SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ KOMPLEXNÍHO SERVISU PRÁDLA KNL Č. S2017/.i>P.fí.':t2r/00 I. Smluvní strany 1. Krajská nemocnice Liberec, a.s. Zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložkal651 sídlo: Husova 357/10, 460 01, doručovací 460 53, Liberec I - Staré Město jednající: MUDr. Luděk Nečesaný, MBA., místopředseda představenstva IČ: 27283933 DIČ: bank. spojení: č. účtu: na straně jedné (dále jen „Objednatel") 2. CHRIŠTOF, spol. s r.o. Zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 4315 sídlo: Komárovské nábřeží 465/10, 617 00 Brno IČ: 42560351 DIČ: CZ42660351 bankovní spojení: č. účtu: na straně druhé (dále jen „Poskytovater) Objednatele a Poskytovatel dále též společně označováni jako „smluvní strany", níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisu tuto smlouvu (dále jen „smlouva"). II. Účel smlouvy Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu smlouvy. Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami zadávacího řízení veřejné zakázky „Komplexní servis prádla pro Krajskou nemocnici Liberec, a.s.", která byla vyhlášena dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění platných předpisů a zveřejněna ve Věstníku veřejných zakázek pod evidenčním číslem Z2Q17-013950 v Úředním věstníku EU pod zn. 2017/S 102-204171. Tyto podmínky jsou pro plnění smlouvy závazná, i když v ní nejsou výslovné uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou poskytovatele, kterou přediožil v zadávacím řízení (dál jen „NABÍDKA"). Zadávací podmínky a NABÍDKA jsou přílohou této smlouvy, která se ke smlouvě fyzicky nepřikládá, ale je uložena v archivu poskytovatele a objednatele. CZ699003993 V 1 IIZ. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je zajištění komplexního servisu prádla (dále jen KSP), kterým se rozumí soubor služeb provedených Poskytovatelem, jejichž výsledkem je čisté prádlo k použití ve zdravotnickém zařízení. KSP prádla zahrnuje > pronájem prádla, praní nemocničního prádla, čištění, dezinfekci a dezinsekci prádla, Jeho žehlení, opravování, obměnu opotřebovaného nemocničního prádla za nové, skládání, balení a označování, nakládání s rizikovým prádlem (infekční, kontaminované cytostatiky, radionuklidy, apod.), logistické zabezpečení, distribuci čistého a špinavého prádla včetně kvantitativního zajištění a všechny činnosti s těmito službami spojené tj. zajištění kvality, nastavení kontrolních systémů kvality, předcházení ztrátám, definováni požadavků na personální zajištění služby, to vše ve sjednaných časech plnění s odběrem a dodáním v dohodnutých dodacích místech. KSP bude poskytovatel povinen zabezpečovat v souladu s jednotlivými ustanoveními platných norem a předpisů souvisejících s prádlem ve zdravotnictví a nakládání s ním, zejména podle vyhl. č. 306/2012 Sb., o podmínkách předcházení vzniku a šíření infekčních onemocněni a o hygienických požadavcích na provoz zdravotnických zařízeni a ústavů sociální péče. KSP také zahrnuje identifikaci veškerého systémového prádla čipem, identifikačním štítkem s čárovým kódem či jinou odpovídající identifikační technologií (čipovou technologii) tak, aby systém evidence systémového prádla objednateli umožňoval získání přehledu o množství prádla na jednotlivých nákladových střediscích v čase, včetně možnosti analýzy pohybů jednotlivých kusů prádla. V rámci tohoto systému identifikace systémového prádla bude zajištěna také elektronická evidence a kontrola pohybu prádla. Povinností vybraného dodavatele je udržování tohoto systému po dobu plnění této veřejné zakázky v provozu a zaškolení pověřených osob zadavatele k prácí se systémem, > praní vlastního prádla určeného k nahrazení po dobu 1 roku a všechny ostatní služby s tím související, > praní prádla vlastního, které zůstane v majetku objednatele a všechny ostatní služby s tím související. Nemocničním prádlem se rozumí prádlo ložní, pacientské, personální a dále prádlo ostatní. Předmětem plnění je dále zajištění logistiky (vyzvednutí a zpětná dodávka pronajatého prádla a prádla v majetku Objednatele a jeho distribuce na dodací místa v místě plnění) včetně prostředků potřebných pro převoz prádla. Závozem prádla se rozumí dovoz prádla čistého a odvoz prádla špinavého. 2. Do KSP bude začleněno prádlo systémové, prádlo vlastní určené k nahrazení a prádlo vlastní: a. Systémově prádlo je prádlo specifikované v příloze č. 1 Seznam sortimentu systémového prádla vč. technických požadavků na Jeho funkčnost, které je majetkem Poskytovatele, LI systémového prádla se Poskytovatel zavazuje poskytovat KSP v rozsahu uvedeném dále v bodě 3 článku III této smlouvy a v parametrech uvedených v příloze č. 1. b. Vlastní prádlo určené k nahrazení je prádlo specifikované v příloze č. 2 Seznam sortimentu vlastního prádla určeného k nahrazení, které je majetkem Objednatele. U vlastního prádla určeného k nahrazeni bude Poskytovatelem služba poskytována za podmínek uvedených v bodě 4 článku III této smlouvy maximálně po dobu Jednoho roku, dokud nebude v celé nemocnici zavedeno systémové prádlo. 2 c. Vlastní prádlo ie prádlo specifikované v příloze č. 3 Seznam sortimentu vlastního prádla, které je majetkem Objednatele. U vlastního prádia bude Poskytovateiem služba poskytována za podmínek uvedených v bodě 5 článku III této smlouvy. 3. KSP pro systémové prádlo zahrnuje pronájem prádia, jeho praní, čištění, dezinfekci, dezinsekci, žehiení, opravování, obměna opotřebovaného nemocničního prádia za nové systémové, skládání, balení a označování prádla, nakládání s rizikovým prádlem (Infekční, kontaminované cytostatiky, radlonuklidy, apod.), logistické zabezpečení distribuce čistého a špinavého prádla (vyzvednutí a zpětná dodávka prádla a jeho distribuce na dodací místa v místě plnění) včetně prostředku potřebných pro ukládání a převoz prádla včetně kvantitativního zajištění a všechny činnosti s těmito službami spojené y. zajištění kvality, nastavení kontrolních systémfi kvality, předcházení ztrátám, objednávání a vykazování dodávek, definování požadavků na personální zajištění služby, to vše ve sjednaných časech plnění s odběrem a dodáním v dohodnutých dodacích místech. 4. KSP pro vlastní prádlo určené k nahrazení (maximálně po dobu 1 roku) zahrnuje praní, čištění, dezinfekci, dezinsekci, žehlení, opravováni, obměna opotřebovaného nemocničního prádia za nové systémové, skládání, balení a označování prádla, nakládání s rizikovým prádlem (infekční, kontaminované cytostatiky, radlonuklidy, apod.), logistické zabezpečení distribuce čistého a špinavého prádla (vyzvednutí a zpětná dodávka prádia a jeho distribuce na dodací místa v místě plnění) včetně prostředků potřebných pro ukládání a převoz prádla včetně kvantitativního zajištění a všechny činnosti s těmito službami spojené 1g. zajištění kvality, nastavení kontrolních systémů kvality, předcházení ztrátám, objednávání a vykazováni dodávek, definování požadavků na personální zajištění služby, to vše ve sjednaných časech plnění s odběrem a dodáním v dohodnutých dodacích místech. 5. KSP pro vlastní prádlo zahrnuje praní, čištění, dezinfekci, dezinsekci, žehlení, opravování, skládání, balení a označování prádla, nakládání s rizikovým prádlem (Infekční, kontaminované cytostatiky, radlonuklidy, apod.), logistické zabezpečení distribuce čistého a špinavého prádla (vyzvednutí a zpětná dodávka prádla a jeho distribuce na dodací místa v místě plnění) včetně prostředků potřebných pro ukládání a převoz prádla včetně kvantitativního zajištění a všechny činnosti s těmito službami spojené tj. zajištění kvality, nastavení kontrolních systémů kvality, předcházení ztrátám, objednávání a vykazování dodávek, definování požadavků na personální zajištění služby, to vše ve sjednaných časech plnění s odběrem a dodáním v dohodnutých dodacích místech. 6. KSP bude Poskytovatel povinen zabezpečovat v souladu s jednotlivými ustanoveními platných norem a předpisů souvisejících s prádlem ve zdravotnictví a nakládání s ním, zejména pak vyhlášky č. 306/2012 Sb. v platném znění. IV. Místo, čas a způsob plnění 1. Místem plnění této smlouvy jsou areály Krajské nemocnice Liberec, a.s. a to: a) Husova 357/10, 460 63 Liberec 1 b) Husova 641/43, 460 63 Liberec 1 c) Baarova 15, 460 63 Liberec 1 d) Školní ulice 430, 460 05, Liberec 5 e) 28.října 1000, 511 01 Turnov f) Tyršova 366, 471 25 Jablonné v Podještědí 2. Poskytovatel bude zajišťovat praní, dezinfekci, dezinsekci, žehlení, skládání a balení prádla v rámci KSP ve vlastním provozním zařízení na adrese: Radouňská 681, 411 08 štětí. 3. Konkrétní dodací místa, kam bude probíhat závoz prádla, budou blíže specifikována v oboustranně odsouhlaseném „Systému distribuce prádla" vystaveném po podpisu smlouvy, a který bude upravován dle okamžitých potřeb Objednatele. 4. Systém distribuce prádla bude také obsahovat velikost minimálních zásob systémového prádla na jednotlivých NS. 5. Závoz prádla jednotlivých dodacích míst bude probíhat v časech stanovených v oboustranně odsouhlaseném Systému distribuce prádla vystaveném po podpisu smlouvy, 5. Dodávky čistého systémového prádla budou vždy realizovány do výše stanovené minimální zásoby pro dané NS do následujícího pracovnjho dne ode dne zaznamenání poklesu stanovené minimální zásoby na pracovišti. Čipová technologie musí zajistit, že k zaznamenání poklesu zásoby čistého prádla na pracovišti dojde neprodlené po přivezení Špinavého prádla do prádelny poskytovatele. 7. KSP vlastního prádla bude zajištěn v prvním roce trvání exportem požadavků ze současného elektronického objednacího systému objednatele. 8. Poskytovatel se zavazuje dodržovat plynulé zásobování prádlem dle potřeb jednotlivých NS, konkrétně se pak zavazuje zajistit: a) odvoz a dovoz prádla 5x týdně (v pracovní dny) v následujících časech: o od 06:30 do 08:00 hod o od 13:00 do 15:30 hod Manipulace s prádlem mimo výše uvedené intervaly nebude možná. b) dodávku čistého prádla a odvoz špinavého prádla na základě objednávky i v sobotu, neděli či svátek. Taková objednávka však musí být Objednatelem učiněna min. 2 pracovní dny před dnem pracovního volna, v němž se má mimořádný svoz špinavého prádla uskutečnit. V případě, že budou 3 dny a více po sobě jdoucí volným dnem, zavazuje se Poskytovatel třetí den doplnit stavy prádla a odvézt znečištěné prádlo. c)- dovoz vlastního prádla do 3 dnu od odeslání vlastního prádla do prádelny Poskytovatele. 9. Čisté prádlo musí přivézt Poskytovatel v přepravníku specifikovaném v následujícím ustanovení této smlouvy a to na každé dodací místo roztříděné podle druhu a velikosti prádla a v množství podle objednávek tak, aby přejímka prádla trvala co nejkratší dobu. Součástí dodávky je dodací list v jednom vyhotoveních. 10. Dodání čistého prádla bude zhotovitelem uvedeno na dodacím listě, který je součástí dodávky na jednotlivá NS. Jestliže objednatel zjisti rozdíl v počtu a druhu dodaného prádla (na dodacím listě a skutečně dodaného) musí uplatnit reklamaci do 24 hodin. Pokud se tak nestane, povazuje se dodávka za kompletní. 11. Veškerou logistiku spojenou s přebíráním použitého prádla, předáváním čistého prádla a přepravou prádla zajišťuje Poskytovatel vlastní manipulační technikou a vlastním personálem. 12. Pro převoz prádla v rámci sběrných a dodacích míst nemocnice zajistí Poskytovatel přepravniky, které jsou majetkem Poskytovatele a které odpovídají jednotlivým ustanovením platných norem a předpisů souvisejících S prádlem ve zdravotnictví a nakládání s ním, zejména pak vyhl. č. 306/2012 Sb. 4 13. Použité, špinavé prádlo, tříděné podle druhu a typu prádla (Infekční, operační a ostatní) uzavřené proti kontaminaci prostředí v nepropustném, barevně odlišeném, pevném, igelitovém pytli se transportuje v kontejneru, který převezme Poskytovatel od Objednatele na jednotlivých provozech v místě určeném pro předání špinavého prádla v sídie Objednatele. 14. Přepravu převzatého špinavého prádla ze sídla Objednatele do provozovny Poskytovatele zajišťuje Poskytovatel stejně jako přepravu čistého prádla do sídla Objednatele. Přepravu prádla v sídle Objednatele na jednotlivá pracoviště Objednatele zajišťuje rovněž výhradně Poskytovatel. 15. Poskytovatel se zavazuje v areálu Objednatele na adrese jeho sídla provozovat sklad, jehož prostory jsou pronajaty Objednatelem Poskytovateli a v nichž Poskytovatel bude skladovat čisté systémové prádlo pro okamžitou potřebu nemocnice, předávat systémové prádlo z některých pracovišť Objednatele do KSP, předávání vlastního prádla z některých pracovišť na praní a vyzvednutí prádla čistého. Provoz skladu musí být zajištěn minimálně v době od Po-Pá 6:30 do 14:00 hod, Cena a podmínky pronájmu skladu jsou uvedeny v samostatně uzavřené nájemní smlouvě. V. Práva a povinnosti Poskytovatele 1. Poskytovatel se zavazuje dodávat systémové prádlo v množství odpovídajícím doplnění minimálních zásob pro dané pracoviště. 2. Poskytovatel musí být vybaven takovým množstvím systémového prádla, aby dokázal bezproblémově zajistit zásobováni čistým prádlem I v případě, že určitá část prádla se bude vracet později, než bude vyfasováno nové. Poskytovatel je povinen dodávat prádlo v parametrech uvedených v Příloze č. 1: Seznam sortimentu systémového prádia vč. technických požadavků na Jeho funkčnost. 3. Poskytovatel je povinen na své náklady zajistit, že systémové prádlo bude označeno čipem, aby byl zajištěn monitoring oběhu tohoto prádla. 4. Poskytovatel v rámci provádění KSP bude průběžně provádět kontrolu prádla, opraví poškozené kusy a vyřadí poškozené neopravltelné kusy. Vyřazené poškozené neopravíteiné kusy vlastního prádla objednatele předá poskytovatel objednateli a údaje o počtu a druhu poškozených kusů uvede v dodacím listě. Vyřazené poškozené neopravltelné kusy systémového prádla objednatel neeviduje, neboť poskytovatel tyto kusy nahradí kusy nepoškozenými. Vyřazené poškozené neopravltelné kusy vlastního prádla předá Poskytovatel Objednateli, který zajistí jeho náhradu. Pro stanovení velikosti opotřebení, příp. vyřazení prádla z oběhu slouží MANUÁL OPOTŘEBENÍ A ZNEHODNOCENÍ PRÁDLA, který tvoří přílohu č. 5 této smlouvy. 5. Poskytovatel se zavazuje minimálně jednou za měsíc posílat Objednateli tabulku ve formátu MS Excel nebo CSV, kde budou uvedeny jednotlivé kusy, které jsou u objednatele po dobu delší než 60 dní, s uvedením doby, jak dlouho jsou u objednatele, specifikace každého kusu (sortiment, barva, velikost, atd.) a na které NS byly dodány. 6. Poskytovatel se dále zavazuje, že bude jednou za měsíc, nejpozději 7. pracovní den, posílat Objednateli soubor ve formátu MS Excel nebo CSV, který bude obsahovat přehled vypraného prádla za minulý měsíc. Soubor bude obsahovat přehled ve struktuře; měsíc, nákladové středisko, kód druhu prádla, název prádla, množství, cena za jednotku, celková cena. Současně bude udržován číselník druhů prádla ve struktuře: kód, název. 5 cena a v případě změn bude číselník zaslán společně s měsíčním přehledem. Náklady s tímto spojené hradí Poskytovatel. 7. Poskytovatel se dále zavazuje poskytnout Objednateli po dobu trvání této smlouvy 1 ks mobilního čtecího zařízeni pro zjištění Informací z čipu prádla a 1 x softwarovou aplikaci k načtení těchto informací s možností tvorby sestav, aby mohl Objednatel provést vlastni kontrolu pohybu prádla. 8. Poskytovatel se zavazuje dodávat prádlo čisté, vyprané, vyžehlené a nepoškozené ve stavu způsobilém k užíváni dle Jeho určení. 9. Průběžnou výměnu opotřebovaného systémového prádla za nové zajišťuje Poskytovatel na svůj náklad. 10. V případě závady provozu Poskytovatele zajistí Poskytovatel pro Objednatele na svůj náklad dodávku systémového prádla tak, aby plněni Poskytovatele nebylo vadné jak co do kvality, tak co do množství. Ceny sjednané na základě této smlouvy zůstanou pro Objednatele za takto poskytnuté plnění zachovány. 11. Poskytovatel se zavazuje dodržovat veškeré právní, technické a hygienické předpisy a normy pro praní a dodávku prádla do zdravotnických zařízení, zejména vyhlášku č, 306/2012 Sb., o podmínkách předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění a o hygienických požadavcích na provoz zdravotnických zařízení a ústavů sociální péče, ve znění pozdějších předpisů. 12. Poskytovatel se zavazuje v případě hromadného neštěstí (aktivace Traumatoiogického plánu KNL, a.s.) vykrýt zvýšenou potřebu prádla v lhůtách do 4 hodin od nahlášení v předpokládaném množství 100 ks ložních souprav prádla, 100 ks pacientského prádla (košile anděl, župan, ručník) a 100 ks personálního prádla (pracovní halena I pracovní kalhoty) ve velikostech dle upřesnění Objednatele. 13. Poskytovatel se zavazuje zabezpečit řádné plnění KSP i v případě výluky či havárie na straně poskytovatele, a to způsobem definovaným ve smlouvě. V tomto případě je přípustné, aby poskytovatel zajistil plnění KSP náhradním řešením (např. prostřednictvím subdodavatele), ale pouze po dobu nezbytnou pro odstranění překážky (výluky čí havárie). O výluce či havárii je poskytovatel povinen objednatele informovat a sdělit 1 pravděpodobnou dobu trvání překážky (výluky čí havárie). VI. Práva a povinnosti Objednatele 1. Objednatel je povinen nakládat šetrně s dodaným prádlem v KSP a užívat je způsobem odpovídajícím jeho určení a pouze na pracovištích příslušného dodacího místa. 2. Objednatel se zavazuje umožnit Poskytovateli kontrolu systémového prádla v prostoru Objednatele. 3. Objednatel je povinen učinit opatření k zamezení ztrát systémového prádla. 4. Systémové prádlo v KSP je majetkem Poskytovatele a Objednatel nesmí toto prádlo dát k vyprání nebo k jakékoliv jiné úpravě čt opravě jiné osobě. 6 5. Objednatel se zavazuje zabezpečit vkládání použitého prádla do igelitových pytlů tak, aby nedocházelo k zamíchání jednotlivých druhů prádla - systémového a vlastního. V případě potřeby se dále zavazuje třídit prádlo dle Vyhlášky č. 306/2012, a to dle zdravotního rizika na; • infekční • operační • ostatní 6. Objednatel se zavazuje zabezpečit, aby použité prádlo neobsahovalo žádné cizí předměty (nástroje, jednorázové předměty, psací potřeby apod.) Použité prádlo vhazují zaměstnanci Objednatele do Igelitových pytlů. 7. Objednatel si vyhrazuje právo na reklamaci dodaného prádla. 8. Objednatel sl vyhrazuje právo přístupu do provozních Prostor poskytovatele za účelem kontroly dodržování technických a hygienických předpisů a norem pro praní a dodávku prádla do zdravotnických zařízení. VII. Cena a platební podmínky 1. Celková cena za plnění poskytnuté Poskytovatelem Objednateli dle této smlouvy po dobu jejího trvání vymezenou v či. XIII. odst. 2 této smlouvy nesmí přesáhnout celkovou nabídkovou cenu, kterou vítězný poskytovatel předložil ve své nabídce v rámci příslušného zadávacího řízení, tj. za období 48 měsíců a která činí 102 507 923,85 Kč bez DPH (slovy jedno sto dva milióny pět set sedm tisíc devět set dvacet tři korun českých, osmdesát pět haléřů bez DPH). 2. Cena za konkrétní služby dle jednotlivých druhů prádla je uvedena v Příloze č. 4, která tvoří nedílnou součástí této smlouvy. Tyto ceny jsou nejvýše přípustné a zahrnují veškeré činnosti související s plněním předmětu této smlouvy včetně veškerých souvisejících nákladů jako je např. cestovné, clo, poplatky, náklady na zřízení, provozování a správu čipové technologie, dodávek systémové prádla, zajištění systémové prádla k datu účinnosti této smlouvy. 3. Ceny lze měnit: a) v souvislosti se změnou rozsahu realizovaných služeb, přičemž za neměnné a závazné Jsou považovány jednotkové ceny uvedené v Příloze č. 4. b) V případě, že v průběhu plnění veřejné zakázky dojde ke změnám sazby DPH. V takovém případě bude odměna za poskytnuté služby účtována s platnou sazbou DPH. c) S ohledem na dobu účinnosti smlouvy definuje Objednatel následující podmínky, při jejíchž splnění je možné upravit výší nabídkové ceny v průběhu trvání smlouvy: • jednotkové nabídková ceny vedoucí k zajištění KSP v Kč bez DPH nebudou v průběhu plnění prvních 12 měsíců podle uzavřené smlouvy měněny. • Sazba DPH bude k vypočtené ceně každého měsíčního plnění účtována vždy v zákonné výši ke dni zdanitelného plnění. • V následujících letech plnění podle uzavřené smlouvy mohou být jednotkové nabídkové ceny vedoucí k zajištění^KSP upraveny v závislosti na hodnotě Inflace zjištěné podle oficiálních údajů ČSÚ za uplynulý kalendářní rok. K úpravě jednotkových cen však musí dojít vždy po dohodě smluvních stran na základě uzavřeného dodatku ke smlouvě. 7 4. Cena za služby poskytované dle této smlouvy bude Objednatelem hrazena bezhotovostním platebním převodem na účet poskytovatele, který je uvedený v záhlaví této smlouvy a to základě daňových dokladů (faktur) vystavených poskytovatelem k poslednímu kalendářnímu dni kalendářního měsíce, ve kterém byly tyto služby poskytovány (dále jen jako „fakturační obdobP) a to dle skutečně dodaného prádla na dodací místa v příslušném fakturačním období. Splatnost faktury je 30 dnů od jejího doručení objednateli. Dnem splatnosti se rozumí den připsání částky z účtu objednatele na účet Poskytovatele. 5. Cena za poskytnuté služby bude hrazena měsíčně podle skutečně realizovaného plněni. Poskytovatel je oprávněn vystavit fakturu vždy po skončení kalendářního měsíce, ve kterém byly příslušné služby realizovány. Nedílnou součástí faktury musí být oběma smluvními stranami písemné odsouhlasený soupis skutečně ošetřeného (vypraného, vyčištěného) prádla za příslušný kalendářní měsíc. 6. Faktura musí splňovat veškeré náležitosti daňového a účetního dokladu stanovené příslušnými právními předpisy, včetně čísla smlouvy Objednatele uvedeného v záhlaví této smlouvy. Na faktuře musí být uvedeny dvě samostatné položky, jedna za KSP systémového a druhá za KSP vlastního. Současně s fakturou musí být Objednateli taktéž doručena podrobná tabulka s rozklíčováním fakturované částky na jednotlivá nákladová střediska (dodací místa) objednatele a to jak v písemném vyhotovení jako nedílnou součást faktury, tak v elektronické podobě (formát .pdf), zaslané prostřednictvím el. pošty na Tabulka s rozklíčováním částky bude také zaslána na e-mail kontaktní osoby ve věcech smluvních v editovateiné podobě. 7. Nebude-íí faktura obsahovat náležitosti uvedené v předchozím odstavci tohoto článku, je Objednatel oprávněn, aniž by se dostal do prodlení, tuto fakturu ve lhůtě splatnosti vrátit poskytovateli s uvedením důvodu k opravě čl doplnění. V takovém případě začne doručením opravené (doplněné) faktury Objednateli běžet nová lhůta splatností a to v délce stanovené obdobné jako u faktury řádné. V případě, že má Poskytovatel s Objednatelem uzavřenu více než jednu smlouvu, je Poskytovatel povinen vystavovat příslušné faktury ke každé takovéto smlouvě samostatně. Pokud tak neučiní a fakturuje na jedné faktuře zvíce smluv, je Objednatel oprávněn postupovat v souladu s tímto odstavcem a takovouto fakturu Poskytovateli vrátit. 8. Pro případ, že Poskytovatel je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí Poskytovatel s tím, že mu Objednatel uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Poskytovatel vymáhat od Objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 9. Poskytovatel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (§109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisu), uhradí mu Objednatele cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Poskytovatel vymáhat od Objednatele část z ceny plněni rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH, 8 VIII. Osoby oprávněné k jednání IX. Sankční ujednání 1, Při prodlení s úhradou faktury je Poskytovatel oprávněn vyúčtovat objednateli úrok z prodlení ve výši 0,01 % za každý den prodlení z neuhrazené částky. 2. Smluvní pokuta za prodlení s dovozem čistého prádla činí 5.000,- Kč za každou hodinu prodlení. Obé smluvní strany berou výslovně na vědomí, že, výše smluvní pokuty vyplývá z potřeby nepřetržitého provozu Objednatele a nároku na provoz na zdravotnické zařízení poskytující nepřetržitou lékařskou a ošetřovatelskou péči. Nárok Objednatele na náhradu škody, která mu v souvislosti s prodlením Poskytovatele vznikla, včetně škody, která přesahuje smluvní pokutu, není tímto ustanovením dotčen. 3. Smluvní pokuta za prodlení s odstraněním nahlášené vady neodstraněné ve stanoveném termínu činí 5.000,- Kč za každou jednotlivou vadu za každý den prodlení. 4. Smluvní pokuta je splatná na základě písemné výzvy Objednatele adresované do sídla Poskytovatele a to způsobem v ní uvedeným. 5. Smluvní strany ujednaly, že zaplacením smluvní pokuty není nijak dotčen čl omezen nárok poškozené smluvní strany domáhat se náhrady škody. X. Vady plnění a reklamace 1. Vady v dodaném množství prádla je Objednatel povinen uplatnit do 24 hod.^od převzetí prádla, vady týkající se kvality KSP pak nejpozději do 14 kalendářních dnů od závozu )říslušného prádla na dodací místo prostřednictvím e-maiíové pošty po zjištění vady na 2. Poskytovatel se zavazuje sjednat nápravu vadného plnění v termínu nejbližšího řádného závozu prádla na dodací místo, na kterém nebylo řádně plněno. 3. Náklady na nápravu reklamovaného plnění jdou k tíži Poskytovatele. XI. Zpfisob řešení ztrát systémového prádla 1. Inventura prádla bude prováděna na základě výzvy Objednatele nebo Poskytovatele. Výzva k inventuře musí být druhé straně písemně doručena nejméně 30 dní před plánovaným termínem inventury. 2. O průběhu každé inventury bude sepsán zápis, který musí být potvrzen Objednatelem i Poskytovatelem. 3. Poskytovatel se zavazuje tolerovat ztrátovost prádla v hodnotě 5% z celkové roční fakturace předmětu této smlouvy. Fakturace ztraceného prádla proběhne vždy po uplynutí 12 měsíců. 4. V případě prádla označeného čipem nebo čárovým kódem bude Poskytovatel považovat za ztracené takové prádlo, které dodá Objednateli a které se nevrátí zpět Poskytovateli ve lhůtě delší než 90 dní ode dne dodání Objednateli. Poskytovatel se zavazuje předat Objednateli seznam prádla, které bylo dodáno Objednateli a nevrátilo se zpět Poskytovateli a poskytnout mu Ihutu v délce alespoň 30 dní ode dne dodání tohoto seznamu na dohledání tohoto prádla. Seznam bude obsahovat druh prádla, barvu prádla, velikost, číslo čipu v prádle, datum dodání Objednateli a nákladové středisko Objednatele, na které byl daný kus dodán. 5. V případě prádla, které není nijak jednoznačně označené, musí Poskytovatel jednoznačně prokázat jeho ztrátu Objednateli. Objednatel umožní Poskytovateli počítat prádlo dodané a odebrané na určité dodací místo. Pří začátku počítání a pří ukončení počítání bude zároveň provedena inventura prádla (dle odstavce č, 1 a 2) na těchto dodacích místech. Ztráta prádla se vypočte jako rozdíl mezi množstvím prádla dodaného Objednateli a množstvím prádla vráceného Poskytovateli sečtený s případným rozdílem množství prádla na dodacím místě zjištěným při inventuře na začátku a na konci tohoto období, po které se počítá prádlo. V případě zjištění rozdílu, bude chybějící prádlo považováno za ztracené. 6. Prádlo, které bude považováno za ztracené a jehož množství překročí tolerovanou ztrátovost dle této smlouvy, bude vyfakturováno Poskytovatelem Objednateli. Hodnota za toto ztracené prádlo nad tolerovaný rámec ztrátovosti bude určena jako součet násobků množství a ceny jednotlivých položek systémového prádla ztraceného nad tolerovaný rámec ztrátovosti. Ceny jednotlivých položek jsou součástí Přílohy č. 4 této smlouvy a byly stanoveny jako ceny vzorků jednotlivých položek systémového prádla. Daňový doklad bude vystaven se 60 denní splatností ode dne jeho doručení. XII. Bankovní záruka 1. Vzhledem k důležitosti zajištění KSP požaduje Objednatel finanční záruku smlouvy vystavenou poskytovatelem ve prospěch Objednatele formou bankovní záruky za řádné provedení smlouvy (performance bondj, 2. Bankovní záruka musí být platná a účinná nejpozději 60 dnů od data podpisu smlouvy a bude platná po dobu 6 měsíců. 3. Výše finanční záruky za řádné provedení smlouvy se stanovuje na 5 % z celkové ceny v Kč bez DPH. 10 4. Poskytovatel je povinen poskytnout Objednateli originál finanční záruky za rádné plnění záručních podmínek nejpozději 30. den od data podpisu smlouvy. 5. Každá finanční záruka musí být vystavena v souladu s podmínkami Objednatele dle této smlouvy a nesmí obsahovat právo na předčasné ukončení či zrušení ze strany Poskytovatele. 6. Nepředložení finanční záruky ve sjednané výši a účinnosti je důvodem pro odstoupení od smlouvy. XIII. Trvání smlouvy 1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti 60 dnu po nabytí platnosti. V případě podpisů v různých dnech je účinnost stanovena datem pozdějšího podpisu. 2. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou ode dne nabytí Její účinnosti s minimální délkou trvání smlouvy 4 roky (48 měsíců). 3. Smluvní strany se dohodly, že odstoupit od smlouvy je možné v následujících případech; a) Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud poskytovatel poruší tuto smlouvu podstatným způsobem, zejména nesplní-ll svůj závazek zavedení čipové technologie, nevybaví ke dni účinnosti této smlouvy objednatele systémovým prádlem v dostatečném množství dle či. V. odst. 1 a 2 této smlouvy, poruší-li opakovaně své závazky uvedené zejména v čí. IV. a v či. V. smlouvy, za opakované porušení Je považováno třetí a jakékoli další porušení závazků, z dalších důvodů uvedených v této smlouvě b) Poskytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, bude-li objednatel v prodlení s Jakoukoliv platbou déle než 60 dní Za důvod odstoupení od Smlouvy jsou považovány také okolnosti plynoucí z důsledku vyšší moci. Odstoupení od smlouvy je smluvní strana povinna písemně oznámit druhé smluvní straně. V oznámení odstoupení od smlouvy musí být uveden důvod, pro který strana od této smlouvy odstupuje a přesná citace toho ustanovení smlouvy, které ji k takovému kroku opravňuje. Na možnost odstoupení se nevztahuje minimální doba trvání smlouvy 4 roky (48 měsíců). Odstoupení od této smlouvy je účinné okamžikem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší nikoliv od počátku, nýbrž ode dne odstoupení od smlouvy. 4. Tuto smlouvu lze po uplynutí 48 měsíců ukončit písemnou výpovědí doručenou druhé smluvní straně s výpovědní lhůtou 12 měsíců, která počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně nebo na základě vzájemné dohody obou smluvních stran. 5. Výpovědní lhůta začíná běžet od prvého dne měsíce následujícího po doručení výpovědi. V případě pochybností se má za doručeno pátým dnem po odeslání. 11 6. V případě, že dojde k předčasnému nebo Jinému ukončení této smlouvy (na základě odstoupeni, výpovědi nebo dohody), bude Poskytovatel povinen odprodat Objednateli veškeré pronajímané prádlo dle jeho aktuální potřeby. Celková cena za požadovaný sortiment a množství bude stanovena na základě znaleckého posudku, který nechá vypracovat objednatel. 7. V případě, že Poskytovatel smlouvu vypoví nebo od ní odstoupí a Objednatel s tím nebude souhlasit, musí Poskytovatel provádět KS prádla dle podmínek této smlouvy do doby dohody nebo do doby vydání pravomocného soudního rozhodnutí v této věci. 8. Zánikem smlouvy nezanikají nároky ze smlouvy již vzniklé, ani nárok na náhradu vzniklé škody a smluvní pokuty. XIV. Závěrečná ustanovení 1. Ve věcech výslovné neupravených touto smlouvou se smluvní vztah založený touto smlouvou řídí ust. § 2586 a násl. zákonem č. 89/2^012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisu a dalšími právními předpisy České republiky, zejména vyhláškou Ministerstva zdravotnictví č. 306/2012 Sb. Smluvní strany v souladu s § 558 odst. 2 občanského zákoníku výslovně vylučují použiti obchodních zvyklostí ve svém právním styku v souvislosti s touto smlouvou, 2. Poskytovatel prohlašuje, že předložil před uzavřením této smlouvy pojistnou smlouvu čl certifikát o pojištěni, osvědčující pojištění Poskytovatele za škodu způsobenou třetí osobě z činnosti pro Objednatele ve výši min. 10.000.000,- Kč a pojistnou smlouvu bude mít uzavřenu po celou dobu plnění zakázky. Pokud prohlášení dané v tomto ustanovení Poskytovatel poruší, je Objednatel od této smlouvy oprávněn písemně odstoupit s účinností od dne doručení písemného odstoupení. 3. Neplatnost některého ustanovení této smlouvy nemá za následek neplatnost celé smlouvy. 4. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Objednatele Poskytovatel výslovně souhlasí s uveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k Informacím, v platném znění). 5. Dle § 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek uveřejní objednatel na profilu zadavatele tuto Smlouvu včetně jejich změn a dodatků a výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky. 5. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní objednatel tuto Smlouvu včetně příloh a případných dodatků v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. 7. Poskytovatel poskytne kontrolním a obdobným orgánům veškerou potřebnou součinnost a dokumentaci při výkonu kontrol týkajících se této smlouvy. Tuto povinnost zajistí Poskytovatel i u poddodavatelů, pokud se podílí na realizaci této smlouvy. 8. Poskytovatel je povinen zajistit, aby všichni zaměstnanci Poskytovatele pohybující se v areálu Objednatele byli dostatečné Identifikovatelní (pracovní oděv, visačky apod.). Poskytovatel je povinen zabezpečit tuto povinnost i u všech svých poddodavatelů. 9. Poskytovatel není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti nebo pohledávky plynoucí z této smlouvy nebo její částí třetí osobě bez písemného souhlasu Objednatele. 12 10. Smluvní strany se zavazují veškeré spory vzniklé z této smlouvy primárně řešit smírnou cestou. Pokud nebudou úspěšní, dohodly se smluvní strany v souladu s§ 89a zákona č. 99/1953 Sb., občanský soudní řád ve znění pozdějších předpisů, že místně příslušným soudem je sídlo Objednatele. 11. Tuto smlouvu včetně jejích příloh lze měnit a doplňovat jen na základě písemných číslovaných a oprávněnými zástupci obou smluvních stran podepsaných dodatků k této smlouvě. Všechny dodatky, které budou označeny jako dodatky této smlouvy, jsou nedílnou součástí této smlouvy, 12. Smluvní strany se dohodly, že pro uzavření této smlouvy užijí výhradně písemnou formu a že nechtějí být vázány, nebude-ll tato forma dodržena. Tato smlouva se vyhotovuje ve 4 stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží dvě vyhotovení. 13. Nedílnou součástí smlouvy jsou i její přílohy a to: ^ Příloha č. 1: Seznam sortimentu systémového prádla vč. technických požadavku na jeho funkčnost Příloha č. 2: Seznam sortimentu vlastního prádla určeného k nahrazení Příloha č. 3: Seznam sortimentu vlastního prádla Příloha č. 4: Ceník - Formulář pro zpracování nabídkové ceny Příloha č. 5; Poddodavatelé Příloha č. 6: MANUÁL OPOTŘEBENÍ A ZNEHODNOCENÍ PRADLA Za Poskytovatele: Za Objednatele; V Brně dne: V Liberci dne: J i 2017 13 Příloha č. 1 - Seznam sortímentu systémového prádla ví. technických požadavků na Jeho funkčnost Cítia paloEky níiev poioiky popil *1 preferovaná vnzbn materláhi Materiálové sloáeni PFS/bn *ldoponiíeiiá ploiná hmotrtost materiálu vg/m^ *2 rotmér [on), velikost *4 poáadováná minimální lásoba pro vtrchna pracovílté ucIb lečem nabídnutá gramll prádb {vg/m2| echaulam nabítetié materiálová sinání Katalogové íísla polcdOty loinlprido 1 podlcdka hilá barva s har^/ným odllSoflímod Drr>^téradla *3 plátnová 13b-lb9 |/m2 140*170 1450 118 30» PtS/70*. B» 1 3 povlak tu politář bílé barva nebo vtar plátnová 13b-lb0 g/m2 90*70 1350 l.tB 30M PIS/70KB« 2 3 povlak lU oolitáf ditsM báá barva, nebo décskv vzor - potisk plátnová 13»-l»g/n<2 70*50 50 1)8 )0* PtSPW «1A 3 4 povlak na přilryvku NU barva nebo vtor plátnová 135-UOg/m2 140*200 1350 1)8 30* P15/70* BA 4 S povlak na přlliiývku dítikf bfld lurva, nebo délskV vior • potisk plátnová 133-150 6/m2 140*80 50 1)8 30* PI.S/70* HA b 6 pmstiradle bU barva s barevným odUSenkn od ondofliv *3 plátnová 1»-150 6/m2 140*240 1450 1)8 30* Pl 5/70% 84 6 paóeinské prádla 7 kabžtak pviamový dosp. hllý |X)dklad, barevný potisk plátnová S0/5Q(tolerance i/-lSK| 125-145g/in2 poise M,yi,3>L 100 175 biřh PtS/50* OA ! B kalhoty pviamové dosp. bilý poiftlad, barevný potisk plátnová bO/SQ [tolerance 125-145g/m2 poiRcM,Xl,3)IL 100 175 b0;hPLS/50%CA 8 9 košile'au díl" btlý podklait barevný potisk plátnová bO/M [tolerance iMSK) 125-145 e/n>2 KVd.ni 1200 175 5OMPkb/bO*0A 9 10 košile ruíni knofIlíkyMiiboký výstřih - koleni, barevný potisk plátrurva SO/SO [tolerance 134-145 g/mZ M,XL,3>L 100 135 50* PtS/bOTk 34 10 11 !upan pip (lo&pělé tavatovlnlna pásek okolo pasu kepr 6S/35 (toleranco +/-15K1 150 190g/m2 M,XU3kL 100 160 65* PE5/db* 34 11 personáU prMla u halma pracovní výsthh ve Ivarj V, 2 spodní kapsy, 1 itáprsní kapsa, unisra provedeni, celeberevné proveilenl-bdt v 4 daiSf barevné varianty, Připadiré bilý ráklaú s barevným lemováním v^řlhu n kafMá. oalkian Sberevnýeh vartent pléCriavá, keprová (loleaance 140-160 g/m2 XS-3XL 6000 1« 65% PtS/)5%IIA 12a-g u kalhoty líkarskí dimsté vpasepllBuma íijuiá inolnost varlaMIty, dvé kapsy, bntní zapínáni, barva bdi v-2 další barevné varUnly, ittikmt 3 barevné vartanly plátnová, keprová 6S/35 (bilerance 4/-lb«l 140-180 K/m7 X5-3XL 6100 lUO 651t.PFV)5%fl4 13.h-c 14 kalhoty lékařské pinsié v pase pdlftumaS jiné moinosi variability, dvé kapsy, tapínénl vpíedu, barva bili * 1 dalil barevné vnriaidy, cotm 3 barevné variantv plátnová, keprová 65/35 (toler.ince ♦/-1554) 140-180 gřm2 XS-3XL 1100 IW) 65* PES/35* 84 14íi-c Stránka 1 z 2 ČI?lo poloSiy název položky popis •1 preferovaná vaAa materiálu Materiálové slotenf r%S/l>a *Ldopar učená plolná hmotnost materiáluvg/m' '2 namér (cm), velikost '4 pDŽadoviiná minlmálnlzásotia pro i^edina pracsvlátě uchazečem uaUdnulá ^aináž prérila |vs/m2) ucliazečem naUzené íiDteriálavé cložtTni Katabgúvé čido pololhy 15 kalhoty pracovní unisex provedení, vpasetunylek s tkarící, barva bílá, llutá.zeleriá a modrá, celkean 4 barevné varianty plátnová, keprouá 6P/3S (tolerance +/-1SPÍ) 340-130 g/m2 XS-3XL 16S0 150 65éí PES/35KBA 15a-d 16 fcolile lékařská 1 náprsní kapsa, krátký rukáv, ceicpprooírací.bíiá plátnová, keprová 6P/3S (tolerance +/-13%| 140-160 e/nU XS-3XL 2350 160 65K PCS,'3554 (W 16 17 operační plášť pro něvitivy zavazování na tkanice v zadní části plátnová, keprová 65/3S (tolerance +/-1£%I 140-150 g/m2 pouteM.LXL 100 160 65KnFS/35?<.R« 17 18 plášť pracovní 2 spodní kapsy, 1 náprsní kapsa, unlseK provedení, bdý. zelený, žlutý, celkem 3 barevné varianty plátnová, keprová 63/3P (tolerance +/-U%I 140-180 í/ntt XS-3XL 1300 160 65K PCS/35% na 18a-c 2 spodní kapsy, 1 náprsní kapsa, bílá * 13 laty dámské/sesterské 4 další barevné varianty. Případně bílý z^lad s barevným lemováním výstřihu a kapes, celkem S barevných variant plátnová, keprová 63/33 (tolerance 140-180 g/m2 XS-3XI 2100 160 65KPC5,'353t BA 19a-e 2£ tričko pracovní bílé, modré, sedé, celkem 9 barevné VDriantv pletenina 0/1(10 (tolerance +/-2nti| 120-lSng/m2 xs-sa 2750 160 100» BA 70a-c I dofslriítchauf *1V požadavcích na pbsnou hmotnost materláUj, preferovanou vatbu materiálu a doporučený podíl pol/esteru* vychází zadavatel z prádla b^ně používaného ve zdravotmckých zařízeních. (Zadavatel umožňuje využit zkulenosti uchazeče s novými materiály a technotogiemi zpracování v kompleKnim servču prádla a nabidncul takové ptádte, kleré odpovídá požadavkům télo zadávací dokumentace a je osvědčené. *2 Uvedené rocméry loŽniho prádla jsoj po vysráŽení a jsou závazné po celou dobu plnění léto zakázky v loleraici +/- 3^ Piádlo musí být dodáváno v čísehiýclt velikusteiJi odpovídajících lífgDriatrwtrickým požadavkům písnieriných velikostí dle normy ČSN EN 1340? - 3, Oznočováni vollkostiobleíenl. Pprsonálrí prádlo • zdravotnicí a Pnrsonální prádlo • ncrcJravotmcI íxidc dodáváno dle požodnvarýrh potrcbobjprinatplc ve veHkostedi odpouídajkírh velikostnímu značaif v plném rozsahu {XS-3XLJ, pokud není označeno jlr>ak. Mvileno v Jedné výškové ^uplré iini 172 cm, p/Npadně ve zkrocené, ČI prodloužené délce. *3 C8em rozdílného bsrevného odlišení u podložky a prostěradla je rozeznání těchto položek ve složeném stavu, '4 Velikost uvedené pdadované riinimáhí zásoby pro vlechna pracoviště se může změnit s ohledem na provozní potřeby zadavatele. Stránka 2 2 2 PNIoha {. 2 - Seznam sortimentu vlastního prádla ur£eného k nahrazení dsto poloikv Nálev polily Popis Vazba materiálu Rotměr (cm), velikost Poiiet Potet prsnf ta rok loinf prádlo 21 pod^a bdá baiva i leiená vEetně Zerveného loea pkirncivá 140x170 1450 336 OX 22 po\48kna oolítár bílá barva,modré logo plátnová 90x70 1350 310 OX 23 povlak na polštář dětský dětský víor-potisk plátnová 70K50 50 4 6X 24 povlak na přikrývku bliá barva ,modré logo pláTnevá 140x240 1350 298 OX 2S povlak na přikrývku dětský dětský vior - potisk plátnová 140X80 SO 4UUU 2e prostěradlo bliá barva.modrě logo plátnová 140x260 14S0 334 OX pacientské prádlo 27 kabálnk pyřamový dasp, bílý podklad, barevný potisk plátnová pouze M,XL.3XL 100 80X 28 kalhoty pýtamovědosp. Wlý podklad, barevný potisk plátnová pouze VI,XL3XL 100 gOlX) 29 fc<^*ar>(Kr biý modré logo, barevný potisk pl.ilnová M.)a.3XL 1200 215 OX 30 k^lenoěri knofliily hlubokývýstřih-kojeni, vřetně loga plátnová M,)a.3XL IX 15 OX 31 Kipan pruiia^iělě barva modrá, zavazováni na pásek okolo pasu kepr M,XI,HXL IX 2 0X perswtálnf pridlo 32 holena pracovní výstřih ve tvaru V, 2 spodní kapsy, 1 náprsní kapsa, unisex provedenk celobarevné provedeni - bilá < 4dalál barevně varianty. Případně bilýzákiadstianevnýmtomovánim výstřihu 3 kapes, celkem S barevrrých vertarrc plátnová, keprová XS-3XL eox 178 OX 33 kalhoty lékařské dámské v pasu půiguma či jiná mořnastvariabillcy, dvě kapsy, boěri zaplnárl, hanza bílá, zelená, řluti plátnová, keprová XS'3XI. 61X 63 OX 34 lalhoty Mnhdcé pánské v pase ptUguma (i jiná moínost variability, dvě kapsy, boini zepináni. barva bilá, zelená, Uitá plátnová, keprová XS-3XL IIX 12 OX 35 kalhoty pracovní untsex proveden^vpasetunýlekstkanlcl, barva zelená, modrá, bílé, žlutá, celkem 4 bamné varianty plátrrová, kcnircrvá XS-3XL 1650 125 OX 36 koSlle KkuMiá 2 spodní kapsy, 1 náprsní kapsa, krátký rukáv, celcproptnací. bilá plátnová, keprová XS3XL 2150 42 OX 37 operaénř pKť pro návštěvy zavazováni na tkanlcevzadnlěásli plátnová, keprová pou/e M, L,XL IX SOX 38 pláif pracovní Zspodnl kapsy, 1 náprsní kapsa, bílý. zeleny, ilulý, unisex provedaií plácnová, keprová X3-3XI 13X 32X 39 isty dámské/sesterské Z^xxíní kapsy, 1 náprsní kapsa, barva světle zelená, bilá, žlutá plátnová, keprová XS-3XI 21X IIOX 40 tnfto pracovní bílé, modrě.iervene( řidiěi) pletenina XS-3XI 2/50 310X Stránka Izl* ^ Příloha Č.3 - Seznam sortimentu viastníTio prádla číslo poiořky Název položky % Množství praní za rok v ks Hmotnost za rok v ku 41 Bunda 100% PES 50 ČO 42 Deka Larisa 8S%PAN/5%ba/7?ÍPES 1820 2730 43 Deka molitan 35%ba/65%PES. náplň: 1D0%PES kuličky 4800 10560 44 Dekorativnídcaninv (potahy,záclony, závěsy, přehozy, ubrusy různé (PES, ba.....) 3150 788 45 Kabátek žensky.kuli ba, PAO 3720 2418 4G Kurty, dlahy, pásy ba 2 620 3930 47 Manžeta TONO ba 60 2 43 Mikiny fleece -100% pes, ostatní- ba 1180 767 49 Montérková blůza 35% ba/65%PES 250 125 50 Montérkové kalhoty 35% ba/e5%PES 300 ISO 51 Mop ba 92 800 21808 52 Osuška froté ba 250 100 53 Osuška obyčejná (velká plena) ba 1340 402 54 Polokošlle 100% ba 8 000 1600 55 Polštář malý molitan 35%ba/65%PES, náplň: 100%PES kuličky 920 430 55 Polštář molitan 35%ba/65%PES, náplň: 100%PES kuličky 5 530 11060 57 Ponožky 100% ba 4 670 140 53 Prostěradlo (napínací, nepropustné na tíekubit] 77%ba/23%PES 10000 8000 59 Punčochy elastické 32%PAD/18%ELASTAN 7100 2130 60 Ručník froté 100% ba 5700 2052 61 Ručník obyčejný 100% ba 15 500 1705 62 Tričko pracovní červené s potiskem 100% ba 1500 150 63 Utěrka 100% ba 13 000 364 64 Vesta fleece -100% PES, ostatní - ba 280 182 65 Žínky 100% ba 16500 495 Roušky 66 Roušky jako podkladový materiál při ošetření pacienta na lůžku 100% ba 30 000 750 67 Roušky s otvorem jako ochrana rány při zákroku - rouška perForovaná 100% ba 15 000 375 Dětské prádlo 68 Bryndáček 100% ba 1600 240 69 Čepice operační (čepička dětská) 100% ba 1290 31 70 Dupačky 100% ba 3 200 832 71 Kabátek kojenecký 100% ba 3000 120 72 Kabátek pyžamový dětský 50% ba/5D%PES 650 130 73 Kalhoty pyžarnové dětské 50% ba/5D%PES 650 98 74 Košllka kojenecká 100% ba 3 700 148 75 Plena 100% ba 39 000 2301 76 vložka do zavinovačky 100% ba 5 800 168 77 žavlnovačka 100% ba 6 800 1700 78 Župánek dětský 100% ba 80 37 79 Ostatní X 10000 Příloha č.a - Cerik - Formulář pro Ipracováni nabídkové cany 1} Sirslémové (HíeIIc CWa poMky pekllev PoíM prartíial rek NaWdtpve cena lksb»DPH Cena re 1 »ek tet DPH tefliutrali 1 OFH Ca na a 1 ks pře pnped atrity baiDPH* Icční prid(o t 994ldlka 356 QDQ iř.re 3 e4716CCC 4 PI Ifi? 73 a MvakfMpo^Ar 3IC0AÚ 935 2 S6I 533 90 6i»; cn^jx: 91,67 \ povl4« n» pefeaf dřtaký AáOC 7 39 56 736.90 44 41f,f5 615; Bovlsi^na píikr^u 298 QOO 15.58 4 940 340,93 6 576416,4r 340.47 s pqvlii K n« pí křivku dítski AOPO ' '.80 47S60.0C !»/ .'4?,60 162,96 6 55«3» •.2,85 4 700,00 5 071 5>é 00 195,05 7 kabálak pylwovv dotp. 8D00 11.88 95 040,00 :;4 998 49 l?2.51 1 kajhotv pyUrrvvé tlo». SOOQ 10.45 83 440.00 100 962.40 |77,7i= % kdifl* "ahddí" 215 000 K,V 4 2^C50.nC 2 775100,50 108,06 10 43 265,21 17 cp«ra^nl pli9í pro nis^tivv 8 000 I8,8R 161040.00 182 /66,AU 377,87 11 pláiC ptacovni 520O 17.81 57 066.00 69 OJ/, 26 367 41 U bty dánikkÁř'Ma''*r&<é 11000 1$.S4 17094C00 206G/4O 6?3 21 » rriSto sicovni 51000 9 32 388 93C.OC 649 693,20 5- ?7 1| Calkam 23 76< 654 00 IS /6P iOM4 2} Vlastní prátilo urUM h nahruenf CiMpOlOtKV Matvpetelkv Mttpraniu 1 rok fip&ťdkevá mm lká bet 0891 Cena ul rek Mi DPH Canaailrte a DPH «iní prádio ?1 350 MO 6,6' 2 ;)40 '84 cc 27J15'ií.6í i2 povlak na 510 OOa 5.45 lt8č65S.on 2Q56IS5.2S 22 aovfak na pnlfl4' díB<ý 4600 S.IS i3te<,5C 21870,84 2A ^pvlak na pfRiyviu 2U00Q ÍC,'I 9 511 j4c,CC 1116 970.66 25 ppviak na pííbyvki; c!érský 4 ono ','3 50 914,OL' 37 405.94 25 pronéradle 334 000 4 16 2 724 506 00 i }v> y>,Q& paáanBM pridlO r k* i*.ah p>4a motrý dcip. 8000 7 7? 61 776.» 74 748,06 28 Iulii9tv Pvlamevé dosp 8000 6,73 54 236.00 684?8«ř 29 kotilo *'in dli' 21&000 6,14 1 491133,50 1 KlU /JO," 90 koiíla noM 15 030 124 9M.OO 161 /43<« 91 hjpo pro do»p4lé 2000 U**! 25 425.00 30 ;6;.e6 prádo 53 halena pracovní 175000 7.44 1 373 408.00 1601 566,68 cali2 I s I 5 I I 1 S 1 « 8 S o » « $ s 3 g £ a 2 s a « a <1 i a a *" ♦? v as s " "' fi » 9 P: S n S 2 s a c s a = a g a a a s s g aas 8 esgič8S88ag28g s ssagggs S §" á I í £ S S" í S 9' I g § 5 S S" í § a S g § 3 8 "ssajs s~''a"S82ffi2S2a$^5~s aasi8:ísaay:;!sss;^j. s^. 3 asss[:^gs S g 8 8 8 ^ ifi in r* i -r. 1 {H lil! fíš S' 8 8 a s 8 «« B A s , a = j g st ,? 9 S 1 - . ^ ■§1^5-3 2 a s &: a II I I s. « ! i 1 i Iť e I « ;3, - i K iíii 882833 -■?§«»[? í" £' ;: 2' 2 s g íí R a 5 F .v. rn T