Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ KRÁL PM CENTRUM s.r.o. Chebská 79/23 322 00 Plzeň - Křimice Provozovna: Plzeňská 519, 33141 Kralovice jiri.kral@kralpmcentrum.cz IČO: 25220799 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-225/24/Ce DATUM: 12.4.2024 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás stavební práce v rozsahu: Stavební úpravy sociálního zařízení WC muži (navýšení počtu kabinek na dvě + pisoár a umyvadlo) v 1.NP pavilonu č. 26 v areálu FN Plzeň - Lochotín. Schváleno na Dislokační komisi z 24.10.2023 - POŽADAVEK č. 2.3. Pavilon 26 (Prádelna) - stavební úpravy WC_1.NP. Předmět objednávky: zbourání stávajících dělících příček, výstavba příček pro 2 WC kabinky + zástěnou oddělený pisoár, dodávka a montáž 2x WC kombi, pisoáru, umyvadla s baterií, napojení odtahu VZT z kabinek, osekání obkladů stěn a vybourání dlažby podlahy, dodávka a montáž nových obkladů stěn a dlažby vč. nového poklopu k čistícímu uzávěru, dodávka a montáž 2 nových oken AL rám, zhotovení kazetového podhledu, úprava rozvodu ÚT + nové topné těleso, dodávka a montáž dveří vč. zárubní do kabinek, likvidace odpadu, skládkovné, doprava. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce viz příloha č.1. Místo plnění: umývárna č. dveří 01.2207 + předsíň č. dveří 01.2207/A + 01.2207/B, 1.NP pavilonu č. 26 - Prádelna, FN Plzeň - Lochotín, alej Svobody 923/80, Plzeň. Termín plnění: termín provedení dle dohody. Předpokládaná cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší nabídky ze dne 08.04.2024 činí 445.000,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka za jakost provedeného díla činí 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.