Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ MD Podlahy s.r.o. U Sv. Rocha 1091/1a 301 00 Plzeň info@md-podlahy.cz IČO: 26399792 VYSTAVIL: XXX OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-355/24/Ce DATUM: 11.6.2024 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku a pokládku antistatické podlahové krytiny v rozsahu: Dodávka a pokládka antistatické podlahové krytiny do vyšetřovny CT 2 včetně zázemí v 1.NP Chirurgického komplementu v areálu FN Plzeň - Lochotín. Předmět objednávky: zaměření, stržení staré podlahové krytiny a odstranění lepidel, příprava podkladu vysáním, vytvoření zábran proti prosaku stěrky, penetrace, stěrka vysokopevnostní do 3mm, dodávka, pokládka a lepení nové krytiny PVC Tarkett IQ Toro včetně soklů (vytahovaných fabionů), revizní zpráva. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce viz příloha č.1. Vybraný vzorek elektrostaticky vodivé podlahové krytiny: 101 (vyznačen v předloženém vzorníku) viz příl. č. 2. Místo plnění: Klinika zobrazovacích metod, vyšetřovna CT 2, č. dveří 01.0410, 01.0410/A, 01.0410/B, 01.0410/C, 01.0411, 01.0412, 1.NP Chirurgický komplement, pavilon č. 13, FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 923/80, Plzeň. Termín plnění: předpokládaný termín provedení 22. 7. - 26. 7. 2024. Předpokládaná cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší cenové nabídky činí 206.638,09 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka za jakost provedeného díla činí 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz, Vlastislav Janeček, technik odboru údržby, mobil: 702 259 384. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.