Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ MIBAG sanace spol. s r.o. Na Radosti 402/45 155 21 Praha 5 Zličín vasek@mibag.cz IČO: 25773062 VYSTAVIL: XXX OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-672/24/Ce DATUM: 26.9.2024 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás HAVARIJNÍ úklidové práce v rozsahu: Sanace ( úklid) po havárii na odpadním potrubí v technických prostorech kuchyně v 1.PP pavilonu č. 60 – Oddělení léčebné výživy a stravování FN Plzeň - Bory Závada: v prostoru strojovny VZT v 1.PP pavilonu č. 60 došlo k prasknutí splaškové kanalizace a následnému zaplavení strojovny VZT fekáliemi (zbytky z pokrmů, tuky, voda z mytí nádobí, odpad z WC a umyvadel. Příčinou bylo rozpojení HT plastového (novodurového) 110mm potrubí odpadního svodu, vedeného při stropu ve strojovně VZT. Nahlášeno e-mailem vedoucí úseku OLVaS Bory Martina BUREŠ, vedoucí úseku pomocného provozu OLVaS Bor, Tel: 377 40 1341, e-mail: buresm@fnplzen.cz Předmětem: demontážní a sanační práce, omytí tlakovou vodou, vícenásobná ozongenerátorem desinfekce zasažených ploch, vysoušení kondenzačními vysoušečemi s podporou ventilátorů, ruční dočištění TZB (vzduchotechniky) Podrobná specifikace provedených prací je uvedena v cenové nabídce viz příloha č. 1 + během sanace dojde k upřesnění rozsahu škody a bude předložena CN na kompletační práce a uvedení do původního stavu. Místo plnění: prostor strojovny VZT v 1.PP pavilonu č. 60, areál FN Plzeň - Lochotín, alej Svobody 923/80, Plzeň Termín plnění: termín realizace 7 dnů vč. vysoušení Předpokládaná cena za provedené práce dle Vaší cenové nabídky č. V24 162/1 ze dne 25.09.2024 činí 76.374,55 Kč bez DPH, viz příloha č. 1. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.