Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ KRÁL PM CENTRUM s.r.o. Chebská 79/23 322 00 Plzeň - Křimice Provozovna: Plzeňská 519, 33141 Kralovice jiri.kral@kralpmcentrum.cz IČO: 25220799 VYSTAVIL: XXX OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-1067/25/Ce DATUM: 27.10.2025 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás stavební a instalatérské práce v rozsahu: Stavební úpravy prostor v zázemí UROL a ORL (sklad zdravotnického materiálu pro robotický operační sál UROL, pracovna staniční sestry ORL, místnost pro úklidovou firmu) v úseku Operačních sálů (OS) ve 2.NP pavilonu č. 22 v areálu FN Plzeň - Bory. Předmět objednávky: instalace protiprachové SDK příčky do "čisté" chodby operačních sálů, vybourání dveří do místnosti 01.22.02.149 a přepažení místnosti vystavěnou SDK příčkou na dvě samostatné místnosti, dodávka a montáž zárubní a dveří, oprava vodoinstalací a topení, oprava omítek, dodávka a montáž stropního kazetového podhledu, začištění omítek po elektrorozvodech, likvidace stavební suti, doprava. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce viz příloze č.1. Místo plnění: kancelář staniční sestra OS ORL č. dveří 02.5269, sklad léků a lékařských přípravků pro robotický operační sál UROL, č. dveří 02.5259/A, úklid, č. dveří 02.5271, 2.NP pavilonu č. 22, FN Plzeň - Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Termín plnění: termín provedení dle dohody a s ohledem na provoz operačních sálů. Přístup na staveniště je z hygienických důvodu pouze okny přes lešení, které leze umístit vlevo od vchodu do pavilonu č. 22. Předpokládaná cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší nabídky ze dne 06.08.2025 činí 398.413,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka za jakost provedeného díla činí 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.