Rámcová kupní smlouva |. Smluvní strany 1. Prodávající: Petr Sixta Hostivínská 172, Hostinné 543 71 Registrace: 101 — Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku Bank. spojení: IČO: 45958408 DIČ: dále jen „prodávající" a 2. Kupující: Kraiská nemocnice Liberec. a.s. Husova 1430/34, Liberec 1 — Staré Město, 460 01 Liberec Registrace: zápis v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 Zastoupené: místopředseda představenstva Bank. spojení: Komerční banka, a.s., 3663 1461/0 100 IČO: 27283933 DIČ: czz7283933 dále jen „kupující" Smluvní strany se dohodly na následujícím znění smlouvy: 1. Předmět smlouvy Prodávající se zavazuje dodávat kupujícímu čistící prostředky, vodní filtry a příslušenství ke . „. kávovarům (dále jen „ZbOZl objednávek kupujícího. ) ze sortimentu nabízeného prodávajícím, a to na základě Osobami oprávněnými k objednávání zboží za kupujícího jsou osoby pověřené za stravovací střediska Turnov 3 Liberec. Objednávky musí být učiněny písemně [např. e-mailem), nebo telefonicky s následným písemným potvrzením, každá objednávka musí obsahovat požadované datum dodání, název výrobku, objednané množství a určení provozovny, kde má být plněna. 2.Cena Ceny jsou smluvní a řídí se právě aktuálním ceníkem prodávajícího, platným vokamžiku podání objednávky kupujícím. Prodávající se zavazuje poskytnout kupujícímu vždy právě aktuální ceník. K cenám bude účtováno DPH vsouladu s platnými právními předpisy, Ceny obsahují dopravné, balné & jakékoliv ostatní náklady, které prodávajícímu vzniknou v souvislosti s plněním této smlouvy. 3. Finanční podmínky — Fakturace, dodací podmínky Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu cenu dle aktuálního ceníku za odebrané zboží na základě faktury vystavené prodávajícím. Splatnost faktur se sjednává 30denní ode dne doručení faktury. Kupující se zavazuje ve stanovené splatnosti kupní cenu uhradit, pro případ prodlení se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý den prodlení. Faktura musí obsahovat údaje daňového dokladu dle platného znění zákona o DPH. V opačném případě je kupující oprávněn fakturu vrátita platební lhůta se prodlužuje o dobu, dokud prodávající nedoručí fakturu ve správném znem. Pro případ, že prodávající se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem" ve smyslu ustanovení 5 10621 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající s tím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocníce Liberec, a.s. část 7, ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, Že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a.s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu [zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (5109 zákona č. 235/2004 Sb., 0 DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a.s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena částjeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající se zavazuje dodávat zboží v množství, jakosti a provedení dle objednávky. Vpřípadě hygienických a dalších kontřol je rozhodující z hlediska odpovědnosti okamžik podpisu na dodacím listu. Kupující zajistí pro příjem a skladování vhodné místo k tomuto schválené. Kupující je povinen zboží přejímat osobně nebo prostřednictvím zmocněná osoby, která potvrdí převzetí zboží se správností údajů na dodacím listě (jeho kopií), a to otiskem razítka a podpisem kupujícího. Zjevně závady uplatní kupující ihned u řidiče rozvozu (viz čl. 4), další reklamace může kupující uplatnit v době použitelnosti dodaného zboží. Místem plnění jsou všechny provozovny kupujícího. 4. Ostatní ujednání Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že dodávané zboží splňuje požadavky příslušných právních předpisů a ručí za jeho použitelnost. Pokud kupující zjistí při přejímce zboží zjevné vady (množství, vady obalu. označení, provedení, podmínky přepravy, záměna zboží, vady v dokladech apod.), je kupující povinen tyto vady vyznačit při přejímce zboží do dodacího listu a vrátit zboží zpět prodávajícímu, pokud se nedohodnou jinak. Vlastnické právo přechází na kupujícího převzetím zboží a potvrzením dodacího listu. 5. Doba trvání smlouvy, výpověď smlouvy Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, její ukončení je možné na základě výpovědi jednou ze smluvních stran s tříměsíční výpovědní dobou. Výpověď musí být písemná, není třeba ji odůvodňovat, výpovědní doba začíná běžet od prvého dne měsíce následujícího po doručení výpovědi. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu druhou smluvní stranou a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv_ 6. Závěrečná ustanovení Tato smlouva může být měněna pouze písemným dodatkem podepsaným oběma smluvními stranami. Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí. Svým podpisem potvrzují, že smlouva vyjadřuje projevjejich svobodné vůle a že nebyla uzavřena v tísni nebo za jednostranně nevýhodných podmínek. V Hostinném dne 7'6“ 2025 V Liberci dne „%„G ............ 2025