Kupní smlouva KNL č. 52025/00375/00 „DNS — dodávky výpočetní techniky“ Dílčí zakázka č. 019 Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem: Husova 1430/34, Liberec I — Staré Město, 460 01 Liberec zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ustí nad Labem, v oddílu B, vložce 1651 IČ:V 27283933 DIC: CZZ7283933 zastou pena: místopřed sedou před stavenstva bankovní spojení: Komerční banka a.s., číslo účtu: 36631461/0100 dále jen „kupující“ a oaza — net spol. s r.o. se sídlem: Dr. Milady Horákové 117/81, Liberec VI—Rochlice! 460 06 Liberec zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ustí nad Labem, v oddílu C, vložce 2828 IČ:V 4728271 1 DIC: CZ47282711 zastou pe ná : V p roku rista bankovní spojení: Česká spořitelna, číslo účtu: 1659712 / 0800 dále jen „prodávající“ Kupujícía prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto smlouvu (dále jen „smlouva“). I. Preambule Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu smlouvy. Tato smlouva byla uzavřena v souladu s ustanovením 13“ 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“), a na základě veřejné zakázky na zavedení Dynamického nákupního systému (dále jen „DNS“) „DNS — dodávky výpočetní techniky“, pořadové číslo Kupujícího DN52024002 a následné zakázky zadávané v tomto DN52024002—019 (dále jen „Veřejná zakázka“). Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami Kupujícího. Tyto podmínky jsou pro plnění smlouvy závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou prodávajícího, kterou předložil v rámci zadávacího řízení. II. Předmět smlouvy Tato smlouva slouží k realizaci veřejné zakázky v zavedeném dynamickém nákupním systému Kupujícího „DNS — dodávky výpočetní techniky“ (ev. číslo 22024— 017050). Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího zajistit pro kupujícího dodávku výpočetní techniky v rámci mini tenderu č. 018, konkrétně se jedná o 20 kusů PC 0 technické specifikaci PC uvedené v příloze b) této smlouvy stejné značky (dále též „zboží“), a za podmínek stanovených touto smlouvou, jakož i závazek kupujícího zboží převzít a uhradit prodávajícímu kupní cenu za podmínek stanovených touto smlouvou. Zboží musí být dodáno včetně zajištění dopravy do místa plnění a musí být zajištěn záruční servis po dobu pěti let. Dodané zboží musí být nové, njkoliv repasované, nerozbalené, pocházející z oficiální distribuce určené pro prodej v CR a musí splňovat české normy a zákonné předpisy. III. Dodací podmínky Místem plnění pro dodání zboží je Krajská nemocnice Liberec, a.s., oddělení ICT, Husova 1430/34, 460 01 Liberec I — Staré Město. Místem plnění pro případné servisnízásahyje: — nemocnice Liberec, Husova 1430/34, 460 01 Liberec I — Staré Město 460 01 — nemocnice Turnov, 28. října 1000, 511 16 Turnov — nemocnice Frýdlant, V Úvoze 860, 464 01 Frýdlant Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží nejpozději do 30 dnů od podpisu této kupní smlouvy. Prodávajícíje oprávněn dodat zboží kdykoli během dohodnuté lhůty, je však povinen alespoň 2 pracovní dny předem oznámit kupujícímu termín dodání. Povinnost předchozího oznámení neplatí, pokud čas dodání zboží případ ne na posledníden lhůty. Prodávající se zavazuje zboží dodat v dohodnutém čase, na dohodnutém místě a v dohodnutém množství, jakosti a provedení. Kupujícíje oprávněn odmítnout převzetí zboží, zejména pokud prodávající neoznámí včas dodání zbožídle článku III. odst. 3 této smlouvy, nebo pokud zboží trpí takovými vadami, pro které ho nelze užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání zboží obvyklý. Kupující v takovém případě oznámí prodávajícímu, že převzetí zboží odmítá, a zároveň uvede, které nároky v důsledku toho uplatňuje. Při předání zboží bude podepsán předávací protokol, který musí obsahovat zejména: — označení osoby prodávajícího včetně uvedení sídla a IČ, — označení osoby kupujícího včetně uvedení sídla a IČ, — označení této smlouvy včetně uvedení jejího evidenčního čísla, — rozsah a předmět plnění, — čas a místo předánízboží, — jména a vlastnoruční pod pis předávajících/přejímajících osob. Prodávající se zavazuje spolu se zbožím dodat i platné návody a záruční listy. Vlastnické právo a nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží, tzn. podpisem protokolu o předání. Pro případ, že by vůči prodávajícímu bylo zahájeno insolvenční řízení, přechází ., , „ v, „ ,ov. vlastnlcke pravo ke zb02| na kupuJICIhO dnem zahajenl Insolvencnlho r|zen| VUCI prodávajícímu. IV. Cena Kupní cena je smluvními stranami sjed nána takto: Celková nabídková cena za kompletní dodávku v Kč bez DPH 358-600, 00 Samostatně vyčíslená DPH v Kč 75.306, 00 Celkova nabldkova cena za kompletnl dodavku 433.906, 00 v Kč včetně DPH Cena dle odstavce 1 je stanovena jako nejvýše přípustná, nepřekročitelná a platná po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci a zahrnuje veškeré náklady včetně všech rizik a vlivů (především kurzových a inflačních) souvisejících se splněním předmětu veřejné zakázky. Cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou zákonné sazby DPH. Prodávající je oprávněn fakturovat cenu po předání zboží za předpokladu, že je zboží podle článku III. této smlouvy akceptováno bez výhrad a prodávající řádně splnil další závazky vyplývající z této smlouvy. V. Platební podmínky Platba za dodávku zboží bude provedena v české měně vjedné splátce, po podpisu protokolu o předání, a to na základě příslušného daňového dokladu (faktury) vystaveného dle obecně závazných právních předpisů, platných v době uskutečnění zdanitelného plnění. Přílohou daňového dokladu bude vždy protokol o předání zboží potvrzený zástupcem kupujícího spolu se seznamem dodávek, které jsou předmětem platby. Daňové doklady musí splňovat mimo náležitostí podle 13“ 29 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH“) dále tyto náležitosti: - den splatnosti, - označení peněžního ústavu a číslo účtu, ve prospěch, kterého má být provedena platba, konstantní a variabilní symbol, - evidenční číslo smlouvy, - razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení účetního dokladu, - soupis příloh. Za okamžik uhrazení faktury se považuje datum, kdy byla předmětná částka odepsána z účtu kupujícího. Daňové doklady podléhají kontrole kupujícího. V případě, že faktu ra nebude obsahovat výše uvedené náležitosti, je kupující oprávněn fakturu do doby její splatnosti prodávajícímu vrátit. V takovém případě je prodávající povinen fakturu opravit a v případě, že by oprava činila faktu ru nepřehled nou, vystavit faktu ru novou. Opravená nebo nová faktura musí být znovu zaslána kupujícímu. Do doby splatnosti opravené nebo nové faktury není kupující v prodlení s úhradou. Kupující neposkytuje zálohy. Doba splatnosti daňových dokladů je stanovena na 30 dnů ode dne doručení faktury kupujícímu. Pro případ, že prodávající je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 13“ 106a zákona o DPH, souhlasí prodávající s tím, že mu kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujed náním nebude prodávající vymáhat od kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (g 109 zákona o DPH), uhradí mu kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena částjeho pohledávky, kterou má vůči kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. VI. Kontaktní osoby Prodávající tímto prohlašuje, že jednáním je pověřen ve věcech smluvních a technických Kupující tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech smluvních a technických je pověřen/a: vedoucí odd. ICT, VII. Odpovědnost za škody a pojištění Prodávající na sebe přejímá odpověd nost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu realizace této smlouvy (včetně záručního servisu). Za tímto účelem musí mít prodávající sjed nané platné pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 1,5 mil. Kč. Doklady o pojištění (kopii pojistné smlouvy/pojistného certifikátu) předloží prodávající kupujícímu na vyžádání. VIII. Záruční a servisní pod mínky V případě vadného plnění, tj. zejména dodání jiného než objednaného zboží, dodání jiného počtu zboží, dodání zboží poškozeného, použitého nebo jinak vadného, má kupující nároky z vad ného plnění podle občanského zákoníku. Ve svém oznámení o vadách zboží kupující uvede popis vad zboží a právo, které kupující v důsledku vady zboží uplatňuje. Prodávající poskytuje na zboží záruku v délce 5 let, která počíná běžet dnem nabytí vlastnického práva ke zboží kupujícím. Po celou záruční dobu se prodávající zavazuje zajistit bezplatné odstranění vzniklých poruch či vad na dodaném zboží, včetně vystavení protokolu ojejich odstranění. Pokud nelze v důsledku vady zboží vzniklé v záruční době užívat zboží k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro zboží obvyklý, může kupující požadovat dodání nového zboží. Týká—li se vada pouze součásti věci, je kupující oprávněn požadovat rovněž jen výměnu této součásti. Cestovní náklady, náklady na materiál a veškeré další náklady, které prodávajícímu vzniknou v souvislosti s prováděním záručních oprav, nese v plné výši prodávající. Pokud prodávající nebude během výše uvedené záruční doby schopen splnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hod nota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem v oboru a výsled ná částka bude násled ně vedena jako pohledávka kupujícího vůči prodávajícímu. Prodávající se zavazuje k tomu, že opravu vadného zboží nebo jeho výměnu za zboží bezvadné zajistí nejpozději následující bracovníden DO oznámenívad zboží. . Prodávající se zavazuje poskytovat kupujícímu po celou záruční dobu technickou podporu prostřednictvím telefonní linky, která musí být dostupná vždy v pracovní dny minimálně v době od 9:00 do 16:00 hod. Prodávající se dále zavazuje poskytovat kupujícímu po celou záruční dobu bodboru prostřednictvím internetu, která musí umožňovat stahování ovladačů a manuálů z internetu adresně pro konkrétní zadané sériové číslo zařízení. Oznámenívady musíobsahovat její popis a právo, které kupujícív důsled ku vady zboží uplatňuje. IX. Sankce za prodlení V případě zpoždění dodávky proti dodacím lhůtám podle této smlouvy se prodávající zavazuje zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,01 % z ceny nedodaného zboží, resp. jeho nedodané části za každý započatý den prodlení. V případě zpoždění s provedením opravy nebo výměny zboží v termínu podle článku VIII. odst. 6 této smlouvy o více než jeden pracovní den se prodávající zavazuje zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,01 % z kupní ceny konkrétního vadou dotčeného zboží za každý započatý den prodlení. V případě, že kupující nezaplatí řád ně a včas fakturu za zboží, je prodávající oprávněn požadovat zaplacení úroku z prodlení ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Kupující si vyhrazuje právo na úhradu smluvní pokuty formou zápočtu ke kterékoliv splatné pohledávce prodávajícího. Sjednáním smluvní pokuty nejsou dotčeny nároky smluvních stran na náhradu škody. X. Součinnost Smluvní strany jsou povinny vyvíjet veškeré úsilí k vytvoření potřebných podmínek pro realizaci předmětu smlouvy, které vyplývají zjejich smluvního postavení. To platí i v případech, kde to není výslovně uloženo v jednotlivých ustanoveních smlouvy. Především jsou smluvní strany povinny vyvinout součinnost v rámci smlouvou upravených postupů a vyvinout potřebné úsilí, které lze na nich v souladu s pravidly poctivého obchodního styku požadovat, k řád nému splněníjejich smluvních povinností. Pokud jsou kterékoli ze smluvních stran známy okolnosti, které jí brání, aby dostála svým smluvním povinnostem, sdělí to neprodleně písemně druhé smluvní straně. Smluvní strany se zavazují neprodleně odstranit v rámci svých možností všechny okolnosti, které jsou na jejich straně a které brání splněníjejich smluvních povinností. Pokud k odstranění těchto okolností nedojde, je druhá smluvní strana oprávněna požadovat splnění povinnosti v náhradním termínu, který stanoví s přihlédnutím k povaze záležitosti. XI . Poddodavatelé Předmět smlouvy je prodávající oprávněn částečně, kromě činností vyhrazených v zadávací dokumentaci, plnit prostřednictvím třetích osob (dále jen „poddodavate|“). Změna poddodavatele je v průběhu plnění této smlouvy možná pouze po předchozím písemném souhlasu kupujícího. Změna poddodavatele, jehož prostřednictvím byla prokázána kvalifikace, je v průběhu plněnítéto smlouvy možná po písemném souhlasu kupujícího, a to pouze v důsledku objektivně nepředvídatelných skutečností a za předpokladu, že náhradní poddodavatel prokáže splnění kvalifikace ve shodném rozsahu jako poddodavatel původní a bude se v tomu od povídajícím rozsahu na plnění dle této smlouvy pod ílet. Smluvní strany si výslovně sjed naly, že prodávající nese plnou od pověd nost za veškerá plnění poskytovaná prostřednictvím svého poddodavatele. XII. Zánik závazků Závazky smluvních stran 2 této smlouvy zanikají: 1. 2. Jejich splněním. Dohodou smluvních stran formou písemného dodatku ke smlouvě. Takový dodatek musí být písemný a obsahovat vypořádání všech závazků, na které smluvní strany, které takový dodatek uzavírají, mohly pomyslet, jinakje dohoda neplatná. odstoupením od smlouvy z důvodů stanovených zákonem (g 2001 a násl. občanského zákoníku), za podstatné porušení této smlouvy ze strany prodávajícího bude považováno zejména prodlení s dodáním zboží po dobu delší než 15 dnů, pokud toto prodlení bude způsobeno důvody na straně prodávajícího a pokud objem vad ného/nedodaného zboží bude odpovídat alespoň 5 % celkového objemu dodávky, který je touto smlouvou před pokládán. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení smluvních povinností považuje také takové porušení, u kterého strana porušující smlouvu měla nebo mohla předpokládat, že při takovémto porušení smlouvy, s přihlédnutím ke všem okolnostem, by druhá smluvní strana neměla zájem smlouvu uzavřít. Odstou peníod smlouvy musí být provedeno písemným oznámením o odstou pení, které musí obsahovat důvod odstoupení a musí být doručeno druhé smluvní straně. Účinky odstoupení nastanou okamžikem doručení písemného vyhotovení odstoupení druhé smluvní straně. skončením účinnosti smlouvy nebo jejím zánikem, čímž však nezanikají nároky na náhradu škody, zaplacení smluvních pokut sjednaných pro případ porušení smluvních povinností, a ty závazky smluvních stran, které podle smlouvy nebo vzhledem ke své povaze mají trvat i nadále, nebo u kterých tak stanoví zákon. XIII. Závěrečná ustanovení Práva a povinnosti touto smlouvou výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. Smluvní strany se dohodly, že práva a povinnost vzniklé z této smlouvy, jakož i smlouvu samotnou, nelze převést na třetí osobu bez souhlasu druhé smluvní strany. Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze písemnými dodatky. Dle 13“ 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváníveřejných zakázek, uveřejní kupující na profilu zadavatele tuto smlouvu včetnějejích změn a dodatků a výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní kupující tuto smlouvu včetně příloh a případných dodatků v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Prodávající prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě nebo jejích přílohách není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 13“ 504 občanského zákoníku. Tato smlouva je uzavírána elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými pod pisy smluvních stran. Smluvní strany si smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svým vlastnoručním podpisem. Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy. a) Formulář pro zpracování nabídkové ceny b) Formulář technické specifikace PC V Liberci (dle data elektronického podpisu) V Liberci (dle data elektronického podpisu) Fadepsaj Digitálně podepsal za prodávajícího za kupujícího oaza — net spol. s r.o. Krajská nemocnice Liberec, a.s. proku rista společnosti místopřed sed a před stavenstva Příloha 5) Kupní smlouvy . Formulář pro zpracování nabídkové ceny Samostatně vyčíslené Cena včetně DPH 151 Množství odebraného Celková nabídková Celková nabídková , . „ . Nabidkova cena Cena bez DPH 151 ks DPH v /a DPH1 ks ks zboží cena bez DPH celkove DPH cena včetně DPH 1 PC 17 930,00 KČ 21% 3 765,30 KČ 21 695,30 KČ 20 358 600,00 KČ 75 306,00 KČ 433 906,00 KČ Celková výše nabídkové ceny v Kč: X X X X 20 358 600,00 Kč 75 306,00 Kč 433 906,00 Kč Příloha b) - Technická specifikace PC & Šasi SF rozměry max. 300 x 300 x 100 mm, beznástrojový přístup ke všem komponentám PC CPU min. výkon 30.000 bodů v testu https://www.cpubenchmark.net/ RAM min. 16 GB DDR5 4400MH2 (volné 3 sloty na rozšíření, podpora až 128 GB DDR5) HDD min. ZSGBG PCIe NVMe SSD M2 2230 (volný min. 1 slot M2 2280 a 1 slot M2 2230) Integrovaná grafická karta o výkonu min. 1700 bodů v testu https://www.videocardbenchmark.net/ Porty vpředu min. 1x USB-A 3.2, 1x USB-C 32, 1x USB 5 funkcí PowerShare, 1x Universal audio jack Porty vzadu min. 3x DP1.4, 1x HDMI 2.1, 6x USB-A (z toho min. 4x USB 3.2),1x Gigabit Ethernet RJ45, 2x slot na přídavné karty Interní sloty min. 1x PCIe x16, 1x PCIe x4 (volné) Mechanika DVD+-RW slim Napájecí zdroj min. 260Ws účinností 80 Plus Bronz Bezpečnost: o šasi intrusion switch, Kensington slot, TPM 2.0, BIOS security erase Udržitelnost a ekologie splňuje normu EPEAT 2018 silver httQS://www.egeat.net/ a Energy Star, balení min. 80 % z recyklovaných materiálů, šasi využívající recyklovaných plastů a kovů Management: 0 Intel vPro© Enterprise 0 zdarma dostupný software na webu výrobce na update driverů, vzdálený management, nasazení a monitoring PC, softwarový balík pro integraci do Microsoft System Center Configuration Manager a Microsoft Intune Příslušenství: 0 Klávesnice česká USB vč. numerického bloku (stejná záruka jako PC) 0 myš USB optická (stejná záruka jako PC) Předinstalovaný OS V\hndows 11 Pro bez nutnosti aktivace Záruka min. 5 let dohledatelná na webu výrobce pro konkrétní sériové číslo, oprava následující pracovní den technikem v dohodnutém místě, podpora prostřednictvím internetu musí umožňovat stahování ovladačů a manuálů z internetu pro konkrétní PC dle sériového čísla