SMLOUVA O ZŘÍZENÍ A PROVOZU KONSIGNAČNÍTIO SKLADU A RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA I. Smluvní strany Odběratel: Královéhradecká lékárna a.s. spisová značka B 2721 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové sídlo: Kladská 1065, Slezské Předměstí, 500 03 Hradec Králové Jednající: Ing. Petr Raab, člen představenstva IČ: 27530981 DIČ: CZ699004900 bank.spojení: ČSOB a.s. Č. účtu: 218887185/0300 REJA spol. s r.o. Dodavatel: zapsána v registru obchodního rejstříku Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, spisová značka 2714 sídlo: Dolní nám. 305/21, 746 01 Opava jednající: René Škrobánek IČ: 44738706 DIČ: CZ44738706 bank. spojení: Československá obchodní banka, as., pobočka Ústí n. Orlicí Č. účtu: 192042255/0300 uzavřeli níže uve deného dne, měsíce a roku ve smyslu ust. 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, tuto smlouvu o zřízení konsignačního skladu a rámcovou kupní smlouvu. II. Předmět a účel smlouvy 1. Dodavatel zřizuje na základě této smlouvy a za podmínek v ní dále uvedených u odběratele konsignační sklad se zdravotnickými prostředky — sluchadla a dle dohody jejich příslušenství a doplňky. Blíže specifikovaná sluchadla a doplňky (dále zboží), jejich přehled a ceny se řídí aktuálním ceníkem vydávaným dodavatelem, aktuální ceník je dostupný na www.reja.cz, v interní části, kde je nutné provést registraci a odběratel získá vlastní heslo a přihlašovací údaje. 2. Odběratel se zavazuje opatrovat za podmínek dále uvedených zboží dodavatele uložené v konsignačním skladu, který dodavatel zřídil za účelem okamžité dostupnosti zboží pro vlastní potřebu odběratele spojenou s poskytováním zdravotní péče. 3. Dodavatel se zavazuje průběžně dodávat zboží do konsignačního skladu (doplňovat stav zboží na konsignačním skladu do rozsahu stanoveného aktuálními položkami v aktuálním ceníku dodavatele) v množství, typech a čase dle požadavků odběratele vycházejících z jeho vlastní potřeby. Odběratel se zavazuje za toto zboží uhradit kupní cenu dle aktuálního ceníku dodavatele. Aktuální ceník je poslední zveřejněný ceník dodavatele. III. Podmínky provozu konsignačního skladu 1. Uložení zboží bude zajištěn6 v prostorách odběratele, kde je konsignační sklad zřízen, a v uzamykatelné skříni. Odběratel zajistí, aby zboží bylo uloženo v suchém, čistém prostředí, které je hygienicky nezávadné a aby sklad splňoval podmínky a technické nároky na skladování zdravotnických prostředků podle zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, a souvisejících právních předpisů. 2. Dodavatel se zavazuje doplňovat průběžně zboží uložené v konsignačním skladu. Nejpozději do 14 dnů od převzetí písemného požadavku - objednávky vystavené zástupcem odběratele, jehož jméno je uvedeno v příloze číslo 1 této smlouvy. 3. Odběratel je povinen dodržovat správnou distribuční praxi. Odběratel je povinen čerpat zboží z komanditního skladu s nejkratší expirační dobou tak, aby se maximálně zamezilo jeho případnému znehodnocení. Odběratel je povinen dodavateli bez zbytečného odkladu oznámit škody způsobené na zboží uloženém v konsignačním skladu. V případě, že dojde k jeho odcizení, je odběratel povinen tuto skutečnost oznámit dodavateli a Policii ČR. 4. Dodavatel má právo kontroly zboží uloženého v konsignačním skladu. Odběratel se zavazuje za tímto účelem umožnit zástupcům dodavatele po předchozí domluvě vstup do konsignačního skladu a poskytnout jim při kontrole nezbytnou součinnost. Odběratel rovněž uděluje dodavateli souhlas, aby jeho zaměstnanci v případě potřeby provedli kontrolu zboží uloženého v konsignačním skladu, zejména za účelem ověření správnosti vedení skladové evidence a účtování vydaného zboží. 5. Další podmínky provozu konsignačnílto skladu jsou uvedeny v příloze č. 1 k této smlouvě. IV. Prodej a koupě zboží 1. Zboží uložené v konsignačním skladu je odběratel oprávněn odebírat a používat. Vlastnické právo ke zboží přechází z dodavatele na odběratele okamžikem vydání zboží z konsignačniho skladu. Správce skladu pracoviště, kde je konsignační sklad zřízen, předá lx za měsíc souhrnný přehled výdejů na zboží včetně příslušných sériových čísel odebraných z konsignačrnho skladu a zašle poštou, vyplněním elektronického formuláře nebo e-mailem dodavateli. Souhrnný přehled je zaslán na správně vyplněném přehledu dodavatele, jehož vzor dodavatel odběrateli dodá. Souhrnný přehled je odeslán nejpozději 7 dní po ukončení příslušného kalendářního měsíce. 3. Na základě zaslaného souhrnného přehledu výdeje s uvedením evidenčních čísel výrobků, vystaví dodavatel nejpozději do jednoho týdne fakturu-daňový doklad k úhradě kupní ceny za odebrané zboží. Doba splatnosti je 30 dnů od dne vystavení dokladu. Tvarovky jsou fakturovány vždy na konci měsíce, kdy byly dodány na sklad. Zvukovodová sluchadla jsou fakturována nejpozději na konci druhého měsíce od dodání na konsignační sklad není-li hlášeno jinak. Položky vydané z konsignačního skladu konkrétního pracoviště odběratele budou fakturovány podle platného ceníku dodavatele. Odběratel je povinen za odebrané zboží zaplatit dodavateli kupní cenu na základě dodavatelem vystavené faktury. 4. V případě pochybností se má za to, že odběrateli byla faktura doručena 5. den po jejím odeslání dodavatelem. Závazek odběratele k úhradě fakturované ceny je splněn okamžikem připsání příslušné finanční částky na účet dodavatele. V případě, že bude odběratel v prodlení s úhradou peněžitého závazku, vzniká dodavateli právo požadovat po odběrateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z fakturované částky za každý započatý den prodlení. 5. Velkoobchodní a maloobchodní ceny doplňků, baterií, údržby a servisu jsou stanoveny aktuálním platným velkoobchodním a maloobchodním ceníkem dodavatele, který je k dispozici na www.reja.cz Doplňky a servisní položky jsou dodávány s fakturou na základě objednávky odběratele a nejsou vedeny na konsignačních skladech. Odběratel je povinen za odebrané zboží zaplatit dodavateli kupní cenu tohoto zboží na základě dodavatelem vystavené faktury se splatností 30 dní ode dne jejího vystavení. V. Doba platnosti 1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouva může být ukončena písemnou výpovědí s tříměsíční výpovědní lhůtou, která počíná běžet prvního dne následujícího měsíce po doručení výpovědi druhé smluvní straně. 2. Při ukončení smlouvy si dodavatel převezme na základě písemného protokolu stvrzeného odběratelem zboží z konsignačního skladu do 10 dnů od data skončení její platnosti. VI. Práva z vadného plnění 1 . Práva z vadného plnění se řídí ustanoveními § 2099 a násl. občanského zákoníku. 2. Odběratel je povinen zkontrolovat bezvadnost zboží dodaného do konsignačního skladu ihned po jeho dodání. VII. Zvláštní ujednání 1. Objednatel prohlašuje, že je oprávněn poskytovat zdravotnické prostředky, a to na základě osvědčení vydaného Českou odbornou společnosti otorinolaryngologie a chirurgie hlavy a krku J.E.P. (OTO S3) nebo na základě dokladu o ukončení postgraduálního studia v oboru foniatrie (FON). V případě pozbytí takového oprávnění je povinen bez zbytečného odkladu takovou skutečnost oznámit dodavateli, který má v takovém případě právo odstoupit od smlouvy. 2. Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost vůči třetím osobám o informacích získaných v souvislosti s touto smlouvou, které mají důvěrný charakter a nejsou přístupné jiné osobě vyjma zaměstnance smluvních stran. 3. Smluvní strany se zavazují veškeré spory vzniklé v souvislosti s touto smlouvou primárně řešit smírnou cestou. 4. Neplatnost některého ustanovení této smlouvy nemá za následek neplatnost celé smlouvy. 5. Dodavatel je oprávněn postoupit pohledávku plynoucí z této smlouvy třetí osobě bez písemného souhlasu odběratele. 6. V případě, že orgán státního dohledu nařídí stažení z používání zboží, které dodavatel dodal odběrateli, je dodavatel povinen toto zboží od odběratele odebrat zpět na vlastní náklady. 7. V souladu s § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole je dodavatel povinen poskytnout kontrolním orgánům a odběrateli veškerou potřebnou součinnost při výkonu finanční kontroly. 8. Objednatel ujišťuje dodavatele, že od svých pacientů bude zajišťovat souhlas se zpracováním a předáním dodavateli citlivých osobních údajů (zejména jména, příjmení a dat o sluchu) ve všech případech, kdy dodavateli spolu s objednávkou bude tyto údaje předávat. Dodavatel se zavazuje s těmito citlivými osobními údaji nakládat pouze v souladu s právními předpisy 9. Touto smlouvou se ruší veškerá předchozí písemná a ústní ujednání mezi smluvními stranami týkající se předmětu této smlouvy. 10. Dodavatel je oprávněn nedodat objednané zboží, pokud neuhrazené závazky přesáhnou sumu obratu zboží u odběratele za poslední 3 měsíce. VIII. Závěrečná ustanovení 1. Ve věcech výslovně neupravených touto smlouvou se smluvní vztah založený touto smlouvou řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 2. Jakékoli změny a doplňky této smlouvy jsou možné pouze ve formě písemných číslovaných dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Všechny dodatky, které budou označeny jako dodatky této smlouvy, se stávají nedílnou součástí této smlouvy. 3. Tato smlouva je vypracována ve 2 vyhotoveních s platností originálu, z nichž každá smluvní strana obdrží jedno vyhotovení. Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, s jejím zněním souhlasí a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. V Opavě dne 21.8.2023 V dne 4.8.2023 Za dodavatele: Za odběratele: René Škrobánek Ing. Petr Raab jednatel člen představenstva REJA spol. s r.o. Královéhradecká lékárna a.s. Příloha č. 1 ke SMLOUVĚ O ZRIZENÍ A PROVOZU KONSIGNAČNÍHO SKLADU A RÁMCOVÁ KUPBNÍ SMLOUVA I. Správce konsignačního skladu Zástupcem odběratele pro správu, doplňováni skladu a vedení evidence je určen: xxx Odběratel souhlasí, aby se správcem skladu byla uzavřena dohoda o provedení práce na činnosti a administrativní úkony na vedení KS skladu nad rámec jeho jejího zaměstnaneckého poměru s Odběratelem. Tato smlouva nahrazuje veškeré předchozí ústní a písemné dohody v této věci. V Opavě dne 21.8.2023 V dne 4.8.2023 Za dodavatele: konsignant Za odběratele: konsignatář René Škrobánek Ing. Petr Raab jednatel člen představenstva REJA spol. s r.o. královéhradecká lékárna a.s.