušné služby poskytovatelem. 6. Licenční poplatek, nájemné, odměna a zvláštní odměna 6.1 Klient se zavazuje zaplatit poskytovateli za poskytnutí licence podle ČI. 3 této Smlouvy úplatu ve výši 10 000,- Kč (slovy: deset tisíc korun českých) bez DPH (dále jen „licenční poplatek"). Licenční poplatek St-ánka 3 z 11 za poskytnutí licence byl smluvními stranami dohodnut jako jednorázová platba, která není závislá na dobé trváni licence. 6.2 Licenční poplatek podle odst. b.l této Smlouvy je splatný na základě příslušného daňového dokladu (faktury) v/staveného poskytovatelem bez zbytečného odkladu po uzavření této smlouvy. Smluvní strany se dohodly na splatnosti 30 kalendářních dnů ode dne doručeni daňového dokladu (faktury) klientovi. 5-3 Klient prohlašuje, že si je vědom skutečnosti, že podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb.. o finanční kontrole ve veřejné správě a o zmčné některých zákonů (zákon c finanční kontrole), ve zněni pozdějších předpisů, je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. 6.4 Klient je povinen platit poskytovateli nájemné za nájem datového úložiště pocle čl. 4 této Smlouvy, a to ve výši 2 000,- Kč (slovy: dva tisíce korun českých) bez DPH za každý kalendářní měsíc trvání nájemního vztahu (dále jen „nájemné"). Nájemné je splatné spolu s odměnou za servisní služby, jak je stanoveno níže v tomto článku. 6.5 Klient je povinen platit poskytovateli za poskytování servisních služeb podle čl. 5 této Smlouvy v rozsahu uvedeném v příloze č. 3 této smlouvy odměnu. Smluvní strany se dohodly, že výše odměny činí 3 000,- Kč (slovy: tři tisíce korun českých) bez DPH měsíčně (dále jen „odměna"). Jestliže tato smlouva nabude účinnosti v průběhu kalendářnilio měsíce, přísluší poskytovateli za tento měsíc alikvotní část odměny vypočtená poole doby zbývající do konce příslušného kalendářního měsíce. 6.5 Jestliže si klient objedná poskytnuti dalších služeb od poskytovatele nad rozsah uvedený v příloze č. 3 této Smlouvy, smluvní strany se dohodly, že za poskytnutí těchto služeb je objednatel povinen zaplatit poskytovateli zvláštní odměnu. Její výše se vypočte podle objemu takto poskytnutých služeb a paušálních hodinových sazeb poskytovatele uvedených v příloze č. 4 této smlouvy (dále jen „zvláštní odměna"). Smluvní strany se dohodly, že ncjmenší úětovalelný interval těchto dalších služeb činí 0,5 hodiny. 6.7 Do pěti (5) pracovních dnů po ukončení každého kalendářního měsíce účinnosti této Smlouvy, ve kterém byly poskytnuty další služby podle odstavce 6.6, zašle poskytovatel klientovi přehled těchto servisních služeb s uvedením jejich délky a účtované hodinové sazby. Klient má poté lhůtu pěti {S)pracovních dnů na to, aby se k tomuto přehledu vyjádřil. Pokud klient s tímto přehledem nesouhlasí, je povinen o tom informovat poskytovatele ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Poté zahájí smluvní strany jednání, aby odstranily vzniklé rozpory, Marné uplynutí lhůty stanovené klientovi pro vyjádření k přehledu dalších služeb znamená, že klient s tímto přehledem souhlasí a nemá k němu námitek. 6.8 Do deseti (10) kalendářních dnů po uplynutí každého kalendářního měsíce účinnosti této smlouvy, ne však dříve než dojde k odsouhlasení dalších servisních služeb ve smyslu odstavce 6.6 této Smlouvy, vystaví poskytovatel fakturu na zaplacení odměny a zvláštní odměny a nájemného. Splatnost faktury ČInl čtrnáct (14) dnů ode dne jejího doručení objednateli. Jestliže objednatel rozporuje přehled dalších služeb poskytnutý poskytovatelem ve smyslu odstavce 6.7 této Smlouvy, Je poskytovatel oprávněn ve lhůtě uvedené v první větě tohoto odstavce vystavit samostatně fakturu na zaplacení odm.ény. Fakturu na zaplacení zvláštní odměny vystaví pak bez zbytečného odkladu poté, co se dohodne na rozsahu dalších služeb poskytnutých objednateli v příslušném měsíci. 6.9 Pro případ, že Poskytovatel je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečněni zdanitelného plnění stane na základě rozhodnuti správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § lOGa zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve zněni pozdějších předpisů, souhlasí Poskytovatel s tím, že mu Stránka 4 z 11 Krajská nemocnice Liberec, a. s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přfmo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebuče Poskytovatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a. s. Část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené OPH. 6.10 Poskytovatel rovněž souhlasí stím, že v případě, ze bude požadovat úhradu {zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než Je účet, kten? je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přistup (§109 zákona č, 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajské nemocnice Liberec, a. s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Poskytovatel vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a. s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 6.11 Smluvní strany se dohodly, že v každém dalším roce trvání této smlouvy bude jak odměna za servisní služby, tak I paušální hodinové sazby za servisní služby zvyšovány o průměrnou roční míru inflace uveřejněnou Českým statistickým úřadem, či jakýmkoliv jiným úřadem ČR tento nahrazujícím, za uplynulý kalendářní rok. Zvýšení nabude účinnosti oboustranným podpisem dodatku ktéto smlouvě, který bude obsahovat novou výŠi odměny a nové paušální hodinové sazby podie přílohy 4. 6.12 Odměna ani zvláštní odměna za servisní služby nezahrnují náklady poskytovatele na cestovné. Smluvní strany se dohodly, že poskytovatel má právo na náhradu cestovného v souvislosti se servisními službami poskytnutými podle této Smlouvy, a to ve výši uvedené v příloze č. 4 této Smlouvy. Náhrada cestovného je splatná společně s odměnou a/nebo zvláštní ooměnou za servisní služby, ke kterým se náhrada cestového vztahuje. 6.13 Jestliže se dostane klient do prodlení se zaplacením odměny za poskytnutí licence a/nebo odměny za servisní služby a/nebo nájemného po dobu delší než třicet dnů i přes předchozí písemné upozornění. Je poskytovatel oprávněn od této smlouvy odstoupit písemným oznámením doručeným klientovi. 7. Výpověď 7.1 Tato smlouva je uzavřena na dobu neurčitou. Kazda ze smluvních stran má právo tuto smlouvu vypovědět písemným oznámením doručeným druhé smluvní straně. Výpovědní lhůta činí šest (6) měsíců a počíná běžet první den měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena druhé smluvní straně. 8. Smluvní sankce 8.1 Jestliže se dostane klient do prodlení se splněním své povinnosti zaplatit fakturu podle odst. 6.2 a/nebo 6.8 této Smlouvy řádně (tj. v plné výši) a v uvedeném termínu splatnosti s úhradou faktury. Je poskytovatel oprávněn vyúčtovat klientovi úrok z prodlení ve výši 0,01% z celkové částky uvedené na příslušné faktuře za každý den prodlení. 8.2 Zaplacení smluvní pokuty nemá vliv na právo poškozené smluvní strany žádat náhradu škody v plném rozsahu. 9. Odpovědnost za škodu 9.1 Odpovědnost za škodu se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. 10. Vyšší moc Stránka 5 z 11 10-1 Smluvní strany se zprošťují veškeré odpovědnosti za nesplnění svých povinností z této smlouvy po dobu trvání vyšší moci do té míry, pokud po nich nebylo možné rozumně požadovat, aby neplnění svých povinnosti z této smlouvy v důsledku vyšší moci předešly. 10.2 2a vyšší moc je ve smyslu této smlouvy považována každá událost nezávislá na vůli sm.luvních stran, která znemožňuje plnění smluvních závazků a kterou nebylo možno předvídat v době vzniku této smlouvy. Za vyšší moc se z hlediska této smlouvy považuje zejména přírodní katastrofa, požár, výbuch, silné vichřice, zemětřesení, záplavy, válka, stávka nebo jiné události, které jsou mimu jakoukoliv kontrolu smluvních stran. 10.3 Po dobu trvání vyšší moci se plnění závazků dle této smlouvy pozastavuje do doby ukončení vyšŠí moci, pepř. odstranění jejích následků, kdy sc obé smluvní strany dohodnou písemně na změně některých ustanovení této smlouvy. Lhůta pro oznámení vzniku a ukončení vyšší moci je sedm (7) kalendářních dní a začíná běžet ode dne, kdy se kterákoliv ze smluvních stran o vzniku či ukončení vyšší moci dozví. Každá ze smluvních stran je povinna neprodleně pa zjištění případu vyšší moci zahájit kroky vedoucí k odstranění tohoto stavu. 11. Závěrečná ustanovení 11.1 Tato smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. 11.2 Tato smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran ohlecně předmětu této smlouvy. 11.3 Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze na základě písemných dodatků podepsaných oběma Smluvními stranami. 11.4 Veškeré přílohy této Smlouvy jsou její neoddělitelnou součástí. 11.5 V případě, že se kterékoli ustanovení této smlouvy stane neplatným, neúčinným, nebo nevynutitelným, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy platná, účinná, resp. vynutitelná, pokud z povahy této smlouvy nebo z jejího obsahu anebo z okolností, za nichž byla uzavřena, nevyplývá, že takové neplatné, neúčinné, resp. nevynutitelné ustanovení nelze oddělit od ostatního obsahu této smlouvy. 11-6 Veškeré spory vznikající z této smlouvy a/nebo v souvislosti s ni, které se nepodaří vyřešit dohodou smluvních stran do jednoho (1) měsíce ode dne vzniku sporu, budou rozhodovány věcné a místně příslušnými obecnými soudy České republiky. 11.7 Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Objednatele Poskytovatel výslovně souhlasí s uveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpLsů (zejména zák. č. 105/1999 Sb., o svobodném přístupu k Informacím, v platném zněnQ. 11.8 Ole zákona ě. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejni objednatel tuto Smlouvu včetně příloh a případných dodatků v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. 11.9 V patičce profilu zadavatele, který je součásti díla, bude umístěn aktivní ookaz s textem „QCM - software" na stránku 11.10 Poskytovatel Je oprávněn uveřejnit na svých webových stránkách PR článek o spuštění díla s odkazem na implementovanou aplikaci / software „E-ZAK objednatele. Stránka 6 z 11 11.11 lato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech. Každá ze smluvních stran obdrží po jednom řádně podepsaném stejnopisu. 11.12 Tato smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 12=09- V Brně dne.. Poskytovatel V Liberci dne. Stránka 7 z 11 Příloha č. 1 Licence elektronického nástroje E-ZAK • Licence pro maximálně 25 uživatelů. • Počet veřejných zakázek (všech rozsahů) /rok neomezen. • Počet dodavatelů není omezen. E-ZAK základní funkclonalitv Součástí verze F-7AK jsou tyto základní funkcionality: • Profli zadavatele s přizpůsobením vzhledu • Zadávací postupy pro nadlimitní a pcdlimitní veřejné zakázky dle zákona • Poskytování zadávací dokumentace a dodatečných informací • Formuláře Věstníku veřejných zakázek (VVZ) • Elektronické podepisováni elektronických úkonů • Evidence interní a veřejné dokumentace k veřejné zakázce • Rámcové smlouvy ■ Zastoupeni zadavatele v řízení • Podpora VZMR • Uveřejnění výsledků pro VZMR E-ZAK rozšiřující funkcionality • Jednoduchá elektronická aukce • Chat v aukční síni Stránka 8 z 11 Příloha č. 2 Specifikace datového úiožíště pro elektronický nástroj E-ZAK • Aplikační hosting na serverech umístěných na páteřní internetové lince. • Aktualizace a správa prostředí aplikačního serveru. • Provoz a garantovaná dostupnost aplikace 99,5% v měsíci. • Kapacita vyhrazeného diskového prostoru 30 GB. Vyhrazený diskový prostor se použije na veškerá data objednatele, tedy zejména na aplikaci, databázi, zálohy dat, a dailí systémem uložená data. • Ochrana před útoky ze sítě internet pokročilými pravidly firewailu. • Monitoring serveru monitorovacím systémem. • Housing serveru v klimatizovaných prostorách s kompletně zálohovaným napájením pomoci UPS a diesel agregátu. • Zálohování aplikací i dat. Obsah záloh bude uklácán na záložní server poskytovatele. Objem záloh se započítává do alokovaného diskového prostoru. Stránka 9 z 11 Příloha č. 3 Specifikace servisních služeb pro elektronický nástroj E-ZAK • Technická podpora objednatele za úplatu při práci s elektronickým nástrojem v pracovní dny v době od 9:00 do 17:00 hod. V ceně služeb je zahrnuta 1 kreditní hodina měsíčně. • Garance rozvoje a legislativní správnosti aplikace. Je možné, podle požadavků objednatele a návrhů poskytovatele dále rozvíjet aplikaci dle dohodnuté specifikace a ceny. • Minimální čerpatelný Interval technické podpory je 30 minut. • Doba údržby elektronického nástroje E-ZAK a/nebo souvisejícího softwaru neznamená porušení smlouvy a parametrů servisních služeb v ní uvedených, pokud bude spojena s maximálně 90 minut dlouhým přerušením poskytování služeb. Tato údržba se nepočítá do času dostupnosti, nebo výpadku a musí být poskytovatelem nahlášena minimálně 5 pracovních dní předem. Reskční doba při řešení incidentů/závad Kategorie problému Doba k zahájení prací (h] Délka opravy (h) Práce jsou zahajovány a prováděny v době A 4 8 8x5 {9.00-17.00 v pracovních dnech} B 8 16 8x5 (9.00-17.00 v pracovních dnech) C 16 24 8x5 [9.00 -17.00 v pracovních dnech) D 48 240 8x5 (9.00 - 17.00 v pracovních dnech) • Doba k zahájení oprav-garantovaný čas, kdy se započne s pracemi na odstranění problému. Počítá .se 00 prokazatelného nahlášení závady, viz či. 5.4 servisní smlouvy • Délka opravy - maximální doba, po kterou trvá oprava. Počítá se od zahájení opravy • Práce jsou zahajovány v době - garantované provozní doba servisního oddělení, kdy je možné hlásit problémy a během které jsou opravy realizovány. Definice kategorie problémů • A - Fatální problémy: úplná nedo-stupnost aplikace, server neodpovídá na portu TCP/80 nebo 443. Mezi fatální problémy náleží rovněž neautorizovaná zména obsahu aplikace. • B - Kritické problémy: Server odpovídá, ale nezobrazuje korektní data, případné hlásí systémovou chybu, nebo chybu kc kódu elektronického nástroje. Návštěvníci nemohou aplikaci plnohodnotné užívat. " C-Závažné problémy: Aplikace pracuje korektně, ale s aplikací nemohou pracovat administrátoři Objednatele, kvůli chybám systému. • D - Nezávazné problémy: Návštěvníci i aominístrátoři mohou s aplikací plnohodnotně pracovat, ale v aplikaci se vyskyxlo chování, které je v rozporu s uživatelskou dokumentací. Stránka 10 z 11 Příloha č. 4 Ceník prací poskytovatele Standardní ceník QCM, s.r.o. platný od 1.11. 2014, při DPH sazbé 21%. Položka Cena bez DPH Cena s DPH 1. Vedeni projektu, analytické práce 1800 Kč/hod 2 178 Kč/hod 2. Odborné práce íprogramování, stylování, technické práce, školení) 1500 Kč/hod 1815 Kč/hod 3. Rutinní práce (elektronické zpracování podkladů, plnění obsahu aplikace, monitoring serverů, čtení logů) 1300 Kč/hod 1 573 Kč/hod 4. Cestovné 10 KčAm 12 Kč/km 5. Konzultace k administraci veřejné zakázky a související poradenství 1800 Kč/hod 2 178 Kč/hod 6.1 GB diskového prostoru nad sjednaný íimit 150 Kč/měsíc 182 Kč/měsíc Stránka 11 z 11