Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ INVISTA Craft s.r.o. 4. května 870 755 01 Vsetín z.havlickova@invista.cz IČO: 47973749 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-70/24/Ce DATUM: 30.1.2024 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku a montáž nástěnných ochranných prvků ACROVYN v rozsahu: Dodávka včetně montáže ochranných plastových prvků ACROVYN na stěny u vstupu do výtahu ve 3.PP - 6.NP v rámci modernizace výtahů č. 1 + č. 2 v Komplementu ("U DUBU") v areálu FN Plzeň - Lochotín. Předmět objednávky: dodávka a montáž ochranných nástěnných plátů Acrovyn 1) 8 x plát Acrovyn tl. 2mm, v. 200mm, š. 3900mm, barva č. 136 = 3.PP - 6.NP 2) 8 x plát Acrovyn tl. 2mm, v. 350mm, š. 3900mm, barva č. 136 = 3.PP - 6.NP 3) 1 x plát Acrovyn tl. 2mm, v. 200mm, š. 5800mm, barva č. 136 = 1.NP 4) 1 x plát Acrovyn tl. 2mm, v. 350mm, š. 5800mm, barva č. 136 = 1.NP 5) 45 x kryt rohu Acrovyn SM 20 (76x76mm), v. 1500mm vč. koncovek, barva č. 136 = 3.PP - 6.NP Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce č. NAB-2024-000101, viz příloha č.1. Místo plnění: stěny u výtahu č. 1 + výtahu č. 2, 3.PP - 6.NP Komplement, pavilon č. 10, FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 923/80, Plzeň. Termín plnění: termín dodání 5-8 týdnů od objednání. Z provozních důvodů je nutno realizaci předmětu objednávky předem projednat s vedením pracoviště. Předpokládaná cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší cenové nabídky č. NAB-2024-000101 ze dne 26.01.2024 činí 126.517,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka za jakost provedeného díla činí 24 měsíců od předání a převzetí díla. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Ondřej Bicek, vedoucí úseku elektroúdržby Lochotín, mobil: 723 187 617 + Vlastislav Janeček, technik odboru údržby, tel. 702 259 384. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.