Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ Plzeňské instalace s.r.o. Samaritská 165/1 301 00 Plzeň 3 plzenskeinstalacesro@seznam.cz IČO: 26348748 VYSTAVIL: XXX OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-306/24/Ce DATUM: 20.5.2024 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás HAVARIJNÍ instalatérské práce v rozsahu: Havarijní oprava topných registrů od Výměníkové stanice č. 9 k dílnám Kovoúdržby v 1.NP pavilonu č. 67 v areálu FN Plzeň - Bory (BVN). Závada: opakované stížnosti na nedostatečné vytápění v Ubytovně FN ve 2.NP pavilonu č. 65, zjištěno, že při napouštění topné vody dochází k výrazným únikům vody v pavilonu č. 67 a k poklesu tlaku v soustavě. Únik zjištěn v prostorách dílen kovoúdržby na původních registrech, potrubí a přípojkách. Topná soustava je rozvedena z výměníkové stanice VS 9 do pavilonů č. 67, 65, 64. Předmět objednávky: demontáž a likvidace zkorodovaných a stářím opotřebovaných registrů, osazení nových radiátorů vč. ventilů, termostatických hlavic a uzavíracích šroubení, výměna části poškozeného potrubí, zhotovení nových přípojek topení, úprava systému dopouštění topné vody, výměna tekoucího pojistného ventilu , doprava, likvidace odpadu. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce viz příloha č.1. Místo plnění: místnosti - dveře č. 01.9706, 01.9708, 01.9710, 01.9712 - 01.9714, 1.NP pavilonu č. 67, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Termín plnění: dle dohody realizace co nejdříve. Cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší cenové nabídky činí 105.642,50 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: na předmět objednávky bude poskytnuta záruka 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Antonie Grubrová, vedoucí kovoúdržby Bory, mobil: 722 465 458. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.