SMLOUVA O DÍLO č. 160 030 uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku 1. Smluvní strany 7hntnvitpl : BARA spol. s.r.o. se sídlem: .... Zeyerova alej 1425/40,162 00 Praha 6 DIČ: ... CZ18631703 IČ: .... 18631703 bankovní spojení: KB a.s. pobočka Praha 6 č.ú.: .... XXXXXXXX zastoupený: XXXXX telefon: .. XXXXXXX telefon: XXXXX e-maíl: .. info@bara.cz zapsána v ... OR MOS v Praze, oddíl C, vložka 2971 dále jen servisní organizace objednavatel: Domov mládeže a školní jídelna se sídlem: . Studentská 700/10,160 00 Praha 6 zastoupený: . XXXXXX, ředitel DIČ: - IČ: . 63832208 bankovní spojení: .. KB, a.s., pobočka Praha 6 č.ú.: .. XXXXXXXXXX dále jen objednavatel Uzavřením této smlouvy se zhotovitel zavazuje k provádění servisní činnosti za podmínek dále uvedených v této smlouvě. II. Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je poskytování servisních služeb na zařízení elektrické požární signalizace (dále EPS) v objektu Domova mládeže, Studentská 700/10 v Praze 6. a) Servisní zásah Servisní organizace se zavazuje k servisnímu zásahu nahlášené závady na níže uvedeném systému EPS do 8 hodin od nahlášení. b) Pravidelné funkční zkoušky, prohlídky a revize Servisní organizace bude v objektu provádět servis dle Seznamu servisních úkonů v souladu s vyhláškou č. 21 z roku 1996 o EPS a doporučující ČSN 342710 v rozsahu: 1. Pravidelná prohlídka■- zahrnuje kompletní fyzickou prohlídku všech komponentů systému, zkoušku správné funkčnosti, nastavení jednotlivých prvků a jejich případné čištění. Dále pak prohlídka zahrnuje kontrolu a měření provozních veličin, stanovení funkčních parametrů systému a kontrolu programové konfigurace systému. Výsledkem pravidelné kontroly je závěr o funkci systému či jeho případných nedostatcích a způsobu jejich odstranění tak, aby bylo dosaženo správných funkčních parametrů systému. Veškeré servisní úkony, které jsou nutné k dosažení správné funkce systému, jsou prováděny v rámci pravidelné prohlídky. Pravidelné prohlídky se provádí jedenkrát za šest měsíců a o jejjch výsledku je zpracován protokol. 2. Pravidelná revize - je rovněž pravidelnou fyzickou prohlídkou se všemi náležitostmi uvedenými v odstavci č.l. Kromě protokolu o přezkoušení a kontrole systému je vypracována ještě revizní zpráva, potvrzující správné provozní parametry zařízení z hlediska jeho bezpečného provozu. Revize je prováděna jedenkrát za dvanáct měsíců. 3. Oprava - je servisní výkon prováděný v případě poruchy systému, či výkon nutný k zajištění správných provozních parametrů po té, co byly zjištěny závady nebo odchylky. Oprava je prováděna dle sazeb aktuálního servisního ceníku. Pravidla údržby požárních hlásičů Platné pro všechny typy hlásičů • zkontrolovat přístup, popř. dosažitelnost a situování dle projektu a norem (platí i pro paralelní indikátory) • zkontrolovat upevnění, při případném mechanickém poškození hlásiče vyměnit • zkontrolovat znečištění, v případě potřeby vyčistit (způsob čištění - viz dále) nebo vyměnit KOUŘOVÝ HLÁSIČ V PROBLEMATICKÉM PROSTŘEDÍ VYMĚŇOVAT PŘI KAŽDÉ ÚDRŽBĚ !!! • zkontrolovat, doplnit, opravit popisy • test funkce se zkoušečem hlásičů • namátková zkouška poruchy při vyjmutí hlásiče, popř. při odpojení svorek (odpadá u analogových hlásičů) opticko-kouřové hlásiče • dvoustavové hlásiče - měření hlásičů testovacím přípravkem, výsledek zapsat do protokolu • analogové hlásiče - kontrola funkce zkoušečem a servisním programem Revision Assistent, výsledek vytisknout z programu ve formě tabulky tlačítkové hlásiče • zkontrolovat stav hlásiče, krycího skla, při poškození vyměnit Předpis pro údržbu ústředny • vizuální kontrola stavu ústředny • zkontrolovat stav ústředny programem Service-Monitor • pokud není systémový SW ústředny v poslední verzí, provést jeho upgrade na aktuální verzi • zkontrolovat hlášení poruchy výpadku sítě, viz. Návod k obsluze a Montážní návod • zkontrolovat hlášení poruchy akumulátorů, viz. Návod k obsluze a Montážní návod • změřit nabíjecí napětí, viz. Montážní návod • zkontrolovat kapacitu akumulátoru dle údajů výrobce • zkontrolovat počítadlo poplachů • provést kontrolu optických a akustických ukazatelů (tlačítko TEST) • zkontrolovat úplnost a aktuálnost dokumentace zařízení (výpis řídícího programu, texty ústředny) • zkontrolovat funkce ovládání podle výpisu řídícího programu • zkontrolovat naprogramování časů zpracování (zpoždění, poplachová mezipaměť, atd) • vyčistit ústřednu (před vlastním čištěním vypnout!!!) • zkontrolovat, opravit, doplnit popisy • u tiskárny zkontrolovat stav barvící pásky a množství papíru, v případě potřeby vyměnit - provést po ukončení údržbových prací • výsledky měření a zkoušek zapsat do protokolu (při revizi) Provedení všech kontrol a jejich výsledek bude zapsáno v Provozní knize. Nahlášení závad se provádí na tel. číslech: v pracovní dny od 08 -16 hod. 235 355 201, XXXXXXXX mimo prac. dobu včetně So,Ne XXXXXXXX 7 / / lil. Doba plnění Servisní smlouva se uzavírá na dobu neurčitou a nabývá platnosti podpisem této smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že pravidelné kontroly budou prováděny vždy v říjnu a kontroly spojené s revizí vždy v dubnu běžného kalendářního roku. IV. Podmínky provádění díla Objednatel se zavazuje: a) umožnit přístup servisní organizaci do všech prostor v souvislosti s odstraněním závady nebo prováděním funkčních zkoušek b) udržovat el. zařízení v předepsaném stavu dle návodu a vést provozní knihu c) v případě změny stavu systému, uživatele nebo dalších podstatných skutečností týkající se provozu el. zařízení, toto neprodleně oznámit servisní organizaci, d) k úhradě závazků servisní organizaci vyplývající z této smlouvy, proti účetnímu dokladu. Servisní organizace se zavazuje: a) na požádání objednavatele při servisním zásahu - prohlídce předložit služební průkaz na prokázání totožnosti servisního technika, b) ručit za poškození el. zařízení a dalšího majetku objednavatele způsobené svými pracovníky do výše 500.000,- Kč plnění pojišťovny. Náhrady za následné škody vzniklé el. zařízením jako výpadek produkce, ušlý zisk apod. jsou vyloučeny. Při každém servisním zásahu obdrží objednavatel nebo jím pověřený zástupce Servisní protokol, na kterém svým podpisem potvrdí správnost údajů. Tento doklad je archivován a slouží k následnému zdokumentování servisní činnosti. V. Cena a platební podmínky a) Samostatně placené Za výjezdy v pracovní době dle článku II. odst. a) se účtuje 600,- Kč/os./h a sazba 17 Kč/km dopravného + DPH dle platných předpisů, pokud se nejedná o záruční opravu, mimo pracovní dobu se k hodinové sazbě účtuje přirážka ve výši 100%. Za mimopracovní dobu se považuje čas v pracovních dnech po 16. hodině, víkendy, svátky a období celozávodní dovolené vždy od 24. prosince do konce běžného kalendářního roku. b) Poplatkem spojeným s kontrolami a revizemi: Za provádění pravidelných kontrol a zkoušek a servisní pohotovost budou účtovány poplatky podle následujícího schématu, které zahrnují všechny činnosti uvedené v odstavci II. odst.b, ve výši: Předmět částka frekvence Pravidelná prohlídka dle bodu i 5 800,00 Kč lx za 6 měsíců Pravidelná revize dle bodu 2 7 800,00 Kč lx za 12 měsíců + DPH dle platných předpisů, c) Změny cen Servisní organizace si vyhrazuje právo změny cen a sazeb plynoucí z inflace formou dodatku ke smlouvě. a) Výpověď servisní smlouvy je možná ze strany objednávat piaciiniciii uiiidmeiii d u|jiyiiuii o medium vypuveum muiy. VI. Závěrečná ujednání ace po b) Výpovědní lhůta počíná ode dne doručení písemného vyrozumění druhé straně. c) Veškeré změny a doplňky této smlouvy budou uskutečněny po vzájemné dohodě výhradně písemnou formou, jinak jsou neúčinné a neplatné. d) Tato smlouva se vyhotovuje ve 2 provedeních, z nichž po jednom převezme každá ze smluvních stran. V Praze dne 24. dubna 2017 V Praze dne Zeyerova alej 40,162 00 Praho 6 IČ: 18631703, DIČ: CZ18631703 tel.: XXXXXXXX; ln