KUPNÍ SMLOUVA KNL č.52023/00873/00 „Obinadla krátkotažná a dlouhotažná“ Krajská nemocnice Liberec, a.s. se sídlem Husova 357/10, 460 01, Liberec I — Staré Město doručovací 460 63 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, v oddílu B, vložce 1651 zastoupena: předsedou představenstva/ místopředsedou představenstva bankovní spojení: Komerční banka a.s., číslo účtu: 36631461/0100 IČ: 27283933 DIČ: CZ27283933 dále jen „Kupující“ Lohmann & Rauscher, s.r.o. se sídlem Bučovická 256, 684 01 Slavkov u Brna zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddílu C, vložce 2944 zastoupená: prokuristkou / prokuristou / prokuristou bankovní spojení: UniCredit Bank Czech Republic, a.s.,. číslo účtu: 1726694501/2700 IČ: 18825869 DIČ: CZ18825869 dále jen „Prodávající“ Čl. 1 , Preambule 1. Učelem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při plnění předmětu smlouvy. Tato smlouva byla uzavřena v souladu s ustanovením & 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění a na základě veřejné zakázky malého rozsahu 5 evidenčním číslem P2023052 a s názvem „Obinadla krátkotažná a dlouhotažná“ (dále jen „Veřejná zakázka“). Plnění této smlouvy se řídí taktéž zadávacími podmínkami Veřejné zakázky. Tyto podmínky jsou pro plnění smlouvy závazné, i když v ní nejsou výslovně uvedeny. Plnění této smlouvy se řídí také nabídkou Prodávajícího, kterou předložil v rámci Veřejné zakázky. 2. Smluvní strany mají zájem uzavřít tuto Kupní smlouvu a upravit si tak smluvní vztahy vyplývající ze shora uvedeného, to vše za podmínek stanovených touto smlouvou. 3. Kupující má zájem na uzavření této Kupní smlouvy, jejímž předmětem jsou obinadla krátkotažná a dlouhotažná (dále jen zboží). č|.2 Předmět plnění 1. Předmětem této smlouvy jsou pravidelné dodávky obinadel krátkotažných a dlouhotažných do skladů Kupujícího (sklad SZM a MTZ vLiberci a sklad SZM v Turnově). Zboží je určeno co do druhu, množství a ceny v přílohách č. 1 (Formulář pro zpracování nabídkové ceny) a č. 2 (Technická specifikace zboží) této smlouvy. _1_ Dodávky budou uskutečňovány formou „balíků“ o počtu kusů daného materiálu d|e standartních zvyklostí Prodávajícího a to na základě souhrnné objednávky. Zboží musí být zajištěno proti poškození, znehodnocení či rozsypání. Každý balík bude označen názvem nákladového střediska příslušného oddělení (seznam nákladových středisek předá Kupující Prodávajícímu před podpisem smlouvy). Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu zboží na základě dílčích objednávek v množství, sortimentu a druhu uvedených v objednávkách. Kupující se touto smlouvou zavazuje takto objednané zboží od Prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu. Kupující si vyhrazuje právo neodebrat zboží v množství uvedeném v příloze č. 1 této smlouvy. To znamená, že Kupující je oprávněn určovat konkrétní množství a dobu plnění jednotlivých dílčích dodávek podle svých aktuálních potřeb. Čl. 3 Kupnícena Kupní cenou se rozumí cena zboží včetně obalu a dopravy na místo plnění, cla, kurzových rozdílů, dokladů ke zboží, pojištění a případně včetně dalších náležitostí uvedených vtéto smlouvě nebo vpřílohách této smlouvy. Kupní cena je nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Kupní cena nesmí být měněna vsouvislosti sinflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurz, stabilitou měny nebo cla. Kupní cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH 0 příslušný procentuální nárůst a po písemném souhlasu Kupujícího. . Celková kupní cena za 2 roky plnění za předpokládané odebrané množství zboží činí 1 469 648,00 Kč bez DPH, tj. 1 690 095,20 Kč včetně DPH. Jednotkové ceny zboží, ze kterých tato celková cena vychází, jsou obsaženy v příloze č. 1 této smlouvy — Formuláři pro zpracování nabídkové ceny. . V případě, že dojde na trhu ke snížení cen předmětu plnění o více než 10 %, je Prodávající povinen provést snížení kupní ceny na srovnatelnou úroveň. Změny oznámí Prodávající Kupujícímu nebo naopak Kupující Prodávajícímu písemně nebo elektronickou cestou ihned po zjištění této skutečnosti a bude sepsán dodatek ke smlouvě. Čl. 4 Platební podmínky Prodávající vystaví Kupujícímu sběrný (souhrnný) daňový doklad (fakturu) za každý závoz (1x týdně, tj. každou středu). Na faktuře bude rozpis cen za jednotlivá oddělení, uvedeno nákladové středisko příslušného oddělení a celková (souhrnná) cena. Fakturace bude probíhat elektronickou formou. Prodávající vystaví příslušný daňový doklad za každý závoz vždy bez zbytečného odkladu a zašle jej na následující emailovou adresu Kupujícího: a v kopii na Na faktuře bude uvedeno číslo objednávky. Zaměstnanec skladu SZM+MTZ Kupujícího odešle prodávajícímu elektronicky potvrzený dodací nebo přepravní list, který bude podkladem pro vystavení faktury. Splatnost faktur je 30 dní ode dne doručení faktury Kupujícímu. Faktura bude mít všechny náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty. . V případě, že vystavená faktura obsahuje nesprávné cenové údaje, nesprávné náležitosti nebo chybí na faktuře některé náležitosti uvedené v předchozích odstavcích, je Kupující oprávněn fakturu vrátit Prodávajícímu do doby její splatnosti. V takovém případě je Prodávající povinen vystavit fakturu novou. Doba splatnosti opravené nebo doplněné faktury počne běžet dnem opětovného doručení Kupujícímu. Za zaplacení kupní ceny se považuje připsání příslušné částky ve prospěch účtu Prodávajícího, nebylo—li dohodnuto jinak. Pro případ, že Prodávající je nebo se od data uzavření smlouvy do dne uskutečnění zdanitelného plnění stane na základě rozhodnutí správce daně „nespolehlivým plátcem“ ve smyslu ustanovení & 106a zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších -g- předpisů, souhlasí Prodávající s tím, že mu Kupující uhradí cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede za nespolehlivého plátce přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. 10. Prodávající rovněž souhlasí s tím, že v případě, že bude požadovat úhradu (zcela nebo zčásti) bezhotovostním převodem na jiný účet, než je účet, který je zveřejněn správcem daně způsobem umožňujícím dálkový přístup (š109 zákona č. 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů), uhradí mu Kupující cenu plnění bez DPH a DPH v příslušné výši odvede přímo příslušnému správci daně. V souvislosti s tímto ujednáním nebude Prodávající vymáhat od Kupujícího část z ceny plnění rovnající se výši odvedeného DPH a souhlasí s tím, že tímto bude uhrazena část jeho pohledávky, kterou má vůči Kupujícímu, a to ve výši rovnající se výši odvedené DPH. Čl. 5 Přechod vlastnictví Vlastnická práva kdodanému zboží (včetně obalu) a nebezpečí škody přechází na Kupujícího okamžikem podpisu předávajícího protokolu — dodacího nebo přepravního listu dle Čl. 6. Čl. 6 Dodací podmínky 1. Místem plnění je sídlo Kupujícího — Krajská nemocnice Liberec, a.s., sklad SZM a MTZ, Jablonecká 46/34, Liberec V — Kristiánov a nemocnice Turnov, sklad SZM — 28. října 1000, Turnov. 2. Jednotlivé dodávky zboží budou Kupujícímu dodávány na základě závazné objednávky do skladu SZM a MTZ Liberec a sklad SZM v Turnově. Cetnost objednávek a dodávek: 1x týdně. Den objednání Den dodání pondělí do 11 hod. středa do 12 hod. 3. Objednávky budou probíhat elektronickou formou ve formě strukturovaných objednávek. 4. Objednávka bude probíhat bud' formou emailu, nebo ve formátu XLM dodaná přes transakční server společnosti MEDIDATA s.r.o. 5. V případě, že objednací či dodací termín připadne na den státního svátku, bude termín objednání či dodání zboží upřesněn dohodou mezi zadavatelem a dodavatelem. Kontaktní údaje pověřené osoby Kupujícího jsou: Kontaktní údaje pověřené osoby Prodávajícího jsou: 6. Dodací listy je Prodávající povinen dodávat v elektronické formě v „XML“ formátu prostřednictvím transakčního serveru společnosti MEDIDATA s.r.o. — služba „e—kuryr“ nebo ve formátu dodacího listu Lekis verze DL6 společnosti „Lekis s.r.o.“ prostřednictvím e—mailu. 7. Prodávající vden vyskladnění zboží odešle prostřednictvím elektronické pošty informaci o počtu balíčků (formát Excel — XLS či XLSX) na jednotlivá nákladová střediska na adresu elektronické pošty 8. Objednané zboží pro každé oddělení bude dodáváno vjednotlivých balíčkách. Každý balíček musí být označen příslušným nákladovým střediskem oddělení, pro které je objednané zboží určeno a jeho hmotnost nesmí být vyšší, než 15 kg zdůvodu bezpečné manipulace ve skladu zadavatele. 9. Zboží bude baleno, loženo na tzv. EURO paletách, narovnané maximálně do výše 1,9 m nad zemí včetně výšky palety a řádně zajištěno pro účel přepravy podle obvyklých zvyklostí Prodávajícího. Při závozu musí být použito auto s hydraulickým čelem. 10.V případě mimořádného urgentního požadavku Kupujícího bude Prodávající schopen dodat zboží do 48 hod. i mimo určené rozvozové dny. 11. Za doklady, nutné k převzetí a užívání zboží se považuje dodací list nebo přepravní list. 12. Přepravní listy budou dodávány ve 2 vyhotoveních v listinné podobě při dodávce zboží. 13. Pokud se názory stran na přejímku zboží neshodují, musí být učiněn zápis o zjištěné nesrovnalosti a kzápisu musí být připojeny všechny doklady, které svědčí o stavu zboží při přejímce. 14. Přechod nebezpečí škody, doprava a pojištění: a. nebezpečí škody na zboží přechází na Kupujícího vokamžiku podpisu při převzetí zboží v místě plnění, b. škoda na zboží, která vznikla po přechodu jejího nebezpečí na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže ke škodě na zboží došlo v důsledku porušení povinností Prodávajícího, c. přepravu zboží do ujednaného místa plnění sjednává Prodávající vhodným dopravním prostředkem podle obvyklých zvyklostí, přepravné a pojištění platí Prodávající. d. Prodávající na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty (včetně subdodavatelů) podílejícími se na provádění předmětu plnění, a to po celou dobu realizace, stejně tak za škody způsobené svou činností Kupujícímu nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn., že v případě jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství, inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob je Prodávající povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu nahradit a není—li to možné, tak finančně uhradit. Za tímto účelem musí mít Prodávající uzavřenou pojistnou smlouvu platnou po celou dobu realizace na pojištění škod způsobených při výkonu činnosti třetí osobě min. ve výši 0,5 mil. Kč. Doklady o pojištění předloží Prodávající Kupujícímu na vyzvání. 15.Prodávající je po celou dobu platnosti a účinnosti této smlouvy povinen zajistit dostupnost zboží k plynulému vykrytí objednávek dle čl. 6 bod 2. této smlouvy. 16. V případě nemožnosti plnění ze strany Prodávajícího je tento povinen písemně uvědomit Kupujícího o přerušení dodávek. Kupující je oprávněn po dobu přerušení dodávek nakupovat předmět plnění od jiného dodavatele za ceny obvyklé (náhradní plnění). Rozdíl v nákupních cenách, jenž vznikne mezi cenami sjednanými a cenami náhradního plnění uhradí Prodávající Kupujícímu do 14 dnů po obnovení dodávek. Čl. 7 Záruky 1. Prodávající je povinen dodat zboží v množství, jakosti a provedení podle této smlouvy a jejich příloh. 2. Za předpokladu, že Kupující splnil své závazky vyplývající z této smlouvy, ručí Prodávající při normálním užívání zboží za kvalitu. 3. Oznámení o vadách musí obsahovat: a. kód kupní smlouvy a faktury, b. popis vady nebo přesné určení jak se projevuje, c. číslo dodacího nebo přepravního listu, na němž je reklamované — vadné zboží uvedeno. 4. Kupující je povinen vady písemně oznámit Prodávajícímu bez zbytečného odkladu po jejich zjištění a uplatnit svůj požadavek na vyřízení. 5. Jestliže má dodané zboží vady, může Kupující podle své volby požadovat: _4_ a. Jde—li o vady provedení a jakosti — dodání náhradního zboží za zboží vadné, vadné zboží je povinen Kupující vrátit. b. Jde—li o vady množství — dodání chybějícího množství. c. Jde—li o vady právní — odstranění těchto vad. . Volbu nároku má Kupující, ale jen za předpokladu, že svou volbu oznámí ve včas zaslaném oznámení vad nebo bez odkladu poté co vady zjistí. Jednou provedenou volbu nemůže Kupující jednostranně změnit. Kupující má, vedle nároků ze záruky také nárok na náhradu škody s tím omezením, že jde o náhradu škody, která mu v důsledku vadného zboží vzešla. Je ujednáno, že újma spočívající ve vadách samotných, může být uspokojena pouze z odpovědnosti za vady ze záruky a škodu je nutné považovat v tomto vztahu jinou škodu než újmu, spočívající ve vadách samotných. Záruka na dodané zboží je 24 měsíců. Čl. 8 Smluvní pokuty . Vpřípadě, že Prodávající nedodrží dobu plnění, sjednanou vtéto smlouvě, uhradí Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% 2 ceny z nedodaného zboží za každý den prodlení. . Vpřípadě prodlení Kupujícího splacením faktury za dodané zboží uhradí Kupující Prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,01% z celkové nezaplacené částky za každý den prodlení. . V případě nedodržení kvalitativních parametrů zboží dojde kvýměně vadného kusu zboží za nový, přičemž povinnost dodat zboží v odpovídající kvalitě tím není dotčena. Smluvní pokuty, sjednané touto smlouvou, hradí povinná strana nezávisle na tom, zda a vjaké výši vznikne druhé straně vtéto souvislosti škoda, kterou lze vymáhat samostatně ve výši přesahující smluvní pokutu. Čl. 9 Ukončení platnosti smlouvy Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající je opakovaně v prodlení s plněním dodávek o více než trojnásobek dodací lhůty nebo dodal nekvalitní zboží a, ač byl Kupujícím upozorněn, neprodleně nezjednal nápravu. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Kupující nezaplatí kupní cenu do 60 (šedesáti) dnů po uplynutí ujednané platební lhůty. Učinky odstoupení od smlouvy nastávají dnem od doručení oznámení o odstoupení. Smluvní strany mají možnost smlouvu vypovědět bez udání důvodu. V takovém případě je stanovena tříměsíční výpovědní lhůta, která začíná běžet prvního dne následujícího měsíce po dni podání výpovědi. Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že Prodávající nebude schopen nejpozději do dvou měsíců od podpisu smlouvy poskytovat elektronické dodací listy v požadované formě uvedené v CL. 6 bodě 6. Čl. 10 Okolnosti vylučující odpovědnost . Odpovědnost stran za částečné nebo úplné naplnění smluvních povinností je vyloučena, jestliže se tak stalo: a. v důsledku vyšší moci. Pokud vyšší moc působí po dobu nepřesahující 90 dnů, jsou strany povinny splnit závazky vyplývající z této smlouvy, jakmile účinky vyšší moci pominou, přičemž dodací lhůty a všechny ostatní lhůty se posouvají o dobu působení vyšší moci. Za vyšší moc nelze pokládat zpoždění dodávek od poddodavatelů, výluky a stávky. b. v důsledku zásahu úředních míst, který znemožní stranám splnění povinností vyplývajících z této smlouvy. Čl. 11 Platnost smlouvy Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma stranami. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na 2 roky od nabytí její účinnosti. Čl. 12 Všeobecná ujednání . Všechny nároky musí být uplatněny doporučeným dopisem. Za datum uplatnění se považuje datum podacího razítka poštovního úřadu. . Jakékoli změny a dodatky této smlouvy musí být učiněny písemně a schváleny podpisem obou stran. Tyto dodatky se stanou integrální součástí této smlouvy. Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy stvrzuje, že zboží odpovídá všem platným právním předpisům a normám. . V otázkách výslovně neupravených touto smlouvou se závazky smluvních stran řídí ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména občanským zákoníkem. Případné spory bude řešit příslušný obecný soud. . Vzhledem kveřejnoprávnímu charakteru Kupujícího Prodávající výslovně souhlasí se zveřejněním smluvních podmínek obsažených v této smlouvě v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů (zejména zák. č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění). Dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv zveřejní kupující tuto smlouvu, event. jednotlivé objednávky kupujícího včetně jejich potvrzení prodávajícím v registru smluv. Zveřejnění bude provedeno za pomoci automatického strojového převodu textu. Prodávající prohlašuje, že žádná informace uvedená v této smlouvě není předmětem obchodního tajemství ve smyslu & 504 Občanského zákoníku. Prodávající se v souladu s čestným prohlášením ke společensky odpovědnému plnění, které předložil ve své nabídce, zavazuje při realizaci Předmětu Smlouvy dodržovat veškeré právní předpisy CR sdůrazem na legální zaměstnávání, důstojné pracovní podmínky, spravedlivé odměňování a dodržování bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro všechny osoby, které se budou na realizaci Předmětu Smlouvy podílet (tj. i pro své poddodavatele). Kupující je plnění povinností zčestného prohlášení ke společensky odpovědnému plnění předloženého v nabídce Prodávajícího oprávněn kdykoli vprůběhu realizace Předmětu Smlouvy kontrolovat, a to i bez předchozího ohlášení Prodávajícímu. Je—li k provedení kontroly potřeba předložení dokumentů, zavazuje se Prodávající kjejich předložení nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení výzvy Kupujícího. Kupující si analogicky s g 100 odst. 2 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek vyhrazuje právo realizovat změnu vosobě dodavatele vprůběhu plnění, dojde—li k předčasnému ukončení Kupní smlouvy. Kupující si pro takový případ vyhrazuje právo uzavřít smlouvu s dodavatelem, jehož nabídka se umístila ve výsledku hodnocení v zadávacím řízení jako další v pořadí, a to s cenou stanovenou v souladu s nabídkou takového dodavatele. Tento postup Kupující může uplatnit i opakovaně. Kupující v tomto případě uzavře smlouvu s dodavatelem, který se umístil ve výsledku hodnocení v zadávacím řízení jako další v pořadí, v podobě a v rozsahu smlouvy, jež byla součástí nabídky tohoto dodavatele, upravené v důsledku skutečnosti, že část předmětu plnění Kupní smlouvy byla provedena původním dodavatelem. Nový dodavatel tak bude realizovat pouze ty zbývající části plnění Kupní smlouvy, jež nebyly realizovány původním/předchozím dodavatelem. Kupující si zároveň vyhrazu'e právo neuzavřít smlouvu s dodavatelem, který neprokáže splnění podmínek účasti puvodního zadávacího řízení; v tomto případě je Kupující oprávněn přistoupit k uzavření smlouvy s dodavatelem, který se umístil ve výsledku hodnocení v zadávacím řízení jako další v pořadí. 10.Tato smlouva je uzavírána elektronicky a je opatřena uznávanými elektronickými podpisy smluvních stran. 11. Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy. Čl. 14 Přílohy 1. Formulář pro zpracování nabídkové ceny 2. Technická specifikace zboží Digitálně podepsal Digitálně podepsal Datum: Datum:2023.11.20 2023—11—23 16:20:52 +o1'oo' za Prodávajícího Digitálně podepsal Datum:2023.11.22 11:15:00 +01'00' za Prodávajícího příloha č. 1 - formulář pro zpracování nabídkové ceny Obinadla - krátkotažná a dlouhotažná P' d kI 'd , Čelková nabídková Čelková nabídková cena „ 'e, po 3 any , Počet Cena za -, , Cena za cena bez DPH při , , včetně DPH při Polozka , „ odber v metrech Katalogovel ., Sazba Vyclslene _ , , , Celkove samostatne , , , - - Nazev zbozl . . -, kusu v metr bez metr vc. predpokladanem -, , predpokladanem odberu c. za objednacl clslo , DPH v % DPH - - ., vyclslene DPH - ., 1 rok balenl DPH DPH odberu poctu metru poctu metru za 1 rok za 1 rok plnění plnění 1. Obinadlo krátkotažné, šířka 6 cm / délka 5 m 2 800 19 581 10 ks 1,84 15,00% 0,28 2,12 5 152,00 Kč 772,80 5 924,80 2. Obinadlo krátkotažné, šířka 8 cm / délka 5 m 1 000 19 582 10 ks 2,38 15,00% 0,36 2,74 2 380,00 Kč 357,00 2 737,00 3. Obinadlo krátkotažné, šířka 10 cm / délka 5 m 14 000 19 583 10 ks 2,84 15,00% 0,43 3,27 39 760,00 Kč 5 964,00 45 724,00 4. Obinadlo krátkotažné, šířka 12 cm / délka 5 m 35 000 19 584 10 ks 3,64 15,00% 0,55 4,19 127 400,00 Kč 19 110,00 146 510,00 5. Obinadlo krátkotažné, šířka 14 - 15 cm / délka 5 m 2 400 19 585 10 ks 4,28 15,00% 0,64 4,92 10 272,00 Kč 1 540,80 11 812,80 6. Obinadlo dlouhotažná, šířka 6 cm / délka 5 m 4 000 39 436 10 ks 1,24 15,00% 0,19 1,43 4 960,00 Kč 744,00 5 704,00 7. Obinadlo dlouhotažná, šířka 8 cm / délka 5 m 10 000 39 437 10 ks 1,56 15,00% 0,23 1,79 15 600,00 Kč 2 340,00 17 940,00 8. Obinadlo dlouhotažná, šířka 10 cm / délka 5 m 60 000 39 438 10 ks 1,88 15,00% 0,28 2,16 112 800,00 Kč 16 920,00 129 720,00 9. Obinadlo dlouhotažná, šířka 12 cm / délka 5 m 140 000 39 440 10 ks 2,24 15,00% 0,34 2,58 313 600,00 Kč 47 040,00 360 640,00 10. Obinadlo dlouhotažná, šířka 15 cm / délka 5 m 35 000 39 441 10 ks 2,94 15,00% 0,44 3,38 102 900,00 Kč 15 435,00 118 335,00 55 200 x x x x x 734 824,00 Kč 110 223,60 Kč 845 047,60 Kč Celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH za 1 rok plnění 110 400 x x x x x x 1 469 648,00 Kč 220 447,20 Kč 1 690 095,20 Kč Celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH za 2 roky plnění příloha č. 2 - technická specifikace zboží Obinadla - krátkotažná a dlouhotažná Splnění požadovaného tech. parametru a základní Polozka Název zboží Technické parametry, základní specifikace specifikace c. ANO x NE 1. Obinadlo krátkotažné, šířka 6 cm ldélka 5 rn Délka obinadla v napnutém stavu 5 metrů, měkká tkanina, materiál bavlna a syntetické vlákno, lehké, , , , , „, , prodyšné, neklouzavé a spolehlivé držící na daném místě (chůze, Ieh), tažnost a podélná elasticita cca od 2“ Oblnadlo kratkotazne, S'rka 8 cm ldelka 5 rn 80% do 110%, elasticita zachována i při delším používání, obinadlo musí být soudržné a jeho struktura se _ , , , „, , nesmí během obvazování rozestoupit a rozpadnout na jednotlivá vlákna, nutná pevnost v tahu, po 3“ Oblnadlo kratkotazne, $"“ 10 cm , delka 5 rn zabandážování obinadlo neklouže z končetiny, zůstává obinadlo na místě (chůze, Ieh). Použití především v ANO oblasti kloubů, na kónických a oblých částech těla, nesmí se zařezávat a narušovat krevní oběh, při 4- Obinadlo krátkotažné, šířka 12 cm / délka 5 rn ustřižení na požadovanou délku se místo zastřižení netřepí, okraje jsou pevné a netřepivé, dobrá snášenlivost ke kůži. 5. Obinadlo krátkotažné, šířka 14 - 15 cm / délka 5 rn 6. Obinadlo dlouhotažné, šířka 6 cm / délka 5 rn Délka obinadla v napnutém stavu 5 metrů, měkká tkanina, materiál bavlna a syntetické vlákno, lehké, 7, Obinadlo d|ouhotažné, šířka 8 cm , dé|Ka 5 rn prodyšné, neklouzavé a spolehlivé držící na daném místě (chůze, Ieh), tažnost a podélná elasticita cca od 130% do 150%, elasticita zachována i při delším používání, obinadlo musí být soudržné a jeho struktura se 8. Obinadlo dlouhotažné, šířka 10 cm ldélka 5 rn nesmí během obvazování rozestoupit a rozpadnout na jednotlivá vlákna, nutná pevnost v tahu, po ANO zabandážování obinadlo neklouže z končetiny, zůstává obinadlo na místě (chůze, Ieh). Použití především v 9_ Obinadlo dlouhotažné, šířka 12 cm ldélka 5 rn oblasti kloubů, na kónických a oblých částech těla, nesmí se zařezávat a narušovat krevní oběh, při 10. Obinadlo dlouhotažné, šířka 15 cm ldélka 5 rn ustřižení na požadovanou délku se místo zastřižení netřepí, okraje jsou pevné a netřepivé, dobrá snášenlivost ke kůži.