Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ ALCATRAZ Plzeň s.r.o. Vejprnická 663/56 318 00 Plzeň alcatraz@alcatraz-plzen.cz IČO: 28005457 VYSTAVIL: XXX OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-738/24/Ce DATUM: 17.10.2024 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku a montáž dveří v rozsahu: Dodávka a montáž ocelových dveří s technologií mechanického samozamykacího zámku do neklidové místnosti akutní příjmové ambulance v 1.PP na oddělení Psychiatrie v areálu FN Plzeň - Lochotín. Předmět objednávky: ocelové dveře FRD s úpravou pro 3bodový SZ zámek, rozměr dveří 1100/1970mm, SZ zámek GU secury backset 65mm/ (72,92) mm, ocelová obložková zárubeň 170 mm v nástřiku dle RAL, pro SDK, kování koule/koule, oboustr. foliování dveřního křídla nástřik RAL, úprava zárubně, seřízení, zavírač dveří, demontážní, montážní a začišťovací práce, doprava. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce 10/2024 viz příloha č.1. Jedná se o speciální provedení dveří pouze pro účely detenční místnosti. Po každém průchodu dojde k automatickému uzamknutí dveří prostřednictvím samozamykacího zámku ve 3 bodech. Odchod je možný pouze při otočení klíčem. Místo plnění: Psychiatrická klinika, neklidová místnost, č. dveří 91.1811, 1.PP Psychiatrie - pavilon č. 43, FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 923/80, Plzeň. Termín plnění: termín realizace dle dohody s ohledem na zdravotnický provoz. Cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší cenové nabídky 10/2024 ze dne 13.10.2024 činí 105.040,00 Kč bez DPH viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka za jakost činí 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.