Smlouva o poskytování servisních služeb (plný servis) KNL č. 52025/00391/00 UZV/60M-2505 uzavřená na základě výsled ku otevřeného zadávacího řízení pro zadání veřejné zakázky: „Pozáruční servis pro zdravotnické prostředky — UZV přístroje společnosti SNT Plus“ Smluvní strany Obchodní firma/název: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Husova 1430/34, 460 01 Liberec I — Staré Město Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651. Zastoupená: před sedou před stavenstva IČ: 27283933 DIČ: C227283933 Bankovní spojení: Komerční banka a.s. Čkk)účtu: 36631461/0100 dále jen „Objednatel“ a Obchodní firma/název: SNT Plus s.r.o. Sídlo: Novodvorská 994/138 Braník, 142 00 Praha 4 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u MS v Praze oddíl C vložka 62478 Zastou pená: jed natelem IČ: 25701576 DIČ: C225701576 Bankovní spojení: Raiffeisenbank a.s. Číslo účtu: 1121103502/5500 dále jen „Zhotovitel“ Objednatel a Zhotovitel dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto Smlouvu o poskytování servisních služeb (dále jen „smlouva“). PREAMBULE Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při zajištění servisních služeb pro zdravotnické prostředky — přístroje společnosti SNT Plus s.r.o. (dále jen „zařízení“ nebo také „přístroj/e“) na základě podmínek a zadávací dokumentace zadávacího řízení pro veřejnou zakázku s názvem „Pozáruční servis pro zdravotnické prostředky — UZV přístroje společnosti SNT Plus“ (dále jen „zadávací řízení“ a „veřejná zakázka“) podle příslušných ustanovení zákona číslo 1 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), na základě které byla mezi objednatelem jako zadavatelem této Veřejné zakázky a Zhotovitelem jako vybraným Zhotovitelem v rámci zadávacího řízení pro veřejnou zakázku uzavřena tato smlouva. Zadávací podmínky a nabídka Zhotovitele, kterou podal jako účastník zadávacího řízení, jsou závazné a jsou součástí této smlouvy, i když vní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou Zhotovitele, kterou předložil v zadávacím řízení (dále jen „nabídka“). Článek 1 Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je závazek Zhotovitele provádět celoroční servis, údržbu a opravy prostředků zdravotnické techniky v rozsahu dle této smlouvy, jakož i závazek objednatele zaplatit Zhotoviteli sjednanou cenu. Seznam servisovaných zařízeníje uveden v příloze č. 1 této smlouvy. 2. Zhotovitel prohlašuje, že: > má příslušné oprávnění k činnostem, ke kterým se touto smlouvou zavazuje, a je registrován jako osoba provádějící servis, > má dostatečnou kapacitu materiální i odbornou, aby mohl řádně dostát svým závazkům, vyplývajícím z této smlouvy, Pokud nebude moci některý ze závazků plnit sám, je povinen zajistit jeho plnění třetí stranou, oprávněnou k dané činnosti. Zhotovitel přejímá na sebe od povědnost za provedení činností třetí stranou a vůči objednateli odpovídá, jako by plnil sám. Zhotovitel se zavazuje Objed nateli uhradit veškeré škody, které by mohl Objed natel utrpět, pokud Zhotovitel výše uvedené prohlášení nebude v případě potřeby moci doložit a/nebo ukáže se nepravdivým. Článek 2 Rozsah prováděné údržby a servisu 1. Údržba a servis budou Zhotovitelem prováděny na zařízeních specifikovaných v článku 1. 2. Základní servis podle této smlouvy zahrnuje: > preventivní kontroly všech součástí přístroje a jeho příslušenství, včetně kontroly kvality zobrazení, kalibrace a nastavení přístroje, dle pokynů výrobce a v souladu s platnými právními předpisy, > opravy poruch a závad přístroje, tj. uvedení přístroje do stavu plné využitelnosti jeho technických parametrů, > pravidelné předepsané periodické bezpečnostně technické kontroly přístroje dle platných právních předpisů, > provádění standardních vylepšení přístroje, včetně provádění povinných aktualizací a upg rade softwarového vybavení přístroje, provádění vzdálené d iag nostiky, dodávky a montáž potřebných náhradních dílů, instruktáže personálu v obsluze a používání zařízení v nezbytném rozsahu dle zákona č. 375/2022 Sb., o zd ravotnických prostředcích a diag nostických zd ravotnických prostředcích in vitro (dále jen „ZZP“) na základě objednávky 2 Oddělení zdravotnické techniky, celkový počet školení je max. 5 na kalendářní rok, > bezplatné poskytnutí náhradního přístroje po dobu opravy v případě, že bude oprava trvat déle než 14 dnů, > provádění elektrické revize dle ČSN, a to 1 X ročně, 2 > vedení evidence servisních zásahů. V souladu s 13“ 100 odst. 1 zákona si objednatel v Zadávacích podmínkách vyhradil změnu závazku ze smlouvy na veřejnou zakázku. Jedná se o pozáruční servis zdravotnických prostředků, které byly jed noznačně vymezeny v zadávací dokumentaci a u kterých lhůty pro zahájení plnění pozáručního servisu nastanou v září a prosinci 2025 a v květnu, září a prosinci 2026, v dubnu 2027 a v květnu 2029. Dodatky k této smlouvě budou uzavřeny v souladu s 13“ 222 odst. 2 zákona. Článek 3 Cena za provádění údržby a servisu, fakturace Objednatel se za služby poskytnuté dle článku 2 odst. 2. této smlouvy zavazuje platit Zhotoviteli formou měsíčních plateb ve výši 156 570 Kč bez DPH. K této ceně bude připočtena DPH v zákonné výši. Cenu stanovenou v článku 3 odst. 1 této smlouvy lze měnit jen v těchto případech: 2.1 Pokud po uzavření smlouvy a před nebo v průběhu plnění předmětu smlouvy dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu smlouvy, kdy je Zhotovitel oprávněn jednostranně upravit smluvní cenu na částku reflektující tuto případnou změnu. 2.2 Pokud se změní počet přístrojů uvedených v příloze č. 1 této smlouvy. 2.3 Zhotovitel je oprávněn vždy od 01.01. (i zpětně), nejdříve však po uplynutí 2. roku účinnosti této smlouvy, požadovat navýšení smluvní ceny uvedené v článku 3 ont. 1 této smlouvy, pokud průměrná roční míra inflace oficiálně vyhlášená Ceským statistickým úřadem za právě skončený kalendářní rok vzroste o více než 5 % oproti předcházejícímu kalendářnímu roku. Takováto změna ceny musí být sjed nána písemným dodatkem k této smlouvě. Cenu je možné navýšit maximálně 0 hodnotu průměrné roční míry inflace vyhlášené Ceským statistickým úřadem a vztahující se k bezprostřed ně předcházejícímu kalendářnímu roku. Cena uvedená v článku 3 odst. 1 této smlouvy zahrnuje veškeré náklady Zhotovitele související s prováděním údržby, servisu a oprav, zejména náklady na dodávky náhradních dílů, případ né clo, náklady na dopravu náhradních dílů do místa plnění, výměnu a montáž náhradních dílů, odvoz a likvidace vyměněných náhradních dílů včetně obalů k dodaným náhradním dílům, případ ná měření a revize nově instalovaných náhradních dílů, mzdové náklady na práci a cestovní náklady servisního technika. Cena nesmí být měněna v souvislosti hodnotou kursu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurs, stabilitou měny nebo cla. Cena za provádění servisu, údržby a oprav zařízení uvedená v článku 3 odst. 1 této smlouvy bude objednatelem hrazena na základě daňového dokladu — faktury (dále jen „faktura“), vystavené Zhotovitelem 1 x měsíčně v měsíci následujícím po provedení prací. Faktura musí obsahovat číslo smlouvy o poskytování servisních služeb uvedené vzáhlaví. Splatnost faktury je stanovena na 30 dní od jejího doručení Objed nateli. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu dle příslušných právních předpisů. Nebude—li faktura splňovat předepsané náležitosti nebo bude—li fakturována neodpovídající částka, je Objednatel oprávněn fakturu Zhotoviteli vrátit, přičemž lhůta splatnosti stanovená v předchozí větě začíná běžet až dnem doručení řádné faktury objednateli. Dnem úhrady se rozumí den připsání fakturované částky na účet Zhotovitele. Pro případ, že Zhotovitel je nebo se od data uzavření smlouvy (vystavení objednávky) do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 13“ 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění (dále jen „zákon o 3 DPH“), souhlasí Zhotovitel s tím, že mu Objednatel uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Zhotovitel vymáhat od Objed natele část z ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Zhotovitel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, nežje účet, kterýje zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (g 109 zákona o DPH), uhradí mu Objednatel cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. Vsouvislosti stímto ujednáním nebude Zhotovitel vymáhat od Objednatele část zceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Článek 4 Specifikace práv a povinností obou smluvních stran Zhotovitel je povinen sledovat lhůty pro provádění servisu a údržby zařízení v rozsahu specifikovaném v článku 2 této smlouvy (dále jen „plánovaný servis“) a plánovaný servis zařízení provádět i bez výzvy Objednatele vtermínech d|e vzájemné dohody. Servisní práce na zařízení prováděná na základě požadavku Objednatele bude prováděna podle článku 5 odst. 1 této smlouvy. Zhotovitel zajistí, aby jeho pracovníci před zahájením každé práce související s prováděním servisu a údržby přístroje objednatele uvědomili, a to nejméně 5 pracovních dnů předem v případě plánovaného servisu, a v přiměřených lhůtách v případě oprav poruch a závad přístroje (dále jen „poruchy a závady“), tak aby mohly být dodrženy lhůty stanovené v článku 5 této smlouvy. Objednatel bude o provádění servisu, popř. oprav Zhotovitelem uvědomován dopředu na e—mail: Objed natel je povinen nahlásit zjištěné poruchy a závady zařízení u Zhotovitele bez zbytečného od kladu poté, co je zjistí. Objednatel nahlásí zjištěné poruchy a závady bud' telefonicky na číslo nebo na e—mailovou adresu Zhotovitel zašle neprodleně Objed nateli emailové potvrzení přijetí hlášení poruchy na dohodnuté emailové adresy. Objednatel zajišťuje, aby zařízení bylo uvolněno z provozu, resp. zpřístupněno k provedení stanovených servisních výkonů bez časových ztrát. Objed natel zajistí, aby bez souhlasu Zhotovitele nebyl proveden žádný zásah třetí osoby do zařízení. Na zařízení, které Zhotovitel převzal do komplexní péče na základě této smlouvy, má oprávnění provádět servis a údržbu pouze osoba, která má k tomu oprávnění od Zhotovitele. Bezplatné dodání náhradních dílů se nevztahuje na případ, kdy byl díl poškozen mechanicky nesprávnou obsluhou nebo zatečením tělních nebo jiných tekutin. V případě BTK bude servisní list a protokol o prověření zd ravotnického prostředku odeslán objednateli do termínu plánovaného provedení BTK na e—mail: Veškerá písemná, telefonická či osobní komunikace s osobami provádějícími servis a údržbu bude vedena v českém jazyce. Zhotovitel bude odstraňovat i poruchy a vady zařízení, které byly způsobeny neodbornou manipulací, úmyslem či nedbalostí, zásahy třetích osob, vyšší mocí nebo vnějšími okolnostmi, jako je např. nedodržení předepsaných podmínek prostředí, vypovězení klimatizace, výpadek elektronického proudu apod. Předmětem plnění mohou být i servisní zásahy spojené s přemisťováním zařízení. Tyto služby budou účtovány samostatně na základě hodinové sazby (zvlášť 4 10. účtovaná plnění). Náhradní díly nutné k těmto servisním zásahům nejsou předmětem této zakázky a budou pořízeny na základě samostatných smluv či objednávek. Jakékoliv zjištěné porušování povinností vyplývajících z této smlouvy je poškozená strana povinna oznámit druhé straně písemně do 1 (jednoho) měsíce po zjištění a vyzvat příslušnou smluvní stranu k nápravě v přiměřené lhůtě, která nesmí být kratší než 15 dnů. Nebude—li porušení ve stanovené lhůtě napraveno, je příslušná poškozená smluvní strana oprávněna od této smlouvy od stoupit s účinností ode dne doručení oznámení o odstoupení od této smlouvy druhé smluvní straně. Článek 5 Podmínky provádění servisu a údržby Zhotovitelem Zhotovitel je povinen nastoupit na servisní zákrok nahlášený způsobem podle článku 4 odst. 3 této smlouvy v těchto termínech: > diagnostika závady do 2 pracovních dnů od oznámení závady; > v případě, že nevznikne potřeba použití náhradních dílů, nepřesáhne doba opravy 2 pracovní dny od diag nostiky závady; > v případě, že vznikne potřeba použití náhradních dílů, nepřesáhne doba opravy 5 pracovních dní od diagnostiky závady; > v případě, že doba opravy přesáhne 5 pracovních dní od diagnostiky závady, a bude to vyžadovat provoz oddělení, Zhotovitel bezplatně poskytne objednateli po dobu opravy náhradní přístroj. Plánovaný servisje Zhotovitel povinen provést ve lhůtě oznámené Objed nateli podle článku 4 odst. 2 této smlouvy, případně vjiné lhůtě dohodnuté s Objednatelem v konkrétním případě. Lhůty stanovené v od st. 1 tohoto článku smlouvy se adekvátně prodlužujív případě, že Objednatel nezajistí přístup technika Zhotovitele kzařízení, a to okamžitě po příchodu technika a za předpokladu splnění podmínek uvedených v článku 4 odst. 2 této smlouvy. Veškeré služby poskytované v rámci plnění předmětu této smlouvy musejí být prováděny vsouladu splatnými právními předpisy, technickými normami a předpisy výrobce o údržbě zařízení. Udržba zařízení musí být prováděna v souladu se ZZP. Provozovvání a činnost sytému musí být v souladu s platnými normami (Směrnice EEC, CSN, doporučením SUJB). Zhotovitel je povinen zajistit si pro prováděné servisní úkony veškeré potřebné nástroje, měřící a zkušební pomůcky. Místem provádění údržby a servisu podle této smlouvy je Krajská nemocnice Liberec, a.s. fareál nemocnice Liberec, Husova 1430/34, 460 01 Liberec I — Staré Město, areállnemocnice Turnov, 28. října 1000, 511 01 Turnov, a areál nemocnice Frýdlant, V Uvoze 860, 464 01 Frýdlant. Zhotovitel odpovídá za pohyb svých zaměstnanců nebo osob, které použije k plnění předmětu této smlouvy. Dále odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob zúčastněných na plnění předmětu smlouvy a dodržování předpisů o požární ochraně. Při zahájení prací zabezpečí Zhotovitel proškolení těchto osob. Zhotovitel je povinen vyšetřit pracovní úrazy svých zaměstnanců, které vznikly při provádění předmětu smlouvy, sepsat o nich záznamy a zaslat je příslušným orgánům. Článek 6 Záruka Záruční doba na provedené práce činí 6 měsíců od jejich uskutečnění, na dodané náhradní díly 12 měsíců od jejich dodání, a to i v případě, že tato doba přesáhne platnost této servisní smlouvy. Pokud by Zhotovitel nebyl během výše uvedené záruční doby schopen plnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hodnota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem v oboru a výsledná částka bude následně vedena jako pohledávka Objednatele vůči Zhotoviteli. Článek 7 Odpovědnost za škody a pojištění Zhotovitel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavatelů) pod ílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu trvání této smlouvy, stejně tak za škody způsobené svou činností objednateli nebo třetí osobě na zd raví nebo majetku, tzn. že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zd raví osob je Zhotovitel povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu odstranit a není—li to možné, způsobenou škodu či újmu nahradit v penězích. Za tímto účelem musí mít Zhotovitel uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 2 mil. Kč. Zhotovitel je povinen udržovat pojištění dle čl. 7. odst. 1 této smlouvy po celou dobu trvánítéto smlouvy. V případě porušenítéto povinnosti je objed natel oprávněn od této smlouvy odstoupit. Na žádost objednatele je Zhotovitel povinen předložit objednateli dokumenty prokazující, že pojištěnív požadovaném rozsahu a výši trvá. Pokud by v důsledku pojistného plnění nebo jiné události mělo dojít k zániku pojistného, k omezení rozsahu pojištěných rizik, ke snížení stanovené min. výše pojistného v pojištění, nebo k jiným změnám, které by znamenaly zhoršení podmínek oproti původnímu stavu, je Zhotovitel povinen učinit příslušná opatření tak, aby pojištění bylo udrženo tak, jakje požadováno v tomto ustanovení. Zhotovitel se v případě vzniku odpovědnosti dle odst. 1. tohoto článku zavazuje Objed nateli nahradit skutečnou škodu a ušlý zisk. Náhrada škody se řídí obecnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Článek 8 Zvláštní ujednání Zhotovitel tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech technických je pověřen: vedoucí servisního oddělení Objednatel tímto prohlašuje, že jed náním ve věcech technických je pověřen: vedoucí oddělení zd ravotnické techniky KNL, a.s. nebo jím pověřená osoba. Článek 9 Trvání smlouvy Tato smlouva se uzavírá na dobu 60 měsíců s účinnostíod data vloženítéto smlouvy do Registru smluv. Tato smlouva může být vypovězena písemnou odůvodněnou výpovědí doručenou druhé smluvní straně s tříměsíční výpovědní dobou v následujících případech: a) výpověd' daná Zhotovitelem, bude—li Objednatel v prodlení s platbou podle článku 3 odst. 2 této smlouvy déle než 60 dní, b) výpověd' daná Objednatelem, nedodrží—li Zhotovitel opakovaně (tzn. již v druhém případě) sjednané termíny pro odstranění poruchy a závad podle článku 5 odst. 1 této smlouvy. Výpovědní doba začíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi a skončí poté posledním dnem třetího měsíce. Předčasné ukončení smlouvy je rovněž možné na základě odstoupení jednou ze , v , cv , W v smluvnlch stran d|e clanku 4 odst. 10. Tato smlouva muze byt rovnez ukoncena na základě vzájemné dohody obou smluvních stran. Článek 10 Ochrana důvěrných informací a osobních údajů Zhotovitel prohlašuje a pod pisem této smlouvy stvrzuje, že se zavazuje dodržovat mlčenlivost o všech důvěrných informacích na straně Objednatele týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy, o kterých se v souvislosti s touto smlouvou dozví (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.). Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že ve smyslu příslušných ustanovení Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně osobních údajů (GDPR), a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, předmětem tohoto smluvního vztahu mezi smluvními stranami nenízpracováváníosobních údajů. Zhotovitel se při plnění smlouvy může nahodile dostat do styku s osobními údaji, které jsou zpracovávány Objed natelem (Krajskou nemocnicí Liberec, a.s.), aniž by tyto osobní údaje, jakkoliv pro Objednatele zpracovával. Zhotovitel (včetně jeho zaměstnanců nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností), se zavazuje při nahodilém přístupu k osobním údajům zachovávat mlčenlivost, nezneužít je, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. Pokud by Zhotovitel, resp. jeho zaměstnanci nebo třetíosoby, které využije k plnění svých činností, porušili závazek uvedený v odst. 1 a/nebo 2 čl. 10 této smlouvy, je Zhotovitel povinen k náhradě způsobené škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 100.000, — Kč za každý zjištěný případ. Smluvní strany výslovně vylučují použití 13“ 2050 občanského zákoníku Článek 1 1 Smluvní pokuty V případě, že dojde k překročení lhůty pro diagnostiku závady, uhradí Zhotovitel Objednateli smluvní pokutu ve výši 1 000,- Kč za každou započatou hodinu, o kterou tuto lhůtu dle článku 5 odst. 1 překročí. V případě, že dojde k překročení lhůt pro provedení opravy od diag nostiky závady, uhradí Zhotovitel Objed nateli smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč za každý započatý den, o který tuto lhůtu dle článku 5 odst. 1 překročí. Objednatel uhradí Zhotoviteli úrok z prodlení s úhradou faktur ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Smluvní pokuty stanovené dle odst. 1 až 3 článku 11 této smlouvy a/nebo odst. 3 článku 10 této smlouvy jsou splatné do 30 dnů od doručení písemného oznámení Objed nate|e nebo Zhotovitele o uložení smluvní pokuty na ad resu Objed nate|e nebo Zhotovitele. 10. 11. 12. Zaplacením smluvních pokut nezaniká právo dotčené smluvní strany na náhradu škody, a to v plné výši. Článek 12 Závěrečná ustanovení Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemnými dodatky opatřenými uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. Zhotovitel si je vědom veřejnoprávního charakteru Objednatele a povinností z toho plynoucích. Tato smlouva bude v souladu s 13“ 219 zákona zveřejněna na profilu zadavatele. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Objednatele Zhotovitel výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění). Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění, zveřejní Objednatel tuto smlouvu v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Zhotovitel podpisem této smlouvy souhlasí se zveřejněním všech náležitostí smluvního vztahu (např. podmínek smlouvy, podmínek servisní smlouvy vztahující se na předmět smlouvy apod.). Zhotovitel prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 13“ 504 Občanského zákoníku. V případě, že některé ustanovení této smlouvy se ukáže neplatným, neúčinným či nevymahatelným anebo některé ustanovení chybí, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy touto skutečností nedotčena. Strany se dohodnou na náhradě takového neplatného, neúčinného či nevymahatelného ustanovení za ustanovení jiné, které nejlépe splňuje tytéž obchodní účely jako ustanovení neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné. Jakýkoliv dopis, oznámeníči jiný dokument, včetně výpovědi, odstoupení, uplatnění smluvní pokuty apod. (dále jen „písemnost“) bude považován za doručený druhé smluvní straně této smlouvy, bude—li doručen na adresu uvedenou u dané smluvní strany v záhlaví této smlouvy. V případě pochybností se má za to, že písemnost zaslaná doporučenou poštovní přepravou byla doručena třetí den po dni odeslání písemnosti. Písemnosti lze zasílat rovněž do datové schránky smluvní strany, zasílání písemností emailem není dostačující. Tato smlouva je uzavírána elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. Smluvní strany prohlašují, že smlouvu přečetly, sjejím obsahem souhlasí, což stvrzují svými pod pisy. Tato smlouva nabývá platnosti dnem pod pisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. 13. Příloha: č.1 — Ceník ZP V Liberci dne d|e e|. podpisu V Praze dne d|e e|. pod pisu Dwgwlájně podepšaj D|g|tá|ně podepsal 5752302353303 Datum: 20250527 08:20:40 +02'00' za Objed natele za Zhotovitele Příloha č. 3 ZD a příloha č. 1 Servisní smouvy- Ceník ZP Cena v Kč bez DPH Položka Název standardizovaný Typové označení Vyrobní číslo Číslo OZT za měsíc 1 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ HD 15 US80922750 2100575 1 980100 2 SON DA s5-2 0391YM 2100575_1 2 150100 3 SON DA c5-2 B020V6 2100575_2 1 690100 4 SON DA 1.12-3 039P7vv 2100575_3 1 500100 5 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ * HD 11 XE U390975298 ZT00372 550,00 6 SON DA c5-2 039cvv5 2100372_1 1 690100 7 SON DA s3-1 03852R 2100372_3 1 650100 8 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ * HD 11 XE U390975309 ZT00470 550,00 9 SON DA BP10—5EC 03497111 2100470_1 2 200100 10 SON DA 1.12-3 F01GG3 2100470_3 1 500100 11 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ * HD 11 XE U380975237 ZT00575 550,00 12 SON DA c5-2 039cvv1= 2100576_1 1 690100 13 SON DA 1.12-3 039Rv3 2100576_2 1 500100 14 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ * HD 11 XE U390975308 ZT00371 550,00 15 SON DA 1.12-3 039v31 2100371_1 1 500100 16 SON DA s3-1 03852vv 2100371_2 1 650100 17 SON DA 1.12-3 508N21 2100927_2 1 500100 18 SON DA s5-1 B0773K 2100927_1 2 000100 19 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ cx 50 SGD0900113 2100927 2 500100 20 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ * "5 33 BUUF85 ZT01354 670,00 21 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ * HD 11 XE USN1078579 ZT01409 550,00 22 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ HD 15 us11220185 2102690 1 250100 23 SON DA ABDOMINÁLNÍ c5-2 507451-1 2102690_1 1 690100 24 SON DA ECHOKARDIOGRAFICKÁ s5-2 508N5c 2102690_2 2 150100 25 SON DA 1.12-3 50711111. 2102690_3 1 500100 26 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ HD 15 USN1320289 2103439 1 250100 27 SON DA c5-1 50w1-16N 2103439_1 1 360100 28 SON DA 08-5 BOT4HH 2103439_2 1 450100 29 SON DA 1.12-3 50511105 2103439_3 1 500100 30 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ cx 50 se91305291 2103440 2 500100 31 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ EPIQ 5G us114co443 2103512 5 200100 32 SON DA 1.12-3 515131 2103512_1 1 500100 33 SON DA 1.18-5 BOXXLN 2103512_2 1 650100 34 SON DA 092 51 F2L0 2103512_3 1 560100 35 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ * HD 5 (355140535 ZT03755 400,00 36 SON DA 08-4V ENDOVAGINÁLNÍ 514sz 2103766_1 3 650100 37 SON DA c5-2 5141-1 D6 2103766_2 1 690100 38 SON DA 652 515027 2103439_5 2 150100 39 SON DA S12-4 51476x 2103439_6 1 770100 40 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ cx 50 SG71500025 2104049 2 500100 41 SON DA 651 51 c9V6 2104049_1 1 500100 42 SON DA 051 51 cov1-1 2104049_2 1 360100 43 SON DA 1.12-3 FOBPDT 2104049_3 1 500100 44 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ EPIQ 7 USN15B0703 2104236 6 500100 45 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ cx 50 sem 700082 2104656 2 500100 46 SON DA c5-1 529kvv6 2104656_1 1 460100 47 SON DA 1.12-3 528670 2104656_2 1 500100 48 PŘÍSTROJ u2v DIAGNOSTICKÝ AFFINITI 70 USN17F1170 2104644 3 000,00 Cena v Kč bez DPH Položka Název standardizovaný Typové označení Vyrobní číslo Číslo OZT za měsíc 49 SON DA C5-1 B29KB2 ZT04644_1 1 350100 50 SON DA L12-3 B29K89 ZT04644_2 1 500100 51 SON DA L18-5 B28C45 ZT04644_3 1 550100 52 SON DA C8-5 B28N6D ZT04644_4 1 45030 53 PŘÍSTROJ UZV DIAGNOSTICKÝ AFFINITI 70 US117F0731 ZT04645 3 000100 54 SONDA C5-1 B1Z7GP ZT04645_1 1 350100 55 SON DA L12-3 B28BRB ZT04645_2 1 500100 56 SON DA C8-5 B289QM ZT04645_3 1 460,00 57 SON DA C5-2 02Z46V ZT00470_4 1 590100 58 PŘÍSTROJ UZV DIAGNOSTICKÝ CX 50 SGN1800062 ZT05161 2 500100 59 SONDA S5-1 B2VTBK ZT05161_1 1 500100 60 SONDA L12-3 B2YQDG ZT05161_2 1 500100 61 SONDA C5-1 B2Y91V ZT05161_3 1 350100 62 PŘÍSTROJ UZV DIAGNOSTICKÝ CX 50 SGO1800094 ZT05125 2 500100 63 SON DA S5-1 B2VWVTH ZT05125_1 1 500100 64 SON DA C5-1 B2G5QZ ZT05125_2 1 350100 65 SON DA L12-3 B2X196 ZT05125_3 1 500100 66 SON DA S5-1 B2VVX1 K ZT05125_4 1 500100 67 SONDA L12-3 B36H1X ZT00927_4 1 500100 68 SON DA S5-1 B3H9J5 ZT05340_1 1 500100 69 PŘÍSTROJ UZV DIAGNOSTICKÝ EPIQ CVX USN19B0355 ZT05340 5 300100 70 SONDA L12-3 F01G65 ZT00372_4 1 500100 71 SON DA S5-1 B1BGVY ZT04236_3 1 500100 72 SON DA S5-1 B1XM K1 ZT03440_3 1 500100 73 PŘÍSTROJ UZV DIAGNOSTICKÝ AFFINITI 70 US721F1011 ZT05814 3 000100 74 SON DA L12-3 F02PW9 ZT05814_1 1 500100 75 SON DA S5-1 F02\/LR ZT05814_2 1 500100 76 SON DA C5-1 F03WY3 ZT05814_3 1 350100 77 SONDA S5-1 BOR4V3 ZT01354_10 2 000100 78 PŘÍSTROJ UZV DIAGNOSTICKÝ AFFINITI 506 US822D0003 ZT06213 3 300100 79 SONDA C5-1 F06MKV ZT06213_1 1 350100 80 SONDA L12-3 F05TWT ZT06213_2 1 500100 81 PŘÍSTROJ UZV DIAGNOSTICKÝ CX 50 SG82205106 ZT06251 2 500100 82 SONDA L12-3 F070LZ ZT06251_1 1 500100 83 SONDA C5-1 F05TXO ZT06251_2 1 360,00 84 SONDA S5-1 F07B3J ZT06251_3 1 500100 85 SON DA c5-2 0387NR ZT01409_1 1 690,00 86 SON DA L12-3 03GTRY ZT01409_2 1 500,00 87 SON DA LIN EÁRNÍ L8-4 02JD4R ZT01354_8 1 850,00 Cena celkevač bez DPHllměsíc 156570,00 DPH 21% 32 379,70 Cena celkevač s DPHllměsíc 189449,70 Zdravotnické prostředky - vyhrazená změna závazků Položka Název standardizovaný Typové označení Vyrobní číslo Číslo OZT cenalalíšěglřš DPH 88 SONDA L12-3 FOGZG2 ZT05161_5 1 550,00 89 PŘÍSTROJ UZV DIAGNOSTICKÝ AFFINITI 70 US523F2831 ZTT1219 3 100,00 3 90 SONDA C5-1 FOB5XC ZTT1219_1 1 450,00 š 91 SONDA eL18-4 F06ZD2 ZTT1219_2 2 250,00 É Cena v Kč bez DPH Položka Název standardizovaný Typové označení Vyrobní číslo Číslo OZT za měsíc 92 PŘÍSTROJ uzv DIAGNOSTICKÝ 5500cv u3823P1251 ZT06523 3 200,00 % 93 SON DA 35-1 FOCVCF ZT06523_1 1 500,00 Š 94 SON DA L12-3 B1B13X ZTT1219_3 1 500,00 95 PŘÍSTROJ uzv DIAGNOSTICKÝ AFFINITI 70 u3923F1345 ZT06678 3 100,00 5 96 SON DA 35-1 FOD22V ZT06678_1 1 500,00 ;, 97 SON DA 312-4 FOBXX8 ZT06678_2 2 250,00 Š 98 SON DA c5-1 F07HQX ZT06678_3 1 450,00 3 99 SON DA eL18-4 FOC704 ZT06678_4 1 950,00 Š 100 SON DA cs-5 FOB1DG ZT06678_5 2 680,00 Š 101 PŘÍSTROJ uzv DIAGNOSTICKÝ AFFINITI 50 u3523D1287 ZT06812 3 520,00 5 102 SON DA L12-3 ERGO F06KG3 ZT06812_1 1 650,00 % 103 PŘÍSTROJ uzv DIAGNOSTICKÝ AFFINITI 50 u3523D2s32 ZTF0509 3 520,00 Š 104 SON DA L12-4 B3QZDJ ZTF0509_1 2 360,00 ř, 105 SONDA C6-2 B3X8RC ZTF0509_2 2 750,00 Š 106 SONDA 34.2 B2DCTO ZTF0509_3 2 650,00 —' 107 SONDA L12-3 FODKNY ZT04236_4 1 250,00 Ě & 108 SONDA 351 FOGHJC ZTT1247_1 1 350,00 % Ž 109 PŘÍSTROJ uzv DIAGNOSTICKÝ AFFINITI 50 u3523D2s33 ZTT1247 3 520,00 ; E 110 PŘÍSTROJ uzv DIAGNOSTICKÝ EPIQ ELITE US324B2027 ZT07068 5 700,00 111 SONDA 393 B40NBB ZT07068_1 2 350,00 112 SONDA 34.2 F09432 ZT07068_2 2 650,00 5 113 SONDA c51 FOFDQN ZT07068_3 1 560,00 % 114 SONDA L12-3 ERGO FOFMQH ZT07068_4 1 650,00 Š 115 SON DA el18-4 EMT FOF55B ZT07068_5 2 460,00 3 116 SON DA mL26-8 FOD1BN ZT07068_6 3 100,00 % 117 SON DA mc7-2 FOFGP4 ZT07068_7 3 050,00 : 11s MODUL PercuNav 3|50331277 ZT07068_8 4 500,00 119 GENERÁTOR POLE FÚZE GENERÁTOR POLE FÚZE FGCO-S11526 ZT07068_9 415000 120 SONDA L12-4 u3222L0235/B21zsv ZT06050_1 2 360,00 VL dodatek _ duben 121 SONDA L12-4 u3222L0233/F043Ho ZT06051_1 2 36000 2027 122 SONDA L12-4 u3124|_0411 ZT06819_1 2 360,00 „ dodatek _ květen mg Žlutě podbarvené cena je předmětem hodnocení. * U takto označených ZP požaduje zadavatel pouze BTK a servis bez náhradních dílů.