Re: Žádost o potvrzení objednávkyMilan Fišera do kamila.krejzova 11.02.2025 15:06 Zobrazit podrobnosti Jsem si vědom, že u smluv/dodatků/objednávek nad 50.000,- Kč bez DPH nastává jejich účinnost až dnem uveřejnění objednávky/smlouvy v registru smluv. út 11. 2. 2025 v 14:52 odesílatel abra@as-po.cz napsal: Dobrý den, žádáme Vás o potvrzení smlouvy/dodatku/objednávky. Doplňte, prosím a odešlete zpět níže uvedený text. Toto potvrzení zašlete všem adresátům emailové zprávy. ------------------------------------------- Smlouva/dodatek/objednávka č.OV-301/2025 Souhlasím s plněním ze smlouvy/dodatku/objednávky č. OV-301/2025 vystavené/uzavřené s Armádní Servisní, příspěvkovou organizací, IČO 604 60 580 ve výši 120 000,-Kč bez DPH. Jsem si vědom, že u smluv/dodatků/objednávek nad 50.000,- Kč bez DPH nastává jejich účinnost až dnem uveřejnění objednávky/smlouvy v registru smluv. Jméno a příjmení: .............. Funkce: ............................ Firma: Milan Fišera IČ: 07387652 ------------------------------------------- Předem děkuji za spolupráci a jsem s pozdravem Blanka Olejníková Není-li výslovně uvedeno jinak, není tato zpráva nabídkou na uzavření smlouvy ani změnou, odvoláním nebo zrušením nabídky na uzavření smlouvy a není ani akceptací nabídky na uzavření smlouvy. Adresát zprávy bere na vědomí, že z obsahu textu zprávy nevznikají organizaci Armádní Servisní, příspěvková organizace, jakékoliv závazky nebo povinnosti, není-li výslovně v textu zprávy odesílatele uvedeno jinak.