Objednatel: xxxxxxx Dodavatel: Ústav teorie informace Pod vodárenskou věží 1143/4 182 00Praha 8 - Libeň Česká republika Dodavatel č. 47338 DUNS: 495075124 IČ: 67985556 DIČ: dle faktury Dále jen "dodavatel" Odvolávka Č. 2749010404/D40 Ze dne: 13.09.2023 Datum tisku: 14.09.2023 Žadatel: xxxxxx Příjemce: xxxxxx Tato odvolávka se váže kesmlouvě č. 46017223 Nákupčí: xxxxxxx Tel: xxxxx Fax: xxxxx Email: xxxxxx I. Úvodní ustanovení 1. Tato odvolávka byla vystavena společností xxxxx (dále jen „objednatel“ nebo „společnost xx“) a podepsána oprávněnými zástupci objednatele. 2. Podepsáním této odvolávky oprávněnými zástupci objednatele a dodavatele nebo odesláním bezvýhradného potvrzení o přijetí odvolávky prostřednictvím portálu www.xxxxxx.com dojde k uzavření smlouvy mezi objednatelem a dodavatelem, za podmínek uvedených v této objednávce, resp. za podmínek uvedených ve výše/níže uvedené smlouvě, dále jen "Smlouva". 3. Dodavatel je povinen uvádět na všech účtech, dodacích listech i v korespondenci číslo Smlouvy, číslo dodavatele, číslo a název materiálu nebo specifikaci služby. 4. Podmínky této Smlouvy jsou považovány za akceptované i tehdy, pokud dodavatel fakticky provádí činnosti, které jsou předmětem této Smlouvy, nebo dodavatel na tuto Smlouvu odkazuje v jiných dokumentech používaných v obchodním styku s objednatelem při realizaci předmětu Smlouvy (např. faktura). Odvolávka je dále pokládaná za dodavatelem potvrzenou, není-li do dvou týdnu od jejího přijetí odmítnuta. II. Předmět Smlouvy 1. V rámci výše/níže uvedené smlouvě odvoláváme následující materiál/službu: Pozice Popis Materiál č. Mn. MJ Hodnota za MJ Hodnota celkem Měna 00001 xxxx 1 JV xxxx xxxxx CZK Poznámky: xxxxx období 9-12/2023 v hodnotě xxxKč. Dodací podmínky položky: Dle INCOTERMS2020- DAP xxxx Číslo potřeby: 1003669464 Nákladové středisko: 6041 Odvolávka ke smlouvě 46017223 položka 00010 Určeno pro: xxxxxx Místo plnění/vykládky: C/510 307 15504 Místo určení / závod: xxxx MladáBoleslav Termín dodání: 31.12.2023 Celkovácena netto bez DPH: xxxxCZK III. Doba trvání Smlouvy 1. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran, přičemž za podpis se pro účely této Smlouvy považuje rovněž elektronické potvrzení prostřednictvím aplikace “Online Orders Non-series Material (OHUB)“ na platformě ONE.Konzern BusinessPlatform (ONE.KBP). 2. Doba trvání Smlouvy končí splněním předmětu Smlouvy, nebo uplynutím doby, na kterou byla Smlouva sjednána, podle toho, která okolnost nastane dříve. IV. Dodací podmínky 1. Pro dodání zboží platí dodací podmínka uvedená u položky v článku II. 2. Změna dodací podmínky u dodání zboží je podstatnou změnou Smlouvy. Pokud má dodavatel v úmyslu změnit dodací podmínku, je povinen tuto změnu se společností xx projednat, prověřit a splnit své daňové povinnosti v zemi dodání zboží a uzavřít písemný dodatek k objednávce. V. Fakturační podmínky 1. Fakturační podmínky jsou shodné jako ve výše uvedené smlouvě VI. Platební podmínky 1. Splatná do 30 dnů od data fa. asplnění Smlouvy 2. V případě splnění předmětu Smlouvy po doručení faktury, počíná běžet lhůta splatnosti faktury teprve dnem splněním předmětu Smlouvy. 3. Další platební podmínky jsou shodné jako ve výše uvedené smlouvě. VII. Ostatní ujednání 1. Není-li v této Smlouvě uvedeno jinak, platí veškeré další ujednání shodně jako ve výše uvedené smlouvě. Tato Smlouva byla společností xx systémově schválena a podepsána následujícími osobami: Jméno: Za dodavatele Ústav teorie informace: (podpis oprávněné osoby, razítko) .................................... Datum, místo: 15.9.2023, Praha V případě, že dodavatel Smlouvu uzavřel prostřednictvím aplikace “Online Orders Non-series Material (OHUB)“, je jeho podpis nahrazen akceptací Smlouvy tamtéž.