medisystems Číslo smlouvy: 011703172 SMLOUVA O TECHNICKÉ PODPOŘE NELS Smluvní strany: Obchodní firma: Sídlo: IČ; DIČ: Zastoupená: Zapsaná: (dále jen .JPoskytovatel") na straně jedné a Obchodní firma: Sídlo: IČ: DIČ: Zastoupená: Zapsaná: (dále Jen „Objednatel") na straně druhé Preambule Vzhledem k tomu, že A. Objednatel provozuje na základě Smlouvy o dílo na Informační systém pro řízení logistiky nemocnice NELS, č. smlouvy 0114I0I53 (dále jen „NELS", „systém NELS" nebo „aplikace"); a B. Poskytovatel má věcné, technické a personální vybavení potřebné k poskytování služeb technické podpory; dohodly se smluvní strany na uzavření této Smlouvy o technické podpoře NELS podle § 1746 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku Článek I. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je řádné a včasné poskytování technické podpory systému NELS Poskytovatelem v rozsahu a za podmínek uvedených v této smlouvě a závazek Objednatele zaplatit Poskytovateli za tyto služby odměnu, a to fádně a včas za podmínek stanovených touto smlouvou. MEDISYSTEMS a.s. Hradec Králové, Seydlerova 971/8, PSČ 500 02 275 31 104 CZ2753I104 v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl B, vložka 2733 Krajská nemocnice Liberec, a.s. Husova 357/10, Liberec - Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 272 83 933 CZ699003993 v obchodního rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651 Strana 1 medisystems Číslo smlouvy: 011703172 Článek II. Odměna a splatnost 1. Objednatel se zavazuje platit Poskj^ovateli paušální roční odměnu za poskytované služby dle čl. IV této smlouvy v celkové výši 105 000, Kč (slovy: stopěttisíc korun českých) bez DPH ročně. K takto sjednané ceně bude připočtena DPH ve výši stanovené právním předpisem k datu poskytnutí zdanitelného plnění. Odměna je konečná a nepřekročitelná a jsou v ní zahrnuty veškeré náklady Poskytovatele, které vynaloží v souvislosti s plněním povinností Poskytovatele dle této smlouvy (včetně personálních nákladů, dopravy, nákladů na ubytování atp.). Poskytovatel prohlašuje, že veškeré náklady, které mu mohou při plnění poviímostí dle této smlouvy vzniknout, vzal plně v úvahu a tyto zohlednil při jednání o odměně dle této smlouvy. V případě, že budou služby poskytovány pouze část roku, náleží Poskytovateli poměrná část paušální roční odměny, resp. v případě ukončení této smlouvy bude provedeno vypořádání částky na daný rok již uhrazené, a to nejpozději do 2 měsíců ode dne ukončení smlouvy. 2. Splatnost paušální roční odměny. Vyúčtování paušální roční odměny za poskytované služby bude probíhat ročně na základě faktury s náležitostmi daňového dokladu vystaveného Poskytovatelem do 31. ledna roku, ve kterém budou poskytovány. Platba bude provedena převodním příkazem na účet Poskj^ovatele podle údajů na vystaveném daňovém dokladu. Platba se považuje za uhrazenou dnem, kdy příslušná částka bude připsána na účet Poskytovatele. Splatnost faktury Činí 30 dní ode dne jejího prokazatelného doručení Objednateli. 3. Odměna za další služby. Odměna za další služby poskytnuté na základě dohody smluvních stran Poskytovatelem Objednateli, které jsou poskytovány dle čl. V této smlouvy a nejsou zahrnuty v odměně dle čl. II, odst. 1 této smlouvy, se řídí sazbou za provedenou práci dle ceníku Poskytovatele, který je součástí přílohy č.2 této smlouvy. Poskytovateli v tomto případě zároveň náleží cestovné dle tohoto ceníku. Změna ceníkuje možná formou dodatku k této smlouvě. Poskytovatel je povinen poskytnout Objednateli v případě zájmu Objednatele o realizaci prací, které nejsou zahrnuty v odměně dle čl. II odst. 1 této smlouvy, bez zbytečného prodlení po poptávce Objednatele na provedení takových prací kalkulaci odměny a nákladů na jejich realizaci (včetně cestovních a jiných nákladů). Po schválení kalkulace není Poskytovatel oprávněn sjednanou cenu uvedenou v kalkulaci (včetně nákladů) překročit, ledaže se strany písemně dohodnou jinak. Odměna dle tohoto odstavce bude splatná do 30 dní ode dne prokazatelného doručení faktury Objednateli. Článek III. Služby poskytované Poskytovatelem 1. Poskytovatel se zavazuje poskytovat Objednateli technickou podporu systému NELS, a to způsobem a v případech uvedených v článku IV této smlouvy - „Technická podpora hrazená paušální částkou dle čl. 11/1,2 této smlouvy ", nebo způsobem a v případech uvedených v čl. V této smlouvy - „Technická podpora hrazena způsobem uvedeným v čl. II, odst. 3 této smlouvy. 2. Bez ohledu na způsob řešení problému dle následujících ustanovení bude Poskytovatel při poskytování služeb dle této smlouvy postupovat vždy s profesionální odbornou péčí a zajistí vyřešení problému tak, aby byl zajištěn bezvadný provoz systému NELS v rozsahu dle této smlouvy. Poskytovatel prohlašuje, že je odborníkem s rozsáhlými zkušenostmi ve věci poskytování služeb shodných nebo srovnatelných s předmětem plnění dle této smlouvy, a že bude služby dle této smlouvy poskytovat v nejvyšší kvalitě. Strana 2 medísystems Číslo smlouvy: 011703172 Článek IV. Technická podpora hrazená paušální částkou dle čl. 11/1,2 smlouvy 1. Poskytování telefonické technické podpory (hotline). i. Poskytovatel zajistí Objednateli telefonickou podporu (hotline) v pracovní dny od 7:00 do 16:00 hod. Poskytovatel je povinen informovat Objednatele o telefonickém, faxovém, e-mailovém a poštovním spojení tak, aby údaje o tomto spojení byly vždy aktuální. ii. Telefonická podpora (hotline) slouží k řešení dotazů týkajících se používání aplikace. Dotaz bude vyřešen okamžitě při telefonickém rozhovoru. Pokud nebude možné dotaz vyřešit okamžitě, dohodnou se zástupci Poskytovatele a Objednatele na způsobu a termínu řešení, jinak je Poskytovatel povinen vyřešit dotaz bez zbytečného prodlení. Poskytovatel může dotaz zodpovědět prostřednictvím vhodné formy tak, aby došlo k úplnému a správnému zodpovězení a vyřešení problému či dotazu, a to zejména: - telefonickou odpovědí, - písemnou odpovědí (dopis, fax, e-mail), - jiným vhodným způsobem, kterým dojde k vyřešení dotazu či problému. iii. Požaduje-li Objednatel vyřešení dotazu formou návštěvy Objednatele i presto, že by se jako zjevně dostatečným jevil postup dle čl. IV., odst. 1 (ii) výše a Objednatel byl na takovou skutečnost upozorněn, postupuje se podle čl. V této smlouvy. iv. Poskytovatel je povinen oznámit způsob vyřešení dotazu Objednateli, jakmile bude způsob určen. Na dotaz Objednatele Poskytovatel poskytne Objednateli neprodleně veškeré informace o řešení dotazu. v. Telefonická podpora nem' určena pro řešem' koncepčních problémů a dotazů, které vyplývají z neznalosti uživatelů objednatele. Poskytovatel má právo odmítnout řešení těchto problémů a dotazů formou telefonické podpory. Koncepční problémy a složitější dotazy se řeší osobní konzultací, helpdesk systémem, případně školením uživatelů objednatele dle čl. V této smlouvy. 2. Poskytování nových verzí a opravných verzí programu. Poskytovatel je povinen zajistit další vývoj aplikace, který bude zahrnovat zohlednění legislativních změn, jež nejsou parametricky nastavitelné v aplikaci správcem aplikace nebo uživateli Objednatele. Instalace nové verze může být provedena se souhlasem Objednatele správcem aplikace (prostřednictvím vzdáleného připojenO- V případě, že Objednatel požaduje instalaci nové verze Poskytovatelem v místě pracoviště Objednatele, postupuje se podle článku V. této smlouvy. Poskytovatel je povinen Objednatele bez prodlení informovat o tom, že jek dispozici nová verze systému NELS a na žádost Objednatele ji nainstalovat. O provedených úpravách je Poskytovatel povinen Objednatele písemně (dopis, fax, e-mail) informovat formou update listů. 3. Opravy chyb i. Poskytovatel je povinen zajistit na vlastní náklady v nejkratším možném termínu opravu chyb, které vzniknou při používání aplikace. ii. Oprava chyb může být provedena jakýmkoli způsobem, kterým dojde k odstranění chyby, zejména: - Opravou aplikace a předáním opravné verze aplikace. - Opravou dat. Oprava dat může být provedena zástupci Poskytovatele prostřednictvím zástupce Objednatele (pracovník pověřený Objednatelem) nebo opravou dat pomocí vzdálené správy dat. Strana 3 medísystems Číslo smlouvy: 011703172 - Reinstalacř aplikace. Článek V. Technická podpora hrazená dle čl. 11/3 smlouvy 1. Řešení chyb a problémů, které nevznikly chybou aplikace i. Poskytovatel je povinen v co nejkratším možném termínu zajistit vyřešení chyb a problémů, které nevznikly v důsledku chyb aplikace či zaviněním Poskytovatele, ale které byly prokazatelně vyvolány jinými příčinami, tj.: - Chybou nebo neznalostí uživatele, užíval-li aplikace v rozporu s instrukcemi Poskytovatele; - Chybou technického zařízení Objednatele; nebo - Chybou systémového software nebo nesprávnou konfigurací systémového software, která nebyla způsobena Poskytovatelem a kterou Poskytovatel nemohl při instalaci softwaru odhalit. ii. Řešení problémů může být provedeno jakýmkoli způsobem, kterým dojde k vyřešení problému, zejména: - Opravou dat. Oprava dat může být provedena zástupci Poskytovatele prostřednictvím zástupce Objednatele (pracovník pověřený Objednatelem) nebo opravou dat pomocí vzdálené správy dat nebo je možné provést opravu dat na pracovišti Objednatele. - Osobní konzultací nebo provedením servisního zásahu na pracovišti Objednatele nebo na pracovišti Poskytovatele. - Analýzou dat. - Telefonickou odpovědí. - Písemnou odpovědí (dopis, fax, e-mail). - Jiným způsobem po dohodě obou stran. 2. Konzultace, účast při provozu aplikace. Poskytovatel je povinen poskytnout konzultace a účast při provozu aplikace. Konzultace nebo účast při provozu slouží k vyřešení nejasností nebo neznalostí uživatelů, správce aplikace nebo správce databáze. v ^ 3. Skolení. Poskytovatel je povinen poskytnout školení k aplikaci. Skolení slouží k zaškolení nových uživatelů nebo k rozšffení znalostí stávajících uživatelů. Rozsah školení a doškolení nových pracovníků je dán typem školení a dohodou obou stran. 4. Provedení úprav aplikace na zakázku. i. Úpravou na zakázku se rozumí taková změna aplikace, která není součástí standardního řešení. ii. Poskytovatel je oprávněn odmítnout požadavek Objednatele na úpravu v případě, že takovou úpravu nelze po Poskytovateli spravedlivě požadovat a to zejména s ohledem na rozsah úpravy, charakter úpravy, množství zásahů do stávajícího programu apod. iii.Způsob provedení úprav aplikace bude dohodnut samostatnou dohodou mezi smluvními stranami. 5. Reinstalace aplikace. Poskytovatel je povinen na žádost Objednatele provést reinstalaci aplikace v každém případě, který vyvolá nutnost reinstalace aplikace. Pokud potřeba reinstalace nevznikla prokazatelně zaviněním Objednatele, postupuje se dle článku IV. této Smlouvy. Strana 4 medisystems Číslo smlouvy: 011703172 Článek VI. Řešení nahlášených požadavků 1. Nahlášení incidentu Objednatel je povinen pro každý jedinečný požadavek nahlásit zvláštní incident. i. Způsob nahlášení incidentu Nahlášení incidentu probíhá těmito způsoby: Prostřednictvím helpdesk systému na webové adrese I Systém je zabezpečený uživatelským jménem a heslem. Počet přístupů k helpdesk systému je definován smluvním vztahem mezi Objednatelem a Poskytovatelem a je součástí smlouvy jako příloha 1. - Telefonicky v pracovm' dny v době od 7:00 do 16:00 na telefonním čísle definovaném přílohou 3. Telefonická podpora není určena pro řešem' koncepčních problémů a dotazů, které vyplývají z neznalosti uživatelů Objednatele. Koncepční problémy a složitější dotazy se řeší osobní konzultací, helpdesk systémem, případně školením uživatelů Objednatele dle článků „Konzultace, účast při provozu aplikace" a „Školení" tohoto dokumentu. Emailem na adresu uvedenou v příloze č. 3. ii. Klasifikace incidentu Při nahlašování incidentu je Objednatel požádán o klasifikaci incidentu podle následující tabulky. V případě, že bude klasifikace zadána chybně. Poskytovatel si vyhrazuje právo klasifikaci změnit. Vždy je však povinen poskytnout příslušný komentář, proč ke změně došlo. Ty|) incidentu Popis Chyba Systém vykazuje odchylky od funkčnosti popsané v dokumentaci. Žádost 0 nastavení systému Objednatel piozaduje přímé nastavení systému (například uživatelských práv). Dotaz k systému Objednatel požaduje pomoc při zodpovězení dotazu k funkčnosti systému. iii. Priority incidentu Objednatel dále během vkládání přikládá incidentu závažnost dle pravidel popsaných v následující tabulce. Poskytovatel si vyhrazuje právo závažnost dle svého posouzení změnit. Tato změna musí být vždy doprovázena příslušným komentářem, proč k ní došlo. Priorita Popis 4 - Low Provoz aplikace není omezen. Jedná se o problém, který je požadavkem na zlepšení funkčnosti aplikace. 3 - Medium Provoz aplikace není omezen. Jedná se o problém, který je možné obejít jiným způsobem a který způsobuje občasné chybové hlášení. 2-High Provoz aplikace je částečně omezen. Základní provozní činnosti Objednatele závislé na chodu aplikace je možné vykonávat, ohroženy jsou pouze činnosti vedlejší. Strana 5 medisystems Číslo smlouvy: 011703172 1 - Highest Provoz aplikace je zcela omezen nebo omezen v klíčové části. Základní provozní činnosti Objednatele závislé na chodu aplikace není možné vykonávat. 2. Způsob řešení incidentu i. Oprávněná osoba Objednatele je povinna při zadání požadavku na řešení problému sdělit tyto informace; - Co nejpřesnější určení požadavku (klasifikace incidentu) - Okolnosti, které provázely vznik problému (podrobný popis, jak postupovat pro nasimulovám' chybové akce) - Požadovaný termín vyřešení - Prioritu řešení dle tabulky výše ii. Způsob řešení problémů a služeb Způsob řešení problémů a služeb poskytovaných v rámci bezplatné technické podpory určuje Poskytovatel, za předpokladu, že zvolené řešení vede k požadovanému cíli v nejkratším možném termínu, bez zbytečných časových, materiálních či kapacitních nákladů na straně Objednatele. V případě, že Objednatel nesouhlasí se zvoleným způsobem řešení, je poskytoval povinen o zvoleném způsobu jednat a prokázat, že je v souladu s předchozí větou. V případě že Objednatel požaduje jiné řešení, které zjevně není v souladu s první větou tohoto odstavce a zároveň bude přinášet Poskytovateli dodatečné náklady, bude ze strany Poskytovatele předložena nabídka jako by se jednalo o službu Technické podpory za úplatu dle či. V této Smlouvy. Způsob řešení problému a služeb poskytovaných v rámci technické podpory za úplatu určuje Objednatel po dohodě s Poskytovatelem. iii.Reakční doba Reakční doby k zahájení jsou součástí smluvního vztahu mezi Objednatelem a Poskytovatelem. Není-li toto výslovně uvedeno, platí tyto reakční doby a lhůty pro vyřešení pro incidenty typu Chyba či Žádost o nastavení systému: ■ Priorita 1: reakce do 5 hodin, vyřešení do 12 hodin od zadání požadavku - Priorita 2: reakce do 10 hodin, vyřešení do 24 hodin od zadání požadavku - Priorita 3: reakce do třetího pracovního dne, vyřešení do 90 hodin od zadání požadavku - Priorita 4: reakce do třetího pracovního dne, doba vyřešení bude stanovena dohodou stran Reakcí se nerozumí automatická odpověď, zaslaná v případě vložení incidentu do helpdesk systému, ale zpráva pro Objednatele od Poskytovatele prostřednictvím helpdesk systému. Hodinou se rozumí pracovní hodina (v pracovní dny od 7:00 do 16:00). Po dohodě obou stran může být řešení zahájeno v jiném časovém horizontu. Dotaz k systému Je Poskytovatel povinen vyřešit neprodleně, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne jeho vznesení Objednatelem. iv. Termín řešení Dohodnutý termín vyřešení problému může být Poskytovatelem po dohodě s Objednatelem posunut o nezbytně nutnou dobu v těchto případech:. - Při závažném problému, kdy není možné zjistit jednoznačnou příčinu problému. Strana 6 medisystems Číslo smlouvy; 011703172 - Při řešení jiného důležitějšího problému z hlediska Objednatele a po dohodě s Objednatelem, - Při odstraňování daného problému se zjistí, že odstranění je přímo závislé na součinnosti Objednatele nebo na součinnosti třetích stran (např. dodavatele výpočetní techniky, dodavatele jiného software apod.). o situací, že dochází k posunu termínu vyřešení, musí b)h Objednatel bezprostředně informován a to včetně důvodu a možném způsobu jak předejít posunu vyřešení. Do doby řešení se nezapočítá čas, kdy Objednatel i přes opakovanou písemnou výzvu Poskytovatele bezdůvodně neposkytuje nezbytnou součinnost. V případě prodlení s poskytnutím řádného a úplného řešení se Poskytovatel zavazuje zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každou započatou hodinu prodlení. Tím není dotčeno právo Objednatele na náhradu škody v plné výši. v. Vložení incidentu do helpdesk systému a reakce Vložením incidentu do helpdesk systému je Poskytovatel upozorněn notifikací o vzniku incidentu a Objednatel o jeho správném vložení. V notifikační zprávě je obsažen identifikátor incidentu a odkaz do helpdesk systému, kde je možné sledovat plnění incidentu. Notifikace bude Objednateli zaslána na emailovou adresu vloženou do helpdesk systému. Je plně v režii Objednatele, aby nastavil tu adresu, na kterou chce reakce zasílat. vi. Vyřešení incidentu Poskytovatel se zavazuje, že řešení bude věnována profesionální odborná péče v nejvyšší kvalitě. Za vyřešený je přitom považován v případě, že Objednatel obdrží některé z následujících: Informaci, která vyřeší incident. Informaci o tom, jakým způsobem lze incident vyřešil, v případě že k řešení je nutná součinnost Objednatele, či třetích stran. Informaci o tom, že incident je způsobený známou, avšak doposud nevyřešenou příčinou, která je mimo působnost Poskytovatele (např. chybou technologie ve které je systém NELS vytvořen) a jeho řešení bude zahrnuto k některé z dalších verzí programu. Informaci o tom, že incident je vyřešen akmalizací na novější verzi programu. Informaci o tom, že příčina je způsobena problémem u Objednatele. Pak bude zahrnuta i informace o nutných krocích na straně Objednatele k odstranění. Incident je také vyřešen v případě, že se k němu Objednatel nevyjádří do 15 dní od poslední reakce typu "vyřešeno" ze strany Poskytovatele. vii. Obě strany se zavazují, že budou vzájemně spolupracovat při řešení problému. Objednatel je povinen při řešení problémů poskytnout Poskytovateli nezbytnou součinnost. Poskytovatel je při řešení problémů povinen přihlížet k provozním potřebám Objednatele. Článek VIL Práva a povinností smluvních stran 1. Poskytovatel je na základě této smlouvy povinen: i. Zajistit, že k informacím, získaným v rámci jeho činnosti jako Poskytovatele, nebude mít přístup žádná třetí strana Strana 7 medísystems Číslo smlouvy: 011703172 ii. Seznámit Objednatele bez zbytečného odkladu se změnami skutečností, které mohou mít vliv na kvalitu a termín plnění povinností Poskytovatele dle této smlouvy 2. Objednatel je na základě této smlouvy povinen poskytnout Poskytovateli veškerou nezbytnou součinnost, zejména umožnit v nezbytně nutném rozsahu přístup do provozních prostor Objednatele, přístup k relevantní dokumentaci důvodně požadované Poskytovatelem, a zajistit dostupnost a spolupráci zástupců relevantních organizačních složek Objednatele. 3. Objednatel je oprávněn kontrolovat plnění smlouvy Poskytovatelem. 4. V případě, že Poskytovatel byť částečně řádně neplní své povinnosti dle této smlouvy, se Poskytovatel zavazuje neprodleně zjednat nápravu. Článek VIII. Mlčenlivost 1. Strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozvěděly v souvislosti s touto smlouvou (bez ohledu na to, zda před nebo po jejím uzavření) a které nejsou veřejně přístupné, zejména o identitě třetích osob spolupracujících s druhou ze stran, charakteru této spolupráce a vztazích s třetími stranami vůbec, o cenách, obchodních záměrech a podnikatelských příležitostech druhé smluvní strany, které se dozvědí v průběhu spolupráce s druhou smluvní stranou. Veškeré takové informace budou považovány za důvěrné (dále jen "důvěrné informace"). 2. Povinnost zachovávat mlčenlivost trvá i po skončení smluvního vztahu založeného touto smlouvou po neomezeně dlouhou dobu. Poskytovatel zajistí splnění této povinnosti také třetími osobami. 3. Strany se zavazují vynaložit odpovídající péči, ale v žádném případě péči ne menší, než vynakládají na ochranu svých vlastních důvěrných informací obdobného významu, aby předešly neoprávněnému užití, zveřejnění, publikovám' či šíření důvěrných informací. 4. Strany souhlasí s užitím důvěmých informací pouze za účelem spolupráce mezi stranami. Smluvní strana může v případě, kdy oprávněně používá ke splnění svého závazku třetí osobu, sdělit nebo zpřístupnit důvěrné informace jen svým spolehlivým spolupracovníkům nebo takovým třetím osobám, kteří splňují podmínky ochrany informací dle tohoto článku, a to pouze v mffe nezbytně nutné pro zabezpečení plnění dle této smlouvy. Smluvní strany zaručují, že zajistí ochranu důvěmých informací a přebírají odpovědnost za ochranu důvěmých informací a její případné porušení ze strany všech třetích osob, kterým důvěrné informace sdělily nebo zpřístupnily. 5. Bez ohledu na ustanovení tohoto Článku Smlouvy, strany mohou zpřístupnit důvěrné informace, pokud to bude požadováno platnými právními předpisy či závaznými rozhodnutími soudů či jiných státních orgánů s tím, že příslušná strana neprodleně poskytne druhé straně písemné upozornění na takovýto požadavek či upozornění na takové poskytnutí důvěmých informací, pokud předchozí upozornění není možné. Článek IX. Platnost, účinnost a trvání smlouvy 1. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem vložení do registm smluv. 2. Tato Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Strana 8 medisystems Číslo smlouvy: 011703172 3. Tato Smlouva může být ukončena: a) dohodou smluvních stran; b) odstoupením od smlouvy; c) výpovědí. 4. Smluvní strany mohou tuto smlouvu písemně vypovědět s výpovědní dobou 3 kalendářních měsíců v případě výpovědi ze strany Objednatele a 12 kalendářních měsíců v případě výpovědi ze strany Poskytovatele, s tím, že výpovědní lhůta začíná běžet první den následujícího kalendářního měsíce po dni doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. 5. Poskytovatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit, pokud bude Objednatel v prodlení s placením sjednané ceny za poskytnuté služby v délce přesahující 30 dnů, a cenu za služby nezaplatí ani v dodatečné lhůtě, poskytnuté mu písemně Objednatelem v délce trvání ne kratší než 10 dní. 6. Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit, pokud bude Poskytovatel v prodlení s plněm'm poskytovaných služeb v délce přesahující 10 dnů, po přechozím píserrmém upozornění. 7. Odstoupení musí být provedeno písemně a doručeno druhé smluvní straně. V tomto případě se smlouva ruší ode dne, kdy bude odstoupení doručeno druhé smluvní straně. Článek X. Ostatní ujednání 1. Smluvní strany jsou povinny neprodleně oznámit druhé smluvní straně změny údajů rozhodných pro tuto smlouvu. 2. Za Poskytovatele je zodpovědný za řízení, koordinaci a realizaci všech prací vyplývajících z plnění této smlouvy: 3. Za Objednatele je zodpovědný za zajištění součinnosti Objednatele s Posk34ovatelem a s stranami: Článek XI. Závěrečná ustanovení 1. Podmínky sjednané v této Smlouvě, dohodnutá práva a povinnosti smluvm'ch stran lze měnit jen formou písemných, vzestupně číslovaných dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 2. Zánik závazků vyplývajících z této Smlouvy lze sjednat písertmou dohodou obou smluvních stran. 3. V případě, že se některé ustanovení této smlouvy ukáže později jako neplatné nebo neúčinné, nezpůsobuje neplatnost nebo neúčinnost tohoto ustanovení neplatnost nebo neúčirmost Smlouvy jako celku. Smluvní strany se tímto zavazují nahradit bez prodlení po vzájemné dohodě neplatné nebo neúčinné ustanovení ustanovením novým, jež nejblíže odpovídá úmyslu smluvních stran v době uzavření této Smlouvy. 4. Spory mezi smluvními stranami, které vzniknou v souvislosti s realizací této Smlouvy, budou řešeny vzájemnou dohodou smluvních stran. V případě, že se nepodaří vyřešit takový spor smírnou cestou, může se kterákoli ze smluvních stran obrátit na příslušný soud. Strana 9 medisystems číslo smlouvy: 011703172 5. Tato Smlouvaje sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž každé má povahu originálu. Každá ze smluvních stran obdrží po Jednom výtisku. 6. Smluvní strany se vzájemně přesvědčily o identitě druhé smluvní strany, i že její označení uvedené v záhlaví této Smlouvy odpovídá aktuálnímu zápisu v obchodním rejstříku, že je jim nesporná totožnost a řádné oprávnění osob jednajících za druhou smluvní stranu k tomuto jednání a zároveň si vzájemně prohlásily, že tyto údaje nejsou dotčeny změnami již uskutečněnými, avšak ještě nezapsanými v obchodním rejstříku. 7. Strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly a že tato Smlouva tak, jak byla sepsána, odpovídá jejich pravé vůli, kterou si vzájemně projevily vážně, srozumitelně a zcela svobodně, a na důkaz toho připojují své podpisy. 8. V záležitostech neupravených touto dohodou se práva a povinnosti smluvních stran řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. 9. Poskytovatel bere na vědomí, že úplný text této smlouvy (zejména údaje o smluvních stranách, předmětu smlouvy, výši finančního plnění, datu podpisu) budou zveřejněny v souladu se zákonem o registru smluv a souhlasí s tím. Zveřejnění provede objednatel za pomoci automatického strojového převodu textu. 10. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou přílohy: Příloha č. 1 - Definice uživatelských rolí pro helpdesk systém Přtloha Č. 2 - Ceník Příloha č. 3 - Kontakty pro technickou podporu Objednatel: Poskytovatel: V Liberci dne V Hradci Králové dne Strana 10 inedisysteiTíí? Příloha Č.1 ke smlouvě č.; 011703172 ke Smlouvě o technické podpoře k software NELS (evidované u zhotovitele pod číslem 01J703172), uzavřené mezi Krajskou nemocnici Liberec, a.s. (jako objednatelem) a MbDISYSTEMS, a.s., se sídlem Seydlerova 971/8, 500 02 Hradec Králové, IČ 275 31 104 (jako poskytivatelem), jejímž předmětem je „Technická podpora NELS". Definice ulr ateiykyc''; přisiu-^i: pro helpde^!' sy<"ém 1 Příloha Č.2 ke smlouvě č : 011703172 ke Smlouvě o technické podpoře k software NELS (evidované u zhotovitele pod číslem 011703172), uzavřené mezi Krajskou nemocnici Liberec, a.s. objednatelem) a MEDISYSTEMS, a.s., se sídlem Seydlerova 971/8, 500 02 Hradec Králové, IČ 275 31 104 (jako poskytovatelem), jejímž předmětem je „Technická podpora NELS" NÁZEV POPIS J. CENA / hod J. CENA/den Analýza a fircni projektů Analylickí' ptrko. firúíf spojené s ři/enítn projektu 2. 000,00 16 000,00 Programálorskó práce Vývoj a testováni klientských a scrverových aplikaci 500,00 12 000,00 Adminislracc Sytplémú Instalace a administrau' serverových systémů a SQL databó/í 500,00 12 000.00 Školení u/ivatclú Školení uživatelů 000,00 8 000,00 Sběr a zpracování dal 000,00 8 000,00 HW práce 500,00 12 000.00 Čas strávený na cestě 500,00 NÁZEV POPIS J. CENA/km Doprava 10,00 .. ... __________ _J. I 1 Příloha Č.3 ke smlouvě č.: 011703172 ke Smlouvě; o technické podpoře k software NELS (evidované u zhotovitele pod číslem 011703172),! uzavřené mezi Krajskou nemocnici Liberec, a.s. (jako objednatelem) a MEDISYSTEMS, a.s., se sídlem Seydlerova 971/8, 500 02 Hradec Králové, !Č 275 31 104 (jako poskytovatelem), jejímž předmětem je „Technická podpora NELS". Teiefonr , čisJ: pr techi^lckou podpo Technická podpora v pracovní dny od 7:00 do 16.00 tech.-:ckou podp: j lYe.OTvý penál helpe ósk 1