3.4. Odběratel je povinen předat dodavateli veškerou korespondenci, kterou obdrží ze správ sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťoven, finančních úřadů a úřadu práce. Tyto písemnosti je povinen předat do pěti kalendářních dnů ode dne doručení z důvodu běžící lhůty pro případné odvolání ap./ Uplyne-li marně lhůta pro odvolání, reklamaci či jiný6h opravných prostředků z důvodů opožděného nebo neúpiného předání písemností dodavateli, zaniká odběrateli nárok uvedený ve třetím odstavci bodu 6. 1. této smlouvy. IV. Utajení 4.1. Dodavatel zaručuje utajení všech údajů týkajících se odběratele a jeho činnosti s výjimkou případů, kdy jej odběratel výslovně zprostí mlčenlivosti nebo jej pověří jeho jménem poskytnout či poskytovat informace a podklady určeným osobám nebo orgánům. Ke zproštění mlčenlivosti v jednotlivém případě se vyžaduje písemná forma. Případné piné moci pro zastupování odběratele v jednotlivých případech pověřeným pracovníkem dodavatele budou vypracovány vždy samostatně pro každý případ. Utajení nelze garantovat v případech, kdy poskytování vybraných informací ukládá zákonná norma. V. Odpovědnost dodavatele 5.1. Dodavatel odpovídá za vady provedené služby a za škody, které v důsledku toho ,odběrateli vzniknou. Dále dodavatel odpovídá za škody, které způsobí odběrateli zaměstnanec dodavatele včetně škod, které vzniknou porušením garantovaného utajení. Dodavatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku nekompletních nebo vadných dokladů a to ani v případech, kdy na tyto vady odběratele upozornil a vyzval jej k jejich odstranění. VI. Nároky z vadného pinění a reklamace 6.1. Postup při uplatnění reklamace a nároky odběratele při vadném pinění: Zjištěné vady je odběratel povinen písemně reklamovat bez zbytečného odkladu ihned Po. jejich zjištění. Prokáže-li dodavatel, že odběratel o závadě věděl a dodavatele neupozornil, má odběratel právo pouze na náhradu ve výši 50% vzniklé škody z důvodu spoluúčasti na vzniku škody. Dodavatel je povinen do 15dnů od obdržení reklamace oznámit odběrateli lhůtu pro odstranění závad nebo důvody, pro které reklamaci odmítá uznat. Je-li závada odstraněna-má odběratel nárok na bezplatné odstranění vad Je-li závada neodstranitelná-má odběratel nárok na nové bezvadné pinění nebo, není-li to možné, na okamžité zrušení smlouvy. VII. Výše a způsob úhrady služeb