OBJEDNÁVKA VOM-2023-000599 List č. 1 Odběratel Dodavatel IČO : 49787977 IČO dodavatele : 63504910 DIČ : CZ49787977 DIČ dodavatele : CZ63504910 CHEVAK Cheb, a.s. Pematex s.r.o. Tršnická 4/11 350 0Cheb Anny Letenské 34/7 Smluvně oprávněn jednat xxx 120 00Praha Kontaktní oxxx Spisová značka:ský soud v Plzni, oddíl B, vložTelefon: xxx www stránky: www.chevak.cz E-mail: xxx e-mail: xxx Místo dodání: CHEVAK Cheb, a.s. MTZ Tršnická 4/11 350 02Cheb Kód akce Datum dodání 29.11.2023 Způsob dopravy přepravní služba Datum vytvoření 22.11.2023 Způsob úhrady Převodem na účet Vyřizuje xxx Ceny jsou uváděny 0 Vyřizuje (telefon) xxx Vyřizuje (e-mail) xxx Předmět Objednávme u Vás dodávku spojovacího materiálu dle CN. Kód Popis ObjednánoMJ Cena za Cena celkem výsledné jednotku 259 411 5060 šroub A2 xxx 259 411 5070 šroub A2 xxx 259 411 5080 šroub A2 xxx 259 411 5090 šroub A2 xxx 259 411 5091 šroub A2 xxx 259 411 5093 šroub A2 xxx 259 411 0314 matice 6hr. M 16 xxx 259 411 5160 šroub A2 xxx 259 411 5106 šroub A2 xxx 259 411 5107 šroub A2 xxx 259 411 5111 šroub A2 xxx 259 412 0221 podložka hrubá D 21 xxx 259 411 0315 matice 6hr. M 20 xxx 259 412 0217 podložka hrubá D 17 xxx haléřové vyrovnání 0,01 Cena celkem bez DPH 64629,02 CZK Celkem DPH 13572,09 CZK Celkem 78201,11 CZK OBJEDNÁVKA VOM-2023-000599 List č. 2 Poznámka:Kupující tímto ( dle ustanovení § 26 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty) uděluje souhlas s elektronickým zasíláním daňových dokladů (faktur) na adresu chevak@chevak.cz. Splatnost faktur je 14 dnů od data doručení faktury. K faktuře přiložte kopii objednávky. Razítko a podpis objednatele OBJEDNÁVKA VOM-2023-000599 List č. 3 Všeobecné obchodní podmínky - platné od 13.11.2019 Společnost CHEVAK Cheb, a.s. IČ: 49787977, se sídlem Cheb, Tršnická 4/11, PSČ 350 02 vedená u rejstříkového soudu v Plzni, oddíl B, vložka 367 (dále jen „společnost“) 1. Úvodní ustanovení 1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují podmínky pro dodávky materiálu, či jiného zboží (dále jen „zboží“), resp. služeb a stavebních prací (dále jen „dílo“), (zboží a dílo společně dále jen „plnění“) na základě objednávky vystavené společností a uplatněné 1.2 Tyto VOP jsou nedílnou součástí každé objednávky společnosti a stávají se součástí obchodního vztahu mezi společností a poskytovatelem plnění okamžikem akceptace objednávky zboží či díla ze strany poskytovatele plnění, pokud nebude jejich platnost vyloučena nebo nebudou akceptovány obchodní podmínky poskytovatele plnění. 2. Cena 2.1 Cena je stanovena dohodou podle zákona č. 526/1990 Sb., o cenách. 2.2 Změna ceny po akceptaci objednávky společnosti není bez jejího souhlasu možná. 3. Dodací podmínky 3.1 Poskytovatel plnění se zavazuje dodat společnosti zboží v množství a druhu či dílo dle písemných objednávek společnosti. 3.2 Není-li dohodnuto jinak, je místem dodání, resp. plnění sídlo společnosti. V případě, že místo dodání zboží či díla má být na jiné adrese 3.3 Objednávka společnosti musí obsahovat předmět a množství zboží, způsob dopravy, místo určení dodávky, lhůtu pro dodání zboží, resp. specifikaci díla, včetně termínu a místa plnění. 3.4 Povinnost poskytovatele plnění dodat zboží, či zhotovit dílo je splněna předáním zboží či díla společnosti v místě dodání. Tímto předáním přechází veškerá odpovědnost za rizika, ztráty, poškození, zničení, apod. na společnost. 3.5 Dojde-li ke zpoždění plnění z důvodu mimořádné nepředvídatelné a nepřekonatelné překážky, která nastala nezávisle na vůli poskytovatele plnění, prodlužuje se dodací lhůta až do doby pominutí účinků takové události, které brání či podstatně ztěžují dodání zboží či díla. V tomto případě nemá společnost nárok na náhradu škody. 3.6 Společnost je povinna objednané zboží či dílo převzít v místě dodání a zaplatit sjednanou cenu. V případě, že společnost neoprávněně odmítne objednané zboží či dílo převzít, je povinna uhradit poskytovateli plnění náklady vzniklé se zajištěním jeho plnění. dvojím vyhotovení včetně návodu k obsluze v českém jazyce.oží či dílo, včetně všech atestů a zkoušek požadovaných v České republice, a to ve 3.8 Pokud zboží či dílo podléhá režimu zákona č. 356/2003 Sb., (chemický zákon) musí být označeno výstražným symbolem nebezpečnosti a jeho součástí musí být i odpovídající bezpečnostní list vystavený výrobcem, dovozcem nebo distributorem tohoto zboží či díla a obsahující náležitosti ve smyslu stanovení ES 1907-2006 (REACH) a vyhlášky 321/2004 Sb.. 4. Specifikace služeb a stavebních prací 4.1 Poskytovatel plnění se zavazuje provést dílo na vlastní náklady a na vlastní nebezpečí a převzetím staveniště nese nebezpečí všech škod na prováděném díle. Vlastnictví k dílu přechází na společnost okamžikem jeho předání. 4.2 Poskytovatel plnění je povinen ve smyslu zák. č. 183/2006 Sb. v platném znění použít pro realizaci díla jen výrobky, které mají takové vlastnosti, aby po dobu předpokládané existence stavby byla při běžné údržbě zaručena požadovaná mechanická pevnost a stabilita, požární zařízení musí být v souladu s projektem pro provedení stavby odsouhlaseným společností. užívání. Současně použité materiály, výrobky a 4.3 Související práce a povolení spojené s provedením díla (povolení ke svařování, požární dohled, stavební dozor atd.), je povinen zajistit poskytovatel plnění. 4.4 Poskytovatel plnění odpovídá za dodržování bezpečnosti a ochrany zdraví svých pracovníků na staveništi a je povinen učinit veškerá bezpečnostní opatření k zamezení pracovních úrazů. Poskytovatel plnění je povinen oznámit společnosti vznik pracovního úrazu a podrobné údaje o něm co nejdříve po jeho vzniku. 4.5 Poskytovatel plnění je povinen při provádění díla dodržovat limit pro hlučnost podle hygienických předpisů resp. pokynů společnosti. 5. Platební podmínky 5.1 Poskytovatel plnění vždy vystaví ve vztahu k dodanému zboží či dílu daňový doklad (fakturu). Cena je splatná ve lhůtě 30 dní od data 5.2 Kupující tímto ( dle ustanovení § 26 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty) uděluje souhlas s elektronickým zasíláním daňových dokladů (faktur) na adresu chevak@chevak.cz. 6. Reklamace 6.1 Případné vady zboží či díla společnost reklamuje u poskytovatele plnění neprodleně faxem, emailem nebo dopisem s připojením kopie dodacího listu či předávacího protokolu. 6.2 Zjevné vady zboží či díla se společnost zavazuje reklamovat nejpozději při jeho převzetí v místě dodání. 6.3 Skryté vady zboží či díla je společnost povinna reklamovat bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, a to do konce záruční doby, resp. do 24 měsíců ode dne dodání zboží či do 60 měsíců ode dne dodání stavebního díla. 6.4 V případě oprávněné reklamace má společnost nárok požadovat slevu z ceny, nebo dodání náhradního zboží či bezplatného plnění společnosti vrátit cenu, pokud již byla uhrazena.společnost právo odstoupit od smlouvy. V tomto případě je povinen poskytovatel 7. Převod vlastnického práva ke zboží či dílu 7.1 Společnost nabývá vlastnické právo ke zboží či dílu jeho převzetím a zaplacením. 8. Závěrečná ustanovení 8.1 Za nedodržení termínu dodání zboží či díla je společnost oprávněna požadovat od poskytovatele plnění smluvní pokutu ve výši 500,- Kč a to za každý i započatý den prodlení. 8.2 Pro případ nedodržení splatnosti ceny společností je poskytovatel plnění oprávněn požadovat od společnosti smluvní pokutu ve výši 500,- Kč, a to za každý i započatý den prodlení. 8.3 Právní vztahy neupravené v těchto VOP se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Uveřejnění Objednávky v registru smluv zajistí Odběratel.