Smlouva o poskytování servisních služeb KNL č. 52024/00001/00 uzavřená na základě výsledku otevřeného zadávacího řízení pro zadání veřejné zakázky: „Servisní služby - přístroj pro genovou analýzu“ Smluvní strany Obchodní firma/název: Krajská nemocnice Liberec, a.s. Sídlo: Husova 357/10, Liberec I — Staré Město, 460 01 Liberec, doručovací číslo 460 63 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl B, vložka 1651. Zastoupený: předsedou představenstva IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 Bankovní spojení: Komerční banka a.s. Číslo účtu: 36631461/0100 dále jen „Objednatel“ a Obchodní firma/název: Life Technologies Czech Republic s.r.o. Sídlo: V Celnici 1031/4, Praha 1 — Nové Město, PSČ 110 00 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Praze, oddíl C, vložka 67849 Zastoupený: prokuristou společnosti IČ: 25761307 DIČ: CZ25761307 Bankovní spojení: Unicredit Bank Czech Republic, a.s. Číslo účtu: 1387424581/2700 dále jen „Dodavatel“ Objednatel a Dodavatel dále též společně označováni jako „smluvní strany“, níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavírají podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tuto Smlouvu o poskytování servisních služeb (dále jen „smlouva“). PREAMBULE Účelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při zajištění servisních služeb pro přístroj pro genovou analýzu — GENEXUS INT SEQ SYSTEM, výrobce Thermo Fisher Scientific, výrobní číslo 2619121030398 (dále jen „zařízení“) na základě podmínek a zadávací dokumentace zadávacího řízení pro veřejnou zakázku s názvem „Servisní služby - přístroj pro genovou analýzu“ (dále jen „zadávací řízení“ a „veřejná zakázka“) podle příslušných ustanovení zákona číslo 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), na základě které byla mezi Objednatelem jako zadavatelem této Veřejné zakázky a Dodavatelem jako vybraným dodavatelem v rámci zadávacího řízení pro veřejnou zakázku uzavřena tato smlouva. Zadávací podmínky a nabídka Dodavatele, kterou podal jako účastník zadávacího řízení, jsou závazné a jsou součástí této smlouvy, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou Dodavatele, kterou předložil v zadávacím řízení (dál jen „nabídka“). Článek 1 Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je provádění celoroční údržby, servisu a oprav poruch a závad prostředku zdravotnické techniky — výše uvedeného zařízení Dodavatelem, a to v rozsahu a dle požadavku Objednatele. Článek 2 Rozsah prováděné údržby a servisu 1. Údržba, servis a opravy poruch a závad budou Dodavatelem prováděny na zařízení. Z hlediska elektrického připojení se údržba a servis prováděná podle této smlouvy vztahuje jen na součásti připojené od přístrojového rozvaděče. 2. Základní služby (údržba a servis) podle této smlouvy zahrnují: > preventivní kontroly všech součástí zařízení a jeho příslušenství, včetně kalibrace a nastavení přístroje, dle pokynů výrobce a v souladu se zákonem č. 375/2022 Sb., o zdravotnických prostředích a diagnostických zdravotnických prostředcích in vitro (dále jen „ZZP“); dodávky veškerého materiálu potřebného a doporučeného k preventivním kontrolám, údržbě a servisu (service kit); pravidelné předepsané periodické bezpečnostně technické kontroly přístroje dle příslušných ustanovení ZZP a dle pokynů výrobce; V V > provádění elektrické revize dle ČSN, a to 1 x ročně; > podávání informací o stavu a bezpečnosti servisovaného systému a o případných opravách a seřizovacích zásazích; > v případě potřeby instruktáž personálu v obsluze a používání zdravotnického prostředku v nezbytném rozsahu dle ZZP; > vedení evidence servisních zásahů; > provádění standardních vylepšení přístroje, včetně provádění povinných aktualizací a upgrade softwarového vybavení přístroje; upgrade zařízení a update software na poslední dostupné verze, které jsou žádoucí zejména z následujících důvodů: - z důvodů rychlého vývoje nových aplikací a vytvářeních dokonalejších metod, - každá nová verze bezplatně vylepšuje některé z existujících instalovaných aplikací, - každá nová verze otevírá možnost pořídit nové aplikace, - pravidelné aktualizace a bezpečnostní záplaty všech SW třetích stran z důvodu kybernetické bezpečnosti, zejména pak operačního systému; > aplikační školení min. 1x za rok a dále po instalaci nové aplikace a upgrade SW. V 3. Nad rámec výše uvedených základních služeb v odst. 2 článku 2 se Dodavatel zavazuje po dobu prvních 60 měsíců účinnosti této smlouvy provádět: > opravy poruch a závad přístroje, tj. uvedení přístroj do stavu plné využitelnosti jeho technických parametrů (zahrnuje i dodání náhradních dílů). Článek 3 Cena za provádění údržby a servisu, fakturace 1. Celková cena za celou dobu trvání této smlouvy (96 měsíců) je stanovena ve výši: 4.009.894,20 Kč bez DPH (dále jen „cena“). Cenu je rozdělena na dvě části dle tabulky níže: Cena za prvních 60 měsíců 2.747.500,20 Kč bez DPH Cena za následujících 36 měsíců 1.262.394,00 Kč bez DPH Objednatel se za služby poskytnuté dle článku 2, odst. 2 a 3. této smlouvy zavazuje zaplatit Dodavateli cenu formou měsíčních plateb ve výši d|e tabulky níže. K této ceně bude připočtena DPH v zákonné výši. Měsíční platba za prvních 60 měsíců 45.791,67 Kč bez DPH Měsíční platba za následujících 36 měsíců 35.066,50 Kč bez DPH Cena stanovená včlánku 3 odst. 1. smlouvy je nepřekročitelná pro rozsah údržby, servisu a oprav stanovený touto smlouvou a jejími přílohami a lze ji měnit pouze na základě písemného dodatku uzavřeného v souladu se zákonem, s výjimkou případu, pokud po uzavření smlouvy a před nebo v průběhu plnění předmětu smlouvy dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty nebo ke změnám jiných daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu smlouvy, kdy je Dodavatel oprávněn jednostranně upravit smluvní cenu na částku reflektující tuto případnou změnu. Dodavatel je oprávněn max. 1 x ročně, nejdříve však po uplynutí 2. roku účinnosti této smlouvy, požadovat navýšení smluvní ceny uvedené v odst. 1 článku 3 této smlouvy, a to s ohledem na průměrnou roční míru inflace oficiálně vyhlášenou Českým statistickým úřadem za předcházející období, pokud průměrná roční míra inflace za sledované období překročí (vzroste) o více než 5 %. Za sledované období se považuje kalendářní rok. Takováto změna ceny musí být učiněna písemnou dohodou obou smluvních stran, která se stane dodatkem ktéto smlouvě. Cenu je možné navýšit maximálně jejím vynásobením hodnotou průměrné roční míry inflace vyhlášenou Ceským statistickým úřadem a vztahující se k bezprostředně předcházejícímu období. Cena uvedená včlánku 3 odst. 1. smlouvy zahrnuje veškeré náklady Dodavatele související s prováděním údržby, servisu a oprav, zejména náklady na náhradní díly, případné clo, náklady na dopravu náhradních dílů do místa plnění, výměnu a montáž náhradních dílů, odvoz a likvidace vyměněných náhradních dílů včetně obalů k dodaným náhradním dílům, případná měření a revize nově instalovaných náhradních dílů, provedení zkoušek dlouhodobé stability, pokud budou po servisním zásahu nezbytné, mzdové náklady na práci a cestovní náklady servisního technika. Cena za provádění servisu, údržby a oprav zařízení uvedená v článku 3 odst. 1. smlouvy zahrnuje veškeré náklady Dodavatele související s prováděním údržby, servisu a oprav bude Objednatelem hrazena na základě daňového dokladu — faktury (dále jen „faktura“), vystavené Dodavatelem 1 x měsíčně (měsíční paušální splátka) v měsíci následujícím po provedení prací. Faktura musí obsahovat číslo smlouvy o poskytování servisních služeb uvedené v záhlaví. Splatnost faktury je stanovena na 30 dní od jejího doručení Objednateli. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu dle příslušných právních předpisů. Nebude—li faktura splňovat předepsané náležitosti nebo bude—li fakturována neodpovídající částka, je Objednatel oprávněn fakturu Dodavateli vrátit, přičemž lhůta splatnosti stanovená v předchozí větě začíná běžet až dnem doručení řádné faktury Objednateli. Dnem úhrady se rozumí den připsání fakturované částky na účet Dodavatele. Pro případ, že Dodavatel je nebo se od data uzavření smlouvy (vystavení objednávky) do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí Dodavatel s tím, že mu Objednatel uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Dodavatel vymáhat od Objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Dodavatel rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (& 109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Objednatel cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Dodavatel vymáhat od Objednatele část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Objednateli, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Článek 4 Specifikace práv a povinností obou smluvních stran Dodavatel je povinen sledovat lhůty pro provádění servisu a údržby zařízení v rozsahu speciňkovaném v článku 2 této smlouvy (dále jen „plánovaný servis“) a plánovaný servis zařízení (s výjimkou bodu týkajícího se odstraňování závad) provádět i bez výzvy Objednatele v termínech d|e vzájemné dohody. Servisní práce na zařízení prováděná na základě požadavku Objednatele bude prováděna podle čl. 5 odst. 1 této smlouvy. Dodavatel zajistí, aby jeho pracovníci před zahájením každé práce související sprováděním plánovaného servisu a údržby zařízení Objednatele uvědomili, a to nejméně 10 pracovních dnů předem, pokud doba servisu nepřekročí 1/z pracovního dne a bude provedena po 13:00 hodině v pracovních dnech, a nejméně 30 dnů předem, pokud bude delší nebo bude započata před 13:00 hodinou. Objednatel bude o provádění servisu a údržby, popř. oprav, Dodavatelem uvědomován dopředu prostřednictvím e— mailové adresy Dodavatel bude návštěvy koordinovat s vedoucími laboranty pracoviště. Objednatel je povinen nahlásit zjištěné poruchy a závady zařízení u Dodavatele bez zbytečného odkladu poté, co je zjistí. Objednatel nahlásí zjištěné poruchy a závady bud' telefonicky na číslo , nebo na e—mailovou adresu Dodavatel zašle neprodleně Objednateli emailové potvrzení přijetí hlášení poruchy na dohodnuté emailové adresy. Objednatel zajišťuje, aby zařízení bylo uvolněno z provozu, resp. zpřístupněno k provedení stanovených servisních výkonů bez časových ztrát. Objednatel zajistí, aby bez souhlasu Dodavatele nebyl proveden žádný zásah třetí osoby do zařízení. Na zařízení, které Dodavatel převzal do komplexní péče na základě této smlouvy, má oprávnění provádět servis a údržbu pouze osoba, jejíž oprávnění vychází ze ZZP a má k tomu oprávnění od Dodavatele. Dodavatel prohlašuje, že: > má příslušné oprávnění k činnostem, ke kterým se touto smlouvou zavazuje, a je registrován jako osoba provádějící servis, V má dostatečnou kapacitu materiální i odbornou, aby mohl řádně dostát svým závazkům, vyplývajícím z této smlouvy. Dodavatel se zavazuje Objednateli uhradit veškeré škody, které by mohl Objednatel utrpět jako následek skutečnosti, že prohlášení uvedené včl. 4, bodu 7. nebude v případě potřeby moci doložit a/nebo ukáže se nepravdivým. Veškerá písemná, telefonická či osobní komunikace sosobami provádějícími servis a údržbu bude vedena v českém jazyce. 10. Dodavatel bude odstraňovat i poruchy a vady zařízení, které byly způsobeny neodbornou manipulací, úmyslem či nedbalostí, zásahy třetích osob, vyšší mocí nebo vnějšími okolnostmi, jako je např. nedodržení předepsaných podmínek prostředí, vypovězení klimatizace, výpadek elektronického proudu apod. Předmětem plnění mohou být i servisní zásahy spojené s přemisťováním zařízení. Tyto služby budou účtovány samostatně na základě hodinové sazby (zvlášť účtovaná plnění). Náhradní díly nutné k těmto servisním zásahům nejsou předmětem této zakázky a budou pořízeny na základě samostatných smluv či objednávek. 11. Jakékoliv zjištěné porušování povinností vyplývajících z této smlouvy je poškozená strana povinna oznámit druhé straně písemně do 1 (jednoho) měsíce po zjištění a vyzvat příslušnou smluvní stranu k nápravě v přiměřené lhůtě, která nesmí být kratší než 15 dnů. Nebude—li porušení ve stanovené lhůtě napraveno, je příslušná poškozená smluvní strana oprávněna od této smlouvy odstoupit s účinností ode dne doručení oznámení o odstoupení od této smlouvy druhé smluvní straně. V případě pochybností se má toto odstoupení za doručené pátým dnem po odeslání (doporučenou poštou). Článek 5 Podmínky provádění servisu a údržby Dodavatelem Dodavatel je povinen odstranit poruchy a závady nahlášené způsobem podle článku 4 odst. 3. této smlouvy v těchto termínech: a. diagnostika závady do 24 hodin od oznámení závady, pokud koznámení dojde vintervalu základní pracovní doby 8:00 — 17:00 vpracovních dnech; dojde—li koznámení závady mimo uvedený čas, začne lhůta běžet v8:00 hod. nejblíže následujícího pracovního dne; b. v případě, že nevznikne potřeba použití náhradních dílů, nepřesáhne doba opravy 48 hodin od diagnostiky závady; c. vpřípadě, že vznikne potřeba použití náhradních dílů, nepřesáhne doba opravy 4 pracovní dny od diagnostiky závady a odsouhlasení cenového návrhu opravy — náhradního dílu. Plánovaný servis je Dodavatel povinen provést ve lhůtě oznámené Objednateli podle článku 4 odst. 2. této smlouvy, případně vjiné lhůtě dohodnuté sObjednatelem v konkrétním případě. Lhůty stanovené v odst. 1. tohoto článku smlouvy se adekvátně prodlužují v případě, že Objednatel nezajistí přístup technika Dodavatele k zařízení, a to okamžitě po příchodu technika a za předpokladu splnění podmínek uvedených v čl. 4 odst. 2. této smlouvy. Veškeré služby poskytované v rámci plnění předmětu této smlouvy musejí být prováděny v souladu s platnými právními předpisy, technickými normami a předpisy výrobce o údržbě zařízení. Udržba zařízení musí být prováděna vsouladu se ZZP. Brovozování a činnost sytému musí být v souladu s platnými normami (Směrnice EEC, CSN, doporučením SUJB). Dodavatel je povinen zajistit si pro prováděné servisní úkony veškeré potřebné nástroje, měřící a zkušební pomůcky. Místem provádění údržby a servisu podle této smlouvy je Laboratoř lékařské genetiky v Krajské nemocnici Liberec, a.s., na adrese Husova 357/10, LiberecI — Staré Město 460 01, doručovací č. 460 63, na jehož pracovišti je předmětné zařízení instalováno. Článek 6 Záruka 1. Záruční doba na provedené práce činí 6 měsíců od jejich uskutečnění, na dodané náhradní díly 12 měsíců od dodání, a to i v případě, že tato lhůta přesáhne platnost této servisní smlouvy. Pokud by Dodavatel nebyl během výše uvedené záruční doby schopen plnit své závazky plynoucí ze záruky, bude hodnota zbývající poskytnuté záruky oceněna příslušným znalcem v oboru a výsledná částka bude následně vedena jako pohledávka Objednatele vůči Dodavateli. Článek 7 Odpovědnost za škody a pojištění Dodavatel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně poddodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu trvání této smlouvy, stejně tak za škody způsobené svou činností Objednateli nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je Dodavatel povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není—li to možné, tak finančně uhradit. Za tímto účelem musí mít Dodavatel uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 2 mil. Kč. Objednatel si vyhrazuje právo kdykoli v průběhu plnění smlouvy tuto skutečnost ověřit. Dodavatel se vpřípadě vzniku odpovědnosti dle odst. 1. tohoto článku zavazuje Objednateli nahradit skutečnou škodu a ušlý zisk. Náhrada škody se řídí obecnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Článek 8 Zvláštní ujed nání Dodavatel tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech technických je pověřen: te|. e—mail.: Objednatel tímto prohlašuje, že jednáním ve věcech technických jsou pověřeni: vedoucí oddělení zdravotnické techniky KNL, a.s., te|. e—mail.: nebo jím pověřená osoba Článek 9 Trvání smlouvy Tato smlouva se uzavírá na dobu 96 měsíců od data jejího vložení do registru smluv. To znamená, že plnění dle této smlouvy začne probíhat dnem jejího vložení do registru smluv. Tuto smlouvu může vypovědět kterákoliv ze smluvních stran s tím, že výpověd' musí být podána písemně. Výpovědní lhůta činí 3 měsíce a začíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé straně. V případě pochybností se výpověd' považuje za doručenou pátým dnem po jejím odeslání (doporučenou poštou). Objednatel je dále oprávněn tuto smlouvu vypovědět i v případě, že zařízení bude vyřazeno z provozu. Výpověd' musí být podána písemně, a to pokud možno s dostatečným předstihem, nejméně však (1 měsíc) předem. výpovědí podle tohoto ujednání skončí smluvní vztah ke dni, ke kterému dojde u Objednatele kvyřazení zařízení z provozu, den plánovaného vyřazení z provozu Objednatel uvede ve výpovědi a na vyžádání jej Dodavateli doloží. Vpřípadě, že by Objednatel vyřadil zařízení z provozu neplánovaně, na základě nastalé situace, je oprávněn tuto smlouvu vypovědět písemně s okamžitou účinností. |_. Předčasné ukončení smlouvy je rovněž možné na základě odstoupení jednou ze smluvních stran dle čl. 4, odst. 11. Článek 10 Povinnost mlčenlivosti Dodavatel prohlašuje a podpisem této smlouvy stvrzuje, že: > o všech důvěrných informacích týkajících se obchodní, technické či výrobní povahy (s výjimkou informací všeobecně nebo veřejně známých nebo informací poskytnutých s předchozím písemným souhlasem Krajské nemocnice Liberec, a.s.) a o všech osobních a citlivých údajích (zejména dle příslušných ustanoveními Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 („GDPR“), zákona Č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a dle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách), o kterých se dozví (resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které používá k plnění svých povinností) v souvislosti s touto smlouvou, se zavazuje dodržovat mlčenlivost dle platných právních předpisů. V Tyto informace se zavazuje nezneužít, neumožnit k nim přístup třetím osobám, nepořizovat kopie, nepoužít je ve prospěch vlastní ani ve prospěch třetích osob, a to ani po ukončení této smlouvy. Pokud by Dodavatel, resp. jeho zaměstnanci nebo třetí osoby, které využije k plnění svých činností, porušili tyto své povinnosti, je Dodavatel povinen k náhradě škody a k úhradě smluvní pokuty ve výši 100 000,— Kč. Smluvní strany výslovně vylučují použití & 2050 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Článek 1 1 Poddodavatelé Předmět smlouvy je Dodavatel oprávněn realizovat sám nebo prostřednictvím třetích osob (poddodavatelů). Vpřípadě, že Dodavatel prokazoval prostřednictvím třetí osoby (poddodavatele) splnění části kvaliňkace v zadávacím řízení, musí se takový poddodavatel na plnění předmětu smlouvy podílet v rozsahu deklarovaném v písemném závazku poddodavatele, který Dodavatel předložil ve své nabídce podané v zadávacím řízení v souladu s š 83 odst. 1 písm. d) zákona. Změna poddodavatele je v průběhu účinnosti této smlouvy možná po písemném souhlasu Objednatele. Změna poddodavatele, prostřednictvím kterého prokazoval Dodavatel část kvalifikace v zadávacím řízení, je možná pouze za předpokladu, že nový poddodavatel prokáže splnění kvaliňkace ve stejném rozsahu jako poddodavatel původní a bude se na plnění Předmětu smlouvy v odpovídajícím rozsahu podílet, případně převezme i společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění této smlouvy. Smluvní strany si výslovně sjednaly, že Dodavatel nese plnou odpovědnost za splnění všech závazků a povinností vyplývajících z této smlouvy i ze strany svých poddodavatelů. Článek 12 Smluvní pokuty V případě, že dojde k překročení lhůty pro diagnostiku dle čl. 5, odst. 1 písm. a., uhradí Dodavatel Objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každou započatou hodinu, o kterou danou lhůtu překročí. 10. V případě, že dojde k překročení lhůty pro opravu dle článku 5, odst. 1. písm. b. a c., uhradí Dodavatel Objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč za každý započatý pracovní den, o který tuto lhůtu překročí. Objednatel uhradí Dodavateli úrok z prodlení s úhradou faktur ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. Smluvní pokuty stanovené dle odst. 1. a 2. článku 12 této smlouvy a/nebo odst. 3 článku 10 této smlouvy, resp. úroky z prodlení dle odst. 3 článku 12 této smlouvy jsou splatné do 30 dnů od doručení písemného oznámení Objednatele nebo Dodavatele o uložení smluvní pokuty, resp. o vyčíslení úroků na adresu Objednatele nebo Dodavatele. Zaplacením smluvních pokut Dodavatelem nezaniká právo Objednatele na náhradu škody, a to v plné výši. Článek 13 Závěrečná ustanovení Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemnými dodatky opatřenými uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. Dodavatel odpovídá za pohyb svých zaměstnanců nebo osob, které použije k plnění předmětu této smlouvy. Dále odpovídá za bezpečnost a ochranu zdraví všech osob zúčastněných na plnění předmětu smlouvy a dodržování předpisů o požární ochraně. Při zahájení prací zabezpečí Dodavatel proškolení těchto osob. Dodavatel je povinen vyšetřit pracovní úrazy svých zaměstnanců, které vznikly při provádění předmětu smlouvy, sepsat o nich záznamy a zaslat je příslušným orgánům. V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. Dodavatel si je vědom veřejnoprávního charakteru Objednatele a povinností z toho plynoucích. Tato smlouva o poskytování servisních služeb bude v souladu s g 219 zákona zveřejněna na proňlu zadavatele. Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Objednatele Dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím v platném znění). Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní Objednatel tuto smlouvu v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Dodavatel prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě včetně přílohy není předmětem obchodního tajemství ve smyslu & 504 Občanského zákoníku. V případě, že některé ustanovení této smlouvy se ukáže neplatným, neúčinným či nevymahatelným anebo některé ustanovení chybí, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy touto skutečností nedotčena. Strany se dohodnou na náhradě takového neplatného, neúčinného či nevymahatelného ustanovení za ustanovení jiné, které nejlépe splňuje tytéž obchodní účely jako ustanovení neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné. Jakýkoliv dopis, oznámení či jiný dokument bude považován za doručený druhé smluvní straně této smlouvy, bude—li doručen na adresu uvedenou u dané smluvní strany v 8 záhlaví této smlouvy. V případě pochybností se má za to, že písemnost zaslaná doporučenou poštovní přepravou byla doručena třetí den po dni odeslání písemnosti. 11. Tato smlouva je uzavírána elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. 12. Smluvní strany prohlašují, že smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, což stvrzují svými podpisy. 13.Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. Datum: (dle data elektronického podpisu) Datum:(dle data elektronického podpisu) Dígítally signed Digitálně podepsal by Datum: 20240125 Date: 2024.01 .09 11:42:01 +o1'oo' 00:20:15 +01'00' za Objednatele za Dodavatele