Smlouva o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování Střední škola strojní, stavební a dopravní, Liberec, příspěvková organizace Sc sídlem Ještědská 358/106, Liberec VIII-Dolní Hanychov, 460 08 Liberec IČO: 00526517 DIČ: C200526517 Zastoupená ředitelem Bankovní spojení: 28834461/0100 Společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, Pr 784 (dále jen “Objednate1") Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem Husova 1430/34, Liberec 1 — Staré Město, 460 01 Liberec Zastoupené: jako předseda představenstva/ jako místopředseda představenstva IČO: 27283933 DIČ: CZZ7283933 Bankovní spojení: 36631461/0100 Společnost zapsána u KS Ústí nad Labem, složka B/ 1651 (dále jen „Provozovatel“) Provozovna Magna Uzavírají, podle ust. 5 269 odst. 2 zák. Č.513/1991 Sb. V platném znění (dálejen “Obchodní zákoník“) tuto smlouvu o zajišťování služeb v oblasti závodního stravování: Předmět smlouvy ]. Poskytovatel se zavazuje podle této smlouvy zajistit pro objednatele v oblasti závodního stravování jeho zaměstnanců služby spočívající a) ve výrobě a výdeji hotovýchjídel a nápojů b) ve výrobě a prodeji doplňkových výrobků zboží a vlastní výroby 2. Poskytovatel se zavazuje na základě zvláštního požadavku objednatele zajistit nadstandardní gastronomické akce, zejména občerstvení při konferencích, obchodních jednáních, pracovních obědech apod. 3. Poskytovatel se zavazuje poskytovat plnění uvedená v odst. 1 a 2 tohoto článku v prostorách objednatele, pokud se strany v konkrétním případě nedohodnou jinak. II. Rozsah a organizace předmětu smlouvy Lokalizace a časový průběh poskytování služeb Výrobu hotových teplých jídel, nápojů a doplňkových výrobků Vlastní výroby bude poskytovatel realizovat v prostorách: Závodní jídelny společnosti Magna Exteriors (Bohemia) s.r.o. Výdej hotových teplých jídel a nápojů, jakož i prodej doplňkových výrobků vlastní výroby a zboží zajistí poskytovatel v prostorách závodní jídelny umístěné ve výrobním areálu na adrese: Kubelíkova 604/73. Liberec 460 06 Výdej hotových teplých jídel, nápoj ů a doplňkový prodej pro zaměstnance a žáky objednatele bude probíhat po celý pracovní týden pondělí - pátek. Rozsah a sortiment poskytovaných služeb Poskytovatel zajistí služby v následujícím rozsahu a) doplňkový prodej 7100-14200 b) výdej obědů 10:15 - 14:00 - menu dle přílohy č.1 této smlouvy C. Organizace poskytování služeb 1. 2. Výdej jídel se uskutečňuje objednávkon i restauračním způsobem Při nezbytně nutné výluce stravovacího provozu zajistí poskytovatel služby, jež jsou předmětem této smlouvy, v přiměřeném rozsahu náhradním způsobem, který bude odsouhlasen objednavatelem. Poskytovatel je oprávněn, v případě nutné provozním potřeby a po předchozím souhlasu objednatele, změnit nabízený jídelníček nebo vydat pouze omezený počet druhů menu. Evidence poskytnutých služeb Smluvní strany se dohodly, že evidence poskytnutých služeb bude probíhat prostřednictvím čipových karet v rámci elektronické evidence kreditního systému. Modifikace bude kompatibilní s IT systémem objednatele. Tento způsob evidence zajistí na své náklady poskytovatel, který je zodpovědný za jeho funkčnost a správnost. Průběžné financování poskytnutých stravovacích služeb se realizuje v rámci kreditního systému formou poskytnutí úvěru na evidenční účet strávníka. Poskytovatel provádí denní evidenci počtu prodaných jídel a celkového rozsahu poskytnutých služeb a zavazuje se předat do 2. pracovního dne následujícího měsíce přehled o počtu skutečně odebraných jídel podle jednotlivých strávníků (zaměstnanců a žáků objednatele) 111. Cenové podmínky Ceny poskytovaných služeb (jídla a nápoje) specifikované přílohou č. 1 jsou platné od 1.1.2024. V případě vysoké inflace & nadstandardního nárůstu vstupních dat, budou uvedené ceny v příloze č.1 předmětem dalšího jednání. Cena služby poskytované v souladu s bodem 1.2. této smlouvy je stanovena poskytovatelem individuálně pro jednotlivé akce po dohodě s objednatelem, IV. Platební a fakturační podmínky Podkladem pro úhradu ceny služeb podle oddílu III. Této smlouvy je vyúčtování (daňový doklad) ve formě faktury vystavené poskytovatelem. Vyúčtování ceny služeb, s výjimkou akcí většího rozsahu (nad 50 000,- Kč) uvedených v bodě 1.2. této smlouvy, je prováděno měsíčně zpětně, přičemž je poskytovatel povinen fakturu doručit objednateli nejpozději do 10. Pracovního dne následujícího měsíce. Vyúčtování akcí většího rozsahu probíhá individuálně po vlastní realizaci služby. Vyúčtování (faktura) musí obsahovat veškeré předepsané náležitosti daňového dokladu ve smyslu & 12 zákona č. 588/1992 Sb. o DPH v platném znění včetně následujícího obchodniho jména: Střední škola strojní, stavební a dopravní, Liberec, příspěvková organizace, Se sídlem Ještědská 358/106, Liberec VIII-Dolní Hanychov, 460 08 Liberec V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti podle bodu 3. tohoto článku, je objednatel oprávněn vrátit fakturu k opravě s tím, že se má za to, jako by vystavena nebyla a její splatnost bude počítána ode dne vystavení opravené faktury. Splatnost faktury je 14 dnů ode dne doručení objednateli. Smluvní strany se dohodly na úroku z prodlení ve výši 0,01% 2 dlužné částky za každý den prod1enl v úhradě faktur. V. Užívání stravovacílm zařízení, práva a povinnosti smluvních stran Osoby oprávněné k jednání ve věcech této smlouvy za objednatele: Ředitel školy: Zástupce ředitele pro odborný výcvik: Osoby oprávněné za jednání ve věcech této smlouvy za poskytovatele: Vedoucí oddělení stravovacích služeb: VI. U jednáni společná a závěrečná Poskytovatel na vlastní náklady zajistí v nezbytně nutném rozsahu pojištění za škody.. způsobené 3 osobám provozní činnosti ve smyslu této smlouvy Poskytovatd vyškolil na své náklady všechny své zaměstnance v oblasti hygieny, techniky vaření, obsluhy technologických zařízení ekonomického využítí energií a osobního vystupování. Poskytovatel zajistí hygienickou úroveň poskytovaných služeb dle příslušných předpisů platných v ČR. Poskytovatel zajistí na své náklady likvidace kuchyňského odpadu včetně použitého oleje. Smluvní strany se zavazují projednávat bez zbytečného odkladu problémy, které vzniknou v souvislosti se zabezpečováním předmětu smlouvy. Obě strany zajistí korektní jednání a vstřícné vystupování svých zaměstnanců. Smluvní vztah může být ukončen písemnou výpovědí, kteroukoliv ze smluvních stran 1 bez udání důvodu. Sjednává se ve tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet 1 dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi 2 smluvní straně. Právo okamžitého zrušení smlouvy ze strany poskytovatele je možné v případě a) prodlení úhrady pohledávek za objednavatelem je delší než 30 dnů. b) opakovaných výpadků v dodávkách energií a vody zaviněné výlučně objednatelem 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. Toho okamžitého zrušení smlouvy ze strany objednatele je možné v případě a) opakovaného porušování platných hygienických předpisů ze strany poskytovatele na základě zjištění KHS b) závažné pochybení při plnění poskytovaných služeb dle této smlouvy. Právo okamžitého zrušení smlouvy musí být učiněno písemně s uvedením konkrétního důvodu. Toto zrušení musí být doručeno 2. Je no. smluvní straně a smluvní vztah končí dnem následujícím po doručení. Obě smluvní strany se dohodly, že v případě ukončení smluvního vztahu z jakéhokoli důvodu, vypořádaji si své vzájemné závazky a pohledávky do 30 dnů od skončení smluvního vztahu a písemně si toto vypořádání potvrdí . Obsah této smlouvy, stejně jako předmět poskytovaných služeb lze po dohodě smluvních stran měnit a doplňovat. Veškeré dodatky v této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány odpovědnými zástupci smluvních stran. Případné spory vzniknuvší z této smlouvy budou řešeny v souladu s českým právním řádem. Smlouva j e vyhotovena ve 4 stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží 2 výtisky. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou ode dne platnosti smlouvy. Vypovědění smlouvy je možné vždy ke konci kalendářního měsíce, a to bez uvedení důvodu. Výpovědní lhůta je 3 měsíce„ Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami s tim, že poskytování služeb začíná 2.9.2024 a končí 30.6.2025. Smluvní strany přijímají veškeré závazky a povinnosti vůči smluvní straně uvedené v této smlouvě. Účastníci této smlouvy prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek a že jim nejsou v době podpisu smlouvy známy okolnosti, které by mohly omezit její obsah a účinnost. Na důkaz toho připojují své podpisy. V Liberci dne.....„í Za provozovatele: Za Objednalelc: Příloha č. 1 Ceny stravy vč. DPH MENUČ.1-4 120,- Kč MENU č. 5-7 132,- Kč Chlazenka 93,97 Kč Menu 1-4 Menu 5-6 Menu 7/9 Chlazenka Cena pro . zaměstnance Plná cena 120,- 132,- 132,— 93,97 Cena pro 120,- 132,- 132,- 93,97 žáka Plná cena 120,— 132,- 132,- 93,97