Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ CHLADÍRENSKÝ SERVIS JEDLIČKA s.r.o. Klatovská 519/177 321 00 Plzeň brabenec@chsjedlicka.cz IČO: 64361616 VYSTAVIL: XXX OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-617/25/Ce DATUM: 17.6.2025 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás výměnu chladící technologie v rozsahu: Kompletní výměna chladicí technologie včetně výměny vstupních dveří ve staré márnici v 1.PP Lůžka východ - pavilonu č. 2 v areálu FN Plzeň – Lochotín. Výměna chladicí technologie staré márnice Lochotín, dle staniční sestry ŠÚP je márnice stále příležitostně využívána, technologie je původní (1985) a je neopravitelná, celková výměna + výměna ještě původních dřevěných dveří zaměřena CHSJ. Během výměny technologie budou provedené drobné stavební úpravy (opadané obklady, poškozená dlažba, příprava na montáž nových dveří…). Předmět objednávky: demontáž stávajícího zařízení, úprava místnosti se snížením stropu PU panelem, olištování, montáž 2ks technologií pro 100% zálohu provozu, 2 chladící jednotky CHJ-M-TP2-P1, montáž 2 výparníků EVS 391 ED, kondenzátory na konzole venku na rampě, chladivo R454C -A2L-GVP 148, řídící rozvaděč s elektronikou u vstupu do chladírny, automatika, propojovací potrubí, hilti systém, technické plyny pro svařování a tlakování, fitinky pro CU potrubí, pájka, regulace ot. ventilátorů, kondenzátorů, odpadní potrubí HT 40, elektroinstalační materiál včetně osvětlení, montážní materiál, montáž technologie, revize elektro a tlakové nádoby, doprava mechaniků na stavbu. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce č. 022250559, viz příl. č.1. Místo plnění: ŠÚP - Bioptická a nekroptická lab. Bory, č. dveří 91.0077/A, 1.PP Lůžka východ - pavilonu č. 2 v areálu FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 923/80, Plzeň. Termín plnění: termín dodání a montáže dle dohody, zařízení je skladem. Předpokládaná cena fakturované práce a dodávky materiálu dle Vaší nabídky č. 022250559 ze dne 04.06.2025 činí 306.820,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: záruka 12 měsíců od předání díla. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 305 99 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.