KUPNÍ SMLOUVA KNL č.52023/00896/00 „Obvazový materiál“ cást 1 Gáza - přířezy, složky, role, skládaná část 4 Tampóny stáčené z gázy - nesterilní, sterilní Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem Husova 357/10, 460 01, Liberec I — Staré Město doručovací 460 63 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddílu B, vložce 1651 zastoupena: předsedou představenstva/ místopředsedou představenstva bankovní spojení: Komerční banka a.s., číslo účtu: 36631461/0100 IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 dále jen „Kupující“ PANEP s.r.o. se sídlem Brněnská 1246, 66501 Rosice zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u KS v Brně, v oddílu C, vložce 32395 zastoupená: jednatelem bankovní spojení: Komerční banka a.s., pobočka Znojmo, číslo účtu: 19—7653740227/0100 IČ: 25550250 DIČ: cz 25550250 dále jen „Prodávající“ Čl. 1 , Preambule 1. Učelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu smlouvy. Tato smlouva byla uzavřena v souladu s ustanovením & 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění a na základě zjednodušeného podlimitního řízení veřejné zakázky 5 evidenčním číslem VZ2023038 a s názvem „Obvazový materiál“ (dále jen „Veřejná zakázka“). Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami Veřejné zakázky. Tyto podmínky jsou pro plnění smlouvy závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou Prodávajícího, kterou předložil v rámci Veřejné zakázky. 2. Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. Čl. 2 Předmět plnění 1. Předmětem této smlouvy jsou pravidelné dodávky části 1 Gázy - přířezů, složek, rolí, skládané části 4 Tampónů stáčených z gázy - nesterilních, sterilních (dálejen zboží) do skladů Kupujícího (sklad SZM a MTZ v Liberci a sklad SZM v Turnově). Zboží je určeno co do druhu, množství a ceny v přílohách č. 1 (Formulář pro zpracování nabídkové ceny) a č. 2 (Technická speciňkace zboží) této smlouvy. 2. Dodávky budou uskutečňovány formou „balíků“ o počtu kusů daného materiálu d|e standartních zvyklostí Prodávajícího a to na základě souhrnné objednávky. Zboží musí být zajištěno proti poškození, znehodnocení či rozsypání. 3. Každý balík bude označen názvem nákladového střediska příslušného oddělení (seznam nákladových středisek předá Kupující Prodávajícímu před podpisem smlouvy). 4. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží na základě dílčích objednávek v množství, sortimentu a druhu uvedených v objednávkách. 5. Kupující se touto smlouvou zavazuje takto objednané zboží od Prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu. 6. Kupující si vyhrazuje právo neodebrat zboží v množství uvedeném v příloze č. 1 této smlouvy. To znamená, že Kupující je oprávněn určovat konkrétní množství a dobu plnění jednotlivých dílčích dodávek podle svých aktuálních potřeb. Čl. 3 Kupní cena 1. Kupní cenou se rozumí cena zboží včetně obalu a dopravy na místo plnění, cla, kurzových rozdílů, dokladů ke zboží, pojištění a případně včetně dalších náležitostí uvedených v této smlouvě nebo v přílohách této smlouvy. Kupní cena je nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. 2. Kupní cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurz, stabilitou měny nebo cla. Kupní cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH 0 příslušný procentuální nárůst a po písemném souhlasu Kupujícího. 3. Celková kupní cena za 2 roky plnění za předpokládané odebrané množství zboží cm: - pro část 1: 611.314,00 Kč bez DPH, tj. 720 233,74 Kč včetně DPH; - pro část 4: 299.441,00 Kč bez DPH, tj. 362 323,62 Kč včetně DPH. Jednotkové ceny zboží, ze kterých tato celková cena vychází, jsou obsaženy v příloze č. 1 této smlouvy — Formuláři pro zpracování nabídkové ceny. 4. V případě, že dojde na trhu ke snížení cen předmětu plnění o více než 10 %, je Prodávající povinen provést snížení kupní ceny na srovnatelnou úroveň. Změny oznámí Prodávající Kupujícímu nebo naopak Kupující Prodávajícímu písemně nebo elektronickou cestou ihned po zjištění této skutečnosti a bude sepsán dodatek ke smlouvě. Čl. 4 Platební podmínky 1. Prodávající vystaví Kupujícímu sběrný (souhrnný) daňový doklad (fakturu) za každý závoz (1x týdně, tj. každou středu). 2. Na faktuře bude rozpis cen za jednotlivá oddělení, uvedeno nákladové středisko příslušného oddělení a celková (souhrnná) cena. 3. Fakturace bude probíhat elektronickou formou. Prodávající vystaví příslušný daňový doklad za každý závoz vždy bez zbytečného odkladu a zašle jej na následující emailovou adresu Kupujícího: a v kopii na Na faktuře bude uvedeno číslo objednávky. 4. Zaměstnanec skladu SZM+MTZ Kupujícího odešle prodávajícímu elektronicky potvrzený dodací nebo přepravní list, který bude podkladem pro vystavení faktury. 5. Splatnost fakturje 30 dní ode dne doručení faktury Kupujícímu. -g- 6. Faktura bude mít všechny náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. 7. V případě, že vystavená faktura obsahuje nesprávné cenové údaje, nesprávné náležitosti nebo chybí na faktuře některé náležitosti uvedené v předchozích odstavcích, je Kupující oprávněn fakturu vrátit Prodávajícímu do doby její splatnosti. V takovém případě je Prodávající povinen vystavit fakturu novou. Doba splatnosti opravené nebo doplněné faktury počne běžet dnem opětovného doručení Kupujícímu. 8. Za zaplacení kupní ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch účtu Prodávajícího, nebylo—li dohodnuto jinak. 9. Pro případ, že Prodávající je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů, souhlasí Prodávající s tím, že mu Kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 10.Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (š109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Čl. 5 Přechod vlastnictví Vlastnická práva k dodanému zboží (včetně obalu) a nebezpečí škody přechází na Kupujícího okamžikem podpisu předávajícího protokolu — dodacího nebo přepravního listu dle čl. 6. Čl. 6 Dodací podmínky 1. Místem plnění je sídlo Kupujícího — Krajská nemocnice Liberec, a.s., sklad SZM a MTZ, Jablonecká 46/34, 460 05 Liberec — Kristiánov a nemocnice Turnov, sklad SZM — 28. října 1000, Turnov. 2. Jednotlivé dodávky zboží budou Kupujícímu dodávány na základě závazné objednávky do skladu SZM a MTZ Liberec a sklad SZM v Turnově. Cetnost objednávek a dodávek: 1x týdně. Den objednání Den dodání pondělí do 11 hod. středa do 12 hod. 3. Objednávky budou probíhat elektronickou formou ve formě strukturovaných objednávek. 4. Objednávka bude probíhat bud' formou emailu, nebo ve formátu XLM dodaná přes transakční server společnosti MEDIDATA s.r.o. 5. V případě, že objednací či dodací termín připadne na den státního svátku, bude termín objednání či dodání zboží upřesněn dohodou mezi zadavatelem a dodavatelem. Kontaktní údaje pověřené osoby Kupujícího jsou: Kontaktní údaje pověřené osoby Prodávajícího jsou: 6. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 1. 2. 3. Dodací listy je Prodávající povinen dodávat velektronické formě v „XML“ formátu prostřednictvím transakčního serveru společnosti MEDIDATA s.r.o. — služba „e—kuryr“ nebo ve formátu dodacího listu Lekis verze DL6 společnosti „Lekis s.r.o.“ prostřednictvím e—mailu. . Prodávající v den vyskladnění zboží odešle prostřednictvím elektronické pošty informaci o počtu balíčků (formát Excel — XLS či XLSX) na jednotlivá nákladová střediska na adresu elektronické pošty Objednané zboží pro každé oddělení bude dodáváno vjednotlivých balíčkách. Každý balíček musí být označen příslušným nákladovým střediskem oddělení, pro které je objednané zboží určeno a jeho hmotnost nesmí být vyšší, než 15 kg z důvodu bezpečné manipulace ve skladu zadavatele. . Zboží bude baleno, loženo na tzv. EURO paletách, narovnané maximálně do výše 1,9 m nad zemí včetně výšky palety a řádně zajištěno pro účel přepravy podle obvyklých zvyklostí Prodávajícího. Při závozu musí být použito auto s hydraulickým čelem. V případě mimořádného urgentního požadavku Kupujícího bude Prodávající schopen dodat zboží do 48 hod. i mimo určené rozvozové dny. Za doklady, nutné k převzetí a užívání zboží se považuje dodací list nebo přepravní list. Přepravní listy budou dodávány ve 2 vyhotoveních v listinné podobě při dodávce zboží. Pokud se názory stran na přejímku zboží neshodují, musí být učiněn zápis o zjištěné nesrovnalosti a k zápisu musí být připojeny všechny doklady, které svědčí o stavu zboží při přejímce. Přechod nebezpečí škody, doprava a pojištění: a. nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího vokamžiku podpisu při převzetí zboží v místě plnění, b. škoda na zboží, která vznikla po přechodu jejího nebezpečí na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže ke škodě na zboží došlo v důsledku porušení povinností Prodávajícího, c. přepravu zboží do ujednaného místa plnění sjednává Prodávající vhodným dopravním prostředkem podle obvyklých zvyklostí, přepravné a pojištění platí Prodávající. d. Prodávající na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně subdodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu realizace, stejně tak za škody způsobené svou činností Kupujícímu nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je Prodávající povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není—li to možné, tak finančně uhradit. Za tímto účelem musí mít Prodávající uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 0,5 mil. Kč. Doklady o pojištění předloží Prodávající Kupujícímu na vyzvání. Prodávající je po celou dobu platnosti a účinnosti této smlouvy povinen zajistit dostupnost zboží k plynulému vykrytí objednávek dle čl. 6 bod 2. této smlouvy. V případě nemožnosti plnění ze strany Prodávajícíhoje tento povinen písemně uvědomit Kupujícího o přerušení dodávek. Kupující je oprávněn po dobu přerušení dodávek nakupovat předmět plnění od jiného dodavatele za ceny obvyklé (náhradní plnění). Rozdíl v nákupních cenách, jenž vznikne mezi cenami sjednanými a cenami náhradního plnění uhradí Prodávající Kupujícímu do 14 dnů po obnovení dodávek. Čl. 7 Záruky Prodávající je povinen dodat zboží v množství, jakosti a provedení podle této smlouvy a jejich příloh. Za předpokladu, že Kupující splnil své závazky vyplývající z této smlouvy, ručí Prodávající při normálním užívání zboží za kvalitu. Oznámení o vadách musí obsahovat: _4_ a. kód kupní smlouvy a faktury, b. popis vady nebo přesné určení jak se projevuje, c. číslo dodacího nebo přepravního listu, na němž je reklamované — vadné zboží uvedeno. . Kupující je povinen vady písemně oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a uplatnit svůj požadavek na vyřízení. . Jestliže má dodané zboží vady, může Kupující podle své volby požadovat: a. Jde—li o vady provedení a jakosti — dodání náhradního zboží za zboží vadné, vadné zboží je povinen Kupující vrátit. b. Jde—li o vady množství — dodání chybějícího množství. c. Jde—li o vady právní — odstranění těchto vad. . Volbu nároku má Kupující, ale jen za předpokladu, že svou volbu oznámí ve včas zaslaném oznámení vad nebo bez odkladu poté co vady zjistí. Jednou provedenou volbu nemůže Kupující jednostranně změnit. . Kupující má, vedle nároků ze záruky také nárok na náhradu škody s tím omezením, že jde o náhradu škody, která mu v důsledku vadného zboží vzešla. Je ujednáno, že újma spočívající ve vadách samotných, může být uspokojena pouze z odpovědnosti za vady ze záruky a škodu je nutné považovat v tomto vztahu jinou škodu než újmu, spočívající ve vadách samotných. . Záruka na dodané zboží je 24 měsíců. Čl. 8 Smluvní pokuty . V případě, že Prodávající nedodrží dobu plnění, sjednanou v této smlouvě, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% 2 ceny z nedodaného zboží za každý den prodlení. . V případě prodlení Kupujícího s placením faktury za dodané zboží uhradí Kupující Prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,01% z celkové nezaplacené částky za každý den prodlení. . V případě nedodržení kvalitativních parametrů zboží dojde k výměně vadného kusu zboží za nový, přičemž povinnost dodat zboží v odpovídající kvalitě tím není dotčena. . Smluvní pokuty, sjednané touto smlouvou, hradí povinná strana nezávisle na tom, zda a v jaké výši vznikne druhé straně v této souvislosti škoda, kterou lze vymáhat samostatně ve výši přesahující smluvní pokutu. Čl. 9 Ukončení platnosti smlouvy . Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající je opakovaně v prodlení s plněním dodávek o více než trojnásobek dodací lhůty nebo dodal nekvalitní zboží a, ač byl Kupujícím upozorněn, neprodleně nezjednal nápravu. . Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Kupující nezaplatí kupní cenu do 60 (šedesáti) dnů po uplynutí ujednané platební lhůty. . Učinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem od doručení oznámení o odstoupení. . Smluvní strany mají možnost smlouvu vypovědět bez udání důvodu. V takovém případě je stanovena tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvního dne následujícího měsíce po dni podání výpovědi. . Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající nebude schopen nejpozději do dvou měsíců od podpisu smlouvy poskytovat elektronické dodací listy v požadované formě uvedené v CL. 6 bodě 6. Čl. 10 Okolnosti vylučující odpovědnost . Odpovědnost stran za částečné nebo úplné neplnění smluvních povinností je vyloučena, jestliže se tak stalo: a. v důsledku vyšší moci. Pokud vyšší moc působí po dobu nepřesahující 90 dnů, jsou strany povinny splnit závazky vyplývající z této smlouvy, jakmile účinky _5_ vyšší moci pominou, přičemž dodací lhůty a všechny ostatní lhůty se posouvají o dobu působení vyšší moci. Za vyšší moc nelze pokládat zpoždění dodávek od poddodavatelů, výluky a stávky. b. v důsledku zásahu úředních míst, který znemožní stranám splnění povinností vyplývajících z této smlouvy. Čl. 11 Platnost smlouvy Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma stranami. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na 2 roky od nabytí její 'činnosti. Čl. 12 Všeobecná ujednání . Všechny nároky musí být uplatněny doporučeným dopisem. Za datum uplatnění se považuje datum podacího razítka poštovního úřadu. . Jakékoli změny a dodatky této smlouvy musí být učiněny písemně a schváleny podpisem obou stran. Tyto dodatky se stanou integrální součástí této smlouvy. . Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám. . V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména občanským zákoníkem. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. . Vzhledem kveřejnoprávnímu charakteru Kupujícího Prodávající výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění). . Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní kupující tuto smlouvu, event. jednotlivé objednávky kupujícího včetně jejich potvrzení prodávajícím v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Prodávající prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu & 504 Občanského zákoníku. . Prodávající se v souladu s čestným prohlášením ke společensky odpovědnému plnění, které předložil ve své nabídce, zavazuje při realizaci Předmětu Smlouvy dodržovat veškeré právní předpisy CR sdůrazem na legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky, spravedlivé odměňování a dodržování bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro všechny osoby, které se budou na realizaci Předmětu Smlouvy podílet (tj. i pro své poddodavatele). . Kupující je plnění povinností z čestného prohlášení ke společensky odpovědnému plnění předloženého v nabídce Prodávajícího oprávněn kdykoli v průběhu realizace Předmětu Smlouvy kontrolovat, a to i bez předchozího ohlášení Prodávajícímu. Je—li k provedení kontroly potřeba předložení dokumentů, zavazuje se Prodávající kjejich předložení nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení výzvy Kupujícího. . Kupující si v souladu s g 100 odst. 2 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek vyhrazuje právo realizovat změnu v osobě dodavatele v průběhu plnění, dojde— " k předčasnému ukončení Kupní smlouvy. Kupující si pro takový případ vyhrazuje právo uzavřít smlouvu s dodavatelem, jehož nabídka se umístila ve výsledku hodnocení v zadávacím řízení jako další v pořadí, a to s cenou stanovenou v souladu s nabídkou takového dodavatele. Tento postup Kupující může uplatnit i opakovaně. Kupující v tomto případě uzavře smlouvu s dodavatelem, který se umístil ve výsledku hodnocení v zadávacím řízení jako další v pořadí, v podobě a v rozsahu smlouvy, jež byla součástí nabídky tohoto dodavatele, upravené v důsledku skutečnosti, že část předmětu plnění Kupní smlouvy byla provedena původním dodavatelem. Nový dodavatel tak bude realizovat pouze ty zbývající části plnění Kupní smlouvy, jež nebyly realizovány původním/předchozím dodavatelem. Kupující si zároveň vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s dodavatelem, který neprokáže splnění podmínek účasti původního zadávacího řízení; v tomto případě je Kupující oprávněn přistoupit k uzavření smlouvy —6— s dodavatelem, který se umístil ve výsledku hodnocení v zadávacím řízení jako další v pořadí. 10.Tato smlouva je uzavírána elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. 11. Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy. Čl. 13 Přílohy 1. Formulář pro zpracování nabídkové ceny pro část 1 a část 4 2. Technická specifikace zboží pro část 1 a část 4 Datum: (dle data elektronického podpisu) Datum: (dle data elektronického podpisu) Digitálně podepsal Digitálněpodepsal 20211219 Datum: 2023.1208 08:40:39 +U1'UU' 12:0 4+01'00' za Kupujícího za Prodávajícího pmona č. 1.1 Kupm' smlouvy , formulář pro zpracovám' nabjdkové ceny Část 1 -Gáza . přířezy, složky, role, skládaná Před okládan' Cena u ce'kovšemggko á Celkové Celková nabídková cena Položka , ., ? V Katalogu él Počet kusů v cena za ks Sazba Vyčislené . “?"“ 1, , _ včetně DPH při . Nazev zbozi odberv ks za . , ., , ks vc. predpokladanem samostatne . . . . :. objednam cislo baleni bez DPH DPH v % DPH _ . . .. . predpokladanem odberu 1 rok DPH odbem poctu kusu vyclslene DPH . . . . . . pom kusu za1 rok plnem za1 rok nlnenl 1.1. Gáza . přiřay 1.1.1. Géza zy /23 cm x 30 , 32 cm, baleno po 100 ks 00 000 07004+ 500 0,47 Kč 21% 0,10 Kč 0,57 Kč 23 200,00 Kč 5 922,00 Kč 34 122,00 Kč 1.1.2. Géza přw'řezy / 32 cm x 42 cm, baleno po 100 ks 20 000 07005+ 500 1,00 Kč 21% 0,21 Kč 1,21 Kč 20 000,00 Kč 5 400,00 Kč 31 400,00 Kč 1.1.3. Géza přw'řezy /43 cm x 43 cm, baleno po100 ks 12 000 07000+ 500 1,05 Kč 21% 0,22 Kč 1,27 Kč 12 000,00 Kč 2 040,00 Kč 15 240,00 Kč Předpokládaný Celková nabidka á Celková nabídková cena Položka , ., odběr v metrech Katalogu él Počet metrů v cena za metr Sazba Vyčislené %"afa “Ě" ““ PPH. “"“““ . . ““Že 01711 P" . . Nazev zbozi . , ., , ks vc. predpokladanem samostatne predpokladanem odberu :. za objednam cislo baleni bez DPH DPH v % DPH _ . . ., , . . 1 rok DPH odbem poctu metru vyclslene DPH poctu metm za 1 rok za1 rok plnění plnění 1.2. Gáza -složky 12.1. Géza složky / 90 cm x 100 m 3 000 09001 100 4,00 21% 0,34 Kč 4,34 Kč 15 200,00 Kč 319200 Kč 13 392,00 Kč 12.2. Géza složky! 100 cm x 100 m 7 400 09002 100 4,55 21% 0,90 Kč 5,51 Kč 33 070,00 Kč 7 070,70 Kč 40 740,70 Kč Před okládan ' cena za celkovnženaggkoxá Celkové ce'km'á "“i““Vá “"a Položka , ., ? V Katalogové! Počet kusů v cena za ks Sazba Vyčislené . “?"“ 1, P" _ včetně DPH při . Nazev zbozi odberv ks za . , , ks vc. predpokladanem samostatne . . . . :. objednam cislo baleni bez DPH DPH v % DPH _ . . .. . predpokladanem odberu 1 rok DPH odbem poctu kusu vyclslene DPH . . . . . . pom kusu za1 rok plnem za1 rok nlnenl 1.3. Gáza -sk|ádaná 1.3.1. Géza skládaná 23 cm x 23 cm, baleno po 2 ks 15 300 37008+ 2 815 15% 1,22 Kč 9,37 Kč 124 095,00 Kč 13 704,25 Kč 143 399,25 Kč 1.3.2. Géza skládaná 23 cm x 23 cm, baleno po 5 ks s 500 37009+ 5 5,70 15% 0,30 Kč 0,02 Kč 37 440,00 Kč 5 010,00 Kč 43 050,00 Kč Předpokládaný Celková nabídková Celková nabídková cena Položka , ., odběr v metrech Katalogové! Počet metrů v cena za metr Sazba Vyčislené %"afa “Ě" ““ PPH? ' “"“““ . . ““Že 01711 P" . . Nazev zbozi . , , ks vc. predpokladanem samostatne predpokladanem odberu :. za objednam cislo baleni bez DPH DPH v % DPH _ . . ., , . . 1 rok DPH odbem poctu metru vyclslene DPH poctu metm za 1 rok za1 rok plnění plnění 1.4. Gáza . role 1.4.1. IGáza role 90 cm x 10 m s 000 00001 10 4,22 21% 0,39 Kč 5,11 Kč 27 352,00 Kč 5 343,92 Kč 33 700,92 Kč Celkem: )( x x x x x x 305 557,00 Kč 54 459,87 Kč 350 1 15,87 Kč příloha č. 1.2 Kupní smlouvy » formulář pro zpracm/ám' nabídkové ceny Část 4 - Tampóny stáčenéz gázy - nesterilní, sterilní Předpokládaný Celková nabídkoxá Celková nabídková" Položka Nálev lboží odběr v kusech Klatalogov'él Počet kuřů Cena za kus Sazba DPH Vyčíslené Cena za kus ;;:Šůgzg: SSĚŽÍŠŠ 521233331:er č. za objednam člslo v helem bez DPH v % DPH vč. DPH odběru počtu kusů vyčíslené DPH odběru počtu kusů 1 rok , , za 1 rok plněn: za 1 rok plněn: 4.1. Tampóny sláčené : gázy - nesterilní 4.1.1. Tampóny stáčené Z gázy 12 cm x 12 cm, baleno po 100 ks 1 300 05300 100 0,23 KČ 21% 0.05 0.20 299,00 KČ 62.79 361.79 4.12. Tampóny stáčené Z gázy 15 cm x 15 cm, baleno po 100 ks 22 000 05003+ 100 0,27 KČ 21% 0.06 0.32 6 042,00 KČ 1 260.02 7 31002 4.1.3. Tampóny stáčené Z gázy19»20 cm x19>20 cm, baleno po100 ks 110 400 05004+ 100 0,35 KČ 21% 0.07 0.42 30 000,00 KČ 7 990.40 46 006.40 4.1.4. Tampóny stáčené Z gázy 30 cm x 30 cm, baleno po 50 ks 16 550 05005+ 50 0,64 KČ 21% 0.13 0.77 10 550,90 KČ 2 217.37 12 776.27 Předpokládaný Celková nabídkoxá Celková nabídková" Položka „ odběr v kusech Katalogové! Počet kusů Cena za kus Sazba DPH Vyčíslené Cena za kus “."“ “* DPH "" “"*““ “".“ Všemě DPH "" č. "Š'“ '“" za objednací číslo v balení bez DPH v % DPH vč. DPH P'Edmk'ádam'“ “,"“m“ P'Ed'mk'ádam“ 1 rok odběru počtu kusů vyčlslené DPH odběru počtu kusů za 1 rok plněn: za 1 rok plněn: 4.2. Tampóny : gázy - sterilní Tampóny stáčené Z gázy19»20 cm x19>20 cm, baleno po 3 ks 45 600 20002+ 3 0,57 KČ 21% 0.12 0.60 25 009,60 KČ 5 420.02 31 229.62 Tampóny stáčené Z gázy19»20 cm x19>20 cm, baleno po 5 ks 4 500 20003+ 5 0,54 KČ 21% 0.11 0.65 2 430,00 KČ 510.30 2 940.30 Tampóny stáčené Z gázy19»20 cm x19>20 cm, baleno po 10 ks 9 600 20004 10 0,53 KČ 21% 0.11 0.64 5 000,00 KČ 1 060.40 6156.40 Tampóny stáčené Z gázy 30 cm x 30 cm, baleno po 3 ks 10 750 2000S+ 3 1,07 KČ 21% 0.22 1.29 19 907,50 KČ 4 197.30 2410400 Tampóny stáčené Z gázy 30 cm x 30 cm, baleno po 5 ks 6 500 20007+ 5 0,92 KČ 21% 0.19 1.11 5 900,00 KČ 1 255.00 7 235.00 Tampóny stáčené Z gázy 40 cm x40 cm, baleno po 5 ks 2 500 20014+ 5 1,62 KČ 21% 0.34 1.96 4 050,00 KČ 050.50 4 900.50 Tampóny stáčené Z gázy 40 cm x40 cm, baleno po 10 ks 23 250 20015+ 10 1,35 KČ 21% 0.20 1.63 31 307,50 KČ S 591 .30 37 970.00 x x x x x x x 149 720,50 Kč 31441,31 Kč 181 161,81 Kč příloha č. 2.1 Kupní smlovy - technická specifikace zboží Část 1 - Gáza - přířezy, složky, role, skládaná Splnění požadovaného tech. pammetru a základní Polozka Název zboží Technické pammetry, základni speciňkace speci1ikace č. ANO x NE 1.1. Géza - přířezy 1.1.1. Géza přířezy/ 28 cm x 30 - 32 cm, baleno po 100 ks 1.12- Géza přířezy/ 32 cm x 42 cm, baleno po 100 ks Materlal; rlester'llní 100 A7 bavln'elna 0elena hydrofllnl gaza lkana v poctu mm. 17 nm/cm2. Pnrezyjsou ANO dostatecne save, baleny v PE foln (sacku). 1.1.3. Géza přířezy/ 43 cm x 48 cm, baleno po 100 ks 1.2. Géza - složky 1'2'1' Géza složky! % cm x100 m Materiál: nesterilní 100 % bavlněná bělená hydrofilní gáza tkané v počtu min. 17 nití/cm2. Okraje jsou ANO . „ pevné, založené proti třepení. Složkyjsou dostatečně savé, balenyjednotlivě v PE fólii sáčku . 1.2.2. Gaza slozky/100 cm x100 m 1.3. Géza - skládaná 1.3.1. Géza skládaná 23 cm x 23 cm, baleno po 2 ks Materiál: sterilní 100% bavlněná bělená hydrofilní gáza tkané v počtu min. 17 nití/cm2, skládaná min. z 16-ti vrstev. Okraje jsou pevné, založené proti třepení. Gázaje dostatečně savá. Géza je balená v ochranném ANO 1_3_2_ Géza skládaná 23 cm x 23 cm, baleno po 5 ks obalu s dostatečně kvalitním peel efektem pro aseptické otevření. 1.4. Géza - role 1.4.1- Géza role 90 cm x10 m Melen . nestenlní 100 A7 bavlnena belena hydrofllnl gaza lkana v poctu mm. 17 nm/cm2. Okraje ]SDU ANO pevné, založené proti třepení. Složkyjsou dostatečně savé, balenyjednotlivě v PE fólii (sáčku). příloha č. 2. 2 Kupní smlovy » technická speciflkace zboží Část 4 - Tampóny stáčené z gázy - nesterilní, sterilní Splnénl požadovaného tech. parametru a základnl Položka 6. Název zbožl Technické parametry, základnl speciflkace specifikace ANO x NE 4.1. Tampóny stáčené : gázy - nesterilnl 4.1.1 Tampóny stáčené z gázy 12 cm x 12 cm, baleno po 100 ks 4-1-2 Tampóny Stáčené Z gázy 15 Cf“ * 15 ““v ba'eno Po 100 ks Materiál: nesterilnl100% bavlněná bělená hydroňlní gáza tkané v počtu 17 nití/cm2 složená do oválného AND , „_ , , tvaru. Materiálje dostatečně savý, prodyšný, měkký, hypoalergenní. Baleno v ochranném obale. 4.1.3 Tampony stacene z gazy1920 cm x1920 cm, baleno po 100 ks 4.1.4. Tampóny stáčené z gázy 30 cm x 30 cm, baleno po 50 ks 4.2. Tampóny : gázy - sterilnl 4.2.1. Tampóný stáčené z qázy1920 cm x 1920 cm, baleno po 3 ks 4.2.2. Tampóný stáčené z qázy1920 cm x1920 cm, baleno po 5 ks 4.2.3. Tampóný stáčené z qázy1920 cm x1920 cm, baleno po 10 ks Materiál: sterilní 100% bavlněná bělená hydroňlní gáza tkané v počtu 17 nití/cm2 složená do oválného 4.2.4. Tampóny stáčené z gázy 30 cm x 30 cm, baleno po 3 ks tvaru. Materiálje dostatečně savý, prodyšný, měkký, hypoalergenní. Baleno v ochranném obale 5 ANO 4.2.5. Tampóný stáčené z qázy 30 cm x 30 cm, baleno po 5 ks dostatečně kvalitním peel efektem pro aseptické otevření. 4.2.6. Tampóný stáčené z qázy 40 cm x 40 cm, baleno po 5 ks 4.2.7. Tampóny stáčené z gázy 40 cm x 40 cm, baleno po 10 ks