Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ Plzeňské instalace s.r.o. Samaritská 165/1 301 00 Plzeň 3 plzenskeinstalacesro@seznam.cz IČO: 26348748 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-412/23/Ce DATUM: 8.8.2023 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás HAVARIJNÍ instalatérské a zednické práce v rozsahu: Havarijní oprava - zhotovení nových rozvodů studené vody (SV), teplé užitkové vody (TUV) a cirkulace v pravé části pavilonu č. 11 včetně nové přípojky a napojení na stávající stoupačky ve zbývající části pavilonu č. 11 v areálu FN Plzeň - Bory. Havarijní závada: vlivem stáří a únavy materiálu došlo k havárii vody v přízemí č. dveří 01.4113 (nahlášeno ŽÁDANKOU NA OPRAVU 3231 / 2023). Při jejím odstraňování zjištěno, že dochází k úniku vody i na rozvodech TUV a cirkulace. Předmět objednávky: vybourání stávajících rozvodů SV, TUV a cirkulace, dodávka a montáž nových rozvodů SV, TUV a cirkulace, vybourání staré vodovodní přípojky pod betonovou dlažbou v suterénu, dodávka a montáž nové vodovodní přípojky z kolektoru vč. napojení na stávající rozvody, osazení novými uzávěry vody, likvidace odpadu, doprava. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce viz příloha č.1. Místo plnění: místnosti č. dveří 91.4101 + 01.4112, 01.4113 + 02.4110, 02.4110/A + 03.4108, 1.PP - 3.NP pavilonu č. 11, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Termín plnění: dle dohody, z provozních důvodů je nutno realizaci předmětu objednávky a odstávky vody předem projednat s kontaktní osobou a s vedením pracoviště. Cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší cenové nabídky činí 107.405,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční doba: 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Antonie Grubrová, vedoucí kovoúdržby Bory, mobil: 722 465 458. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.