Fakultní nemocnice Plzeň www.fnplzen.cz místo fakturace: Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň IČO: 00669806 BANKA: ČNB ČÍSLO ÚČTU: 33739311/0710 DIČ: CZ00669806 FIRMĚ Plzeňské instalace s.r.o. Samaritská 165/1 301 00 Plzeň 3 plzenskeinstalacesro@seznam.cz IČO: 26348748 VYSTAVIL: MACIARZOVÁ Silvie maciarzovas@fnplzen.cz 377 103 758 OBJEDNÁVKA číslo: ÚTPN-566/23/Ce DATUM: 20.11.2023 TEXT OBJEDNÁVKY Objednáváme u Vás HAVARIJNÍ instalatérské a stavební práce v rozsahu: Havarijní výměna vodovodního a kanalizačního potrubí včetně zhotovení nových sociálních zařízeních a sprchového koutu v 1.PP - 2.NP v levé části pavilonu č. 11 v areálu FN Plzeň - Bory. Závada: z důvodu netěsnosti rozvodů kanalizačního a vodovodního potrubí dochází k zatékání do obvodových zdí a stropů a následně na některých místech k propadům stropů (shnilá stropní a podlahová prkna). Předmět objednávky: z 1.PP do 2.NP výměna vodovodního potrubí studené vody (SV), teplé užitkové vody (TUV) + cirkulace) a výměna kanalizačního potrubí, bourací práce, zazdění vybouraných částí, oprava omítek, zhotovení nových obkladů stěn, v 1.NP a 2.NP vyrovnání podlahy na soc. zařízeních a pokládka dlažby, v 1.PP vybourání betonové podlahy a zaslepení vodovodního potrubí + zabetonování, ve 2.NP zhotovení nového sprchového koutu, srovnání zdí, hydroizolace stěn a podlahy, instalace sprchové vaničky, nové obklady stěn, likvidace odpadu, doprava. Podrobná specifikace dodávky materiálu a provedené práce je uvedena v nabídce viz příloha č.1. Místo plnění: místnosti č. dveří 91.4102, 91.4119-4121, 01.4112, 01.4114, 02.4111, 02.4110, 02.4110/A-D, 1.PP - 2.NP pavilonu č. 11, FN Plzeň – Bory, Edvarda Beneše 1128/13, Plzeň. Termín plnění: dle dohody v co nejkratším možném termínu. Cena za dodávku materiálu a provedené práce dle Vaší cenové nabídky činí 286.537,00 Kč bez DPH, viz příloha č.1. Záruční podmínky: na předmět objednávky bude poskytnuta záruka 24 měsíců. Kontaktní osoba - zástupce objednatele: Antonie Grubrová, vedoucí kovoúdržby Bory, mobil: 722 465 458. Platební podmínky: Úhrada za provedené služby bude provedena na základě daňového dokladu – dále jen faktury, odeslané do FN Plzeň nejpozději do 7 kalendářních dnů od DUZP. Součástí faktury musí být výkaz o rozsahu poskytnutých služeb a dodávce materiálu, potvrzený zástupcem objednatele. Splatnost faktury je 30 kalendářních dní od data vystavení. FN Plzeň je plátcem DPH. Fakturu zašlete elektronicky včetně příloh ve formátu PDF na e-mail: fakturace@fnplzen.cz. Není-li možné zaslat fakturu elektronicky, odešlete ji poštou na fakturační adresu: Fakultní nemocnice Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, 301 00 Plzeň. V případě, že na faktuře nebudou uvedeny správné fakturační údaje, bude Vám faktura vrácena zpět k opravě. Děkuji za vyřízení objednávky Útvar technicko-provozního náměstka FN Plzeň Na faktury uvádějte číslo naší objednávky.