Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ RI OKNA a.s. Úkolky 1055 696 81 Bzenec provozovna: Železniční 17, 326 00 Plzeň riplzen@ri-okna.as; silvie.bradova@ri-okna.as; IČO: 60724862 VYSTAVIL: XXX OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-582/24/Ce DATUM: 4.9.2024 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku a montáž okna v rozsahu: Dodávka a montáž (výměna) okna v kanceláři vedoucího Odboru údržby ve 3.NP Dvouúčelového objektu v areálu FN Plzeň - Lochotín. Stávající původním okno je z doby výstavby Dvouúčelového objektu, horní okna není možné vůbec otevřít, nelze účinně větrat, okno netěsní a má poškozené ovládací prvky. Předmět objednávky: demontáž původního okna, 1x dodávka a montáž nového okna, systém PE78N, barva int.C-0 ELOX/ext.C-0 ELOX, s izolačním trojsklem Ug=0,5, vnitřní 300mm parapet Aluminium dřevotříska hloubka 260mm, likvidace okna původního, montáž a zednické zapravení dodaného okna, usazení parapetů popř. upravení podloží, štukování sádrovou omítkou. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce č. OFA0077/1, viz příl. č.1. Místo plnění: Odbor údržby, kancelář vedoucího odboru údržby, č.. dveří 03.2303, 3.NP Dvouúčelového objektu, FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 923/80, Plzeň. Termín plnění: termín výroby barvy ELOX 7 týdnů, montáž následně dle domluvy. Předpokládaná cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší cenové nabídky č. OFA0077 / 1 ze dne 12.08.2024 činí 81.201,90 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: na otvorové výplně a montáž záruka 60 měsíců, na pohyblivé části a příslušenství záruka 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.