Vedení a zpracování komplexní mzdové agendy zaměstnanců odběratele /zdravotní pojištění, pojistné na sociální zabezpečení, agenda pro finanční úřad vč. zpracování ročních výstupů mezd a roční zúčtování daně příjmu ze závislé činnosti dle platných předpisů. 2.2. Ve-škeré práce a služby jsou poskytovány v souladu s obecně závaznými předpisy pro tuto oblast a v souladu s požadavky odběratele v rámci výše vedené činnosti. Dodavatel v rámci služby zpracuje i roční výstupy mezd á zabezpečení provedení ročního zúčtování daně z přijmu ze závislé činnosti dle platných předpisů. Vzájemná součinnost, termíny a způsob předávání dokladů 3.1. Odběratel předává všechny podklady potřebné ke zpracování mezd průběžně během měsíce. Podklady mající vztah ke zpracovanému měsíci předá ke zpracování nejpozději tři pracovní dny před stanoveným dnem převzetí zpracovaných mzdových výstupů pro výplaty mezd. Veškeré pokyny pro zpracování mzdy zaměstnanců (změna základní mzdy, výše odměny apod.) musí mít vždy písemnou formu. Opožděně dodané podklady budou zahrnuty do zpracování mezd následujícího měsíce. Trvá- li odběratel na jejich zahrnutí do zpracovaného měsíce, změní termín výplat tak, aby od jejich předání do převzetí uplynuly tři pracovní dny. V mimořádných případech lze s dodavatelem dohodnout zkrácení termínu na jeden kalendářní den s tím, že uhradí dodavateli přirážku k ceně (viz. Bod 7. 1. smlouvy) za přednostní ve výši 30% jedná-li se o pracovní den nebo ve výši 50% jedná-li se o svátek, den pracovního klidu nebo pracovního volna. Podklady pro zpracování nemocenské agendy předá bezprostředně po obdržení od svých zaměstnanců. Podklady potřebné pro přihlášení nového zaměstnance na sociální zabezpečení je nutné vždy předat do pěti dnů od vzniku pracovního poměru zaměstnance pracovní smlouvy 2x, platové podmínky lx, zápočtový list od bývalého zaměstnavatele zaměstnance 1 x,prohlášení zaměstnance o pojišfovně u které je zdravotně pojištěn. 3.2. Dodavatel předá odběrateli výstupní závěrkové sestavy potřebné pro zahrnutí mezd do účetnictví a podklady potřebné pro výplatu mezd zaměstnanců platné pro zpracovávané období. Dodavatel si vyhrazuje na zpracování mzdové agendy tři pracovní dny od předání posledního podkladu potřebného pro vlastní zpracování. Dodavatel vždy předává mzdové lístky pro zaměstnance, rekapitulaci mezd za měsíc vč. vyúčtování pojistného na sociální zabezpečení, zdravotního pojištění a daně z příjmu, výplatní listinu zaměstnanců, výčetku platidel, bankovní příkazy k úhradě daní, sociálního zabezpečení, zdravotního pojištění a případných srážek z mezd. V příloze této smlouvy může být rozsah předávaných sestav rozšířen o další podklady. Dodavatel umožní odběrateli kdykoli nahlédnout do průběžných výsledků mzdové agendy a bez zbytečných odkladů upozorní na jemu známá rizika pro další vývoj hospodaření odběratele. 3.3. V případě opožděného nebo neúpiného předání podkladů odběratelem nese sankce za případné opožděné zpracování a předání výsledků příslušnému orgánu odběratel.