KARLOVARSKÝ SYMFONICKÝ ORCHESTR KARLOVY VARY SYMPHONY ORCHESTRA SMLOUVA O DÍLO Karlovarský symfonický orchestr, příspěvková organizace zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni pod sp.zn. Pr 459 se sídlem: Husovo náměstí 270/2, 360 01 Karlovy Vary ICO: 635 54 585 neplátce DPH bankovní spojení: Komerční banka a.s., Č. Ú.: 16033341/0100 zastoupená: MgA. Michaelou Moc Káčerkovou, M. Mus., ředitelkou (dále Odběratel) a Oddych, s. r. o. Děpoltovická 214, 362 32 Otovice Zastoupená: Janem Truhlářem (dále Dodavatel) spolu uzavírají tuto Smlouvu o dílo, dle ustanovení § 1724 a následujících, zákona č. 89/2012 Sb., zákona občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. I. PŘEDMĚT siouvy 1.1 Předmětem smlouvy je grafická příprava a tisk brožury na 189. koncertní sezónu (2023-2024). 1.2. Dodavatel zajistí vytvoření vizuálního obsahu brožury na základě vytvořeného grafického návrhu a textových a obrazových podkladů Odběratele 1.3. Specifikace tisku: Velikost 210 mm na šířku x 148,5 mm na výšku. Vazba V2 PUR. Počet stran: 90 včetně reklam Barevnost: 4/4 CMYK. Materiál obálka: KM 350 g, laminace 110 mat Materiál uvnitř: KM 150g+ 1. strana 35OgKMsperforací Počet kusů: 2 500 ks Kw/ovÉk ymJÓnk'ký ‚/wsfr, p. Q. /Lí'ovo nám. 2, 360 (Ji Kúrlv Va;y e-mil: kso(lsoe:. wwwks.c: KARLOVARSKÝ SYMFONICKÝ ORCHESTR KARLOVY VARY SYMPHONY ORCHESTRA H. HARMONOGRAM ZAKÁZKY 2.1 Odběratel se zavazuje dodat Dodavateli odsouhlasené podklady pro zhotovení zakázky nejpozději do 18. 8. 2023. 2.2 Dodavatel se zavazuje dodržet harmonogram zakázky s termínem dodání do 31. 8. 2023 a zdarma dodá zhotovené materiály po dohodě s Odběratelem na adresu Husovo nám. 2, 360 01 Karlovy Vary nebo Mlýnské nábřeží 507/5, 360 01 Karlovy Vary. Uvedené termíny jsou závazné pro obě smluvní strany. Předání díla musí být v součinnosti s korekturami odběratele. III. CENOVÉ UJEDNÁNÍ 3.1 Dohodnutá cena za realizaci zakázky je 99. 600,- Kč bez DPH 120. 516,- (Kč vč. DPH), splatná do 14 dnů od data doručení faktury Odběrateli. 3.2. Cena obsahuje: grafické zpracování brožury, předtiskovou přípravu, zalomení a kontrola textů, sazba textů, případné grafické zpracování inzercí partnerů, konzultaci, tisk a dopravu, fotobanku zdarma pro čerpání ilustračních fotografií, tvorbu elektronické verze s responzivním designem pro přenosná zařízení 3.3 Částka bude uhrazena na základě faktury, vystavené Dodavatelem po předání brožury Odběrateli. Nedílnou přílohou faktury je přiložená kopie této smlouvy. IV. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 5.1 Tato smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, z nichž každá má platnost originálu. Každá ze smluvních stran obdrží jedno vyhotovení smlouvy. 5.2 Případné změny budou řešeny písemným dodatkem. 5.3 Příloha č. I - Cenová nabídka ze dne 14. srpna 2023. V Karlových Varech dne 15. 8. 2023 ............. l~ ... .... . ...................... . ....................... Za OdběrateJ: MgA Michaela Moc Káčerková, ředitelka Za Dodavatele: Jan Truhlář KarIovu,ki5 mimkki jí./Utľ. p Iiusm'o nám. 2, 360 0] Karol'; 1"wy, ernaii: kso('Iksox:. wivw,/0o.c: