Kupní smlouva KNL č. I/oo „Dodávka výpočetní techniky pro KNL, a.s/' Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem Husova 357/10, 460 01, doručovací číslo 460 63, Liberec I - Staré Město zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddílu B, vložce 1651 zastoupena; IČ: 27283933 DIČ: CZ spoj e n í: dále jen „KupujícP oaza-net spol. s r. o. se sídlem: Dr. M. Horákové 81/117, 450 06 Liberec VI zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddílu C, vložce 2828 zastoupena bankovní spojení:^^^| IČ: 47282711 DIČ: CZ47282711 dále jen „Prodávající Kupující a prodávající dále též společně označováni jako „smluvní strany", níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto smlouvu (déle jen „smlouva"). ČI. 1 Preambule 1. Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plněni předmětu smlouvy, Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami veřejné zakázky evid. č. VZ2017012 s názvem „Dodávka výpočetní techniky pro KNL, a.s." (dále jen „Veřejné zakázka") zadané kupujícím na základě zjednodušeného podllmitního řízení. Tyto zadávací podmínky jsou pro plnění smlouvy závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou prodávajícího, kterou předložil v zadávacím řízení. 2. Prodávající prohlašuje, že se detailně seznámil se všemi podklady k veřejné zakázce, s rozsahem a povahou předmětu plněni této smlouvy, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné pro realizaci předmětu plnění této smlouvy a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou nezbytné pro realizaci předmětu plnění této smlouvy za dohodnutou maximální smluvní cenu uvedenou v této smlouvě. ] II. Předmět smlouvy 1. Předmětem smlouvy je závazek prodávajícího zajistit pro kupujícího dodávku 150 ks počítačů {typ 1) včetně příslušenství dle technické specifikace, která je přílohou č. 1 této smlouvy, 50 ks počítačů (typ 2) včetně příslušenství dle technické specifikace, která je přílohou č. 2 smlouvy a 100 ks monitoru, stejné značky jako PC splňujících technickou specifikaci parametrů dle přílohy č. 3 smlouvy (dále též „zbožr). Zboží je požadováno včetně zajištění dopravy do místa plnění a záručního servisu v délce pěti let. 2. Dodané zboží musí být nové, nikoliv repasované, nerozbalené, pocházející z oficiální distribuce určené pro prodej v ČR a musí splňovat české normy a zákonné předpisy. III. Dodací podmínky 1. Místem plnění (dodání) je Krajská nemocnice Liberec, a.s., oddělení ICT. Husova 357/10, 460 01, Liberec I - Staré Město. 2. Místem plnění případného servisního zásahu je: nemocnice Liberec, Husova 357/Í0, Liberec I - Staré Město 450 01, donjčovací č. 460 63 - nemocnice Turnov, 28. října 1000, 511 16 Turnov 3. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží nejpozději 30 dnů od podpisu této kupní smlouvy. Prodávající je oprávněn dodat zboží kdykoli během dohodnuté lhůty, je však povinen alespoň 2 pracovní dny dopředu oznámit kupujícímu termín dodání s výjimkou, že čas dodání zboží připadne na poslední den lhůty. 4. Prodávající se zavazuje zboží dodat v dohodnutém času, na dohodnutém místě a v dohodnutém množství. Jakosti a provedení. 5. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zboží pouze za předpokladu, že Prodávající neoznámí včas dodání zboží dle článku III. odst. 4 této smlouvy, nebo zboží trpí takovými vadami, pro které ho nelze užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání zboží obvyklý. 6. O předání zboží se sepíše předávací protokol, který musí obsahovat zejména: - označení osoby prodávajícího včetně uvedení sídla a IČ, - označení osoby kupujícího včetně uvedení sídla a IČ, - označení této smlouvy včetně uvedení jejího evidenčního čísla, - rozsah a předmět plnění, - čas a místo předání zboží, - jména a vlastnoruční podpis osob odpovědných za plnění této smlouvy, 7. Prodávající se zavazuje doložit platné návody a záruční listy k předávanému zboží. 8. Prodávající se zavazuje umožnit kupujícímu prohlídku namátkově vybraného dodaného zboží za účelem ověření, zda bylo dodáno zboží dle příslušných ustanovení této smlouvy. 9. Kupující se zavazuje provést prohlídku zboží dle předchozího bodu nejpozději do 15 pracovních dnů ode dne jeho předání a v této lhůtě oznámit prodávajícímu výhrady k předanému zboží. Pokud Kupující oznámí Prodávajícímu, že nemá výhrady, nebo žádné výhrady neoznámí, má se za to, že kupující zboží akceptuje bez výhrad a že zboží převzal. Pokud Kupující zjistí, že zboží trpí vadami, pro které dle Jeho názoru lze zboží užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro 2 užívání zboží obvyklý, oznámí Prodávajícímu, že zboží akceptuje s výhradami. V takovém případě se má za to, že Kupující zboží převzal. Nelze-li dle názoru Kupujícího zboží pro jeho vady užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popr. k účelu, který Je pro užívání zboží obvyklý, oznámí Prodávajícímu, že zboží odmítá. V takovém případě se má za to, že Kupující zboží nepřevzal. Nepřevzaté zboží vrátí Kupující zpět Prodávajícímu, umožňuje-ll to povaha věci a nedohodnou-ll se smluvní strany jinak. 10. Oznámení o výhradách a oznámení o odmítnutí zboží musí obsahovat popis vad zboží a právo, které kupující v důsledku vady zboží uplatňuje. 11. Prodávající se zavazuje bezplatně odstranit oznámené vady ve lhůtě dle článku VIII. této smlouvy, 12. Vlastnické právo a nebezpečí vzniku škody ke zboží dle této smlouvy přechází na kupujícího okamžikem podpisu protokolu o předání, 13. Pro případ, že by vůči Prodávajícímu bylo zahájeno Insolvenčni řízení, přechází vlastnické právo na Kupujícího dnem zahájení insoívenčního řízení vůči Prodávajícímu. IV. Cena 1. Kupní cena je smluvními stranami sjednána takto: Celková nabídková cena za kompletní dodávku v Kč bez DPH Samostatně vyčíslené DPH v Kč Celková nabídková cena za kompletní dodávku v Kč včetně DPH * Podrobněji je cena rozepsána v příloze 4 smlouvy 3 277 500,- Kč 688 275,- Kč 3 965 775,- Kč 2. Cena dle odstavce 1 je stanovena jako nejvýše přípustná, nepřekročitelná a platná po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci a zahrnuje veškeré náklady včetně všech rizik a vlivů (především kursových a Inflačních) souvisejících se splněním předmětu veřejné zakázky. Cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH. 3. Prodávající je oprávněn fakturovat cenu po předání zboží za předpokladu, že podle článku III. této smlouvy je zboží akceptováno bez výhrad a prodávající řádně splnil další závazky vyplývající z této smlouvy. V. Platební podmínky 1. Platba za dodávku zboží bude provedena v české měně v jedné splátce, po podpisu protokolu o předání, a to na základě příslušného daňového dokladu (faktury) vystaveného dle obecné platných právních předpisů, platných v době uskutečnění zdanitelného plněni. 2. Přílohou daňového dokladu bude vždy protokol o předání zboží potvrzený zástupcem Kupujícího spolu se seznamem dodávek, které jsou předmětem platby. O 3. Danové doklady musí splňovat mimo náležitostí podle § 28 zákona o DPH dále tyto náležitosti: • ič, • den splatnosti, • označení peněžního ústavu a číslo účtu, ve prospěch kterého má být provedena platba, konstantní a variabilní symbol, • odvolávka na smlouvu, • razítko a podpis osoby oprávněné k vystaveni účetního dokladu, • soupis příloh. 4. Za okamžik uhrazení faktury se považuje datum, kdy byla předmětná částka odepsána z účtu kupujícího. 5. Daňové doklady podléhají kontrole Kupujícího. V případě, že faktura nebude obsahovat výše uvedené náležitosti, je Kupující oprávněn fakturu vrátit do doby její splatnosti způsobem, který prokazuje, že do tohoto data prodávající vrácenou fakturu od Kupujícího převzal. V takovém případě je Prodávající povinen fakturu opravit a v případě, že by oprava činila fakturu nepřehlednou, vystavit fakturu novou. Opravená nebo nová faktura musí být znovu zaslána Kupujícímu. Do doby splatnosti opravené nebo nové faktury není Kupující v prodlení s placením ceny předmětu smlouvy a splatnost faktury se posouvá. 6. Zálohy se neposkytují. 7. Doba splatnosti daňových dokladu je stanovena na 30 dnů ode dne doručení faktury na adresu kupujícího. 8. Pro případ, že Prodávající je, nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem^' ve smyslu ustanovení § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí prodávající stím, že mu Krajská nemocnice Liberec, a. s. uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Krajské nemocníce Liberec, a. s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 9. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (§109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Krajská nemocnice Liberec, a.s. cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude prodávající vymáhat od Krajské nemocnice Liberec, a. s. část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Krajské nemocnici Liberec, a. s., a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. VI. Zvláštní ujednání 1. Prodávající tímto prohlašuje, že je jednáním ve věcech smluvních pověřen 4 ve věcech technických 2. Kupující tímto prohlašuje, že je jednáním ve věcech smluvních a technických pověřen VII. Odpovědnost za škody a pojištění 1. Prodávající na sebe přejímá odpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavateiů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu realizace dle této smlouvy (včetně záručního servisu). Za tímto účelem musí mít prodávající sjednané platné pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výší 3 míl. Kč. Doklady o pojištění (kopii pojistné smiouvy/pojlstného certifikátu) předložil zhotovitel objednateli v rámci součinnosti před podpisem této smlouvy. VIII. Záruční a servisní podmínky 1. Záruční doba na zboží je 5 let, lhůta počíná běžet dnem nabyti vlastnického práva kupujícího k věci. 2. Po celou dobu záruky se prodávající zavazuje zajistit bezplatné odstranění vzniklých poruch či vad na dodaném zboží, včetně vystavení protokolu o jejich odstranění. 3. Cestovní náklady, náklady na materiál a veškeré další náklady, které prodávajícímu vzniknou v souvislosti s prováděním záručních oprav, hradí v plné výši prodávající. 4. Pokud prodávající nebude během výše uvedené záruční doby schopen splnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hodnota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem v oboru a výsledná částka bude následně vedena jako pohledávka kupujícího vůči prodávajícímu. 5. Prodávající se zavazuje k tomu, že zaiistí ooravu zboží následující oracovní den, oprava ie poskytovaná výrobcem zařízení. Technická podpora je poskytovaná prostřednictvím telefonní linky, musí být dostupná v pracovní dny minimálně y době od 9:00 do 16:00 hod. Podpora prostřednictvím internetu musí umožňovat stahování ovladačů a manuálů z Internetu adresně pro konkrétní zadané sériové číslo zařízení. 6. Pokud nelze v důsledku vady užívat zboží k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, pepř. k účelu, který je pro užívání zboží obvyklý, může Kupující požadovat dodání nového zboží. Týká-li se vada pouze součásti věci, může Kupující požadovat jen výměnu této součásti. 7. Oznámení vady musí obsahovat její popis a právo, které kupující v důsledku vady zboží uplatňuje. 5 IX. Smluvní pokuty za prodlení 1. V případě zpoždění dodávky proti dodacím lhůtám této kupní smlouvy se Prodávající zavazuje zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,01% z ceny nedodaného zboží resp. jeho nedodané části za každý započatý den prodlení. 2. V případě zpoždění s nástupem na opravu zboží dle bodu VIII. čl, 5 této kupní smlouvy o více jak jeden pracovní den, se Prodávající zavazuje zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,01% z ceny konkrétního zboží za každý započatý den prodlení. 3. V případě, že Kupující nezaplatí rádně a včas fakturu za zboží, je prodávající oprávněn požadovat zaplacení úroku z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý započatý den prodlení. 4. Kupující sl vyhrazuje právo na úhradu smluvní pokuty formou zápočtu ke kterékoliv splatné pohledávce Prodávajícího. 5. Sjednáním smluvní pokuty nejsou dotčeny nároky smluvních stran na náhradu škody. X. Součinnost 1. Smluvní strany jsou povinny vyvíjet veškeré úsilí k vytvoření potřebných podmínek pro realizaci předmětu smlouvy, které vyplývají z jejich smluvního postavení. To platí i v případech, kde to není výslovně uloženo v jednotlivých ustanoveních smlouvy. Především jsou smluvní strany povinny vyvinout součinnost v rámci smlouvou upravených postupů a vyvinout potřebné úsilí, které lze na nich v souladu s pravidly poctivého obchodního styku požadovat, k rádnému splnění jejich smluvních povinností. 2. Pokud jsou kterékoli ze smluvních stran známy okolnosti, které jí brání, aby dostála svým smluvním povinnostem, sdělí to neprodleně písemně druhé smluvní straně. Smluvní strany se zavazují neprodlené odstranit v rámci svých možností všechny okolnosti, které jsou na jejich straně a které brání splnění jejich smluvních povinnosti. Pokud k odstranění těchto okolností nedojde, je druhá smluvní strana oprávněna požadovat splnění povinnosti v náhradním termínu, který stanoví s přihlédnutím k povaze záležitosti. IX. Poddodavatelé 1. Předmět smlouvy je Prodávající oprávněn částečně, kromě činností vyhrazených v zadávací dokumentaci, plnit prostřednictvím třetích osob (dále jen ^poddodavatel"). 2. Změna poddodavatele je v průběhu plnění dle této smlouvy možná pouze po předchozím písemném souhlasu Kupujícího. Změna poddodavatele, jehož prostřednictvím byla prokázána kvalifikace, je v průběhu plnění díla možná po písemném souhlasu Kupujícího a to pouze v důsledku objektivně nepředvídatelných skutečností a za předpokladu, že náhradní poddodavatel prokáže splnění kvalifikace ve shodném rozsahu jako poddodavatel původní a bude se v tomu odpovídajícím rozsahu na plnění dle této smlouvy podílet. 6 3. Smluvní strany si výslovně sjednaly, že Prodávající nese plnou odpovědnost za veškerá plnění poskytovaná prostřednictvím jeho poddodavatele XI. Zánik závazků Závazky smluvních stran ze smlouvy zanikají: 1. ]ejich splněním 2. Dohodou smluvních stran formou písemného dodatku ke smlouvě. Takový dodatek musí být písemný a obsahovat vypořádání všech závazků, na které smluvní strany, které takový dodatek uzavírají, mohly pomyslet, jinak je neplatná. 3. Odstoupením od smlouvy z důvodů stanovených zákonem (§ 2001 a násl, občanského zákoníku), za podstatné porušení této smlouvy ze strany prodávajícího bude považováno zejména prodlení s dodáním předmětu plnění po dobu delší než 15 dnů, pokud toto prodlení bude způsobeno důvody na straně Prodávajícího a pokud objem vadného/nedodaného plnění bude odpovídat alespoň 5% celkového objemu dodávky, který je touto smlouvou předpokládán. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušeni smluvních povinnosti považuje také takové porušení, u kterého strana porušující smlouvu měla nebo mohla předpokládat, že při takovémto porušení smlouvy, s přihlédnutím ke všem okolnostem, by druhá smluvní strana neměla zájem smlouvu uzavřít. Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemným oznámením o odstoupeni, které musí obsahovat důvod odstoupení a musí být doručeno druhé smluvní straně. Účinky odstoupení nastanou okamžikem doručeni písemného vyhotovení odstoupení druhé smluvní straně. 4. Skončením účinnosti smlouvy nebo jejím zánikem zanikají všechny závazky smluvních stran ze smlouvy. Skončením účinnosti smlouvy nebo jejím zánikem nezanikají nároky na náhradu škody, zaplacení smluvních pokut sjednaných pro případ porušení smluvních povinností, a ty závazky smluvních stran, které podle smlouvy nebo vzhledem ke své povaze mají trvat i nadále, nebo u kterých tak stanoví zákon. XI. Závěrečná ustanovení 1. Práva a povinnosti touto smlouvou výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. Smluvní strany se dohodly, že práva a povinnost vzniklé z této smlouvy, jakož 1 smlouvu samotnou, nelze převést na třetí osobu bez souhlasu druhé smluvní strany. 2. Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám. 3. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze písemnými dodatky. n 4. Dle § 219 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek uveřejní objednatel na profilu zadavatele tuto Smlouvu včetně jejích změn a dodatků a výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky. 5. Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní objednatel tuto Smlouvu včetně příloh a případných dodatků v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. 5. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech, Kupující obdrží dva kompletní stejnopisy smlouvy, Prodávající obdrží jeden kompletní stejnopis smlouvy. 7. Pokud některé položky nejsou upraveny touto smlouvou, řídí se podmínkami stanovenými v zadávací dokumentaci, která byla podkladem pro zadávací řízení na veřejnou zakázku. 8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svým vlastnoručním podpisem. Přílohy: 1. Formulář technické specifikace parametrů 150 PC (typ 1) 2. Formuiář technické specifikace parametrů 50 PC (typ 2) 3. Formulář technické specifikace parametrů 100 monitorů 4. Formulář pro zpracování nabídkové ceny V Liberci, dne. 3 O -06- 21)17 v Liberci, dne 3(J .j)g. 2017 Kupující Prodávající Příloha 5. 1 - Formulář technické specifikace parametrů 150 PC - 1. typ Formulář pro zpracovár\i specifikace technických parametrů: PC f15Q ks)-1 typ Název zadavatele: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Husova 357/10, 460 01, doručovací; 460 63 Liberec I - Staré Město iC: 27283933 Zastoupený: Popis pořizovaných předmětů a technologického řešení / parametrů: 3.1 Technická specifikace:_ Obchodní název a typové označen/ pfístroie Dell Optiplex 3050 SF Výrobce přístroje Dell Parametr Požadovaná hodnota Nabídnuto (Ano či Ne) « Základní požadavky na přistroj Chassis smáli form factor ( max. 30 x 10 x 30 cm) Ano Ano 29x 9,7x29,2 Procesor 1 člyřjádrový. max TDP 65W, cache min 6MB, min. 7000 bodů v CPU mark - www.coubenchmark.nei Ano Ajio Í5-7500 7.965 bodů Operační paměť 1x8GB SDRAM DDR4, 2400 Mhz (podpora až 32 GB) Ano Ano Pevný disk 256GB SSD Ano Ano 1 Optická mechanika DVD/CD čtení/zápis Ano Ano Grafická karta integrovaná, min. 950 bodů v testu Videocard Benchmarks - www.videocardbenchmark.net Ano Ano tntei HD 630 1.248 bodů Siťová karta integrovaná 10/100/1000 Ano Ano Porty 8x USB z toho min. 4x USB 3.0, min. 4x USB na pfedni stane HDMi 1.4, DispiayPort 12. VGA M.2 slot Ano Ano Napájení-typ 1 {150 PC) napájecí zdroj max. 180W s účinnosti min. 92% (80 Pius GOLD - 230V EU) -při 50% zatížení Ano Ano 180W/93,6% Bezpečnost TPM 2.0, Chassis inlruslon Switch. ENERGY STAR 6.1 Ano Ano Operační systém MS Windows 10 ProCZ Ano Ano Příslušenství myš optická USB + klávesnice černá USB - stejné značky jako PC (oprava výměnným způsobem NBD} Ano Ano Záruka 5 let, oprava následující pracovní den Je poskytovaná výrobcem zařízení Ano Ano Technická podpora poskytovaná prostřednictvím telefonní linky musí být dostupná v pracovní dny minimálně v době od Ano Ano 1 Příloha č, 1 - Formulář technické specifikace parametrů 150 PC - 1. typ 9:00 do 16:00 hod. Podpora prostřednictvím internetu musí umožňovat stahování ovladačů a manuálů z internetu adresně pro konkrétní zadané sériové číslo zařízeni. Ano Ano 'Účastník uvede údaje prokazující splnění požadovaných technických parametrů, případně uveda odkaz na přílohu nabídky, kde jsou tyto údaje uvedeny. V Liberci dne 3 O *06* 2017 2 Příloha č. 2- Formulář technické specifikace parametrů 50 PC - 2. typ Formulář pro zpracováni specifikace technických parametrů: PC f50 ks) - 2 typ Název zadavatele; Kraiská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Husova 357/10, 460 01, doručovaci: 460 63 Liberec i - Staré Město 10: Zastoupený: 27283933 Popis pořizovaných předmětů a technoiogického řešení I parametrů: 3.1 Technická specifikace: Obchodní název a typové označen/ přístroie Optiplex 3050 MT Výrobce přístroje Dell Parametr Požadovaná hodnota Nabídnuto (Ano čí Ne) * Základní požadavky na přistroj Chassis Tower (max. 35 x 17 x 30 cm) při zachování možnosti vložení 2ks PCI-e karet Ano Ano 35 x 15,4x27,4 Procesor čtyřjádrový, max TDP 65W, cache min 6MB. min. 7000 bodů v CPU mark - www.cpubenchmark.net Ano Ano 15-7500 7.965 bodů Operační paměť 1x8GB SDRAM DDR4, 2400 Mhz (podpora až 32 GB) Ano Ano Pevný disk 256GB SSD Ano Ano Optická mechanika DVD ! CD čteni / zápis Ano Ano Grafická karta integrovaná, min. 950 bodů v testu Videocard Benchmarks- www.videocardbenchmark.net Ano Ano Intel HD 630 1.248 bodů Síťová karta integrovaná 10/100/1000 Ano Ano Porty 8x USB 2 toho min. 4x USB 3.0, min. 4x USB na přední stáné HDM11.4, DisplayPort 1.2. VGA M.2 PCIe Ano Ano Napájení-typ 2 (50 PC) napáječi zdroj max. 250W s účinností min. 92% (80 Plus GOLD - 230V EU) - při 50% zatížení Ano Ano 240W/ 93,5% 1 Příloha 6. 2- Formulář technické spedfikace parametrů 50 PC - 2. typ Bezpečnost TPM 2.0, Chassis Intrusion Sv/itch, ENERGY STAR 6.1 Ano Ano Operační' systém MS Windows 10 Pro CZ Ano Ano Příslušenství myš optická USB + klávesnice černá USB - stejné značky jako PC (oprava výměnným způsobem NBD ) Ano Ano Záruka 5 let, oprava následující pracovní den je poskytovaná výrobcem zařízení Ano Ano Technická podpora poskytovaná prostřednictvím telefonní linky musí být dostupná v pracovní dny minimálně v době od 9:00 do16t00 hod. Ano Ano Podpora prostřednictvím internetu musí umožňovat stahování ovladačů a manuálů z Internetu adresně pro konkrétní zadané sériové číslo zařízení. Ano Ano •Účastník uvede údap prokazující splnění požadovaných technických parametrů, případné uvede odkaz na pňlohu nabídky, kde jsou tyto údaje uvedeny. 2 Příloha č 3 - Formulář technické specifikace parametrů 100 monitorů Formulář pro zpracováni specifikace technickýcf} parametrů: Monitory (100 ks) Název zadavatele: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Husova 357/10, 460 01, doručovaci: 460 63 Liberec i - Staré Město iC: 27283933 Zastoupený: Popis pořizovaných předmětů a technologického řešeni I parametrů: 3.1 Technická specifikace: Obchodní název a typově označeni přístroie Dell E2216H Výrobce přístroje Dell i Parametr Požadovaná hodnota Nabídnuto (Ano či Ne) ' *: Zákiadní požadavky na přístroj Display matný, LED podsvětleni, min. 21,5" Ano Ano Rozlišení FulIHD 1920x1080 při 60Hz Ano Ano Pozorovací úhel min. 160° /170° ( vertical / horizontál) Ano Ano 160°/170° Konektivlta DisplayPort 1.2, VGA Ano Ano VGA, DisplayPort 1.25 Repro volitelně připojitelná lišta s reproduktory od stejného výrobce Ano Ano VESA 100 X 100 mm Ano Ano 'Účastník uvede údaje prokazující splněni požadovaných technických parametrů, případně uvede odkaz na přílohu nabídky, kde jsou tyto údaje uvedeny. V Liberci dne Za účastníka; 3 O -Ofi- 2017 fnlohaf. 4 FormuMřprnzpracovirtrabffltovéainY Nabídková cena Cena bez DPH ze 1 ks DPHv5i 21 Samostatné vyčíslené DPH1 ks Cena včatni DPH za 1 ks Množství odobraného zboží Celková nabídková cena bez DPH Celkové DPH Celková nabídková cenavčetné DPH 1 PC typ 1 15100 KC 21 3171 Kč 18 271 Kč 150 2 265 000 Kč 475 650 Kč 2 740 650 Kč 2 PC typ 2 15150 Kč 21 3 182 Kč 18 332 Kč 50 757 500 KČ 159 075 Kč 916 575 Kč ,1 Monitory 2 550 Kč 21 536 Kč 3 086 Kč 100 255 000 Kč 53 550 Kč 300 550 Kč Celková výše nabídkové ceny v Kč; X X X X X 3 277 600 Kč 688 275 Kč 3 065775 Kč