Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ TORION, projekční kancelář, s.r.o. Mánesova 1999/1 301 00 Plzeň r.spalek@torion-plzen.cz IČO: 61169111 VYSTAVIL: XXX OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-513/25/Ce DATUM: 20.5.2025 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás inženýrské činnosti v rozsahu: Příprava kolaudačního řízení po dokončení realizace stavby akce "FN Plzeň – Bory, pavilon 63 – zásobovací rampa“, v areálu FN Plzeň - Bory. Veřejná zakázka VZ0178428: "FN Plzeň – Bory, pavilon 63 – zásobovací rampa“ Předmět objednávky: příprava kolaudačního řízení. Podrobná specifikace poskytnutých služeb je uvedena v nabídce viz příloha č.1. Místo plnění: zastřešená rampa SZM, pavilon č. 63, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Termín plnění: termín provedení dle dohody. Předpokládaná cena za přípravu kolaudačního řízení dle Vaší nabídky ze dne 19.05.2025 činí 52.000,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.