Smlouva o poskytování služeb Uzavřená níže uvedeného dne, měsíce, roku mezí níže uvedenými stranami I. Smluvní strany 1. Objednatel obchodní firma: NELI servis, 5. r. 0. sídlo a adresa: Liberec, Husova 357/10, 460 01 Liberec zastoupená: IČQ: 250 28 138 DIC: C225028138 , registrace: OR Krajský soud v Ustí nad Labem, C 13087 2. Zhotovitel obchodní firma: KRAJSKÁ NEMOCNICE Liberec, a.s. sídlo a adresa: Liberec, Staré město, Husova 1430/34, 460 01 Liberec zastoupená: \ IČQ: 272 83 933 DIC: C227283933 , registrace: OR Krajský soud v Ustí nad Labem, B 1651 Ke dni 1. července 2023 došlo k rozdělení společností Krajská nemocnice Liberec, a.s., IČO 272 83 933, se sídlem Husova 357/10, Liberec I-Staré Město, 460 01 Liberec, (dále jen „KNL, a.s.“) formou odštěpení sloučením, a tím k přechodu vyčleněné částí jmění společností KNL, a.s. na existující dceřinou společnost NELI servis, s.r.o., IČO 250 28 138, se sídlem Husova 357/10, Liberec I-Staré Město, 460 01 Liberec (dále jen „NELI servis s.r.o.“) V souladu s ustanoveními & 243 odst. 1 písm. b) bod 2, g 250, g 290 a g 312 a násl. zákona č. 125/2008 Sb., o přeměnách obchodních společností a družstev došlo kodštěpení částí jmění společnosti KNL, a.s. specifikované v projektu přeměny na společnost NELI servis s.r.o., jenž tvoří projekt Modernizace Krajské nemocnice Liberec—Etapa č. 1 vpodobě výstavby Centra urgentní medicíny v areálu Krajské nemocnice Liberec. II. Předmět smlouvy 1. Zhotovitel se zavazuje pro objednatele provádět služby spočívající ve vedení administrativních, ekonomických a technických agend, zejména pak ve vedení jeho účetnictví, personální agendy včetně mzdového účetníctví, vedení a kontrole projektu Modernizace Krajské nemocnice Liberec (dále jen „služby“) grozsahu stanoveném zákony a dalšími aplikovatelnýmí právními předpisy Ceské republiky. Objednatel se zavazuje za tyto služby realizované na základě tvéto smlouvy platit zhotoviteli odměnu. 2. Cinností spojené se službami budou zhotovitelem realizovány průběžně na základě operativní dohody s objednatelem. Rozsah činností zhotovitele je vymezen následovně: . komplexní vedení personální a mzdové agendy zaměstnanců a odměny statutárním a kontrolním orgánům, . převzetí a zaúčtování účetních dokladů, . zpracování podvojného účetnictví dle platné právní úpravy, . vypracování a doručení daňových příznaní a hlášení příslušným úřadům v zákonných lhůtách, . kompletní daňové a účetní poradenství a poradenství týkající se personální a mzdové problematiky, . zpracování pracovních smluv, dohod o provedení práce a dohod pracovní činnosti včetně ukončení pracovního poměru a dohod, . výpočet mezd, vyhotovení přehledů pro 552 a ZP, rekapitulace mezd a výplatních pásek, ohlášení a odhlášení zaměstnance na 552 a ZP, zpracování účetní závěrky, spolupráce s auditory, zpracování ročního zúčtování daní pro zaměstnance a za organizací a zpracování ELDP, . vedení ostatní povinné agendy dle zákona o účetnictví, zákona o daních z příjmů, sociálním a zdravotním pojištění, aj., . účast a zastupování objednatele pří daňových kontrolách a jednáních na finančních úřadech, UP a 0552, včetně odvolacích, technické služby, služby v oblasti správy a údržby nemovitostí, služby archivování dokumentace, poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků, . služby vedení projektu Modernizace Krajské nemocnice Liberec (projektové vedení, účast na kontrolních dnech stavby, kontrola projektu, zápis do stavebních deníků, zastupování společnosti při jednáních s třetími stranami vč. orgánů veřejné správy a další související činnosti). 3. Objednatel je povinen poskytnout zhotoviteli veškeré informace a podklady potřebné kprovádění služeb a tyto materiály na žádost zhotovitele doplnit či upřesnit, umožnit zhotoviteli kontakt se svými zaměstnanci či jinými osobami a přístup k jiným podkladům a skutečnostem, to vše v rozsahu nutném či užitečném pro řádné provádění těchto služeb. Objednatel je povinen předávat zhotoviteli podklady osobně, pověřenýmí pracovníky. 4. Zhotovitel je povinen provádět služby v zadaném rozsahu v souladu saplikovatelnýmí právními předpisy, s vynaložením všech svých odborných schopnosti tak, aby to co nejlépe vyhovovalo zákonným požadavkům a potřebám objednatele. Pokud by pokyny objednatele mohly narušit řádné provádění služeb je zhotovitel povinen objednatele na tuto skutečnost upozornit; pokud objednatel na svých pokynech 1 nadále trvá, jsou pro zhotovitele závazné. m. ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH úDAJů 1. Poskytování služeb dle této smlouvy vyžaduje mimo jiné i zpracování osobních údajů subjektu údajů objednatele. 2. Poskytovatel je v postavení Zpracovatele osobních údajů, který zpracovává osobní údaje subjektů údajů pro Objednatele jakožto Správce osobních údajů. 3. Smluvní strany se zavazují, že v rámci plnění svých povinností dle této smlouvy, budou postupovat v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2026 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a zákona č. 110/2029 Sb., o zpracování osobních údajů vjejich platném znění. 4. Ujednání stran nastavení práv a povinností smluvních stran při zpracování osobních údajů je stanoveno samostatným smluvním ujednám, tj. „Smlouvou o zpracování osobních údajů“ která je nezbytnou součástí tohoto smluvního vztahu. IV. Cena 1. Odměna za provádění služeb dle této smlouvy se sjednává na 184.800,- Kč + DPH dle platných předpisů měsíčně. 2. Odměna za poskytování služeb je splatná měsíčně převodem na bankovní účet zhotovitele. Zhotovitel předá objednateli řádný daňový doklad nejpozději do 10. dne následujícího měsíce se všemi zákonem stanovenými náležítostmi se 30tídenní splatností. V. Závěrečná ujednání 1. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou exemplářích, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom. 2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu druhou smluvní stranou a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. Smluvní strany se výslovně dohodly, že ujednání této smlouvy se použijí i na právní poměry vzniklé mezí smluvními stranami dle této smlouvy od 1. 4. 2024. 3. Oprávnění zástupci smluvních stran prohlašuji, že si smlouvu přečetli a její text odpovídá pravé a svobodné vůlí smluvních stran. Na důkaz toho připojují své podpisy. 4. Touto smlouvou se na základě ujednání obou smluvních stran v plném rozsahu nahrazuje Smlouva o poskytování služeb, kterou mezi sebou uzavřely dne 30. 9. 2020. V Liberci, 26. 4. 2024 zhotovitel objednatel objednatel