Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ LIVE interier s.r.o. Pode Dvory 2913 323 00 Plzeň petr.smidovec@seznam.cz IČO: 29122198 VYSTAVIL: XXX OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-102/25/Vi DATUM: 7.8.2025 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás HAVARIJNÍ výměnu oken v rozsahu: Havarijní výměna - dodávka a montáž - 6 ks oken včetně parapetů a zednického začištění v ordinaci, čekárně a zázemí Praktického lékaře pro děti a dorost ve 3.NP pavilonu č. 61 v areálu FN Plzeň - Bory (BVN). ŽÁDANKA NA OPRAVU 8553 / 2025 Závada: původní okna v kovových rámech jsou deformovaná, netěsní, mají uvolněné panty, nefunkční ovládání a některá okna nelze zcela uzavřít, jiná okna zase nelze otevřít. Předmět objednávky: demontáž původních oken (kovový rám), dodávka a montáž 6 ks oken (plastový rám) včetně vnitřních parapetů, zednické začištění zdi okolo oken, doprava, likvidace odpadu - skládkovné. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce č. 25NA00045, viz příl. č.1. Místo plnění: Praktický lékař pro děti a dorost, místnosti č. dveří 03.9117, 03.9118, 03.9119, 03.9120, 3.NP pavilonu č. 61, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Termín plnění: termín provedení dle dohody co nejdříve, realizaci je nutno předem dohodnout s vedením pracoviště. Předpokládaná cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší nabídky č. 25NA00045 ze dne 10.07.2025 činí 186.887,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: na předmět objednávky bude poskytnuta záruka 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Ing. Bořek Vild, vedoucí oddělení údržby Bory, mobil: 725 824 480, email: VILDB@fnplzen.cz. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.