NEMOCNICE JINDŘICHŮV HRADEC, a.s. U Nemocnice 380/III 377 38 Jindřichův Hradec IC: 26095157 DIC: CZ26095157, pro DPH CZ699005400 zapsaná v obch. rejstříku vedeném u Krajského soudu v C. Budějovicích v oddílu B, vložce číslo 1464 Bankovní spojení: CSOB (Československá obchodní banka), č.u. 291141478/0300 OBJEDNÁVKA č. NJHJV-23-018 dne 07.12.2023 DODAVATEL: ELZY, spol. s r.o. Jarošovská 433 377 01 Jindřichův Hradec ICO: 42408571 ODBERATEL: Nemocnice Jindřichův Hradec, a.s. Vyřizuje: Oddělení správy IT tel. xxxxxxxxxx, mob. xxxxxxxxxx e-mail: xxxxxxxxxx Vážení, na základě výsledku veřejné zakázky u Vás objednáváme níže uvedené zboží/služby. Za kladné a včasné vyřízení předem dekujeme. Název objednávky: IT technika - obnova Specifikace zboží či služeb: Dodání IT techniky v souladu s poptávkou a nabídkou zaslanou 30.11.2023 pro část zakázky c. 2. 1 ks – tiskárna ZEBRA ZT231(203 dpi, serial, USB, LAN, dotykový ovládací displej) 20 ks – tiskárna ZEBRA ZD421dt (203 dpi, přímý termální tisk DT, USB, EZPL) Termín a místo dodání: dodání do sídla objednatele, do 31.12.2023 Cena: 144 122,- Kč bez DPH Místo a datum splatnosti, forma fakturace: Na základě dohody společnosti Nemocnice Jindřichův Hradec, a.s. a dodavatele, je akceptace této objednávky považována za uzavření příslušné smlouvy (kupní nebo o dílo), přičemž dodavateli vzniká dnem akceptace povinnost zde specifikované zboží či služby dodat. Akceptací této objednávky dodavatel souhlasí v případě ceny plnění nad 50 tis. Kč s jejím zveřejněním v registru smluv MV CR v plném znění. Akceptaci / potvrzenou objednávku pošlete, prosím, zpět v písemné formě, příp. mailem nebo faxem na adresu naší společnosti.