RÁMCOVÁ DOHODA KNL č. 52025/00087/00 „Dodávky dorozumívacích zařízení sestra-pacient“ Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem Husova 1430/34, Liberec I — Staré Město, 460 01 Liberec zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddílu B, vložce 1651 zastoupená: místopřed sedou představenstva bankovní spojení: Komerční banka a.s., číslo účtu: 36631461/0100 IČ: 27283933 DIČ: C227283933 dále jen „Kupující“ CODACO ELECTRONIC s.r.o. se sídlem Hemy 825, 757 01 Valašské Meziříčí zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, v oddílu C, vložce 28530 zastou pe ná : jed natelem bankovní spojení: MONETA Money Bank, a.s., číslo účtu: 161399649/0600 IČ: 25365312 DIČ: C225365312 dále jen „Prodávající“ Kupující a Prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají v souladu s ustanovením 13“ 1746 odst. 2 a 13“ 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a v souladu s 5131 a násl. zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), tuto Rámcovou dohodu (dálejen „RD“): Preambule Tato RD je uzavřena na základě výsledku otevřeného nadlimitního řízení pro veřejnou zakázku s názvem „Dodávky dorozumívacích zařízení sestra-pacient“, s evidenčním číslem zakázky ve Věstníku veřejných zakázek 22024—058451(dále jen „veřejná zakázka“ a „zadávací řízení“). Plnění této RD se řídí taktéž zadávací dokumentací veřejné zakázky (dále jen „ZD“) a nabídkou Prodávajícího předloženou v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku (dále jen „nabídka Prodávajícího“). Podmínky ZD i údaje uvedené v nabídce Prodávajícího jsou pro plnění RD závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Čl. 1 Před mět rá mcové dohody Předmětem této RD je rámcová úprava vzájemných práv a povinností smluvních stran při uzavírání a následném plnění dílčích kupních smluv (dálejen „dílčí kupní smlouva“) na dílčí dodávky (dále jen „dílčí dodávka/dodávky“) technologie dorozumívacích zařízení sestra-pacient, jak je toto zboží specifikováno v Příloze č. 1 této RD (dále jen „zboží“). Zboží bude Kupujícímu dodáváno na základě dílčích kupních smluv—objednávek, za podmínek sjednaných touto RD, v položkové specifikaci (d ruhovém složení) a množství uvedeném v konkrétních objednávkách. Prodávající se zavazuje v případě každé dílčí dodávky umožnit Kupujícímu nabýt vlastnické právo k řád ně objed nanému a dodanému zbožía předat mu veškeré doklady, které se k tomuto zboží vztahují. Kupující se zavazuje přebírat řád ně objed nané a dodané zboží v souladu s podmínkami této RD a zaplatit za ně kupnícenu ve výši, způsobem a za podmínek stanovených touto RD. Kupující je oprávněn objednávat dílčí dodávky zboží v četnosti a rozsahu podle svých aktuálních potřeb. Kupující nemá povinnost realizovat na základě této RD jakýkoliv minimální objem plnění, tj. činit jakékoli objednávky. Čl. 2 Objednávání zboží Kupující písemně vyzve Prodávajícího k plnění formou objednávky, která bude obsahovat náležitosti dle odst. 4 tohoto článku RD. Objednávka je považována za návrh kupní smlouvy ve smyslu 13“ 1731 a násl. občanského zákoníku. Potvrzením objednávky Prodávajícím dle odst. 2 tohoto článku RD dochází k uzavření dílčí kupní smlouvy na nákup zboží v rozsahu specifikovaném v objednávce. Objednávku učiní Ku pující elektronicky, prostřednictvím e—mailu. Prodávající je povinen potvrdit Kupujícímu přijetí objednávky nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení. Nepotvrdí—li Prodávající přijetí objednávky vůbec nebo potvrdí—li přijetí opožděné, dílčí kupní smlouva nevznikne, Kupující není původní objednávkou vázán a novou objednávku je případně nutno odeslat znovu. Za okamžik doručení objed návky odeslané elektronicky je považováno datum a čas jejího odeslání Kupujícím. Prodávající potvrdí přijetí objed návky elektronicky, prostřednictvím e-mailu. Dílčí kupní smlouvy uzavřené na základě přijetí objednávky Prodávajícím se v otázkách neupravených přímo v jed notlivých objed návkách řídí touto RD, a to zejména ve vztahu kvýši kupní ceny, požadavkům na vlastnosti a technickou specifikaci zboží, dodacím podmínkám, zárukám a smluvním pokutám. Objed návka bude obsahovat alespoň: a. identifikační údaje smluvních stran; b. číslo objednávky, datum vystavení; c. odkaz na tuto RD; d vymezení předmětu plnění, tj. přesná položková specifikace (druhové složení) požadovaného zboží včetně požadovaného množství a místa dodání; e. identifikační údaje oprávněné osoby Kupujícího a její pod pis. Objed návka může obsahovat i další náležitosti. 5. Ke dni podpisu této RD: a. je oprávněnou osobou Kupujícího pro vystavení objednávky a převzetí dodaného zbožíje: vedoucí odd. zd ravotnické techniky nebo jím pověřený pracovník b. kontaktní osobou (osobami) Prodávajícího pro přijetí objednávky a pro technické zajištění dodávky je (jsou): jméno, pozice u Prodávajícího: jednatel jméno, pozice u Prodávajícího: obchodně—technický manažer Změnu kontaktních údajů jsou smluvní strany povinny oznámit druhé smluvní straně bezod klad ně poté, co změna nastala; tuto změnu lze oznámit i e—mailem nebo datovou schránkou, není třeba dodatek ke smlouvě. Čl. 3 Kupní cena Kupní cenu za dílčí dodávku dle objed návky stanoví Prodávající na základějed notkových cen za příslušné položky zboží — komponenty dorozumívacího zařízení, uvedených v cenové nabídce, která byla součástí nabídky Prodávajícího a tvoří přílohu č. 2 této RD (dále jako „Příloha č. 2 RD“). Jednotkové ceny uvedené v příloze č. 2 RD jsou pro zpracování nabídkové ceny za dílčí dodávku stanoveny jako výchozí a nejvýše přípustné po celou dobu účinnosti RD. Prodávající prohlašuje, žejed notkové ceny uvedené v příloze č. 2 RD pokrývají veškeré jeho náklady spojené s plněním RD, a to včetně všech předvídatelných rizik a vlivů, zejména inflačních, měnových a finančních po celou dobu účinnosti RD. Jed notkové ceny zahrnují veškeré náklady související s plněním RD, jako jsou náklady na zhotovení a dodávku zboží včetně obalů a jeho dopravu do místa plnění, pojištění při přepravě či náklady Prodávajícího na zajištění potřebných atestů, certifikátů, pojištění, daní, cel a poplatků. Prodávající není oprávněn po Kupujícím v souvislosti s plněním RD a dodáváním zboží na základě dílčích objednávek požadovat jakékoliv další platby či poplatky nad rámec sjednaných jednotkových cen. Prodávajícíje oprávněn nabídnout v rámci dílčí dodávky jed notkové ceny nižší. Sjed nanéjed notkové ceny v Kč včetně DPH lze změnit v souvislosti se změnou právních předpisů týkajících se výše DPH. Kupující si vyhrazuje právo neodebrat zboží v množství uvedeném v příloze č. 2 RD. Údaje o množství zboží obsažené v příloze č. 2 RD byly stanoveny pro potřeby hodnocení nabídek v zadávacím řízení a jsou pouze orientační, vycházející z odůvod něných před pokladů Kupujícího. .“ Předpokládaný finanční objem dílčích dodávek k realizaci na základě této RD po dobu její účinnosti činí 5,5 mil. Kč. Čl. 4 Platební podmínky Platba za zboží bude provedena v české měně, na základě řádného daňového dokladu vystaveného Prodávajícím po dodání veškerého zboží, které je předmětem dílčí dodávky realizované na základě objednávky Kupujícího. Daňový doklad bude obsahovat číslo objed návky a název a číslo této RD. Daňový doklad bude dále obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH“), a zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o účetnictví“). Nedílnou součástí daňového dokladu bude kopie dodacího listu potvrzeného pověřenou osobou Kupujícího. Fakturace bude probíhat elektronickou formou. Prodávající vystaví daňový doklad za každou dílčí dodávku vždy bez zbytečného odkladu po převzetí zboží Kupujícím a zašlejej na následující emailovou adresu Kupujícího: a v kopii na Splatnost je 30 dní ode dne doručení faktury Kupujícímu na uvedenou adresu Kupujícího. Zálohy Kupující neposkytuje. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat správné údaje či bude neúplný, je Kupující oprávněn daňový doklad vrátit do data jeho splatnosti Prodávajícímu. Prodávajícíje povinen takový daňový doklad opravit, aby splňoval podmínky stanovené v této RD a příslušných právních předpisech. V případě opravy daňového dokladu počíná běžet nová lhůta splatnosti od data řádného doručení opraveného daňového dokladu Kupujícímu. Za zaplacení kupní ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch účtu Prodávajícího, nebylo—li dohod nuto jinak. Daň z přidané hodnoty (DPH) bude kfakturované částce připočtena v zákonné výši platné v době vystavení daňového dokladu. Pro případ, že Prodávající je nebo se od data uzavření RD do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhod nutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení 13“ 106a zákona o DPH, souhlasí Prodávající s tím, že mu Kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti stímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena částjeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, kterýje zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (g 109 zákona o DPH), uhradí mu Kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedené DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Čl. 5 Dodací podmínky 1. Prodávající se zavazuje dodat zboží v jakosti a provedení podle této RD a jejích příloh na pracoviště určené Kupujícím, v rozsahu detailně specifikovaném v objednávce. 2. Nebude—li v konkrétní objednávce výslovně uvedeno jinak, bude zboží Prodávajícím dodáno nejpozději do 2 měsíců od potvrzení přijetí objednávky Prodávajícím. 3. Místem plněnídílčích dodávekje areál Krajské nemocnice Liberec, a.s. na adrese Husova 1430/34, Liberec I — Staré Město, 460 01. Konkrétní pracoviště Kupujícího jako místo dodávky bude upřesněno v objednávce. 4. Za doklad nutný k převzetí a užívání zboží se považuje dodací list, obsahující alespoň: a. identifikační údaje smluvních stran, IČ, DIČ, b. odkaz na tuto RD a číslo objednávky c. oceněný položkový seznam dodaného zboží — název, příp. označení zboží (každé položky — komponenty dorozumívacího systému), množství, cenu za 1 kus v Kč bez DPH a cenu za požadované množství v Kč bez DPH, d. celkovou cenu dílčí dodávky v Kč bez DPH, sazbu a výši DPH a celkovou cenu dílčí dodávky v Kč včetně DPH, e. datum dodánía pod pis oprávněné osoby Prodávajícího včetně razítka Prodávajícího. 5. Technickou dokumentaci k dodávanému zbožívčetně návodu výrobce k použití a údržbě dodávaného zboží předložil Prodávající Kupujícímu ve své nabídce, popř. v rámci součinnosti před uzavřením této RD. 6. Dodací list bude při dodávce zboží předán ve 2 listinných vyhotoveních. Převzetí zboží potvrdí oprávněná osoba Kupujícího na dodacím listu svým podpisem a datem. 7. Kupujícíje oprávněn dodané zboží nepřevzít, pokud má zjevné vady (např. nesrovnalosti v položkové specifikaci a množství nebo závažné poškození obalu způsobující znehod nocení či poškození zboží apod.). 8. Přechod vlastnictví, nebezpečí škody a pojištění: a. vlastnická práva k dodanému zboží a nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího v okamžiku podpisu dodacího listu oprávněnou osobou Kupujícího při převzetí zboží v místě plnění, b. škoda na zboží, která vznikla po přechodu jejího nebezpečí na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže ke škodě na zboží došlo v důsledku porušení povinností Prodávajícího, c. Prodávající je povinen nahradit Kupujícímu veškeré škody, které by svojí činností či činnostíjiných právnických či fyzických osob (včetně poddodavatelů) podílejících se na plnění předmětu RD způsobil Kupujícímu či třetím subjektům, ať již úmyslně či z ned balosti. Prodávající prohlašuje, že má a po celou dobu spolupráce s Kupujícím bude mít uzavřenou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou Prodávajícím při výkonu činnosti třetí osobě, a že tato pojistná smlouva kryje škody způsobené Prodávajícím ve výši minimálně 1 mil. Kč za každý jed notlivý případ. V případě plnění více případů se hod noty pojistného plnění sčítají. Doklady o pojištění předloží Prodávající Kupujícímu na vyzvání. 9. Kupující v průběhu trvání této RD nevylučuje možnost záměny za dodávky jiného zboží, pokud neníjiž objektivně možné zajistit dodávky zboží uvedené v nabídce Prodávajícího a kumulativně jsou splněny tyto podmínky: a. jed ná se o typ, položku shodné či vyšší kvality než dodávaný typ a svými parametry splňuje minimální požadavky Kupujícího stanovené v zadávací dokumentaci či této RD, b. nedojde k navýšeníceny, c. k záměně může dojít vždy výhradně na základě písemné dohody smluvních stran. Čl. & Prohlášení Prodávajícího Prodávající prohlašuje, že veškeré dodávané zboží je nové, nikdy předtím nepoužité, prvotřídní kvality a bude dodáváno zabalené v originálních obalech. Prodávající prohlašuje, že zboží odpovídá všem platným českým, příp. evropským normám a zákonným předpisům, a to především požadavkům zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, event. požadavkům obdobných platných norem a směrnic EU vztahujících se k nabízeným dodávkám. Doklady prokazující tuto skutečnost předložil Prodávající Kupujícímu ve své nabídce, popř. v rámci součinnosti před uzavřením této RD. Prodávající prohlašuje, že není ke dni podpisu této RD subjektem insolvenčního, vyrovnávacího nebo podobného, zejména exekučního řízení, ani mu nejsou známy žádné skutečnosti o tom, že by takovéto řízení mohlo být vůči Prodávajícímu zahájeno. Prodávající prohlašuje, že žádná informace uvedená v této RD včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu 13“ 504 občanského zákoníku. Prodávající si je vědom toho, že v souladu s ustanovením 13“ 2, písmeno e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly a poskytnout subjektům provádějícím audit a kontrolu všechny nezbytné informace týkající se dodavatelských činností realizovaných na základě této RD. Tuto povinnost je Prodávající povinen vyžadovat i po všech svých poddodavatelích. Prodávající se v souladu s čestným prohlášením ke společensky od povědnému plnění, které předložil ve své nabídce na veřejnou zakázku, zavazuje při realizaci dílčích dodávek na základě této RD dod ržovat veškeré právní předpisy ČR s důrazem na legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky, spravedlivé odměňování a dodržování bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro všechny osoby, které se budou na realizaci dílčích dodávek podílet (tj. i pro své poddodavatele). OCHRANA DůVĚRNÝCH INFORMACÍ: Prodávající prohlašuje a podpisem této RD stvrzuje, že se zavazuje dod ržovat mlčenlivost o všech důvěrných informacích na straně Kupujícího týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy, o kterých se v souvislosti s touto RD dozví (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.). Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této RD. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJů: Smluvní strany prohlašují, že ve smyslu příslušných ustanovení Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně osobních údajů (GDPR), a zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, předmětem tohoto smluvního vztahu mezi smluvními stranami není zpracovávání osobních údajů. Prodávající se při plnění dílčích dodávek na základě této RD může nahodile dostat do styku s osobními údaji, kteréjsou zpracovávány Kupujícím (Krajskou nemocnicí Liberec, _6- a.s.), aniž by tyto osobní údaje, jakkoliv pro Ku pujícího zpracovával. Prodávající (včetně jeho zaměstnanců nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností), se zavazuje při nahodilém přístupu k osobním údajům zachovávat mlčenlivost, nezneužít je, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepoužít je ve prospěch vlastníani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této RD. Pokud by Prodávající, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili závazek uvedený v odst. 7 a/nebo 8 tohoto čl. RD, je Prodávající povinen k náhradě způsobené škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 100.000, - Kč za každý zjištěný případ. Smluvní strany výslovně vylučují použití 13“ 2050 občanského zákoníku. Čl. 7 Záruka, odpovědnost za vady Prodávající poskytuje na dodané zboží záruku za jakost po dobu 24 měsíců ode dne převzetí zboží Kupujícím (od data podpisu oprávněné osoby Kupujícího uvedeného na dodacím listu) a garantuje, že dodané zboží bude po celou dobu záruky použitelné k dohodnutému účelu a prostéjakýchkoli vad. Záruka za jakost se nevztahuje na vady způsobené Kupujícím neod borným zacházením, nesprávnou nebo nevhodnou údržbou nebo nedod ržováním předpisů výrobce pro provoz a údržbu dodaného zboží, které Ku pující od Prodávajícího obd ržel nebo o kterých Prodávající personál Kupujícího prokazatelně poučil. Vady zboží, které se projeví v záruční době, je Kupující povinen oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, nejpozději v poslední den záruční doby. Oznámení o vadách bude provedeno písemně, prostřednictvím e—mailu, a musí obsahovat alespoň: a. číslo objednávky, b. popis vady nebo přesné určení, jak se projevuje, c. způsob, jakým Kupující požaduje vadu odstranit (viz odst. 5 písm. a. až c.), případně požadavek na slevu z kupní ceny, d. v případě požadovaného odstranění vady rovněž lhůtu pro odstranění vady, přičemž tato lhůta bude vždy minimálně 5 pracovních dnů. Jestliže má dodané zboží vady, může Kupující podle své volby požadovat: a. dodáníchybějící věci nebojejí součásti, b. dodání nového zboží za zbožívad né, přičemž vad né zbožíje Ku pující povinen vrátit, c. opravu věci, je—li vada opravou odstranitelná, d. přiměřenou slevu z kupní ceny. Volbu nároku má Kupující, ale jen za předpokladu, že svou volbu oznámí v písemném oznámenívad. Jednou provedenou volbu nemůže Kupujícíjednostranně změnit. Kupující má, vedle výše uvedených nároků z vad zboží, také nárok na náhradu škody, která mu vznikla v důsled ku použití vadného zboží. Čl. 8 Smluvní pokuty V případě, že Prodávající nedodrží lhůtu pro dodání zboží sjednanou touto RD nebo uvedenou v dílčíobjed návce, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01 % z ceny nedodaného zboží za každý započatý den prodlení. _7- V případě, že Prodávající nedodrží lhůtu pro odstranění vady uvedenou v písemném oznámenívady dle odst. 4 čl. 7 RD, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01 % z ceny reklamovaného zboží za každý den prodlení. V případě prodlení Kupujícího s placením faktury za dodané zboží uhradí Kupující Prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,01 % z celkové nezaplacené částky za každý den prodlení. Smluvní pokuty a úrok z prodlení sjednané touto RD jsou splatné do 14 dní od data, kdy byla povinné straně doručena písemná výzva k zaplacení, a to na účet oprávněné strany uvedený v písemné výzvě. Ustanoveními o smluvních pokutách není dotčeno právo oprávněné strany na náhradu škody v plné výši. Čl. 9 Doba trvání a ukončení RD Tato RD je uzavřena na dobu určitou, a to na 48 měsíců od nabytíjejí účinnosti. Kupující je oprávněn od RD odstoupit v případě, že Prodávající je opakovaně (tj. již ve druhém nebo kterémkoli dalším případě) v prodlení s plněním kterékoli z dílčích dodávek o více než 30 dnů oproti lhůtě pro dodání zboží sjednané v této RD či objed návce nebo opakovaně (tj. již ve druhém nebo kterémkoli dalším případě) dodal zboží s vadami a, ač byly vady Kupujícím oznámeny podle čl. 7, Prodávající nezjednal nápravu. Kupující je oprávněn od RD odstoupit rovněž dle 13“ 223 odst. 2 zákona, a to bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že RD neměla být uzavřena, nebot': a. Prodávající měl být vyloučen z účasti v zadávacím řízení, b. Prodávající předložil v zadávacím řízení údaje, dokumenty, vzorky nebo modely, které neod povídaly skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek zadávacího řízení. Kupujícíje oprávněn od RD odstoupit rovněž dle 13“ 223 odst. 1 zákona, a to v případě, že vjejím plnění nelze pokračovat, aniž by byla porušena pravidla uvedená v 13“ 222 zákona. Prodávající je oprávněn od této RD odstoupit v případech, kdy tak stanoví obecně závazné právní předpisy, a dále v případě, že Kupující opakovaně (tj. již ve druhém nebo kterémkoli dalším případě) nezaplatí kupní cenu dílčí dodávky do 60 dnů po splatnosti dlužné částky. Smluvní stranyjsou oprávněny tuto smlouvu vypovědět bez udání důvodu. V takovém případě je sjed nána tříměsíční výpovědní doba, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Účinky odstoupení od RD nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. Čl. 10 Společná a závěrečná ujednání Smluvní strany se zavazují vyvinout potřebnou součinnost k plnění této RD a vzájemně a řád ně se informovat o všech podstatných skutečnostech, které mohou mít vliv na její plnění. Veškeré nároky smluvních stran musí být uplatňovány písemně, doporučeným dopisem _8- 10. 11. 12. doručeným na ad resu uvedenou v záhlavítéto RD nebo elektronicky do datové schránky druhé smluvní strany. Případné spory vzniklé z této RD budou řešeny podle platné právní úpravy věcně a místně příslušnými orgány České republiky. RD se uzavírá elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými pod pisy smluvních stran. Obsah RD je možné měnit jen dodatky opatřenými uznávanými elektronickými pod pisy smluvních stran. Nedílnou součástí RD jsou veškeré přílohy uvedené v textu této RD či v textu případných dodatků. Prodávající si je vědom veřejnoprávního charakteru Kupujícího a povinností z toho plynoucích. Prodávající výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených vtéto RD (a jejích případných dodatcích a dílčích kupních smlouvách — objed návkách uzavřených na základě této RD) v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných platných právních předpisů, zejména zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím). Prodávající je srozuměn s tím, že Kupující je povinným subjektem dle zákona č. 340/2015 Sb. o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů, a je si vědom toho, že tato RD (případně její dodatky a dílčí kupní smlouvy—objednávky uzavřené na základě této RD, pokud budou naplněny podmínky pro jejich zveřejnění), podléhají režimu povinného zveřejňování dle zákona o registru smluv. Zveřejnění v Registru smluv zajistí Kupující. RD nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti vložením do Registru smluv. Prodávající se zavazuje řád ně uchovávat originál této RD včetně jejích příloh a dodatků a veškeré originály dokladů a listin (zejména účetních) týkajících se dílčích dodávek realizovaných na základě této RD či s nimi souvisejících po dobu 10 let od zániku závazku vyplývajícího 2 RD. Vztahy Smluvních stran v této RD neupravené se řídí ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů a dalších obecně závazných předpisů platných v ČR. Je—li některé z ustanovení této RD neplatné, odporovatelné nebo nevymahatelné či stane—li se takovým v budoucnu, nedotýká se to platnosti případně vymahatelnosti ustanovení ostatních, pokud z povahy ustanovení nevyplývá, že tuto část nelze od ostatního obsahu této RD oddělit. Smluvní strany se pro tento případ zavazují vadné ustanovení bezodkladně nahradit bezvadným, které bude v nejvyšší možné míře odpovídat obsahu a účelu vadného ustanovení. Smluvní strany prohlašují, že tuto RD uzavřely na základě vážné a svobodné vůle, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek, ani nebyla jiným způsobem vynucena, dále prohlašují, že tuto RD pečlivě pročetly, jejímu obsahu zcela porozuměly bezvýhradně s ním souhlasí a na důkaz toho připojují své uznávané elektronické podpisy. Čl. 13 Přílohy 1. Technická specifikace zboží 2. Cenová nabídka, která byla součástí nabídky Prodávajícího V Liberci dne: Ve Valašském Meziříčí dne: (d |e data elektronického pod pisu) (d |e data elektronického pod pisu) Di itálně ode sal 9 p p Digitálně podepsal Datum: 2025.0206 Datum:2025.02.11 14:23:33 +0100 08:15:36 +01'00' za Ku pujícího za Prodávajícího _10- Příloha 1 Technická specifikace dodávky „Dodávky dorozumívacích zařízení sestra-pacient“ Dorozumívaoí zařízení (také jako „komunikační systém“) sestra-paoient je důležitou součástí nemocničního lůžkového oddělení. Umožňuje hovorové spojení zdravotního personálu s pacienty na lůžkových pokojích, dále příjem hovorových volání od pacientů na lůžkách, nouzové volání z toalet, koupelen apod. Systém musí umožnit vyslání signálu nejvyšší nouze ALARM a přivolání sesterské nebo lékařské pomoci. Obchodní název komunikačního systému HCC-07 IP Výrobce CODACO ELECTRONIC s.r.o. Technické podmínky dle odst. 4.2 ZD (tj. požadavky zadavatele na technické, funkční a kvalitativní parametry dodávek): Pozn: návod k vyplnění je uveden pod tabulkou Parametr Nabízený systém splňuje Obecné požadavky IP systém do úrovně koncových prvků s hlasovou komunikací — každý prvek s vlastní IP adresou ANO oboustranné plně duplexní diskrétní a hlasité hovorové spojení mezi hlavním terminálem a hovorovou jednotkou u každého lůžka pacienta, hovorovým pokojovým terminálem nebo vohodovou hovorovou jednotkou ANO distribuce až 10 kanálů IP rádiových vysílání z jednoho centrálního serveru pro celou nemocnici ANO centrální hlášení do všech místností, kde jsou použity prvky s reproduktorem ANO uvědomění personálu o aktivním volání na hlavním terminálu a na pokojových terminálech, kde je aktuálně přítomna obsluha ANO denní a noční režim s možností automatického přepínání (systém automaticky upravuje hlasitosti různých upozorňujíoíoh tónů nebo navigačních hlášení a jas obrazovky hlavního terminálu) ANO auto-diagnostioké funkce systému informující personál o případných nefunkčních částech systému, notifikace o odpojenýoh IP prvcích systému a odpojenýoh prvcích nouzového volání ANO možnost zaznamenávat aktivity a dění voentrálním systému s informacemi o časech pro případné pozdější řešení nežádoucích událostí ANO možnost sdružování oddělení (např. v nočních hodinách) na pracoviště se stálou 24 hod. službou — propojení sjiž instalovanými stávajícími IP systémy (výrobce Codaoo Electronic s.r.o.). V případě nedostatku personálu je možno svést dvě a více oddělení na jeden hlavní terminál. ANO možnost vypnutí ukládání jména a příjmení pacientů do databáze historie volání (soulad s GPDR) ANO možnost integrace s technologií VoIP (připojení na nemocniční VoIP telefonní ústřednu) ANO vzdálený přístup umožňující oprávněným pracovníkům diagnostiku systémů a instalovaných prvků systémů. ANO Požadavky na technologii hlavního terminálu oboustranné plně duplexní hovorové spojení mezi hlavním terminálem a hovorovou jednotkou u každého lůžka pacienta, hovorovým pokojovým terminálem případně vchodovou hovorovou jednotkou ANO možnost centrálního hlášení do všech místností definovaných uživatelem ANO denní a noční režim terminálu s možností automatického přepínání (systém automaticky upravuje hlasitosti různých upozorňujících tónů nebo navigačních hlášení, jas obrazovky) ANO LCD obrazovka větší než 10“ zajišťující komfortní přehlednost všech zobrazených ikon ANO ovládání funkcí na hlavním terminálu prostřednictvím dotykového displeje „touch-screen“ ANO možnost umístění hlavního terminálu na stole nebo upevnění na zdi ANO mechanický kloubový spoj držáku umožňující naklánění hlavního terminálu dle umístění a aktuální potřeby personálu ANO připojení terminálu do sítě ETHERNET pomocí konektoru RJ-45 — IP komunikace ANO zobrazení náhledu 2 IP kamery přímo na displeji hlavního terminálu (např. při volání od vchodu na oddělení) ANO funkce hlasového navigačního hlášení, hlasitě v českém jazyce předává terminál důležité lokalizační informace o každém aktivním volání do celé místnosti pracoviště sester, což umožňuje rychlejší reakci zdravotnického personálu na vzniklé volání (bez nutnosti vždy číst uvedené informace z displeje hlavního terminálu) ANO Požadavky na technologii pokojového terminálu oboustranné plně duplexní hovorové spojení mezi hlavním a pokojovým terminálem ANO vyslání žádosti o hovorové spojení s hlavním terminálem ANO uvědomí zaregistrovaný personál o volání z jiných prvků systému s informací o prioritě volání a pozici volajícího-funkce hlasového navigačního hlášení, hlasitě v českém jazyce předá terminál důležité lokalizační informace o každém aktivním volání ANO dvě samostatné registrace přítomnosti (zdravotní sestra / ošetřující personál) ANO přenos centrálního hlášení z hlavního terminálu ANO funkce hlasového navigačního hlášení, hlasitě v českém jazyce předává terminál důležité lokalizační informace o každém ANO aktivním volání (po registraci personálu) připojení terminálu do sítě ETHERNET pomocí konektoru RJ-45 — IP komunikace ANO Požadavky na technologii zásuvka pacienta, lůžkový terminál pacienta oboustranné plně duplexní diskrétní a hlasité hovorové spojení ANO polohové automatické přepínání mezi diskrétním a hlasitým hovorovým spojením (diskrétní hovor — pacient drží terminál ANO v ruce, hlasitý hovor —terminá| je zavěšen v držáku na stěně) možnost připojení lůžkového terminálu kabelem s automaticky rozpojovaoím konektorem, který zamezí v případě nevhodné manipulace s pohyblivým přívodním kabelem (např. mechanický tah) poškození konektorů terminálu nebo zásuvky pacienta. ANO Případné rozpojení konektorů kabelu je diagnostikou systému automaticky vyhodnoceno a personál je o vzniklé situaci informován přenos centrálního hlášení z hlavního terminálu ANO podsvícení tlačítka pro přivolání sestry sloužící vnočníoh hodinách pro lepší orientaci ANO jednoduchá uživatelsky proveditelné výměna lůžkového ANO terminálu bez nutnosti programování Minimálnírozsah komunikačního systému pro 1 standardnílůžkovou stanici: - 1x hlavní terminál - 30x lůžka v 10 pokojích s možností navázat hovorové spojení - 2x koupelna každá 2x táhlo/tlačítko s možností navázat hovorové spojení - 2x toaleta každá 2x táhlo/tlačítko s možností navázat hovorové spojení - 14x signalizační světlo - SW pro vzdálenou správu systému - kompletní SW licenci pro komunikaci na oddělení Rozsah komunikačního systému bude v rámci dílčích objednávek realizovaných na základě uzavřené RD přizpůsobován aktuálním provozním potřebám zadavatele (počet pokojů, počet lůžek apod.). Příloha č. 2 Cenová nabídka Dodávky dorozumívacích zařízení sestra-pacient Cena za Množství Celková cena Sazba V číslené Celková cena za1 Položka , OznačenílKatangovéIO ks bez DPH (počet ks) za 1 standardní y standardní - Nazev . , _, MJ . , , „ . . DPH DPH „ . . c. bjednam CISIO (jednotkova pro 1 standardnl qukovou stan|C| v“/ v Kč qukovou stan|C| nabídková cena) lůžkovou stanici bez DPH " včetně DPH 1 Hlavn'.te,rm'n?" VC“ adapter“ a kabel“ MT-07 IP ks 35 806,50 Kč 1 35 806,50 Kč 21,00% 7 519,37 Kč 43 325,87 ktermlnalu mln. 2m 2 Zásuvka terminálu CMT-07 IP ks 667,80 Kč 1 667,80 Kč 21,00% 140,24 Kč 808,04 3 Napájecí zdroj + lokální server PS-07 IP ks 24 822,00 Kč 1 24 822,00 Kč 21,00% 5 212,62 Kč 30 034,62 4 Rozvodný panel 8x 230V19"/2U 1100 ks 990,00 Kč 1 990,00 Kč 21,00% 207,90 Kč 1 197,90 5 SW - licence pro Hlavní terminál SW-MT ks 4 675,50 Kč 1 4 675,50 Kč 21,00% 981,86 Kč 5 657,36 6 SW - licence provozu účastníka SW-L1 ks 352,80 KČ 30 10 584,00 Kč 21,00% 2 222,64 Kč 12 806,64 7 SW - databáze historie volání SW-HC ks 5 637,60 Kč 1 5 637,60 Kč 21,00% 1 183,90 Kč 6 821,50 8 Napájecí injektor 24 portů/19" POE-24/19" ks 5 152,50 Kč 3 15 457,50 Kč 21,00% 3 246,08 Kč 18 703,58 9 S/ítidlo signalizační LED CL ks 826,00 Kč 14 11 564,00 Kč 21,00% 2 428,44 Kč 13 992,44 10 Pokojový terminál hovorový RT—07V IP ks 5 230,00 Kč 14 73 220,00 Kč 21,00% 15 376,20 Kč 88 596,20 11 Zásuvka pacienta & držákem a reproduktorem BC-07HS IP ks 3 980,00 Kč 30 119 400,00 Kč 21,00% 25 074,00 Kč 144 474,00 12 T'ĚmÍ'na' pac'enta s “ac'tkem vo'an' PT-07S IP ks 3 290,00 Kč 30 98 700,00 Kč 21,00% 20 727,00 Kč 119 427,00 osetrovatelky Kabel vytrhávací - částečné kroucený pro 13 terminál pacienta (PT). Úprava proti CAB-PT-DC ks 562,50 Kč 30 16 875,00 Kč 21,00% 3 543,75 Kč 20 418,75 poškození. 14 Držák kabelu na hrazdu CH1 ks 178,20 Kč 30 5 346,00 Kč 21,00% 1 122,66 Kč 6 468,66 15 Táhlo nouzového volání EC-07N IP ks 898,20 Kč 4 3 592,80 Kč 21,00% 754,49 Kč 4 347,29 16 Táhlo a tlačítko nouzového volání EBC-07N IP ks 922,50 Kč 4 3 690,00 Kč 21,00% 774,90 Kč 4 464,90 Celková nabídková cena v Kč za 1 standardní lůžkovou stanici 431 028,70 Kč 21 ,00% 90 516,03 Kč 521 544,73 Kč Celková nabídková cena v Kč za 12 standardních lůžkových stanic (předpokládané množství za 48 měsíců) 5 172 344,40 Kč 21 ,00% 1 086 192,32 Kč 6 258 536,72 Kč Digitálně podepsal Datum: 2025.02.11 08:17:48 +01'00'