Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ Plzeňské instalace s.r.o. Samaritská 165/1 301 00 Plzeň 3 plzenskeinstalacesro@seznam.cz IČO: 26348748 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-371/23/Ce DATUM: 12.6.2023 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás stavební a instalatérské práce v rozsahu: Stavební úpravy sociálního zařízení na pracovišti KZM - RTG děti v 6.NP Ambulance střed v areálu FN Plzeň - Lochotín. Schváleno na Dislokační komisi 07.02.2023 - POŽADAVEK č. 2.8. KZM_RTG děti_stavební úpravy soc. zař. Předmět objednávky: bourací práce, demontáž stávajících zařizovacích předmětů, obkladů stěn a dlažby, výměna hlavních uzávěrů TUV a SV, nové rozvody vody, zhotovení nové kanalizace vč. napojení na stávající v 5.NP, zhotovení odpadu pro WC a pro sprchový kout, dodávka a montáž zařizovacích předmětů (WC, umyvadlo, sprchový box s vaničkou), zednické práce, dodávka materiálu, obkladačské práce, pokládka protiskluzové dlažby, likvidace odpadu, doprava. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce viz příloha č.1. Místo plnění: Klinika zobrazovacích metod - vyšetřovna RTG děti, WC + sprcha pacienti (děti), č. dveří 06.0813/B, 6.NP Ambulance střed, pavilon č. 16, FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 923/80, Plzeň. Termín plnění: termín provedení dle dohody, realizaci předmětu objednávky provést v návaznosti na plánovanou kompletní výměnu zobrazovací technologie. Předpokládaná cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší cenové nabídky činí 258.081,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka za jakost provedeného díla činí 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Josef Černý, vedoucí odboru údržby, mobil: 602 153 145, e-mail: CERNY@fnplzen.cz. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu - dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dnů od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Bc. Milan Topinka, MBA Technicko-provozní náměstek FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.