Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení (dále jen „smlouva“ nebo „tato smlouva“) uzavřená podle ustanoveníg 1746 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění 1. Smluvní strany Zhotovitel Obchodní firma ANETE spol. s r.o. Sídlo Okružní 834/29a, 638 00 Brno IC:v 46970126 DIC: CZ46970126 Zápis v OR: Krajský soud v Brně, sp. zn. C 7172 Zastoupené: jednatelem společnosti Bankovní spojení: Komerční banka a.s. č.ú.: 123—135412207/0100 (dále jen „zhotovitel“ nebo dle VOP „dodavatel“) Objednatel Obchodnífirma Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo Husova 1430/34, 460 01 Liberec IC:v 27283933 DIC: C227283933 , Zápis v OR: Krajský soud v Ustí nad Labem, sp. zn. B 1651 Zastoupené: předsedou představenstva Bankovní spojení: KB Liberec č.ú.: 36631461/0100 (dále jen „objednatel“ nebo dle VOP „odběratel“) (dále společně označovány jako „smluvní strany“) 2. Předmět smlouvy Tato smlouva o servisu (dále jen „sm/ouvď) se uzavírá za účelem úpravy vzájemných vztahů, práv a povinností smluvních stran, pro vytvoření a zajištění optimálních podmínek poskytování služeb specifikovaných v odstavci 3. této smlouvy, spočívajících v aktualizaci programového vybavení, technické podpoře a servisu produktů dle Přílohy č. 6 této smlouvy (dále jen „systé/rř). 3. Předmět plnění 3.1 Předmětem plněníjsou tyto služby, placené paušálním poplatkem dle odst. 4. bodu 4.1 této smlouvy: - Poskytování služeb v rozsahu specifikovaném v Příloze č. 1 této smlouvy - Garance dostupnosti služeb specifikovaných v Příloze č. 1 této smlouvy - Zvýhodněná sazba placených služeb 3.2 Předmětem plněníjsou dále služby hrazené za zvýhodněnou sazbu, dle jejich skutečného čerpání podle ceníku v Příloze č. 2. 3.3 Konkrétní podmínky poskytováníjednotlivých služeb jsou specifikovány v jejich SLA listech v Příloze č. 4. 4. Cena 4.1 Cena za služby sjednané v odst. 3. bodu 3.1 této smlouvy byla sjednána dohodou v paušálnívýši 99.203,- Kč (slovy: devadesátdevěttisícdvěstětři korun českých) měsíčně bez DPH. Datum uskutečnění zdanitelného plnění je 1. den daného účtovacího období — měsíce. Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 2 4.2 4.3 4.4 Platby nad rámec paušálu budou hrazeny hodinovou sazbou dle platného ceníku služeb zhotovitele, který jako Příloha č. 2 tvoří nedílnou součástí této smlouvy. Učtuje se cena za každou započatou hodinu. Objednatel prohlašuje a podpisem této smlouvy potvrzuje, Že byl s platným ceníkem služeb seznámen před uzavřením této smlouvy, přičemž s cenou služeb takto stanovenou výslovně souhlasí. Změna ceníku je možná pouze se souhlasem obou smluvních stran formou dodatku k této smlouvě. Objednatel souhlasí s předáváním daňových dokladů (faktur) a s tím souvisejících dokumentů elektronickou cestou, e—mailem na adresu: Doklady budou v takové formě, která zamezí možným změnám odeslaných dokumentů (např. ve formátu pdf nebo jiném obdobném formátu.) Doklad se považuje doručený okamžikem oznámení o doručení e—mailové zprávy, doložené příslušným hlášením e—mailového klienta (např. MS Outlook, IceWarp). 5. Ostatní ujednání 5.1 5.2 5.3 5.4 Objednatel nahlásí své požadavky na konkrétní službu formou, která je popsána v SLA listech jednotlivých služeb v Příloze č. 4. Technický popis přebírání požadavků je uveden v Příloze č. 4 této smlouvy. odpovědné osoby nebo kontaktní telefonní čísla jsou uvedeny Příloze č. 3 této smlouvy. Smluvní strany jsou povinny při změně jakéhokoliv údaje, uvedeného v této příloze tuto změnu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 (pěti) kalendářních dnů oznámit druhé smluvní straně. Záruční doba na terminály ANETE (výdejové, objednávací) činí 18 měsíců od data dodání odběrateli. Vztahy touto smlouvou výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a „Všeobecnými obchodními podmínkaml“ zhotovitele, které tvoří jako Příloha č. 7 nedílnou součást této smlouvy. V případě rozporu mají ujednání v této smlouvě přednost před ustanoveními obsaženými ve Všeobecných obchodních podmínkách zhotovitele. Objednatel prohlašuje a podpisem této smlouvy potvrzuje, Že byl s těmito obchodními podmínkami zhotovitele seznámen před uzavřením této smlouvy a souhlasí s nimi. 6. Zpracování osobních údajů a povinnost k náhradě újmy 6.1 6.2 Zhotovitel prohlašuje, Že ve smyslu příslušných ustanovení Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně osobních údajů (GDPR), a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, předmětem tohoto smluvního vztahu mezi smluvními stranami není zpracovávání osobních údajů. Zhotovitel se při plnění smlouvy může nahodile dostat do styku s osobními údaji, které jsou zpracovávány objednatelem (Krajskou nemocnicí Liberec, a.s.), aniž by tyto osobní údaje, jakkoliv pro objednatele zpracovával. Zhotovitel (včetně jeho zaměstnanců nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností), se zavazuje při nahodilém přístupu kosobním údajům zachovávat mlčenlivost, nezneužít je, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. Pokud by zhotovitel, jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili své povinnosti dle předchozího odstavce, je zhotovitel povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 50.000,— Kč za každý takový případ porušení, jakož i nahradit případně způsobenou škodu (smluvní strany vylučují použití 5 2050 občanského zákoníku). 7. Mlčenlivost 7.1 7.2 Smluvní strany jsou povinny zachovávat mlčenlivost ohledně veškerých důvěrných informací, které se v souvislosti s plněním této smlouvy dozví. Smluvní stranyjsou povinny zajistit zachování mlčenlivosti i u svých zaměstnanců, zástupců, případně ijiných spolupracujících třetích stran, pokud bylo nevyhnutelné a nezbytně nutné jim takové informace pro účely této smlouvy poskytnout. Za důvěrné informace se považujíjakékoliv informace, které a) tvoří obchodní tajemství příslušné smluvní strany, nebo se týkají činnosti příslušné smluvní strany, její strategie, knoW—how, způsobu řízení, vnitřních předpisů a pracovních postupů, b) jsou chráněny nebo podléhají zvláštnímu režimu nakládání na základě příslušných právních předpisů Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 3 7.3 7.4 7.5 c) nebudou příslušnou smluvní stranou přímo označeny jako veřejné, d) by v případě jejich prozrazení poškodily, nebo mohly příslušnou smluvní stranu poškodit, a které nejsou veřejně dostupné. Smluvní strany se zavazují: a) uchovávat důvěrné informace v tajnosti a nakládat s nimi výlučně v souvislosti s plněním svých povinností dle této Smlouvy, při čemž jsou povinny řídit se pravidly pro nakládání s těmito informacemi, která vyplývají z právních předpisů a této smlouvy, b) nevyužít, ani se nepokusit využít důvěrné informace pro vlastní potřebu nebo pro potřebu jakékoliv třetí osoby způsobem, který by byl v rozporu s právními předpisy či s touto smlouvou nebo jejím účelem nebo by přímo nebo nepřímo jakkoliv poškodil nebo mohl poškodit druhou smluvní stranu. Povinnost mlčenlivosti o důvěrných informacích podle tohoto článku trvá bez omezení dále i po ukončení této smlouvy. Pokud by zhotovitel, jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili své povinnosti dle tohoto článku smlouvy, je zhotovitel povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 50.000,— Kč za každý takový případ porušení, jakož i nahradit případně způsobenou škodu (smluvní strany vylučují použití 5 2050 občanského zákoníku). 8. Závěrečná ustanovení 8.1 8.2 8.3 8.4 8.5 8.6 8.7 Tato smlouva včetně všech jiných příloh nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem vložení do registru smluv. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou na 20 měsíců počínaje dnem její účinnosti. Smlouva zaniká způsoby uvedenými ve Všeobecných obchodních podmínkách zhotovitele. Tuto smlouvu lze měnit nebo doplňovat pouze formou písemných dodatků, podepsaných oběma smluvními stranami. Tato smlouva se vyhotovuje ve 2 (dvou) shodných stejnopisech s platností originálu, přičemž každá smluvní strana obdrží 1 (jedno) vyhotovení. Smluvní strany prohlašují, Že tato smlouva byla uzavřena svobodně a vážně, po vzájemném předchozím souhlasném projednání, nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz pravosti, platnosti a účinnosti této smlouvy opatřují smluvní strany tuto smlouvu pod jejím textem svými vlastnoručními podpisy, resp. oprávněným zástupcem, který garantuje, Že je bez dalšího oprávněn za tuto smluvní stranu jednat a tuto smlouvu platně uzavřít. Smluvní strany jsou si vědomy povinnosti zveřejnit smlouvu včetně jejích příloh v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Zveřejnění provede objednatel za pomoci automatického strojového převodu textu. Zádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství. 9. Seznam příloh Tato smlouva zahrnuje celkem 8 příloh, které tvoří nedílnou součást této smlouvy: Příloha č. Přehled poskytovaných služeb Příloha č. Ceník poskytovaných služeb Příloha č. Oprávněné osoby a kontaktní údaje Příloha č. SLA listy jednotlivých služeb Příloha č. Formulář Hlášení závad Příloha č. Rozsah systému dle komponent \IG'IUI-hWNl-l Příloha č. Všeobecné obchodní pod mínky Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 4 10. Podpisy předseda představenstva ZA OBJEDNATELE: Podpis m mámě eda \- Datum znama Mzssna +01 w Datum V Liberci dne dle data el. podpisu ZA ZHOTOVITELE: _ jednatel Po dpis Digitálně podepsal Datum: 2025.03.05 09:33:07 +01'00' Datum V Brně dne dle data el. podpisu Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 5 Příloha č. 1 Přehled poskytovaných služeb Název služby je zahrnuta v paušálním poplatku Zvýhodněná sazba placených služeb ANO HotLine ANO HeIp-Desk ANO Garance servisu ANO Odstraňování problémů a havárií ANO Aktualizace programového vybavení ANO (upgrade) Legislativní servis (implementace ANO legislativních změn) Zapůjčení speciálního HW (čtečky, NE terminály ANETE) po dobu opravy zdarma Modernizace, rozšíření systému NE Rozsah služeb a počet hodin zahrnutých do paušálního poplatku: Název služby Kvantifikace Aktualizace programového vybavení 1x za 2 roky (upgrade) HotLine, dálkový servis SW a dat 120 (hodin/rok) Dostupnost služeb Pracovní dny 7:00 až 15:30 hod. Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 6 Příloha č. 2 Zvýhodněný ceník poskytovaných služeb ZVÝHODNĚNÉ CENY SLUŽEB (ceny jsou uvedeny v Kč bez DPH) OPRAVY u ZÁKAZNÍKA (se zárukou) Poskytování servisu nad 2 pracovních dny 1180,00/hod Poskytování expresního servisu do 2 pracovních dnů 1.980,00/hod Poskytování servisu s výjezdem (Kč/čd) 9.800,00/čd Poskytování expresního servisu s výjezdem 15.200,00/čd Programátorské práce 1.980,00/hod Dopravní náklady 19,00/km SLUŽBY HOTLINE (poradenství po telefonu) HotLine (nad hodiny zdarma/měsíc) 1.180,00/hod DÁLKOVÝ SERVIS SOFI'WARU A DAT (vzdálené při pojení) Dálkový servis softwaru a dat 1180,00/hod Expresní dálkový servis softwaru a dat do 4 hodin 1.980,00/hod způsos HRAZENÍ SLUŽEB NAD RÁMEC PAUŠÁLNÍ HO POPLATKU HotLine zvýhodněnou hodinovou sazbou HelpDesk zvýhodněnou hodinovou sazbou Odstraňování problémů a havárií zvýhodněnou hodinovou sazbou Aktualizace programového vybavení dle cenové kalkulace Modernizace, rozšíření systému dle cenové kalkulace Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení Příloha č. 3 Oprávněné osoby a kontaktní údaje Primárním a preferovaným kontaktním místem, kde je možné nepřetržitě a transparentně písemnou formou hlásit všechny incidenty a požadavky, je systém ANETE HelpDesk: https:[[helpdesk.anete.com Hlášení budou zpracovávána v pracovní dny od 7:00 do 15:30 hod. Kritické chyby A bránící provozu (viz. příloha č. 4, kapitola e) je mimo tuto dobu možné také nahlásit službě pro odstraňování problémů a havárií na pohotovostním telefonním čísle uvedeném dále. Přístup do systému ANETE HelpDesk získají dále uvedené oprávněné osoby objednatele s oprávněním k hlášení incidentů a požadavků Pro urgentní incidenty a konzultace bude v provozu zákaznická linka a služba HotLine v pracovní dny od 7:00 do 15:30 hod na telefonním čísle: Mimo výše uvedenou dobu je poskytována služba Odstraňování problémů a havárií na pohotovostním telefonním čísle: Při dočasné nedostupnosti systému ANETE Helpdesk může objednatel své písemné požadavky zasílat na sdílenou e—mailovou adresu: Písemné požadavky jsou přebírány v pracovní dny od 7:00 do 15:30 hod. Vzor hlášení Pro lepší přípravu a kompletaci popisu problému před telefonickým, nebo písemným hlášením doporučujeme použít formulář Hlášení závad — viz. příloha č. 5. Oprávněné osoby zhotovitele Oprávnění Telefon, e-mail Hlavní řešitel (Projekt manager) Technický specialista Knnlultanti Account manager Oprávněné osoby objednatele Funkce Jméno Hlavni resitel (Projekt manager) Technický specialista Knnlultanti Account manager Klíčový uživatel Předání a akceptace dnčřho plnění Věcná jednání Věcná jednání Věcná jednání Jednání ve věci smlouvy Věcná jednání Oprávnění Předání a akceptace dnčřho plnění Věcná jednání Hlášení incidentů a požadavků Věcná jednání Hlášení incidentů a požadavků Věcná jednání Hlášení incidentů a požadavků Jednání ve věci smlouvy Věcná jednání Hlášení incidentů a požadavků Hlášení incidentů a požadavků Telefon, e-mail Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení Příloha č. 4 SLA listy poskytovaných služeb a. Modernizace systému Dohoda o kvalitě služby (SLA) Název služby Modernizace systému Popis služb y Služba umožňuje rozšiřovánífunkčnosti systému formou změnového řízení. - Změnu iniciuje Objednatel předložením Požadavku na změnu. - V rámci Služby Zhotovitel zajistí analýzu Požadavku a předloží objednateli návrh (popis řešení, termín, cenu) řešení. - Zpracování požadavku probíhá na základě objednávky objednatele. Kategorie změn Závažná změna (A). - Vytvoření nového funkčního celku. - Integrace nových aplikací. Středně závažná změna (B). - Přizpůsobení systému metodickým a procesním změnám. Nezávažná změna (C). - Doporučení na upgrade technologií. Podmínky součinnosti Objednatel je povinen specifikovat písemně Požadavek na změnu, odsouhlasit návrh řešení a vystavit objed návku. Způsob čerpáníslužby Zápisem požadavku na technickou podporu v aplikaci HelpDesk. Dostupnost služby V pracovnídny od 7:00 hod. do 15:30 hod. Odezva na Doručení písemné objednávky. Práce bude dodána v dohodnutém termínu. Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 9 b. Aktualizace systému Dohoda o kvalitě služby (SLA) Název služby Aktualizace programového vybavení Popis služb y Služba spočívá v poskytování nových verzí prog ramového vybavení. - Změnu iniciuje Objednatel předložením Požadavku na změnu. - V případě vad software aktualizaci iniciuje a provede Zhotovitel v rámci odstraněnívad bezplatně. - V rámci Služby Zhotovitel provede aktualizaci programového vybavení, které je zahrnuto do Smlouvy. - Aktualizace může probíhat vzdáleným přístupem anebo přímo na místě. Kategorie změn Závažná změna (A). - Upgrade systému (přechod na vyššíverzi systému). Středně závažná změna (B). - Update systému (aktualizace v rámci současné verze systému). Nezávažná změna (C). - Upravy v rámci současné verze systému. Podmínky součinnosti Objednatel zajistí pro pracovníky Zhotovitele přístup k systému po celou dobu poskytování Služby a zároveň potřebnou součinnost vlastních pracovníků. Způsob čerpáníslužby Zápisem požadavku na technickou podporu v aplikaci HelpDesk. Dostupnost služby V pracovnídny od 7:00 hod. do 15:30 hod. Odezva Práce bude dodána v dohodnutém termínu. Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 10 c. HotLine, HeIp-Desk Dohoda o kvalitě služby (SLA) Název služby HeIp-Desk, HotLine Popis služb y Služba zajišt'uje konzultační podporu klíčových uživatelů a administrátorů nutnou při práci s dodaným programovým vybavením. - Zhotovitel přijímá hlášení uživatelů programového vybavení — oprávněných pracovníků objednatele, zpracovává je a odpovídá na ně v časech specifikovanými atributy služby pro danou kategorii. - Oprávnění uživatelé Programového modulu a pracovníci objednatele mohou hlásit: o odchylky od očekávané funkčnosti aplikace („problémy“), o navrhovat vylepšení funkčností („návrhy“), o vyžadovat funkční, metodické a technologické konzultace související s jejich prací v systému („konzultace“). - Hlášení (service request) je možné provést formou: o zadáním požadavku na technickou podporu v aplikaci HelpDesk oprávněným uživatelem, nebo o telefonického hlášení oprávněného pracovníka objednatele na lince podpory (HotLine), nebo o elektronické zprávy zaslané oprávněným pracovníkem objednatele na určenou e—mailovou ad resu. o Požadavek na technickou podporu v aplikaci HelpDesk musí být vždy zadán — i v případě, že hlášeníje provedeno jiným způsobem. - Je očekáváno, že Objednatel bude respektovat doporučení Zhotovitele na úpravu pracovních postupů na své straně a zajistí, v maximální možné míře, součinnost specifikovanou Zhotovitelem za účelem uspokojivé realizace procesů podpory (jako je zapojení vlastních pracovníků do procesu podpory (1. Úroveň podpory), nastavení infrastruktury a vlastního softwarového vybavení, apod.) Help—desk procesy: - Příjem a odpovídání požadavků na technickou podporu objednatele - odpovídání na lince podpory určeným pracovníkům objednatele - odpovídání elektronické pošty na určené e—mail adrese podpory - Telefonické konzultace související s funkčností, chováním a používáním programového vybavení Kategorie akceptova ných hlášení Funkční konzultace. - Konzultace funkcí a chování programového vybavení. Metodická konzultace. - Konzultace realizace metodických postupů v dodaném programovém vybavení. V rámci metodických konzultací Zhotovitel doporučí jak postup navržený pracovníkem objednatele provést v systému. Technologická konzultace. Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 11 - Konzultace technologických oblastí souvisejících s technologiemi a aplikacemi dodaného programového vybavení. Řešení problému. - Vyřešení problému indikovaného uživatelem v rámci sběru požadavků na technickou podporu. - Součástí řešeníje i převod problému pod službu Odstraňování problému a havárií a jeho další zpracování podle SLA dohody této služby. Zpracování návrhu. - Zpracování návrhu vzneseného uživatelem v rámci požadavku na technickou do systému změnového řízení. Podmínky součinnosti Objednatel zajistí pro pracovníky Zhotovitele přístup k systému po celou dobu poskytování Služby a zároveň potřebnou součinnost vlastních pracovníků. Způsob čerpáníslužby Zápisem požadavku na technickou podporu v aplikaci HelpDesk, telefonickým voláním na linku HotLine. Dostupnost služb y V pracovní dny od 7:00 hod. do 15:30 hod. na telefonním čísle HotLine Mimo výše uvedenou dobu je poskytována služba Odstraňování problémů a havárií (viz. kapitola f) na pohotovostním telefonním čísle Odezva Okamžitá přímá konzultace 5 od borným garantem Zhotovitele. V ostatních případech dle úrovně naléhavosti problému v dohodnutém termínu. Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 12 d. Garance servisu Dohoda o kvalitě služby (SLA) Název služby Garance servisu Popis služb y Služba garantuje poskytnutí sjed naných služeb ve stanovených termínech. Atributy služby Kategorie Dostupnost Odezva Doba odstranění chyby Konzultace Pracovní dny 1 pracovní den 3 pracovní dny 7 — 15:30 hodin Řešení problému Pracovní dny 1 pracovní den 2 pracovní dny 7 — 15:30 hodin Zpracování návrhu Pracovní dny 1 pracovní den 30 pracovních dní 7 — 15:30 hodin Měřitelnast atributů služby Atributy služby jsou měřitelné sledování příslušných hod not u záznamů v systému HelpDesk (systém pro zadávání požadavků na technickou podporu). Možnost kontroly kvality služby má Zhotovitel i Objednatel. Odezva a doba řešeníje měřená primárně u hlášení zadaných formou požadavku na technickou podporu v systému HelpDesk. Pro vyhod noceníjsou sledovány časy zadání a od povědí požadavku. Odezvu a dobu vyřešení hlášení eskalované e—mailem může Objednatel monitorovat v systému elektronické pošty — sledováním časů odeslání zprávy a času přijetí odpovědi. U hlášení eskalovaných pouze telefonicky není Odezva a Doba vyřešení monitorována (proto musí být zadán požadavek na technickou podporu). Monitorování Odezvy a doby vyřešení bude u vybraných hlášení prováděno ijinou formou (zápisy z jednání, harmonogramy, úkoly, reporty, apod.). Způsob měřenív systému HelpDesk: Atribut Definice Odezva čas od zadání požadavku na technickou podporu do odeslání odpovědi na požadavek. Konzultace čas od zadání požadavku na technickou podporu do zodpovězení dotazu objednateli. Doba vyřešení Problém čas od zadání komentáře do uzavření problému (odeslání odpovědi uživateli) Doba vyřešení Návrh čas od obdržení komentáře Zhotovitelem do uzavření návrhu (odeslání odpovědi objednateli). Doba vyřešení Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 13 e. Odstraňování problémů a havárií Dohoda o kvalitě služby (SLA) Názevslužby Odstraňování problémů a havárií Popis služb y Služba zajistí odstranění problému nebo havárie systému vzniklých na základě chyby (kategorie A, B nebo C) ve funkčnosti nebo chování dodaného HW a programového vybavení. Chybou se rozumíjiné než definované chování nebo funkčnost dodaného HW nebo programového vybavení, nezpůsobené úmyslným přičiněním pracovníků zákazníka, nekorektních dat vložených objednatelem, programů instalovaných pracovníky objednatele, změny a problémy v infrastruktuře na straně objednatele nebo dalších stran. - Chyba je identifikována Zhotovitelem nebo objednatelem: o zpracováním požadavku na technickou podporu v aplikaci HelpDesk zadaného oprávněným uživatelem, nebo o z telefonického hlášení oprávněného pracovníka objednatele na lince podpory, nebo o z elektronické zprávy zaslané oprávněným pracovníkem objednatele na určenou e—mailovou adresu podpory. o Požadavek na technickou podporu musí být vždy zadán — i v případě, že je chyba identifikována jiným způsobem. - Identifikaci a kategorizaci chyby provádí Zhotovitel. Zhotovitel služby zajistí odstranění problému formou: o Servisu nebo expresního servisu v místě plnění, nebo o Dálkového nebo expresního dálkového servisu - V případech, kdyje to možné, Zhotovitel navrhne Objednateli náhradní řešení problému (workaround). V případě úspěšné aplikace náhradního řešení bude chyba vyřešena v termínu specifikovaném Zhotovitelem. Pokud je zapůjčeno náhradní zařízení, očekává se při jeho vrácení obvyklé opotřebení způsobené běžným provozem v souladu s účelem zařízení. Kategorie chyb Kritická chyba (A) - Z hlediska definované funkčnosti dodaného programového vybavení kritická chyba. Systém není možné používat vůbec nebo jenom s velkým omezením. - Tato chyba přímo omezuje vykonávání některé ze základních činností oprávněných uživatelů systému a ohrožuje vykonávání hlavních obchodních procesů objednatele. Chyba (B) - Při práci byla uživatelem zjištěna odchylka od definovaného chovánídodaného programového vybavení. - Uživatelé jsou omezeni ve výkonu nutných činností, - vykonávání základních obchodních procesů objednatele není omezeno. Nezávažná chyba (C) - Během provozu byla uživatelem dodaného programového vybavení zjištěna odchylka od definovaného chování aplikace, nebo - byla zjištěna nevýznamná odchylka od oprávněných požadavků na dodané programové vybavení. Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 14 - Daná chyba nesnižuje rozsah funkčnosti dodaného programového vybavení. Podmínky součinnosti - Objednatel poskytne, dle požadavků Zhotovitele, součinnost při odstraňování problému v maximální možné míře, zejména je pak povinen specifikovat popis okolností, za kterých k závadě došlo, doložit přesné znění případných chybových hlášení a případnou chybu v sestavě doložit chybovou sestavou. - V případě poskytování servisu v místě plnění Objednatel zajistí servisnímu technikovi po celou dobu přístup k systému a jed notlivým zařízením - Pro potřeby dálkového servisu programového vybavení je Objednatel povinen umožnit Zhotoviteli vzdálenou správu a přístup kjednotlivým prostředkům. Způsob čerpáníslužby Zápisem požadavku na technickou podporu v aplikaci HelpDesk. Dostupnost služb y V pracovnídny od 7:00 hod. do 15:30 hod. Odezva - Dálková správa — Práce bude Zhotovitelem zahájena do 5 pracovních dnů a v případě expresního požadavku na službu do 4 hodin od písemného zadání Požadavku. - Servis v místě plnění— Zhotovitel je povinen zahájit servisní práce v případě méně závažných poruch do 5 pracovních dní a u expresního požadavku v případě poruchy nebo závady bránící provozu systému (chyba kategorie A) do 2 pracovních dní, 24 hodin anebo 8 hodin d|e volby Objednatele, od písemného zadání Požadavku. 15 Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení Příloha č. 5 Formulář HLÁŠENÍ ZÁVAD Název organizace: PREFIX: Systém : Lokalita (Název a umístění): Požadavek na službu: servisní zásah nad 2 prac. dny expresní servisní zásah do 2 prac. dnů expresní servisní zásah do 24 hod expresní servisní zásah do 8 hod Stav systému/zařízení a podrobný popis závady: dálkový servis nad 4 hodin expresní dálkový servis do 4 hodin Požadavek a typ označit „X“ Vyhotnvil: Datum: Podpis: Tel.: GSM: E-mail: Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 16 Příloha č. 6 Rozsah systému dle komponent (HW není zahrnut do servisní podpory) Provoz Krajské nemocnice Liberec SPRAVA SYSTEMU 1 ks bankovnítiskárna 1 ks BK snímač do klávesnice 1 ks 3600 Správa systému Kredit 1 ks Náhradní objednávání v kanceláři OBJEDNAVACI MISTO 1 ks BK snímač do klávesnice 2 ks BK snímač týdenní 1 ks Podpora pro TouchScreen PM 1 ks Burza stravenek 1 ks 3609 ijednávání a výdej INFORMACNI MISTO 1 ks Zdroj napájení 1 ks Bj< snímač informační VYDEJNI MISTO 2 ks Zdroj napájení 5 ks BK snímač výdejní 4 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 4 ks Modul pro informační displej počet porcí k vydání 1 ks výdejovýIterminál 7“ ANEI'E POKLADNA — JIDELNA 1 ks bankovnítermotiskárna 1 ks BK snímač do klávesnice 1 ks pokladní zásuvka 1 ks Digitálníváha 1 ks Zákaznický displej — kasa 1 ks SW Pokladna Touch screen 1 ks Modul pro On—line komunikaci Váha—TS pokladna POKLADNA — BUFET 1 ks bankovnítermotiskárna 1 ks BK snímač do klávesnice 1 ks Snímač čárového kódu 1 ks pokladní zásuvka 1 ks Digitálníváha 1 ks Zákaznický displej — kasa 1 ks SW Pokladna Touch screen 1 ks Modul pro On—line komunikaci Váha—TS pokladna 1 ks Modul pro On—line komunikaci se čtečkou čárového kódu AUTOMATY 2 ks BK snímač s MDB protokolem (MIFARE)INTERNET — INTRANET - MOBIL 1 ks 3200 Kredit Internet/intranet server 1 ks 3000 MobilKredit Provoz Krajský úřad Libereckého kraje SPRAVA SYSTEMU 1 ks 1000 Správa systému Kredit 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks PC stanice DELL Vostro V220 1 ks MS WinWista OEM 1 ks BK snímač do USB (MIFARE) 1 ks Bankovnítiskárna 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej 1 ks Snímač čár.kódu Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 17 1 ks TouchScreen LCD 19“ 1 ks Další modul správy strávníků 1 ks SVV'pokladna :l'ouch Screen REZERVACNI SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH, snímač MIFARE) 1 ks MS WinVista OEM 1 ks BK snímač výdejní (MIFARE) 1 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks Zdroj napájení 1 ks nerezový držák 1 ks 1000 Objednávání a výdej INTERNET/INTRANET 1 ks „, , 1000 Internet/intranet DALSI SW MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Náhradní objednávání v kanceláři — hromadné 1 ks Přepočet cen stravenek podle docházky 1 ks Svátky v systému 1 ks Automatická uzávěrka 1 ks Vážená jídla 1 ks Obrázkyjídel Provpz Laird Technologies SPRAVA SYSTEMU 1 ks 100 Správa systému Kredit 7 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks PC DELL 1 ks MS WinWista OEM 1 ks BK snímač do USB (HID) 1 ks Bankovnítiskárna 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej 1 ks Snímač čár.kódu 1 ks TouchScreen LCD 19“ 1 ks SVV pokladna Touch Screen OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH, snímač HID) 1 ks MS WinVista OEM 1 ks BK snímač výdejní (HID) 1 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks Zdroj napájení 1 ks nerezový držák 1 ks 100 Objednávání a výdej 7 ks Objednávání a výdej — licence pro dalších 100 aktivních karet INTERNET/INTRANET 1 ks Mobilní objednáváníAUTOMATY 1 ks „, , BK snímač s MDB protokolem (HID) DALSI SW MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd Provpz MagnaIExteriors & Interiors (Bohemia) s.r.o. SPRAVA SYSTEMU 1 ks 3000 Správa systému Kredit POKLADNA 1 ks BK snímač do USB (MIFARE) 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 18 1 ks Digitálníváha 1 ks TouchScreen LCD 19“ 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modul, ON—LINE komunikace váha — TS pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 2 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH, snímač MIFARE) 2 ks MS Windows 7 Pro CZ OEM 4 ks BK snímač registrační (MIFARE) 4 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks nerezový držák 1 ks 3000 Objednávání a výdej INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Internet/intranet do 3000 osob 1 ks MobilKredit AUTOMATY 7 ks BK snímač s MDB protokolem (MIFARE) 5 ks „, , zdroj napájení DALSI SW MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Náhradní objednávání v kanceláři — hromadné 1 ks Přepočet cen stravenek podle docházky 1 ks Svátky v systému 1 ks Automatická uzávěrka 1 ks Vážená jídla 1 ks Obrázkyjídel Provoz KSM Cestings CZ a.s. SPRAVA SYSTEMU 1 ks 100 Správa systému Kredit 7 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks PC DELL 1 ks MS Windows 7 Pro CZ OEM 1 ks BK snímač do USB (proxy) 1 ks Bankovnítiskárna 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej 1 ks Snímač čár.kódu 1 ks Digitálníváha 1 ks TouchScreen LCD 19“ 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SVV modul, pro ONl—Line komunikaci váha — TS pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH, snímač proxy) 1 ks MS WinVista OEM 1 ks BK snímač výdejní (proxy) 1 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks Zdroj napájení 1 ks nerezový držák 1 ks 100 Objednávání a výdej 7 ks Objednávání a výdej — licence pro dalších 100 aktivních karet INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Internet/intranet do 400 osob 1 ks MobilKredit AUTOMATY v , 1 ks BK snímač s MDB protokolem (EM4102)DALSI SW MODULY 1 ks Intranet/internet do 400 osob 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 19 Provoz DGS Druckguss Systeme s.r.o. POKLADNA 1 ks PC stanice DELL 1 ks MS Windows 7 Pro CZ OEM 1 ks Bankovnítiskárna 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej 1 ks Snímač čár.kódu 1 ks TouchScreen LCD 19“ 1 ks SW pokladna Touch Screen Provpz TRUMPIF Liberec spol. s r.o. SPRAVA SYSTEMU 1 ks 100 Správa systému Kredit 1 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL 1 ks PC Dell T110 1 ks OS WINDOWS POKLADNA 1 ks PC server DELL 1 ks MS Windows 1 ks BK snímač do USB (LEGIC) 1 ks Bankovnítiskárna 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej 1 ks Digitálníváha 1 ks TouchScreen LCD 19“ 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modui pro ONl—Line komunikaci váha — TS pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH, snímač LEGIC) 1 ks MS Windows 7 Pro CZ OEM 1 ks BK snímač výdejní (LEGIC) 1 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks Zdroj napájení 1 ks nerezový držák 1 ks 100 Objednávání a výdej 1 ks Objednávání a výdej — licence pro dalších 100 aktivních karet AUTOMAT 1 ks BK snímač do automatu (MDB protokol, LEGIC, displej) 1 ks „ Zdroj napájení DALSI SW MODULY 1 ks Intranet/internet 1 ks MobilKredit 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd Provpz DENSQ MANUFACTURING CZECH s.r.o. + DENSO AIRS SPRAVA SYSTEMU 1 ks 3500 Správa systému Kredit 1 ks PC DELL 1ks OS WINDOWS POKLADNA 2 ks BK snímač do USB (PROXY) 2 ks Pokladní zásuvka 2 ks Zák. displej 2 ks Digitálníváha 2 ks SW pokladna Touch Screen 2 ks SW modul ON—LINE komunikace váha — TS pokladna Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 20 OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM 2 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH, snímač PROXY) 2 ks MS Windows 7 Pro CZ OEM 6 ks BK snímač registrační (PROXY) 5 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 2 ks Zdroj napájení 5 ks nerezový držák 1 ks 3500 Objednávání a výdej INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Internet/intranet 1 ks MobilKredit AUTOMATY 3 ks „, , BK snímač s MDB protokolem (PROXY) DALSI SW MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Náhradní objednávání v kanceláři — hromadné 1 ks Přepočet cen stravenek podle docházky 1 ks Svátky v systému 1 ks Automatická uzávěrka 1 ks Vážená jídla 1 ks Obrázkyjídel Provoz SCHENIKER spol. s r.o. SPRAVA SYSTEMU 1 ks 100 Správa systému Kredit 1 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks Další modul administrativa systému POKLADNA 1 ks PC DELL 1 ks BK snímač do USB (MIFARE) 1 ks Tiskárna bankovní 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks ;ák. displej (VFD 2*20) 1 ks Ctečka čárového kódu 1 ks Digitálníváha 1 ks Monitor dotykový 19“ 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modul, ON—LINE komunikace váha — TS pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks SW modul pro výdej objednanéhojídla na pokladně INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Internet/intranet 1 ks „, , MobilKredit DALSI SW MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Denní menu Provoz LIPLASITEC Liberec SPRAVA SYSTEMU 1 ks 100 Správa systému Kredit POKLADNA 1 ks PC DELL 1 ks Tiskárna bankovní 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks zák. displej 1 ks Ctečka čárového kódu 1 ks Digitálníváha 1 ks Monitor dotykový 19“ 1 ks SW pokladna Touch Screen Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 21 1 ks SW modul ON—LINE komunikace váha — TS pokladna Provpz VÚTS ijerec SPRAVA SYSTEMU 1 ks 100 Správa systému Kredit 2 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks PC DELL 1 ks BK snímač do USB (MIFARE) 1 ks Tiskárna bankovní 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks žák. displej (VFD 2*20) 1 ks Ctečka čárového kódu 1 ks Digitálníváha 1 ks Monitor dotykový 19“ 1 ks Inkoustová tiskárna HP DeskJet 2050 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modui ON—LINE komunikace váha — TS pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH) 1 ks BK snímač do USB (MIFARE) 1 ks MS Windows 7 Pro CZ OEM 1 ks BK snímač výdejový bez klávesnice (MIFARE) 1 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks Zdroj napájení 1 ks nerezový držák 1 ks 100 Objednávání a výdej 2 ks Objednávání a výdej — licence pro dalších 100 karet INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Internet/intranet 1 ks „, , MobilKredit DALSI SW MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Obrázkyjídel Provpz KNORR: BREMSE SPRAVA SYSTEMU 1 ks 1000 Správa systému Kredit 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks BK snímač do USB (MIFARE) 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej (VFD 2*20) 1 ks Digitálníváha 1 ks Monitor dotykový 19“ 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modui ON—LINE komunikace váha — TS pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH) 1 ks BK snímač do USB (MIFARE) 1 ks MS Windows 7 Pro CZ OEM 1 ks BK snímač výdejový bez klávesnice (MIFARE) 1 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks Zdroj napájení 1 ks nerezový držák 1 ks 1000 Objednávání a výdej INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Internet/intranet 1 ks MobilKredit Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 22 AUTOMVAT 5 ks „, , Ctečka do automatu (MIFARE, MDB, LAN, příslušenství) DALSI SW MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Obrázkyjídel Provoz Nemocnice Turnov SPRAVA SYSTEMU 1 ks Správa systému Kredit — propojeno na Krajská nemocnice Liberec POKLADNA 2 ks PC Dell 2 ks BK snímač do USB (Mifare) 2 ks Pokladní zásuvka 2 ks Zák. displej (VFD 2*20) 2 ks Digitálníváha k pokladně 2 ks Monitor dotykový 2 ks SW pokladna Touch Screen 2 ks SW modul ON—LINE komunikace váha — TS pokladna 2 ks SW modul, OFF—LINE pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks SW modul ANÉFE PM 1 ks BK snímač do USB (Mifare) 2 ks BK snímač výdejový bez klávesnice (Mifare, LAN) 2 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks Zdroj napájení 2 ks nerezový držák AUTOMVAT 1 ks „, , Ctečka do automatu (Mifare, MDB, LAN, příslušenství) DALSI SW MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Obrázkyjídel Provoz PEKM I,(abeltechnik SPRAVA SYSTEMU 1 ks 100 Správa systému Kredit 6 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks BK snímač do USB (EM4102) 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej (VFD 2*20) 1 ks Digitálníváha 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SVV modul, ON—LINE komunikace váha — TS pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH) 1 ks BK snímač do USB (EM4102) 1 ks MS Windows 7 Pro CZ OEM 1 ks BK snímač výdejový s klávesnicí (EM4102) 1 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks Zdroj napájení 1 ks nerezový držák 1 ks 100 Objednávání a výdej 6 ks Objednávání a výdej — licence pro dalších 100 karet INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Internet/intranet 1 ks MobilKredit Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 23 DALŠÍ sw MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Obrázkyjídel 1 ks Burza stravenek Provpz GRUPQ ANTOLIN SPRAVA SYSTEMU 1 ks 2000 Správa systému Kredit 1 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks hlídání intervalů výdeje 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks PC DELL 1 ks BK snímač do USB (HID) 1 ks bankovnítiskárna 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej (VFD 2*20) 1 ks čtečka čárového kódu 1 ks Digitálníváha 1 ks Monitor dotykový 19“ 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modul ON—LINE komunikace váha — TS pokladna 1 ks SVV modui OFF—LINE pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH) 1 ks BK snímač do USB (HID) 1 ks MS Windows 8 2 ks BK snímač výdejový s klávesnicí (HID) 2 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks Zdroj napájení 2 ks nerezový držák 1 ks 2000 Objednávání a výdej 1 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks přepočet dotací podle docházky INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Internet/intranet 1 ks MobilKredit PC v kanceláři 1 ks PC DELL 1 ks „, , inkoustová tiskárna DALSI SW MODULY 1 ks Denní menu na velkoplošném zobrazovacím zařízení 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Obrázkyjídel Provpz MONRQE SPRAVA SYSTEMU 1 ks 1500 Správa systému Kredit 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks PC DELL 1 ks BK snímač do USB (MIFARE) 1 ks bankovnítiskárna 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej (VFD 2*20) 1 ks čtečka čárového kódu 1 ks Digitálníváha 1 ks Monitor dotykový 22“ Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 24 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modul ON—LINE komunikace váha — TS pokladna 1 ks SVV modul, OFF—LINE pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH) 2 ks BK snímač do USB (MIFARE) 1 ks MS Windows 1 ks BK snímač výdejový s klávesnicí (MIFARE) 1 ks Displej informační s počty porcí 1—místný 1 ks Zdroj napájení 1 ks nerezový držák 1 ks 1500 Objednávání a výdej 1 ks přepočet dotací podle docházky INTERNET/INTRANET 1 ks Internet/intranet 1 ks Mobilní objednávání AUTOMVAT 1 ks „, , Ctečka do automatu (Mifare, MDB, LAN, příslušenství) DALSI SW MODULY 1 ks Vážená jídla 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Obrázkyjídel Provoz TRW , SPRAVA SYSTEMU 1 ks 1500 Správa systému Kredit 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks PC DELL 1 ks BK snímač do USB (EM4102) 1 ks bankovnítiskárna 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej (VFD 2*20) 1 ks čtečka čárového kódu 1 ks Digitálníváha 1 ks Monitor dotykový 22“ 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modul ON—LINE komunikace váha — TS pokladna 1 ks SVV modul, OFF—LINE pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH) 2 ks BK snímač do USB (EM4102) 1 ks MS Windows 3 ks BK terminál ANETE — výdejní EM4102 3 ks Zdroj napájení 3 ks nerezový držák 1 ks 1500 Objednávání a výdej INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Internet/intranet 1ks MobilKredit AUTOMVAT 2 ks „, , Ctečka do automatu (EM4102, MDB, LAN, příslušenství) DALSI SW MODULY 1 ks denní menu na velkoplošném zobrazovacím zařízení 1 ks Vážená jídla 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Obrázkyjídel Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 25 Provpz INTEVI) SPRAVA SYSTEMU 1 ks 100 Správa systému Kredit 2 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks BK snímač do USB (HID) 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej (VFD 2*20) 1 ks Digitálníváha 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modul ON—LINE komunikace váha — TS pokladna 1 ks SW modui OFF—LINE pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks ANETE PM (PC, 19“ LCD TOUCH) 1 ks BK snímač do USB (HID) 1 ks MS Windows 1 ks BK terminál ANETE — výdejní (HID) 1 ks Zdroj napájení 1 ks nerezový držák 1 ks 100 Objednávání a výdej 2 ks Objednávání a výdej — licence pro dalších 100 karet INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Internet/intranet 1 ks MobilKredit AUTOMVAT 2 ks „, , Ctečka do automatu (HID, MDB, LAN, příslušenství) DALSI SW MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Obrázkyjídel 1 ks Burza stravenek Provpz SIGMAPLAST SPRAVA SYSTEMU 1 ks 100 Správa systému Kredit POKLADNA 1 ks PC DELL 1 ks tiskárna bankovní 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej (VFD 2*20) 1 ks Monitor dotykový 22“ 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modul OFF—LINE pokladna Provpz A.RAYMOND SPRAVA SYSTEMU 1 ks 100 Správa systému Kredit 4 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL POKLADNA 1 ks BK snímač do USB (MIFARE) 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej 1 ks Digitálníváha 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks SW modul ON—LINE komunikace váha — TS pokladna Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 26 1 ks SVV modul, OFF—LINE pokladna OBJEDNAVKOVY SYSTEM 1 ks Zákaznický kiosek, 15" dotykový monitor ELO TOUCH 1 ks MiniPC (4GB RAM, 120GB, WIN10) 1 ks BK snímač registrační (EM4102) 1 ks BK Terminál ANETE — výdejní (oboustranný 7" touch displej, 2x LAN pro USB snímač EM4102) 1 ks Síťový zdroj 5V/10A,50W 1 ks 100 Objednávání a výdej 4 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet 1 ks SW modul Prezentační místo INTERNET/INTRANET - MOBIL 1 ks Intranet/Internet + MobilKredit do 100 osob 2 ks Intranet/Internet + MobilKredit — dalších 100 licencí AUTOMATY 1 ks „, , BK snímač s MDB protokolem (EM4102) DALSI SW MODULY 1 ks Přepočet cen stravenek podle docházky 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Obrázkyjídel 1 ks Hromadný tisk Nemocnice Frýdlant SPRAVA SYSTEMU 2 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet (navýšeno v rámci Krajské nemocnice Liberec) 1 ks další modul administrativy jídelny — vzdálený přístup z KNL OBJEDNAVKOVY SYSTEM 2 ks BK Snímač pro kancelář/kasa/MP (Mifare/Desif'lre) 1 ks BK Terminál ANETE — výdejní (oboustranný 7" touch displej, 2x LAN pro USB snímač Mifare) 1 ks Síťový zdroj 5V/10A,50W 2 ks Licence pro dalších 100 aktivních karet (navýšeno v rámci Krajské nemocnice Liberec) INTERNET/INTRANET - MOBIL 2 ks „, , Intranet/Internet — dalších 100 licencí DALSI SW MODULY 1 ks Modul změnového řízení 1 ks Modul exportu do mezd 1 ks Obrázkyjídel 1 ks Hromadný tisk Provoz Benteler Liberec POKLADNA 1 ks PC stanice DELL 1 ks MS Windows 7 Pro CZ OEM 1 ks Bankovnítiskárna 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej 1 ks Snímač čár.kódu 1 ks TouchScreen LCD 22“ 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks připojení bankovního terminálu k pokladně Provoz Benteler Liberec II POKLADNA 1 ks Pokladní zásuvka 1 ks Zák. displej 1 ks SW pokladna Touch Screen 1 ks připojení bankovního terminálu k pokladně Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 27 Skladové hgsppdářství a normování SERVE ROVA CAST 6 ks SW modul Sklady — server 7 ks Skladové hospodářstvís normováním — licence na další 1PC NAPOJENI NA NAVISION 1 ks komunikace s NAVISION Dietní systém - Sloučené dietní systémy Krajské nemocnice Liberec a Nemocnice Turnov - Stahování dat z NIS MEDICALC +zákaznické úpravy Zákaznické úpravy Jedná se zejména o: . Centralizace serverů (KNL catering) Sestava Podklady pro fakturaci (KNL catering) Napojení na ELO (KNL) Srážky ze mzdy (VUTS) Napojení na externí systém (DENSO AIR) Zákaznický přenos do SAP (PEKM) Stravenky za nevyužité dotace (GAT) Zákaznické exporty pro SAP (MONROE) Objednávky benefitů (MAGNA) Zákaznický export CFRW) Zákaznický export srážek ze mzdy (KUL) Anketní systém Mobilní pokladny Zákaznická změna exportu (KNORR) Zákaznická úprava ceníku jídel (KNORR) Párování karet pomocí SKP (NEMLIB) Smlouva o servisu a aktualizaci programového vybavení 28 Příloha č. 7 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY ANETE spol. s r.o. 1 1.1 1.2 1.3 1.4 2. 2.1 2.2 2.3 2.4 2.5 2.6 2.7 3. 3.1 3.2 3.3 3.4 3.5 3.6 3.7 4 +1 42 43 4A 4.5 4.6 4.7 4.8 4.9 Všeobecná ustanovení Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Všeobecné podmínky“) upravují vztahy při dodávkách zboží a služeb ňrmou ANETE spol. s r.o., se sídlem Brno, Okružní 2%, PSČ 638 00, IČ: 460970126 (dále jen „dodavate|“) smluvním partnerům (dále jen „odběratelé“) ajsou závazné pro veškerý obchodní styk s dodavatelem, nebude-Ii dodavatelem a odběratelem v písemné formě sjednáno jinak. Ustanovení odchylná od Všeobecných podmínek je možné sjednat v písemné smlouvě. odchylná ujednánív písemné smlouvě mají přednost před ustanoveními Všeobecných podmínek. Tyto Všeobecné podmínky se vztahujíi na dodávky zboží a služeb vyřizované na základě objednávky bez uzavírané speciňcké písemné smlouvy mezi odběratelem a dodavatelem. Odběr zboží anebo převzetí provedené služby nahrazují souhlas zákaznn