Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Odesláno: pátek 6. prosince 2024 9:35 Komu: xxxxxxxxxxxxx Kopie: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Předmět: Re: Akceptace objednávky č. 501 Dobrý den xxxxxxxxxxxxxx,děkuji za informaci! Akceptujeme vaší objednávku č. 501. Dodací doba 4-6 týdnů po zveřejnění v registru smluv a potvrzení. xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxx e./ xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx t./ xxxxxxxxxxxxxxxxx w./ www.merit.cz Tento e-mail není závazným právním jednáním společnosti MERIT GROUP a.s., není-li výslovně uvedeno jinak, a jeho nedílnou součástí je prohlášení, jehož plné znění je dostupné na www.merit.cz/compliance-program. Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Datum: pátek 6. prosince 2024 v 9:22 Komu: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Předmět: Akceptace objednávky č. 501 Dobrý den, „Prosím o akceptaci této objednávky na základě zákona 340/2015 Sb. Akceptaci prosím zašlete e- mailovou formou na adresu xxxxxxxxxxxxxxx s textem „Akceptujeme objednávku č. 501 “. Plnění této objednávky může proběhnout až po uveřejnění v registru smluv, o kterém budete informováni automatickým potvrzením z registru smluv. S pozdravem xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Oddělení informačních systémů odborný asistent U Nákladového nádraží 3144/4, 130 00 Praha 3 – Strašnice T: xxxxxxxxxx M: xxxxxxxxxxxxx E: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx W: http://www.crr.gov.cz