Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ Podlahářství M&D s.r.o. Pod Všemi svatými 384/19 301 00 Plzeň info@md-podlahy.cz IČO: 26399792 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-476/23/Ce DATUM: 1.9.2023 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás dodávku a pokládku antistatické podlahové krytiny v rozsahu: Dodávka a pokládka antistatické podlahové krytiny do vyšetřovny PET/CT, technické místnosti, aplikační místnosti a čekárny v souvislosti s instalací nového přístroje PET/CT, Úsek nukleární medicíny v 1.NP pavilonu č. 38 v areálu FN Plzeň - Lochotín. Předmět objednávky: zaměření, stržení staré podlahové krytiny a odstranění lepidel, příprava podkladu vysáním, vytvoření zábran proti prosaku stěrky, penetrace, stěrka vysokopevnostní do 3mm, dodávka, pokládka a lepení nové krytiny PVC Tarkett IQ Toro SC dekor 3093 101 včetně soklů (vytahovaných fabionů), revizní zpráva. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce viz příloha č.1. Místo plnění: Klinika zobrazovacích metod, vyšetřovna PET/CT č. dveří 01.1021 + místnost technická č. dv. 01.1021/A v 1.NP Oddělení nukleární medicíny, pavilon č. 38 + aplikační místnost pro PET kameru č. dv. 01.0606/B + čekárna aktivní č. dv. 01.0606/C v 1.NP Ambulance západ "C", pavilon č. 19, FN Plzeň – Lochotín, alej Svobody 923/80, Plzeň. Termín plnění: termín provedení díla - 19.9. stržení PVC a stěrka, 21.9 - 23.9 montáž PVC. Předpokládaná cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší cenové nabídky ze dne 31.08.2023 činí 282.326,10 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: poskytnutá záruka za jakost provedeného díla činí 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Vlastislav Janeček, technik odboru údržby, tel.: 702 259 384. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.