a „LINET spoi. s.r.o." KUPNÍ SMLOUVA ^ KNLč. S2016/00..éíy??.. 1. Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem: Husova 357/10, 460 01, doručovací; 460 63 Liberec I - Staré Město iČ: 27283933 DIČ: CZ699003993 banka: Komerční banka a.s, číslo účtu: 35-227 290 217/0100 zastoupená: MUDr. Luďkem Nečesaným, MBA místopředsedou představenstva společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B. vložka 1651 na straně jedné (dále jen "Kupující') a 2. LINET spol. s.r.o. se sídlem / místem podnikání: Želevčice 5, 274 01 Slaný IČ: 00507814 DIČ: CZ00507814 banka: Komerční banka a.s. Kladno, pobočka Slaný číslo účtu: 58242-141/0100 zastoupená: Ing. Zbyňkem Frollkem, jednatelem Ing. Tomášem Kolářem, jednatelem a výkonným ředitelem Janem Horákem, jednatelem a obchodním a marketingovým ředitelem Ing, Pavlem Chýňavou, prokuristou a finančním ředitelem společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 163 na straně druhé (dále jen „Prodávající') kupující a prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany", níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva"). VZHLEDEM K TOMU, ŽE fA) Kupující má zájem na uzavření této kupní smlouvy, jejímž předmětem je dodávka elektricky polohovatelná lůžka pro pracoviště kupujícího Krajskou nemocnici Liberec, a.s,, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. (B) Prodávající je právnickou osobou plně způsobilou k právům a právním úkonům. Prodávající má zájem na uzavření této Kupní smlouvy, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou.Příloha č. 5 Kupní smlouva (C) Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. BYLO DOHODNUTO NÁSLEDUJÍCÍ: 1. PŘEDMĚT SMLOUVY 1.1. Předmětem této smlouvy je závazek Prodávajícího za níže, v článku 2 této smlouvy, uvedenou kupní cenu dodat Kupujícímu zboží specifikované v Příloze č. 1. která Je nedílnou součástí této smlouvy, převést na Kupujícího vlastnické právo k předmětnému zboží, a závazek Kupujícího uhradit Prodávajícímu Kupní cenu ve výši a zpLisobem uvedeným níže v článku 2 této smlouvy. 1.2. Předmětem smlouvy je rovněž zajištění dopravy zboží specifikovaného v Příloze č. 1 této smlouvy do místa určení, jeho montáže, instalace tohoto zboží do určených prostor, jeho uvedení do provozu s předvedením funkčnosti a instruktáže osobou k tomu oprávněnou (u aktivních implantabilních zdravotnických prostředků, u aktivních zdravotnických prostředků rizikové třídy II b nebo lli a u zdravotnických prostředků, u nichž to stanovil výrobce, může instruktáž provádět pouze osoba, která na základě odpovídajícího vzdělání, praktických zkušeností a poučen! výrobcem poskytuje dostatečnou záruku odborného provádění instruktáže o správném používání daného zdravotnického prostředku). (vše uvedené v odsí. 1.1. až 1.2. této smlouvy dále jen „Předmět Smlouvy") 2. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY 2.1. Kupní cena Předmětu Smlouvy dle této smlouvy byla stanovena na základě nabídky prodávajícího a činí: Ceiková cena v Kč bez DPH DPH 15% DPH 21% Celková cena v Kč včetně DPH přístroj 1.967,350,- 2,2. Smluvní strany se dohodly, že kupní cena Předmětu Smlouvy bude uhrazena následujícím způsobem: 2.2.1 Platba za zboží bude provedena v české měně na základě Prodávajícím vystaveného daňového dokladu vystaveného po dodání veškerého zboží, jeho instalaci a instruktáži osobou k tomu oprávněnou (v rámci části, která je předmětem této kupní smlouvy) se splatností 30 kalendářních dnů ode dne jeho prokazatelného doručení Kupujícímu. Smluvní strany se dohodly, že uvedená 30-ti denní lhůta počíná dnem doručení řádného daňového dokladu na adresu Kupujícího uvedenou v záhlaví této smlouvy. 2.2.2 Daňový doklad musí obsahovat náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem č.. 235/2004 Sb. - o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 563/1991 Sb. - o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a jeho nedílnou součástí bude kopie řádně vyplněného a podepsaného protokolu o předání a převzetí přístroje, ze kterého bude zřejmé, že zboží bylo řádně předáno prodávajícím kupujícímu. 2.2.3 V případě, že daňový doklad nebude obsahovat správné údaje či bude neúplný, je kupující oprávněn daňový doklad vrátit do data jeho splatnosti prodávajícímu. Prodávající je povinen takový daňový doklad opravit, aby splňoval podmínky stanovené v této smlouvě a příslušných 2Příloha č. 5 Kupní smlouva právních předpisech V případě opravy daňového dokladu počíná běžet nová lhůta splatnosti od data řádného doručeni opraveného daňového dokladu Kupujícímu. 2,2 4 Kupující se zavazuje uhradit Prodávajícímu kupní cenu na základě řádného daňového dokladu vystaveného po převzetí veškerého zboží dodaného v rámci Předmětu Smlouvy Kupujícím dle Přílohy č. 1 této smlouvy v řádném stavu, tj, v množství, kvalitě a s vlastnostmi požadovanými Kupujícím, prostého jakýchkoli vad a nedodělku, 2.2,5 Daň z přidané hodnoty (DPH) bude k fakturované částce připočtena v zákonné výši platné v době vystaveni daňového dokladu, V případě, že dojde v průběhů plněni této smlouvy ke změně sazby DPH, pak závazné ceny pro fakturaci jsou ceny včetně DPH uvedené v této smlouvě. Náklady spojené se změnou sazby DPH nese dodavatel, 2 2 6 Pro případ, že prodávající je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečněni zdanitelného plnění stane na základě rozhodnuti správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č, 235/2004 Sb,, o DPH, ve zněni pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a, s, uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci dané, V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a, s, část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a s , a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH 2,2,7 Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet než je účet. který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přistup (§109 zákona č, 235/2004 Sb,, o DPH, ve zněni pozdějších předpisu), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a s cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně, V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a, s, část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou rná vůči Krajské nemocnici Liberec, a s a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH, 2,3 Smluvní strany se výslovně dohodly, že budou-li při předání a převzetí Předmětu Smlouvy zjištěny jakékoli vady a/nebo nedodělky, které nebrání užívání Předmětu Smlouvy či jakékoli jeho části, je oprávněn Kupující Prodávajícímu účtovat smluvní pokutu, která muže dosáhnout až 10% z Kupní ceny dané části Předmětu smlouvy. Smluvní strany jsou povinny vady a/nebo nedodělky zjištěné při předání a převzetí Předmětu Smlouvy specifikovat v protokolu o předání a převzetí přístroje a dohodnout lhůtu k jejich odstraněni. Smluvní pokuta bude Prodávajícímu vrácena po převzetí Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a nedodělku a bude uzavřena dohoda o narovnání 2,4, Smluvní strany se dále dohodly, že budou-li při předání a převzetí Předmětu Smlouvy zjištěny vady a/nebo nedodělky bránici užívání Předmětu Smlouvy či kterékoli jeho části, je Prodávající povinen vady a/nebo nedodělky bez zbytečného odkladu odstranit a vyzvat Kupujícího k novému předání a převzetí Předmětu Smlouvy, Kupující není povinen Prodávajícímu uhradit Kupní cenu, dokud nebudou vady a/nebo nedodělky bránící užívání odstraněny. Po odstranění vad a/nebo nedodělku bránících užívání Předmětu smlouvy budou Smluvní strany postupovat analogicky dle odst, 2 2,1 až 2,2 7 této smlouvy, 2 5, Kupní cena za vymezený předmět smlouvy je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná a platná po celou dobu plnění této smlouvy a zahrnuje: veškeré náklady na zhotovení a dodávku zboží včetně pojištění, cel, poplatku, úroků z půjček a všech rizik a vlivů (především kursových a inflačních) souvisejících se splněním předmětu smlouvy. Cena je uvedena včetně obvyklých obalu, dopravy do mi sta plnění a pojištění při přepravě, instalace (montáže a rozmístění), uvedení do provozu s předvedením funkčnosti, provedení výchozí elektrické revize a funkční zkoušky dodaného zboží, instruktáže osobou k tomu oprávněnou dle bodu 1,2, této smlouvy, dodání návodu na obsluhu v českém jazyce, prohlášeni o shodě, atestů, technické dokumentace, záručních a dodacích listů, a další požadované dokumentace dle příslušných právních předpisu , provedení úklidu a likvidace obalu a odpadu, poskytování bezplatného záručního servisu ve sjednaném rozsahu a po sjednanou dobu záruky a veškerých dalších nákladu souvisejících s realizaci dodávky zboží. 3Příloha č. 5 Kupní smlouva 2 6. Smluvní strany se dále dohodly, že změna kupní ceny stanovené v odst. 2.1 této smlouvy je možná pouze z důvodu změny rozsahu v Předmětu Smlouvy Jinak je cena závazná a neměnná po celou dobu platnosti této smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že dojde-li ke změně kupní ceny z důvodu změny Předmětu Smlouvy, bude postupováno podle ZVZ 2.7. Smluvní strany se dohodly, že Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodlení s úhradou dlužné částky, kterou je v souladu s článkem 2 této smlouvy povinen Prodávajícímu uhradit. 2 8. Platby dle tohoto článku se Kupující zavazuje poskytnout Prodávajícímu bezhotovostně na účet Prodávajícího č ú 58242-141/0100. vedený u Komerční banky a s. Kladno, pobočka Slaný, Dnem zaplacení se rozumí den odepsáni příslušné částky z účtu Kupujícího ve prospěch účtu Prodávajícího 3. DOBA A MÍSTO DODÁNÍ PŘEDMĚTU SMLOUVY. NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI A NABYTI VLASTNICKÉHO PRAVA KUPUJÍCÍM 3.1. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží, které je předmětem této smlouvy, na jednotlivá pracoviště Kupujícího, 3 2 Smluvní strany se dohodly, že maximální lhůta dodávky Předmětu smlouvy činí 8 týdnů od podpisu kupní smlouvy. 3,3 Prodávající se zavazuje předávat zboží Kupujícímu v prvotřídní kvalitě, tj, bez jakýchkoli vad a nedodělku, bránících řádnému užívání, ve stavu odpovídajícím této smlouvě, zadávací dokumentaci veřejné zakázky a nabídce prodávajícího podané v rámci zadávacího řízení, právním předpisům a technickým normám. 3 4 Kupující má právo posunout, odložit nebo po dohodě s Prodávajícím měnit termíny dodávek s ohledem na provozní a organizační potřeby Kupujícího, maximální lhůty dodávky se v takovém případě nemění, ale začnou běžet dnem doručení výzvy Kupujícího k zahájení plnění, 3 5 O předáni a převzetí Předmětu Smlouvy bude sepsán písemný protokol o předání a převzetí přístroje Součástí protokolu o předáni a převzetí přístroje bude uvedení charakteristiky Předmětu Smlouvy, soupis dokladu předávaných s Předmětem smlouvy a soupis vad Předmětu smlouvy. Protokol o předání a převzetí přístroje bude vyhotoven ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom stejnopise. Dodací listy a protokoly o předání a převzetí přístroje jsou oprávněni podepsat odpovědní zástupci obou smluvních stran uvedení v odst 3 6 nebo smluvními stranami písemně zmocněné jiné osoby. Protokoly podepsané pouze zdravotnickým personálem nebudou akceptovány, 3,6 Prodávající tímto prohlašuje, že je jednáním ve věcech technických pověřen: Lukáš Navrátil tel ; 312 576 352, e-mail: lukas navratil@linet,cz Kupující tímto prohlašuje, že je jednáním ve věcech technických pověřen: Zbyněk Šrámek, vedoucí odd, zdravotnické techniky, tel, 485312501, 602179893 3,7 Za doklady nutné k převzetí a užívání zboží se považují: > Faktura / dodací list > Záruční list/protokol o předání a převzetí přístroje (zde uvést výrobní číslo (a) popř. verze užitého programového vybavení dle zákona č, 268/2014 Sb o zdravotnických prostředcích a o změně zákona č, 634/2004 Sb , o správních poplatcích (dále jen ZZP) > Protokol o instruktáži obsluhy > Prohlášení o shodě (CE) > Zatřídění dle zákona č, 268/2014 Sb, 4Příloha č, 5 Kupní smlouva > CZ návod k použití na CD ROM i v tištěné podobě > Další zákonem stanovenou dokumentaci > Seznam příslušenství a spotřebního materiálu k přistrojí včetně katalogových čísel > Doklad o tom, že osoba, která bude provádět servis, je registrována jako osoba provádějící servis dle § 64 odst. 2 ZZP 3 8 Smluvní strany se dohodly, že vlastnické právo a nebezpečí vzniku škody na Předmětu Smlouvy přechází na Kupujícího dnem protokolárního převzetí Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a/nebo nedodělku, tj. v množství, jakosti a provedení odpovídající této smlouvě. 3 9 Prodávající prohlašuje, že se dostatečné seznámil s místem plnění jednotlivých dodávek (pracovištěm Kupujícího na místě samém) a nic mu nebrání v řádném plněni této smlouvy. 3,10 Prodávající je povinen vyzvat kupujícího k převzetí zboží nejméně 2 pracovní dny předem. Kupující je povinen zajistit podmínky pro instalaci zboží. Pokud tak kupující neučiní, není prodávající v prodlení s dodávkou zboží 4. POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO. ZÁRUKA A ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY 4.1. Prodávající je povinen Předmět Smlouvy realizovat v množství, kvalitě, jakosti a s vlastnostmi požadovanými Kupujícím a uvedenými v bodě (A) úvodních ustanovení této smlouvy. 4 2, Prodávající je povinen předložit Kupujícímu prohlášení o shodě, atesty a další dokumenty prokazující, že veškeré Prodávajícím dodávané zboží splňuje veškeré zákonné požadavky. Prodávající je dle této smlouvy dále povinen řádně vyhotovit či provést zkoušky či revize, je-li jejich provedení třeba, a protokoly o provedených zkouškách či revizích předat Kupujícímu spolu s protokolem o předání a převzetí přístroje, 4.3, Předání a převzetí zboží smluvními stranami se uskuteční protokolárně, po úspěšně absolvovaném funkčním předvedení zařízení. Pro účely předvedení všech funkcí se prodávající zavazuje s dodávkou zboží dodat i potřebný spotřební materiál. Kupující má právo zboží nepřevzít, pokud se projeví pochybnosti o splnění některého z požadavků uvedených v nabídce 4.4. Prodávající je povinen předat Kupujícímu originální zákaznickou dokumentaci výrobce dodaného zboží, která bude rovněž obsahovat návod pro obsluhu v českém jazyce v tištěné i elektronické podobě na CD. Pokud není v návodu pro obsluhu uveden vhodný způsob čištěni, desinfekce a sterilizace dodaných zařízení, zavazuje se Prodávající Kupujícímu předat zvláštní přílohu k návodu k obsluze, ve které budou tyto informace uvedeny. 4,5 U zboží, u kterého je předepsána odborná údržba (pravidelné bezpečnostně technické kontroly - BTK), se Prodávající zavazuje předat Kupujícímu Protokol o výstupní bezpečnostně technické kontrole (BTK) s datem příští BTK. 4 6 Prodávající je povinen nahradit Kupujícímu veškeré škody, které by svojí činností či činností jiných právnických či fyzických osob užitých ke své činnosti na základě kteréhokoli právního titulu způsobil Kupujícímu či třetím subjektům, ať již úmyslné či z nedbalosti. Prodávající prohlašuje, že má uzavřenu pojistnou smlouvu č. 400 036 662 (číslo pojistné smlouvy) u Allianz pojišťovny, a s. (název pojišťovacího ústavu), jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou Prodávajícím třetí osobě, a že tato smlouva kryje škody způsobené prodávajícím minimálně ve výší 4.000.000,- Kč za každý jednotlivý případ. 4 7 Prodávající je povinen být řádně pojištěn po celou dobu spolupráce s Kupujícím, Kopie pojistné smlouvy byla předložena Kupujícímu v rámci součinnosti před podpisem smlouvy. 4.8. Prodávající prohlašuje, že na plnění dle této smlouvy (tj, na veškeré dodané zboží včetně jeho instalace) poskytuje Kupujícímu záruku v trvání 24 měsíců. Záruka dle tohoto článku počíná 5Příloha č. 5 Kupní smlouva běžet ode dne podpisu předání Předmětu Smlouvy prostého jakýchkoli vad a nedodělku, tj, v množství, jakosti a provedeni stanoveném touto smlouvou. Tuto skutečnost, tj, předání Předmětu Smlouvy v množství, jakosti a provedení stanoveném touto smlouvou a počátek béhu záruční doby. bude osvědčovat závěrečný protokol o předání a převzetí přístroje dle odst. 3 5 této smlouvy, podepsaný oběma Smluvními stranami, popř jejich oprávněnými zástupci. 4.9. Pokud se na Předmětu Smlouvy (či jakékoli jeho části) vyskytne v záruční době dle odst. 4 9 jakákoliv vada, zavazuje se Prodávající tuto vadu bezúplatně odstranit, nebude-li Kupující požadovat náhradní zboží za zboží vadné. Prodávající je povinen o jakékoli reklamaci Předmětu smlouvy sepsat záznam, jehož obsahem bude zejména uvedeni data reklamace, charakter reklamované vady. způsob vyřízení reklamace, lhůta vyřízení reklamace, podpisy Smluvních stran či jejich oprávněných zástupcu. 4.10. Smluvní strany se dohodly, že po dobu, po kterou Kupující nebude moci Předmět Smlouvy či jakoukoli jeho část z duvodu vad užívat, záruční doba stanovená v odst. 4.10 této smlouvy neběží. 4.11. Pokud prodávající nebude během výše uvedené záruční doby schopen splnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hodnota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem v oboru a výsledná částka bude následné vedena jako pohledávka kupujícího vůči prodávajícímu. 4.12. Prodávající prohlašuje, že je schopen poskytnout Kupujícímu pozáruční servis a náhradní díly na dodané přístroje po dobu min. 10-ti let od ukončení jejich výroby v případě, že bude k tomuto pozáručnímu servisu Kupujícím vyzván. Podmínky pozáručního servisu budou v takovém případě dohodnuty samostatnou servisní smlouvou. 5. ZÁRUČNÍ SERVIS 5.1. Prodávající, případně třetí strana, jako např. výrobce nebo servisní organizace, která na základě smlouvy s Prodávajícím vystupuje jako subdodavatel Prodávajícího (dále jen jako „Prodávající"), se zavazuje po celou dobu trvání záruky zajišťovat osobou k tomu oprávněnou bezplatný servis na předmět smlouvy, tj. odbornou údržbu (pravidelné bezpečné technické kontroly a další úkony směřující k zachování bezpečnosti a plné funkčnosti přístroje), opravy, případně revize, odstraňování zjištěných vad včetně zajištěni dodání náhradních dílů k dodanému zboží v souladu s pokyny výrobce a příslušnými právními předpisy. 5.2. Prodávající se zavazuje zajišťovat servis osobami k tomu oprávněnými (dále jen „servisní technici"), a to za podmínek stanovených níže v tomto článku: 5.2.1. Opravy předmětu smlouvy nevyžadující náhradní díly se Prodávající zavazuje provést v pracovní dny nejpozději do 24 hodin od nástupu na opravu; opravy vyžadující použiti náhradních dílů se Prodávající zavazuje provést nejpozději do 72 hodin od nástupu na opravu, nebude- li s ohledem na charakter opravy dohodnuta s Kupujícím lhůta delší. Nastoupit na opravu je Prodávající povinen do 48 hodin od vyzvání Kupujícím. Opravy se budou prioritně provádět na místě instalace zboží u Kupujícího, pokud to bude s ohledem na charakter vady možné: 5 2 2. V případě, že přístroj bude mimo provoz déle než 5 dní, anebo v případě neopravitelnosti přístroje se Prodávající zavazuje k poskytnutí náhradního modulu u pevně se zemi spojených přístrojů nebo celého náhradního přístroje u mobilních přístrojů: 5.2 3. Smluvní strany se dohodly, že za prokazatelné oznámení závady se považuje zejména oznámení Kupujícího o závadě adresované na adresu Prodávajícího, popř. emailová zpráva oznamující závadu zaslaná na emailovou adresu Prodávajícího servis@linet.cz.: 5.2 4. Servis bude vykonáván servisními techniky ze servisního střediska Prodávajícího, přičemž veškerá písemná, telefonická či osobní komunikace bude vedena v českém jazyce. 6Příloha č. 5 Kupní smlouva 5.2.5. Veškeré cestovní náklady, náklady na materiál a veškeré další náklady, které Prodávajícímu vzniknou v souvislosti s prováděním záručních oprav, hradí v plné výši Prodávající: 5.2.6. Prodávající je při zajišťování servisních prací povinen dodržovat veškeré platné právní předpisy o bezpečnosti práce, ochraně zdrávi, požární prevenci a protipožární ochraně a hygienické předpisy; 5.2.7. Prodávající se zavazuje při své činnosti dodržovat platné ČSN normy; 5.2.8 Prodávající plně odpovídá za škody, které způsobí svou činností Kupujícímu a/nebo činností svých pracovníku a/nebo činností třetí osoby (subdodavatele), kterou pověří prováděním servisních prací; 5.3. Kupující se zavazuje za účelem provedení servisní prohlídky a/nebo opravy umožnit servisním technikům přístup do předmětných prostor. 5.4. Po skončeni záruční doby bude na servisní práci poskytována záruka 6 měsíců a na náhradní díly 24 měsíců. 5 6. Prodávající se zavazuje, že on nebo servisní organizace má po celou dobu záručního servisu uzavřenou pojistnou smlouvu na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě ve výši minimálně ve výši 4.000.000,- Kč za každý jednotlivý případ. 5.7. Prodávající je povinen být řádně pojištěn po celou dobu spolupráce s Kupujícím. Kopie pojistné smlouvy byla předložena Kupujícímu v rámci součinnosti před podpisem smlouvy. 6. PROHLÁŠENÍ PRODÁVAJÍCÍHO 6.1. Prodávající prohlašuje, že Předmět Smlouvy bude mít smluvené vlastnosti, a to zejména vlastnosti uvedené ve specifikaci Předmětu smlouvy, jež tvoří Přílohu č. 1 této smlouvy, a dále bude splňovat podmínky dané příslušnými právními předpisy, což dokládá dokumentem označeným jako „Prohlášení o shodě", které jako Příloha č.2 tvoří nedílnou součást této smlouvy. 6.2 Prodávající prohlašuje, že veškeré dodané přístroje, zařízení a vybavení je nové, nikdy předtím nepoužité, prvotřídní kvality, zabalené v originálních obalech. 6.3. Prodávající dáíe prohlašuje, že není ke dni podpisu této smlouvy subjektem insolvenčního. vyrovnávacího nebo podobného, zejména exekučního řízení ani mu nejsou známy žádné skutečnosti o tom, že by takovéto řízení mohlo být zahájeno ze strany třetí osoby vůči Prodávajícímu. 6.4 Prodávající prohlašuje, že na Předmětu Smlouvy nevážnou jakákoli práva třetích osob a že těmito právy třetích osob nebude Předmět Smlouvy zatížen ke dni předání. 6.5. Prodávající prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecné nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a s.) a o všech osobních a citlivých údajích (zejména dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá k plnění svých povinností) v souvislosti s touto smlouvou, se zavazuje dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit k nim přístup třetím 7Příloha 5 Kupní smlouva osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. 6.7. Pokud by prodávajici, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili tyto své povinnosti, je prodávající povinen k náhradě způsobené škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 500.000,- Kč. Smluvní strany výslovně vylučují použiti § 2050 občanského zákoníku. 7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 7.1. Smluvní strany se dohodly, že prodávající je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případech, kdy tak stanoví obecně závazné právní předpisy, a dále v případě, že nebude Kupujícím uhrazena v souladu s ustanovením článku 2 této smlouvy Kupní cena Předmětu Smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že Kupující je oprávněn odstoupit od této smlouvy v případech, kdy tak stanoví obecně závazné právní předpisy, a dále v případě, že: (a) Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 3. a/nebo (b) Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 4 této smlouvy: a/nebo (o) Prodávající poruší některou ze svých povinnosti stanovených v článku 5 : a/nebo (d) Prodávající poruší některou ze svých povinností stanovených v článku 6. a/nebo se ukáže nepravdivým některé z prohlášení dle článku 6. této smlouvy. 7.2. Kupující je oprávněn od této smlouvy písemně odstoupit (a to i ohledně části Předmětu Smlouvy, jehož se důvod odstoupeni nebude týkat), bude-li Předmět Smlouvy trpět vadami nebo nedodělky, které brání užívání Předmětu Smlouvy, popř. budou-li se na Předmětu Smlouvy opakovaně vyskytovat vady. popř. nebudou-li řádně a včas odstraněny vady nebránící užíváni Předmětu Smlouvy. 7.3. Odstoupeni se děje písemné a je účinné dnem jeho doručeni druhé Smluvní straně. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší a smluvní strany jsou povinny vrátit si plnění na základě této smlouvy poskytnutá. Prodávající je v tomto případě povinen bez zbytečného odkladu po doručení odstoupení od této smlouvy, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne doručení odstoupení od této smlouvy, nastoupit na místo plnění a demontovat dodané zboží či tu část Předmětu Smlouvy, ohledně níž Kupující od této smlouvy odstoupil 8- SMLUVNÍ POKUTY 8.1, Pokud se prodávající dostane do prodlení se splněním lhůty dodávky (celkové nebo dílčí) dle odst. 3,2. této smlouvy, a to nedodáním Předmětu smlouvy nebo z důvodu výskytu vad bránících řádnému užívání Předmětu Smlouvy (či kterékoli jeho části), zavazuje se zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny nedodaného zboží (či kterékoli jeho části) za každý den prodlení až do dne předání Předmětu Smlouvy nebo do dne účinnosti odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím v souladu s odst 7 2. této smlouvy, 8.2 Pokud se při převzetí Předmětu Smlouvy vyskytnou vady nebránící užíváni, je kupující oprávněn určit lhůtu k odstranění takto vytknutých vad a tuto zaznamenat do protokolu o předání a převzetí zboží. Při převzetí Předmětu smlouvy bez jakýchkoli vad bude Předmět Smlouvy předáván kupujícímu opět formou nového písemného protokolu o předání a převzetí zboží podepsaného oběma Smluvními stranami. Smluvní strany se dohodly, že kupující je oprávněn účtovat Prodávajícímu v takovém případě nad rámec uvedený v odst. 2 3. této smlouvy smluvní pokutu ve výší 0,05 % z ceny zboží, kterého se vada týká, za každý jednotlivý případ porušení povinnosti dodat Kupujícímu Předmět smlouvy prostý vad a nedodělků, která je nevratná. 8Příloha č, 5 Kupní smlouva 8.3 Prodávající se dále zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny zboží, kterého se vada týká, za každý den prodlení, v případě prodlení s povinností odstranit zjištěné vady nebo nedodělky ve lhůtě dle odstavce 2.3. této smlouvy 8.4 Prodávající se zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 500.000,- Kč v případě, že servis a revize zboží nebude provádět osoba, k tomu oprávněná dle ZZP 8.5 Smluvní strany se tímto výslovné dohodly, že pro případ, kdy se na zboží vyskytne jakákoli vada v záruční Ihúté a servisní pracovníci Prodávajícího v rozporu s odst. 4.10. a odst. 5,2.1. této smlouvy nenastoupí na opravu nebo opravu neprovedou ve stanovené lhůtě, zavazuje se Prodávající zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výší 1.000,- Kč za každý den prodlení s nástupem nebo provedením záruční opravy. 8 6 Smluvní pokuty stanovené dle ustanovení odst 2.3, 8 1 až odst. 8 5 této smlouvy a/nebo odst. 6,7 této smlouvy, jsou splatné do čtrnáctí dní od data, kdy byla povinné straně doručena písemná výzva k jejímu zaplacení ze strany oprávněné strany, a to na účet oprávněné strany uvedený v písemné výzvě. 8 7 Ustanoveními o smluvních pokutách není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu škody v plné výši. 9. DORUČOVÁNÍ 9.1. Veškerá podáni a jiná oznámení, která se doručují smluvním stranám je třeba doručit osobně nebo doporučenou listovní zásilkou s dodejkou nebo elektronickou poštou s řádným elektronickým podpisem osoby jednající za odesílatele nebo doručením prostřednictvím datových schránek. 9 2 Aniž by tím byly dotčeny další prostředky, kterými lze prokázat doručení, má se za to, že oznámení bylo řádně doručené: (a) při doručování osobně. dnem faktického přijetí oznámení příjemcem, nebo dnem, v němž bylo doručeno osobě příjemcově adrese, která je oprávněna k přebírání listovních zásilek; nebo dnem. kdy bylo doručováno osobě na příjemcově adrese určené k přebírání listovních zásilek, a tato osoba odmítla listovní zásilku převzít: nebo dnem, kdy příjemce při prvním pokusu o doručení zásilku z jakýchkoli důvodů nepřevzal či odmítl zásilku převzít, a to i přesto, že se v místě doručení nezdržuje, pokud byla na zásilce uvedena adresa pro doručování dle článku 9. odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy. (b) při doručováni prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb: dnem předání listovní zásilky příjemci; nebo dnem, kdy příjemce při prvním pokusu o doručení zásilku z jakýchkoli důvodů nepřevzal či odmítl zásilku převzít, a to i přesto, že se v místě doručení nezdržuje, pokud byla na zásilce uvedena adresa pro doručování dle článku 9. odst. 9 3. resp. odst. 9 4. této smlouvy (c) při doručování prostřednictvím elektronické pošty: - dnem, kdy byla elektronická zásilka opatřená řádným elektronickým podpisem oprávněného zástupce odesílatele odeslána na e-mailovou adresu pro doručování adresátovi dle článku 9. odst. 9.3. resp. odst. 9.4. této smlouvy. (d) při doručování prostřednictvím zasílání zpráv do datových schránek: - dnem, kdy se do datové schránky příjemce dle článku 9 odst. 9 3 resp. odst. 9.4. této 9Příloha č. 5 Kupní smlouva smlouvy příjemcem přihlásila osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přistup k tomuto dokumentu, pokud datum přihlášení je nejpozději třetí den po dni dodání zprávy do datové schránky přijemce: nebo - čtvrtý dnem ode dne dodáni dokumentu do datové schránky příjemce dle článku 9 odst. 9,3, nebo odst, 9 4, této smlouvy v případě, pokud není postupováno dle předchozího ustanovení o doručování prostřednictvím zasílání zpráv do datových schránek 9.3 Ke dni podpisu této smlouvy je: (a) adresou pro doručování kupujícímu: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Husova 357/10. Liberec. PSČ: 460 63 e-mailová adresa: nemlib@nemlib.cz ID datové schránky: jwaeuen (b) adresou pro doručování prodávajícímu: LINET spol. s r.o. Želevčice 5, 274 01 Slaný e-mailová adresa; obchod@iinet.cz ID datové schránky. 5juud86 9.4 Smluvní strany se dohodly, že v případě změny sídla, a tím i adresy pro doručováni, budou písemně informovat o této skutečnosti bez zbytečného odkladu druhou smluvní stranu. Změna adresy pro doručování jsou pro účely doručování pro druhou smluvní stranu účinné k okamžiku doručeni informace druhé smluvní strany o změně sídla. 10. SPOLEČNÁ A ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 10.1 Smluvní strany se zavazují vzájemně se a řádně informovat o všech podstatných skutečnostech, které mohou mít vliv na plnění dle této smlouvy a současné vyvinout potřebnou součinnost k plnění této smlouvy, 10.2 Případné spory vzniklé z této smlouvy budou řešeny podle platné právní úpravy věcně a místně příslušnými orgány České republiky. Smluvní strany sjednávají ve smyslu ustanovení § 89a zákona č. 99/1963 Sb - občanského soudního rádu, ve znění pozdějších předpisu, pro spory vyplývající z této smlouvy či s touto smlouvou související, místní příslušnost Okresního soudu v Liberci a v případě, že v prvním stupni bude příslušný krajský soud, pak místní příslušnost Krajského soudu v Ústí nad Labem, pobočka v Liberci. 10.3 Obsah této Kupní smlouvy je možné měnit jen písemnými dodatky, podepsanými statutárními zástupci smluvních stran. Nedílnou součástí této smlouvy jsou veškeré přílohy uvedené v textu teto smlouvy či v textu případných Dodatku k této smlouvě 10 4 Tato Kupní smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu Prodávajícím a Kupujícím. 10.5 Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru objednatele dodavatel výslovné souhlasí s uveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisu (zejména zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění), 10.6 Prodávající prohlašuje a svým podpisem teto smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám, 10.7 Prodávající byl seznámen se skutečností, že tato kupní smlouva bude v souladu s § 147a ZVZ zveřejněna na profilu zadavatele včetně všech jejích dodatku a změn a skutečně uhrazené ceny zakázky. 10Příloha č. 5 Kupní smlouva 10.8 Vztahy smluvních stran v této smlouvě neupravené se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisu a dalších obecné závazných předpisů platných v ČR. 10.9 Je-li nékteré z ustanovení této smlouvy neplatné, odporovatelné nebo nevynutitelné či stane-li se takovým v budoucnu, nedotýká se to platnosti případné vynutitelnosti ustanovení ostatních, pokud z povahy ustanovení nevyplývá, že tuto část nelze od ostatního obsahu této smlouvy oddělit. Smluvní strany se pro tento případ zavazují vadné ustanovení bezodkladné nahradit bezvadným, které bude v nejvyšší možné míře odpovídat obsahu a účelu vadného ustanoveni, 10.10 Tato Kupní smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech s platností originálu, přičemž Prodávající obdrží dva výtisky a Kupující obdrží dva výtisky. 10.11 Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavřely na základě vážné a svobodné vůle, nikoliv v tísni za nápadné nevýhodných podminek, ani nebyla jiným způsobem vynucena, dále prohlašují, že tuto smlouvu pečlivě pročetly, jejímu obsahu zcela porozuměly a bezvýhradně s ním souhlasí a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. Přílohy***: Příloha č. 1 Specifikace dodávek Příloha č, 2 Prohlášení o shodě V Liberci dne 1 ^ 87 2018 V Zelevčicich dne 16 6 2016 /■ KupujiCí MUDr. Luděk Nečesaný, MBA místopředseda představenstva Prodávající Petr Smetana Vedoucí podpory obchodu Iriijská Husova ,35,'/:"', 11Nabídka číslo: NT/2015/597 Dodavatel Odběratel 3 425 L 1 N E T spol. s r.o. Krajská nemocnice Liberec, a.s. Slaný - Želevčice čp. 5 Husova 10 CZ-274 01 Slaný CZ ^ 460 63 Liberec 1 IČ: 00507814 DIČ: CZ00507814 IČ: 27283933 DIČ: ČZ699G03993 Příjemce/cílová adresa Dodací a platební podmínky Krajská nemocnice Liberec, a.s. Způsob platby Bankovním převodem Husova 10 incoterms 2010: CPI Liberec CZ - 460 63 Liberec 1 Datum vystaveni: 23 2.2016 Platnost do 30.6,2016 Zakázku podal: ing, Lukáš Císař Číslo objednávky: - Platební podmínky: 30 dní po fakturaci Odběratel - Kont. osoba Ing. Lukáš Císař 485 313 558 Zkratka Název zboží Množství Daň Netto/MJ Netto 1 1GTP02227-129 Eieganza 1 Sleva: 30 % Základní lůžko Elektrické nastavení: výškové nastavení, zádový díl, stehenní díl Mectianické nastavení; lýtkový díl Ložná plocha: 4 dílná Základní vlastnosti Obecné konstrukční provedení MO:P Základní model: Eieganza 1 CU:00 Zákaznické provedení: Standardní provedení CM:01 Barvy kov: RAL9002 EA5542 BA:23 Kryty ložné plochy: Odnímatelná ložná plocha Kolečka, brzdy a podvozek CA:66 Kolečka - typy: 4 kolečka Tente Integrál, 125 mm, antistatické kolečko SR: 10 Brždění koleček: Centrální ovládání koleček, 2 brzdové páky, ovládání od nožní části FC:00 Ovladače nožní: Bez nožních ovladačů UN:01 Typ podvozku: Standard Postranice a čela SR:22 Postranice: Dělené plastové bez ovládání XT:01 Prodloužení ložné plochy: Prodloužení ložné plochy BF:24 Fixace čel: Čela s bezpečnostním zámkem BE:27 Čela - provedení: Plastová čela design El CD:A1 Barva dekoru: POLYREY 030 bílá Ochranné prvky a držáky BP:02 Rohová kolečka: 4 horizontální rohová nárazová kolečka BV:00 Svislá ochr.kolečka: Bez svislých ochranných koleček LS:01 Polička na prádlo: Polička na lůžkoviny AH:01 Držáky příslušenství: Pár postranních líšt na příslušenství, standardní délka OH:01 Ostatní držáky: 4x pevné pouzdro pro umístění extenzí (nebo infuzních stojanů) v rozích lůžka Elektrická zařízení a komunikace V0:01 Jmenovitá napětí: 230 - 240 V 50/60 Hz PL:01 Slť.kabely + zástrčky: EU zástrčka (typ E/F) PE;05 Potenciálové propojení: S antistatickým kolečkem L]:31 Zdvihové jednotky: Lineární motor 50,00 ks 15% 27 426,00 1 371 300,00 Kč Před slevou: 39 180,00 1 959 000.00 Kč Strana: 1/3Nabídka Číslo: NT/2015/597 PA;02 Pohony ložné plochy: 2 páky CPR zádového dílu umístěné po stranách lůžka AC:01 Akumulátor: Zálohová baterie s indikátorem stavu NC: 16 Sesterské ovladače: Sesterský ovladač s funkcí Trendelenburg, kardiokřeslo HC: 18 Ruční ovladač: Ruční ovladač s LED svítilnou bez podsvícené klávesnice + 2x plug&play adaptér AL:03 Alarmy: Alarm nezabržděného lůžka Další vlastnosti jP:01 Jiné požadavky: Výstupní elektrokontrola dle EN 60601-2-52 LY:01 Layout návodu: Linet LA:02 Jazyk návodu: Čeština PG:01 Balení: Základní balení AW:00 Speciální požadavek: Bez speciálního požadavku zákazníka 2 11011430B0000 hrazda napřimovací, lakováno, 50,00 ks 15% 686,00 34 300,00 Kč RAL9002, EN60601-2-52 Sleva: 30 % Před slevou: 980,00 49 000,00 Kč hrazda napřimovací pro pohyblivá čela - max. zatížení - 75kg - barva RAL 9002 CSN EI\l60601-2-52:2010 * kompatibilní s: El, E1_LE, El Nursing, E1_LE Nursing, Praktika 1, Praktika 2, Calma, Terra, Novos, Image 3, Latera, Smart s pohyblivým hiav. čelem 3 4ROTGNR100GR-2 plastová rukojeť navíjecí 50,00 ks 15% 665,00 33 250,00 Kč Sleva: 30 % Před slevou: 950.00 47 500.00 Kč rukojeť plastová model: TGN-R100GR-L2 provedení: - plastový triangl - barva šedá - popruh šíře 38mm - výškově nastavitelná pomocí samonavíjecího mechanismu (cca. 300mm) - k zavěšení na hrazdu lůžka 4 4PV17744500L stojan infúzní 50,00 ks 15% 623,00 31 150,00 Kč Sleva: 30 % Před slevou: 890.00 44 500.00 Kč Teleskopický infusní stojan - umístění do plastové pouzdra lůžka (plastový adapter) - chromovaný - 4 plastové háčky ♦kompatibilní s lůžky Calma, Terra, Novos, ali El, E2, E3, E3XC, all ImageS, Latera, Tom2, all Eleganza Smart 5 4PPE51100AS matrace PrimaCare 20 50,00 ks 15% 3 325,00 166 250,00 Kč Sleva: 30 % Před slevou: 4 750.00 237 500,00 Kč Pasivní matrace DO:P Dodavatel: Purtex T:E Typ: PrimaCare 20 Rozměry BD:5 Vnější rozměry: 200 x 90 x 14 Ostatní LA:A Návod: CZ, EN, DE, ES PG:S Balení; Standard FL:1 Matrace: Matrace CR: 1 Rohy: Standardní RE.....8:0 Rezerva: 0 6 123E2EE7B0E601 stolek nemocniční CLASSIC 50,00 ks 21% 6 622.00 331 100.00 Kč Strana: 2/3Nabídka Číslo: NT/2015/597 Sleva: 23 % Před slevou: 8 600,00 430 000.00 Kč stolek k lůžku oboustranně přístupný s jídelní deskou provedení stolku - zásuvka, nika, skříňka dvířka skříňky a čílka zásuvky - z vysokotlakého laminátu kolečka - 4x75 mm dvojitá, 2 zabrzdítelná mechanika jídelní desky - integrovaná do korpusu stolku výškové nastavení a naklápění desky jídelní deska - AI profil lakovaný RAL 9006 vybavení ~ vložka ABS do zásuvky, držák ručníku povrchová úprava - lakováno polyesterovými barvami odstín - RAL 9002 šedá desky - s šedými postranními lištami čílka zásuvek a dvířka vybavena kovovými lakovanými madly vrchní deska - 2 kovová lakovaná madla univerzální držák příslušenství barva desek, čílek a dvířek - POLYREY 030 bílá dodáváno s návodem na použití 7 DPCZ Dopravné ČR, nespecifikované 1,00 15% 0,00 0,00 Kč zdarma 8 _NPSERV6225 Tržby - servis instalace zakázek 1,00 15% 0,00 0.00 Kč zdarma 9 _NPSERV6213 Tržby - servis školeni obsluhy 1,00 15% 0,00 0,00 Kč zdarma Netto DPH Celkem: 1 967 350,00 314 968,50 Kč Celkem brutto: 2 282 318,50 Kč Záruka 24 měsíců Dne; 16,6 2016 Vystavil: Wollenheitová Iva ^ / Upozornění zákazníkům: v tomto softwaru termín "brutto" znamená cenu s DPH, termín "netto" cenu bez DPH. Firma Linet je zapsána 3,9.1990 v OR u MS Praha oddíl C, vložka 163 Strana; 3/3Datum a misto vydání: 12. 05. 2015, Želevčice ProhSášení o shodě vydává: Obchodní jméno Sídlr IČO LIneí spol. s r. o. Želevčice 5, 274 01 Slaný 00507814 +420 312 576 111 +420 312 522 668 Telefon Fax Jako výrobce výrobku - název (obchodní znaáca): Ve variantách: Eieganza 1 1GT (specifikace variant je uvedena v technické dokumentaci) Popis a určení funkce výrobku: Elektrické nemocniční lůžko určené pro použití ve standardní, akutní i dlouhodobé péči. Toto ES prohlášení o shodě se také vztahuje na všechna použitelná příslušenství Klasifikace výrobku jako prostředku zdravotnické techniky: Třída I nesterilni, bez měřící funkce, dle příl. 9 nařízeni vlády č. 54/2015 Sb. - pravidlo 12. A) Prohlášení Prohlašuji, že uvedený výrobek je za podmínek obvyklého použiti v souladu s návodem výrobce k obsluze bezpečný, účinný a vhodný pro poskytování zdravotní péče, a že byla přijata opatření, kterými je zabezpečena shoda všech výrobků uváděných na trh s technickou dokumentací a se základními požadavky nařízení vlády, která se na něj vztahují, uvedených v odstavci B. B) Splněné technické požadavky předpisů Vlastnosti tohoto výrobku splňují technické požadavky, které se na něj vztahuji a které jsou uvedeny v platném znění Nařízeni vlády č. 54/2015 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na zdravotnické prostředky, aplikovatelné specifické požadavky č. 176/2008 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na strojní zařízení, č. 481/2012 Sb., kterým se stanoví omezení používáni některých nebezpečných látek v elektrických a elektronických zařízeních. C) Způsob posouzení shody Posouzení shody bylo provedeno postupem stanoveným dle přílohy 7 Nařízení vlády č. 54/2015 Sb v platném znění. D) Technické normy použité při posouzeni shody výrobku Uvedený výrobek odpovídá těmto harmonizovaným technickým normám, které byly použity při posuzování shody: ČSN EN 60601-1 ed.2;20Q7/A1:2014, ČSN EN 60601-1-2 ed,2:2008, ČSN EN 60601-1-6 ed.3:2010, ČSN EN 60601-2-52:2010, ČSN EN ISO 14971:2012 ing. Tomáš Kolář jednatel a ředitel společnosti . r.o . Želevčice 5, 274 01 Slaný, C Kepublic íei. +420 312 576 111, tax: +420 312 522 668 i info@linet.ez. web: www.linet.cz ZS01P10 1 Verze 01Datum a místo vydání: 09. 07. 2015, Žslevčioe ProhiáSení o shodě vydává: Obchodní Jméno Linetspoi. s r. o. Želevčice 5, 274 01 Slaný 00507814 Sídlo IČO Telefon Fax +420 312 576 111 +420 312 522 668 Jako výrobce výrobku - název (obchodní značka): Ve variantách: EffectaCare 10 CliniCare 10 PrimaCare 10 EffectaCare 20 CliniCare 20 PrimaCare 20 EffectaCare, CliniCare, PrimaCare Popis a určení funkce výrobku Pasivní preventivní antidekubitni matrace určená k použití ve zdravotnictví, pečovatelství a domácí péči. Toto ES prohlášení o shodě se také vztahuje na všechna použitelná příslušenství Třída 1 nesterilní, bez měřicí funkce, dle přil. 9 nařízení vlády č. 54/2015 Sb.-pravidlo 1, Klasifikace výrobku jako prostředku zdravotnické techniky: A) Prohlášení Prohlašuji, že uvedený výrobek je za podmínek obvyklého použití v souladu s návodem výrobce k obsluze bezpečný, účinný a vhodný pro poskytování zdravotní péče, a že byla přijata opatření, kterými je zabezpečena shoda všech výrobků uváděných na trh s technickou dokumentací a se základními požadavky nařízení vlády, která se na něj vztahuji, uvedených v odstavci B B| Špiněné technické požadavky předpisů Vlastnosti tohoto výrobku splňuji technické požadavky, které se na něj vztahují a které jsou uvedeny v platném znění Nařízení vlády č, 54/2015 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na zdravotnické prostředky. C) Způsob posouzení shody Posouzení shody bylo provedeno postupem stanoveným dle přílohy 7 Nařízení vlády č. 54/2015 Sb v platném znění. D) Technické normy použité při posouzeni shody výrobku Uvedený výrobek odpovídá těmto harmonizovaným technickým normám: ISO 10993-5:2009, ISO 10993- 10:2010 a neharmonlzovaným normám: BS 7175:1989 , které byly použity při posuzování shody. Ing. Tomáš Koiář výkonný ředitel želevčice 5. 274 01 Slaný, C.;- f Dcblic 76 111, 7,+420 312 522 668, '*4+. wwwJínet.cz ZS01P10 1 Verze 01LINET spol.s r.o., Želevčice 5, 274 01 Slaný, teI:+420 312 57(S 111 ÍČO: 00507814, DIČ: CZ005078I4 Prohlášení o shodě Výrobek - Eleganza Classic patří do základní sazby DPH. a není považován za zd.ravotnický prostředek, tudíž se .na něj nevztahuje povinnost vydávat prohlášení o shodě. Petr Smeťana Vedoucí podpory obchodu V Želevčicích dne 16.6.2016