SMLOUVA o DÍLO Rozšíření zaměstnaneckého parkoviště |. Smluvní strany 1. Nemocnice Prachatice, a.s. sídlo: Prachatice, Nebahovská 1015, PSČ 383 01 IČ: 260 95 165 DIČ: cz 260 95 165 Oprávněné osoby: Ing. Michal Čarvaš, MBA, předseda představenstva MUDr. Roman Čerkl, člen představenstva Bankovní spojení: MONETA Money Bank, a.s. Číslo účtu: 175609387 / 0600 ID datové schránky: 5zpfc7c Profil zadavatele: https://ezak.jihnem.cz/profi|e_disp|ay_206.html jako objednatel na straně jedné (dále jen „ Objednatel") 2. PRADAST, spol. s r.o. společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích Sídlo: nám. Přemysla Otakara II. 10/6, 370 01 České Budějovice 1 IČ: 60826053 DIČ: cz 60826053 zastoupená: lng. Petrem Steinbauerem,jednatelem bankovní spojení: ČSOB České Budějovice, a.s. číslo účtu: 253697600/0300 jako zhotovitel na straně druhé (dále jen „Zhotovitel") ||. Základní ustanovení 1. Tato smlouva je uzavřena dle & 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník"); práva a povinnosti stran touto smlouvou neupravená se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 2. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené v článku |. této smlouvy jsou v souladu se skutečností v době uzavření této smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny dotčených údajů oznámí bez prodlení druhé smluvní straně. 3. Strany prohlašují, že osoby podepisující tuto smlouvu jsou k tomuto úkonu oprávněny (pokud jsou podepisující osoby k tomuto úkonu zmocněny, popř. pověřeny, bude součástí návrhu smlouvy rovněž plná moc, popř. pověření). 4. Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka zhotovitele ze dne 19. 6. 2023 na veřejnou zakázku malého rozsahu s označením Rozšíření zaměstnaneckého parkoviště, zadávanou podle zásad definovaných v © 6 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. 5. Zhotovitel prohlašuje, žeje odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy. 6. Zhotovitel potvrzuje, že se dostatečně seznámil s rozsahem a povahou díla v rozsahu předaných zadávacích podmínek veřejné zakázky Rozšíření zaměstnaneckého parkoviště, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci díla, a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou nezbytné pro realizaci díla za dohodnutou pevnou smluvní cenu uvedenou v článku V. odst. 1 této smlouvy. |||. Předmět smlouvy 1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje realizovat rozšíření zaměstnaneckého parkoviště, a to podle projektové dokumentace zpracované společností Agroprojekt Jihlava spol. s r.o., Strojírenská 4/7, 586 01 Jihlava, 3 dále dle podmínek předmětného výběrového řízení na zhotovitele shora citovaného díla, a dále dle obecně závazných právních předpisů upravujících provádění stavebních děl a ustanovení obchodních podmínek (zákon č.183/2006, stavební zákon, v platném znění a jeho prováděcí předpisy) a českých technických norem. 2. Předmětem plnění je rovněž vyřízení souhlasů (rozhodnutí) ke zvláštnímu užívání (záboru) veřejného prostranství, přechodného dopravního značení nebo silniční uzávěry. 3. Předmět smlouvy může být rozšířen o práce a činnosti, které vyplynou z nepředvídatelných změn oproti zadání, výhradně však na základě souhlasného stanoviska nebo požadavku objednatele (vícepráce). Zhotovitel se tyto práce a činnosti zavazuje realizovat. Předmětné vícepráce může zhotovitel začít provádět pouze na základě vzájemně odsouhlaseného písemného dodatku k této smlouvě podepsaného oběma smluvními stranami. 4. Předmět smlouvy může být dále rozšířen nebo snížen v průběhu realizace o další oboustranně odsouhlasené činnosti a práce na základě požadavku objednatele. Zhotovitel se tyto práce a činnosti zavazuje realizovat. Tyto budou promítnuty ke smlouvě o dílo formou písemného vzájemně odsouhlaseného dodatku podepsaného oběma smluvními stranami. Stejné podmínky platí i v případě méněprací. 5. Objednatel se touto smlouvou zavazuje předmět smlouvy převzít způsobem upraveným touto smlouvou a zaplatit za provedení předmětu smlouvy zhotoviteli cenu sjednanou touto smlouvou o dílo a za podmínek dále touto smlouvou stanovených. 6. Zhotovitel je povinen provést dílo vlastním jménem, na svůj náklad, na vlastní odpovědnost a na své nebezpečí. Způsob provedení díla tak, aby bylo v souladu s projektovou dokumentací za touto smlouvou, je oprávněn si zvolit zhotovitel. Věci potřebné k provedení díla je povinen opatřit zhotovitel. 7. Po ukončení prací bude objednateli předána dokumentace skutečného provedení díla. IV. Místo plnění Místem plnění je areál Nemocnice Prachatice, a.s. Blíže je místo plnění vymezeno projektovou dokumentací citovanou v článku |||. odst. 1. této smlouvy. V. Cena díla 1. Cena za zhotovení předmětu díla je stanovena dohodou smluvních stran jako cena pevná, nejvýše přípustná, platí po celou dobu realizace díla, pokud není v této smlouvě dále stanoveno jinak. Cena celkem bez DPH 1 886 886,00 Kč DPH 396 246,06 Kč Cena celkem včetně DPH 2 283 132,06 Kč 2. Tato smluvní pevná cena zahrnuje veškeré profesně předpokládané náklady zhotovitele nutné k provedení celého díla v rozsahu článku |||. (Předmět smlouvy) v kvalitě a druhu určených materiálů a parametrů specifikovaných zhotoviteli předanou zadávací projektovou dokumentací. 3. Součástí sjednané ceny jsou veškeré služby, místní, správní a jiné poplatky nezbytné pro řádné a úplné zhotovení díla ve sjednaném rozsahu. 4. Ke změně ceny dle článku V. odst. 1 může dojít pouze na základě písemného dodatku k této smlouvě odsouhlaseného a podepsaného oprávněnými zástupci obou smluvních stran v případě, že dojde k rozšíření (zúžení) předmětu smlouvy uvedeného v článku |||. nebo v případě, že dojde ke změně zákonných předpisů týkajících se předmětu díla. Daň z přidané hodnoty bude účtována ve výši d|e předpisů platných ke dni zdanitelného plnění a vyplývá-Ii to z platné legislativy. Zhotovitel odpovídá za to, že sazba daně z přidané hodnoty je stanovena v souladu s platnými právními předpisy. Pro účely stanovení ceny požadovaných víceprací či méně prací, které budou řešeny formou dodatku k této smlouvě, se smluvní strany dohodly, že zhotovitel bude tyto vícepráce či méně práce oceňovat v souladu s oceněním položek v nabídkovém rozpočtu. Pokud v tomto nabídkovém rozpočtu nejsou odpovídající položky oceněny, zhotovitel tyto položky ocení pro daný rozsah prací zvlášť. Náklady na vícepráce, které nebudou stanoveny jednotkovými cenami položek v nabídkovém položkovém rozpočtu, budou účtovány dle aktuálního standardizovaného sborníku cen stavebních prací ve výši max. 80 % těchto sborníkových cen, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Materiály ve specifikaci neobsažené v dodavatelském položkovém rozpočtu budou oceněny d|e skutečné ceny pořízení bez DPH a budou doloženy doklady o pořízení. Náklady na pořízení materiálů (dopravné) budou oceněny do maximální výše d|e aktualizovaného Sazebníku pořizovacích přirážek nákladů. Zhotovitel odpovídá za úplnost specifikace prací při ocenění v rozsahu převzatých zadávacích podmínek předmětné veřejné zakázky malého rozsahu či jiných dokumentech obsahujících vymezení předmětu smlouvy. Součástí smlouvy je položkový rozpočet (příloha č. 1). Pokud položkový rozpočet neobsahuje některou z položek, nemá tato skutečnost vliv na výši celkové ceny za dílo. VI. Termín plnění Zhotovitel se zavazuje provádět dílo d|e jím zpracovaného harmonogramu. Smluvní strany sjednávají pro zahájení a dokončení díla takto: Termín zahájení díla: po podpisu smlouvy, resp. vložení smlouvy do registru smluv a předání staveniště. Zhotovitel bere v této souvislosti na vědomí, že pokud nedojde k předání staveniště, nemůže se domáhat plnění ze smlouvy. Termín ukončení díla: do 90 kalendářních dní ode dne předání staveniště. Vyklízené a vyčištěné staveniště je zhotovitel povinen objednateli písemným zápisem předat, nestane-Ii se tak již v rámci přejímacího řízení, nejpozději do tří dnů ode dne předání díla. Objednatel předá zhotoviteli staveniště písemným zápisem podepsaným oběma smluvními stranami na základě písemné výzvy objednatele k převzetí staveniště. K převzetí staveniště bude zhotovitel vyzván objednatelem 3 pracovní dny předem, nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření této smlouvy. Zhotovitel je povinen staveniště vtéto lhůtě převzít a zahájit práce na díle nejpozději do 5 kalendářních dní od data převzetí staveniště. Objednatel je oprávněn kdykoli nařídit zhotoviteli přerušení provádění díla. V případě, že provádění díla bude takto pozastaveno z důvodů na straně objednatele, ma' zhotovitel právo na prodloužení termínu pro dokončení a předání díla, jakož i jednotlivých termínů stanovených časovým harmonogramem postupu provedení díla, a to o dobu pozastavení provádění díla, pokud tomu nebudou bránit jiné okolnosti, zejména klimatické podmínky. Zhotovitel je v takovém případě povinen přepracovat časový harmonogram postupu provedení díla a předložit objednateli ke schválení a podpisu dodatek k uzavřené smlouvě o dílo. Během přerušení provádění díla je zhotovitel povinen zajistit ochranu a bezpečnost pozastaveného díla proti zničení, ztrátě nebo poškození, jakož i skladování věcí opatřených k prováděnídíla. Bude-Ii toto přerušení podle odst. 4 tohoto článku trvat déle než 3 měsíce, je objednatel povinen uhradit zhotoviteli již realizované práce, které doposud nebyly uhrazeny dílčími fakturami. Pokud zhotovitel nebude schopen plynule pokračovat v provádění díla z důvodu nepříznivých klimatických podmínek, poznamená tuto skutečnost do stavebního deníku a o tuto dobu se prodlouží termín k dokončení a předání díla. Přerušení prací z důvodu vadného plnění na straně zhotovitele, nebude mít vliv na lhůtu plnění díla uvedenou v odst. 2 tohoto článku a cenu díla dle článku V. odst. 1 této smlouvy. 10. 11. 12. 13. 14. V případě, že zhotovitel neodstraní vady, pro něž byly práce přerušený ani do 30 dnů ode dne doručení rozhodnutí o přerušení prací, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, je objednatel oprávněn od této smlouvy odstoupit. V případě odstoupení d|e předchozí věty uzavřou strany ve lhůtě do 30 dnů dohodu o vypořádání vzájemných práv a povinností z této smlouvy. V případě, že objednatel nevydá pokyn k opětovnému provádění prací na rozpracovaném díle ani do 30 dnů ode dne odstranění vad, pro něž byly práce přerušený, je zhotovitel oprávněn od této smlouvy odstoupit. V případě odstoupení d|e předchozí věty uzavřou strany ve lhůtě do 30 dnů dohodu o vypořádání vzájemných práv a povinností z této smlouvy. Před započetím dalších prací vyhotoví smluvní strany zápis do stavebního deníku, ve kterém zhodnotí skutečný technický stavjiž provedených prací a určí rozsah jejich nezbytných úprav. Zhotovitel splní svou povinnost provést dílo jeho řádným dokončením a předáním objednateli bez vad a nedodělků. O předání a převzetí díla jsou zhotovitel i objednatel povinni sepsat protokol o předání a převzetí díla, v jehož závěru objednatel prohlásí, zda dílo přejímá nebo nepřejímá, a pokud ne, z jakých důvodů. Drobné vady, popřípadě nedodělky nebránící užívání a postupu dalších prací nebudou důvodem nepřevzetí díla a uplatnění sankcí, v předávacím protokole však musí být stanoven termín jejich odstranění. O tom, že drobné vady případně nedodělky uvedené v předchozí větě byly odstraněny, bude objednatelem a zhotovitele rovněž sepsán zápis. V případě, že zhotovitel bude s prováděním prací ve zřejmém prodlení, které by ohrožovalo konečný termín dokončení, vyzve jej objednatel k zintenzivnění prací a zápisem do stavebního deníku stanoví zhotoviteli lhůtu k vyrovnání skluzu. Pokud ani poté zhotovitel nepodnikne kroky k urychlení prací, je objednatel oprávněn do doby vyrovnání skluzu pozastavit financování. Zhotovitel se zavazuje bezodkladně informovat objednatele o veškerých okolnostech, které mohou mít vliv na termín provedení díla. VII. Vlastnictví Vlastníkem zhotovovaného díla je objednatel. Vlastníkem používaných strojů, mechanismů a dalších věcí potřebných pro provedení díla, je zhotovitel, který nese nebezpečí škody na těchto věcech, a to až do okamžiku předání díla do užívání. Veškeré podklady, které byly objednatelem zhotoviteli předány, zůstávají v jeho vlastnictví a zhotovitel za ně zodpovídá od okamžiku jejich převzetí jako skladovatel a je povinen je vrátit objednateli po splnění svého závazku. Nebezpečí škody na věci, které je předmětem plnění, nese zhotovitel. Nebezpečí škody přechází na objednatele dnem převzetí díla objednatelem bez vad a nedodělků. VIII. Platební podmínky Smluvní strany sjednávají, že úhrada ceny předmětu smlouvy bude provedena na základě faktury Zhotovitele vystavené nejdříve v den předání a převzetí díla dle čl. XI této smlouvy nebo v den vydání kolaudačního souhlasu kužívání díla, a to podle toho, který den nastane později. Zhotovitel se zavazuje nejpozději do 8 dnů od data uskutečnění zdanitelného plnění vystavit daňový doklad a tento doručí objednateli nejpozději do 2 dnů od data vystavení. Faktura musí mít náležitosti daňového dokladu podle platného zákona o DPH. Splatnost řádné faktury se sjednává na dobu do 30 dnů de dne doručení faktury prosté jakýchkoliv vad na adresu Faktura nepodléhá režimu přenesení daňové povinnosti d|e & 92 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty (není ekonomický příjem). Kromě náležitostí stanovených právními předpisy je zhotovitel povinen uvést ve faktuře i tyto údaje: a) číslo smlouvy a datum jejího uzavření, b) předmět smlouvy, jeho přesnou specifikaci ve slovním vyjádření (nestačí odkaz na číslo smlouvy), .“ 10. c) obchodní firmu nebo název, sídlo nebo místo podnikání, IČO 3 DIČ zhotovitele, d) název, sídlo, IČO 3 DIČ objednatele e) číslo a datum vystavení faktury, f) lhůtu splatnosti faktury, g) přílohou faktury musí být soupis skutečně provedených prací podepsaný objednatelem nebo technickým dozorem stavby, včetně měsíčního zjišťovacího protokolu označení banky a číslo účtu, na který musí být zaplaceno, h) označení osoby, která fakturu vyhotovila, včetně jejího podpisu a kontaktního telefonu. Zhotovitel je oprávněn měsíčně vystavovat daňové doklady (dále jen „faktura"), kterými vyúčtuje provedené práce max. do výše 90 % z celkové ceny díla. Po ukončení přejímacího řízení podle této smlouvy zhotovitel provede závěrečné vyúčtování a vystaví konečnou fakturu na cenu díla. Objednatel je povinen uhradit zadrženou část v termínu do 15 dnů po předání a převzetí díla bez vad a nedodělků. Datum zdanitelného plnění konečné fakturýje datum předání díla bez vad a nedodělků. Platby budou provedený bezhotovostně. Objednatel je oprávněn provádět kontrolu prováděných prací po celou dobu provádění díla kdykoli fyzickou kontrolou na staveništi prováděnou oprávněnými zástupci objednatele i kontrolou stavebního či materiálového deníku. Zhotovitel je povinen provedení takové kontroly nejen umožnit, ale také poskytnout k ní veškerou potřebnou součinnost. V případě, že zhotovitel fakturou bude požadovat úhradu prací nebo dodávek, které neprovedl, vyúčtuje chybně cenu dílčího plnění nebo faktura nebude obsahovat některou zákonnou nebo smlouvou požadovanou náležitost, je objednatel oprávněn vadnou fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit zhotoviteli bez jejího zaplacení k provedení opravy. Ve vrácené faktuře vyznačí objednatel důvod vrácení. Zhotovitel provede opravu vystavením nové faktury. Vrátí-Ii objednatel vadnou fakturu z oprávněných důvodů d|e předchozího odstavce zhotoviteli, přestává běžet původní lhůta splatnosti k úhradě dílčího plnění. Celá lhůta splatnosti běží opět ode dne doručení opravené faktury. Pro účely této smlouvy se má za to, že dnem zaplacení je den odepsání příslušné částky z účtu smluvní strany, která provádí platbu — plní svoji povinnost zaplatit. Objednatel je oprávněn pozdržet úhradu dílčího plnění v případě, že zhotovitel bezdůvodně nebo neoprávněně v rozporu s touto smlouvou přeruší práce na provádění díla nebo dílo provádí v rozporu s projektovou dokumentací, ustanoveními této smlouvy, vyhlášenými podmínkami soutěže nebo písemnými pokyny objednatele. IX. Jakost díla Zhotovitel se zavazuje k tomu, že celkový souhrn vlastností provedeného díla bude dávat schopnost uspokojit stanovené potřeby, tj. využitelnost, bezpečnost udržovatelnost, hospodárnost při dodržení zásad ochrany životního prostředí. Tý budou odpovídat platné právní úpravě, obecně závazným právním předpisům, českým technickým normám, zadávací dokumentaci, předané projektové dokumentaci a standardům prací citovanými v článku |||. odst. 1 této smlouvy, a této smlouvě. Zhotovitel je povinen postupovat při provádění díla v souladu s platnými právními předpisy, podle schválených technologických postupů stanovených platnými českými a evropskými technickými normami a bezpečnostními předpisy, v souladu se současným standardem u používaných technologií a postupů tak, aby dodržel smluvenou kvalitu díla. Dodržení kvality všech prací a dodávek sjednaných v této smlouvě je závaznou povinností zhotovitele. Zjištěné vady a nedodělkýje povinen zhotovitel odstranit na své náklady. V případě, že bude nutno použít postupy a materiály, které nebudou uvedený v projektové dokumentaci, lze použít pouze takových, které v době realizace díla budou v souladu s platnými českými technickými normami. Jakékoliv změny oproti schválené projektové dokumentaci musí být předem odsouhlasený vykonavatelem inženýrsko-investorské činnosti a objednatelem. Jakost dodávaných materiálů bude dokladována předepsaným způsobem při kontrolních prohlídkách a při předání a převzetí díla nebojeho části. X. Provádění díla Zhotovitel se zavazuje provést díIo svým jménem, na vlastní náklady a nebezpečí a na vlastní zodpovědnost. Zhotovitel se zavazuje provést díIo řádně, včas a v odpovídajícíjakosti za použití postupů, které odpovídají právním předpisům ČR. Zhotovitel se zavazuje provádět dílo s vynaložením odborné péče, přičemž je povinen zejména: a) dodržovat a postupovat zejména v souladu s veškerými platnými normami a obecně závaznými předpisy, b) zajistit veškeré pracovní síly, vybavení a materiál potřebné k provedení díla řádným způsobem, c) zajistit kvalitní řízení a dohled nad provedením díla, nezbytnou kontrolu prováděných práci (nezávisle na kontrole prováděné objednatelem), d) omezit provádění díla na místo provádění díla a nedomáhat se vstupu na jakékoli pozemky, instalace nebo infrastruktury, které nejsou součástí místa provádění díla, bez získání svolení příslušného vlastníka nebo uživatele, e) dodržovat obecně závazné právní předpisy, nařízení orgánů veřejné správy, podmínky uvedené v jednotlivých rozhodnutích, vyjádřeních nebo stanoviscích, závazné i doporučené technické normy, podklady, podmínky a ujednání uvedené v této smlouvě a veškeré pokyny a podklady objednatele, f) chránit objednatele před vznikem škod v důsledku porušení právních či jiných předpisů a v případějejich vzniku tyto škody uhradit na vlastní náklady, g) upozornit písemně objednatele na nesoulad mezi zadávacími podklady a právními či jinými předpisy v případě, že takový nesoulad kdykoli v průběhu provádění díla zjistí h) poskytnout objednatelijím požadovanou dokumentaci a informace, i) účastnit se na základě pozvánky objednatele všech jednání týkajících se předmětného díla. Zhotovitel je srozuměn s tím, že uhradí jakoukoliv opravu nebo výměnu plynoucí ze zhotovitelem zaviněného poškození inženýrské sítě. Zhotovitel si je rovněž vědom toho, že nese veškerá rizika a náhrady škod z toho plynoucí. V případě, že zhotovitel bude používat stroje, které vyvolávají vibrace a otřesy, zajistí si taková opatření, aby na blízkých stávajících objektech nebo inženýrských sítích nedošlo vlivem jejich činnosti ke škodám. V opačném případě nese plnou odpovědnost za způsobené škody a tyto škody uhradí. Zhotovitel zajistí místo provádění díla tak, aby nedošlo k ohrožování, nadměrnému nebo zbytečnému obtěžování okolí, k omezování práv a právem chráněných zájmů vlastníků sousedních nemovitostí, ke znečištění komunikací apod. Zhotovitel v maximální míře omezí hlučnost a prašnost a zajistí čištění případně znečištěných stávajících zpevněných ploch. Zjistí-Ii zhotovitel při provádění díla skryté překážky bránící řádnému provedení díla, je povinen to bez odkladu oznámit objednateli a navrhnout mu další postup. Zhotovitel je povinen bez odkladu upozornit objednatele na případnou nevhodnost realizace vyžadova ných prací. V průběhu realizace díla se budou konat kontrolní dny nejméně 1 x za 14 dní, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Organizaci kontrolního dne zajišťuje objednatel. Kontrolního dne jsou povinni účastnit se oprávnění zástupci obou smluvních stran. Zhotovitel je povinen v případě potřeby nebo požadavku objednatele zajistit účast svých subdodavatelů. Zhotovitel je povinen informovat objednatele o skutečnostech majících vliv na plnění smlouvy, a to neprodleně, nejpozději následující pracovní den poté, kdy příslušná skutečnost nastane nebo zhotovitel zjistí, že by nastat mohla. XI. Předání a převzetídíla Zhotovitel splní svou povinnost provést díIo jeho řádným dokončením a předáním díla objednateli v místě provedení díla. Po dokončení celého díla se zhotovitel zavazuje minimálně 3 dny předem objednatele prokazatelně písemně vyzvat k převzetí díla. Objednatel je povinen na výzvu zhotovitele řádně dokončené díIo převzít. Řádným dokončení díla se rozumí provedení kompletního díla bez vad a nedodělků — ověřuje se prohlídkou na místě provedení díla včetně funkčnosti díla, Objednatel je oprávněn na výzvu zhotovitele převzít i dílo s drobnými vadami a nedodělký nebránící řádnému a bezpečnému užívání předmětu smlouvy. Převezme-Ii objednatel dílo s těmito vadami a nedodělký, splní zhotovitel svou povinnost provést díIo řádným dokončením až odstraněním případných vad a nedodělků, pokud s nimi bylo dílo převzato. O předání a převzetí díla nebo jeho části bude sepsán protokol, který sepíše zhotovitel a bude obsahovat: a) popis předávaného díla — množství a druh provedených dodávek a prací, b) označení objednatele a zhotovitele díla, c) číslo a datum uzavření smlouvy o dílo včetně čísel a dat uzavřeníjejich dodatků, d) termín vyklizení místa prováděnídíla, e) datum ukončení záruky na dílo, f) zahájení a dokončení prací na zhotovovaném díle, g) soupis případných vad a nedodělků, pokud jej předávané díIo obsahuje s termínem jejich odstranění h) prohlášení zhotovitele, že díIo předává a objednatele, že díIo přejímá, i) datum a místo sepsání zápisu, j) jména a podpisy zástupců objednatele a zhotovitele, Objednatel je oprávněn převzít předmět smlouvy na základě protokolu o předání a převzetí předmětu díla i s případnými drobnými vadami a nedodělký, které samy o sobě nebo ve spojení s jinými nebrání užívání díla jako celku s tím, že v tomto protokolu o předání a převzetí budou zhotoviteli stanovený závazné termíny k jejich odstranění. Po podepsání protokolu o předání a převzetí díla oprávněnými zástupci obou smluvních stran, považují se veškerá opatření a lhůty v něm uvedené za dohodnuté, pokud některé ze stran neuvede, že s určitými jeho body nesouhlasí. Jestliže jsou objednatelem v protokole o předání a převzetí díla vady popsány nebo uvedený, jak se projevují, platí, že tím současně požaduje po zhotoviteli jejich bezplatné odstranění. Za vady, které se projevily po odevzdání díla, zodpovídá zhotovitel v rozsahu sjednané záruky. V případě, že objednatel řádně dokončené dílo, které je předmětem této smlouvy nepřevezme, uvede v zápise oprávněný důvod jeho nepřevzetí. Po odstranění nedostatků, pro které objednatel odmítl předmět smlouvy převzít, se opakuje přejímací řízení v nezbytně nutném rozsahu. 2 opakované přejímky sepíší smluvní strany dodatek k předmětnému protokolu z předání a převzetí díla, v němž objednatel prohlásí, že předmět smlouvy nebo jeho dohodnutou část od zhotovitele přejímá. Pokud se smluvní strany nedohodnou ani v opakovaném přejímacím řízení na oprávněnosti či neoprávněnosti nepřevzetí předmětu smlouvy ve lhůtě 5 pracovních dnů od zahájení opětovného předávacího řízení, bude vzniklý spor předán k rozhodnutí příslušnému soudu. Pravomocné rozhodnutí soudu je pro obě smluvní strany závazné. Zástupci smluvních stran, kteříjsou zmocnění k přejímání a předávání předmětu smlouvy, budou uvedeni ve stavebním deníku. XII. Záruka za dílo Zhotovitel odpovídá za úplnost a funkčnost předmětu díla, za jeho kvalitu, která bude odpovídat obecně závazným právním předpisům, platným technickým normám, standardům a podmínkám výrobců a dodavatelů materiálů a výrobků, platných v České republice v době jeho realizace, zadávacím podmínkám (zadávací dokumentaci) a požadavkům stanoveným v této smlouvě. Dílo ma' vady, jestliže jeho provedení neodpovída' požadavkům uvedeným ve smlouvě, příslušným právním předpisům, norma'm nebo jiné dokumentaci vztahující se k provedení díla nebo pokud neumožňuje užíva'ní, k němuž bylo určeno a zhotoveno. Zhotovitel odpovídá za vady, jež ma' dílo v době předání a převzetí, vady, které se projeví v záruční době. Za vady díla, které se projeví po záruční době, odpovída' jen tehdy, pokud jejich příčinou bylo prokazatelnějeho porušení povinností. Tyto vady je zhotovitel povinen v souladu s níže uvedenými podmínkami bezplatně odstranit. Zhotovitel poskytuje na provedené díIo zámku v délce 60 měsíců. Záruční doba začíná plynout ode dne řádného předání a převzetí Díla a odstranění všech vad a nedodělků uvedených v předávacím protokole. Vady zjištěné na provedeném díIe v průběhu záruční doby objednatel písemně (datovou zprávou, e-mailem) oznámí zhotoviteli, vadu popíše a uvede, jak se projevuje. Jakmile objednatel odeslal toto písemné oznamení, ma' se za to, že požaduje bezplatné odstranění vady. XIII. Způsob vyřízení reklamace zhotovitelem 10. Zhotovitel neodpovídá za vady, které byly po převzetí díIa způsobený objednatelem, třetí osobou nebo zásahem vyšší moci — požárem, záplavou, vichřicí. Objednatel se zavazuje uplatnit na'rok (dále též reklamace) na odstranění vady u zhotovitele písemně bezodkladně, nejpozději však do 30 kalendářních dnů poté, co za'vadu zjistil. Zhotovitel se zavazuje, že v případě vady díla, která se vyskytla v záruční době, poskytne objednateli níže uvedené plnění plynoucí z odpovědnosti zhotovitele za vady: a) bezplatně odstraní reklamované vady, b) uhradí náklady na odstranění reklamovaných vad v případě, kdy tak neučiní sám v souladu 5 odst. 4 tohoto článku, se lhůtou splatnosti 21 dnů po předložení vyúčtování objednatelem. Zhotovitel se v případě uplatnění reklamace vady díIa objednatelem zavazuje: a) potvrdit objednateli bezodkladně datovou zpra'vou nebo e-mailem přijetí reklamace vady díla s uvedením termínu uskutečnění prověrky vady, b) uskutečnit prověrku k zjištění důvodnosti a charakteru vady, c) zahajit bezodkladně prace na odstraňování vady, d) odstranit běžnou vadu bezodkladně, nejpozději však ve lhůtě 15 kalendářních dnů od oznamení vady objednatelem, e) odstranit vadu bránící užívaní díla nebo části díIa bezodkladně v technický nejkratším možném termínu, nejpozději však ve lhůtě 96 hodin od přijetí reklamace vady. Lhůty dle odst. 4 písm. a) až e) jsou platné, pokud nebudou s objednatelem dohodnutý lhůty jiné. Zhotovitel se zavazuje odstranit vady, které mají charakter havarie (vady, při jejichž neodstranění hrozí nebezpečí škody velkého rozsahu) ve lhůtě do 24 hodin od jejich uplatnění objednatelem (pokud nebude s objednatelem dohodnuta jina' lhůta). Objednatel je oprávněn takové vady uplatnit u zhotovitele bezprostředně telefonický, faxem nebo e-mailem. Pokud zhotovitel neodstraní vady v termínech dle odst. 4, 5, 6 tohoto článku, popř. nenastoupí na odstranění vad v termínech dle odst. 9 tohoto článku, je objednatel oprávněn odstranění vad sjednat se třetí osobou a příslušné na'kIadý vyúčtovat zhotoviteli v souladu 5 odst. 3 písm. b) tohoto článku. Zhotovitel je povinen takto vyúčtované na'kIadý objednateli uhradit. Za řadně uplatněnou reklamaci se považuje pro účely této smlouvy i písemná reklamace adresovaná zhotoviteli a podaná k poštovní přepravě v poslední den záruční doby. Zhotovitel se zavazuje započít s odstraněním uplatněné vady neprodleně po jejím oznamení, nejpozději však do 24 hodin po jejím oznamení. V případě hava'rie nebo vady bra'nící užívaní díla nebo jeho části je povinen započít s jejím odstraněním okamžitě. Záruční doba neběží po dobu, kdy po oznámení záruční vady až po její odstranění objednatel nemohl předmět díIa řadně užívat. 11. Z průběhu reklamačního řízení bude zhotovitelem pořízen zapis obsahující souhlas nebo zdůvodněný nesouhlas s uznáním reklamované vady. V případě uznaní vady bude zapis obsahovat termín odstranění vady, popis způsobu odstranění vady, případně zhotovitelem navrhovanou výši slevy za vadu. XIV. Odpovědnost za škodu .W Nebezpečí škody na zhotovovaném díle nebo jeho části nese zhotovitel v plném rozsahu až do dne předání a převzetí celého díIa bez vad a nedodělků. Zhotovitel neodpovídá za škodu na zhotovovaném díle, která byla způsobena neodvratitelnou událostí (např. živeIna' uda'Iost), nemající původ v jednání zhotovitele. Zhotovitel nese odpovědnost původce odpadů, zavazuje se nezpůsobovat únik ropných, toxických či jiných škodlivých látek při prováděnídíla. Zhotovitel je povinen učinit veškerá opatření potřebná k odvracení škody nebo kjejich zmírnění. Zhotovitel je povinen nahradit objednateli v plné výši škodu, která vznikla při realizaci a užívání díla v souvislosti nebo jako důsledek porušení povinností a závazků zhotovitele dle této smlouvy. Zhotovitel je povinen sjednat pojištění proti škodám způsobeným vlastní činností (pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetím osobám) v souvislosti s výkonem předmětu této smlouvy s pojistnou částkou odpovídající minimalně polovině ceny díla uvedené v článku V. odst. 1 této smlouvy (cena celkem bez DPH). Toto pojištěníje povinen zhotovitel udržovat v účinnosti po celou dobu zhotovování díla, resp. po celou dobu plnění svého zavazku z této smlouvy. Pojištění musí obsahovat krýtíjakékoliv škody způsobené na majetku, zdraví třetích osob včetně krytí odpovědnosti za finanční škody. Pojistnou smlouvu je zhotovitel povinen kdykoliv objednateli na jeho požadaní předložit k nahlédnutí. V případě, že zhotovitel poruší povinnost být pojištěn v souladu s tímto ujednáním smlouvy a napravu nesjedna' ani do 7 dnů ode dne, kdy k tomu byl objednatelem vyzván, je objednatel opra'vněn od této smlouvy odstoupit. V případě, že při činnosti prováděné zhotovitelem dojde ke způsobení prokazatelné škody objednateli, nebo třetím osobám, která nebude kryta pojištěním sjednaným ve smyslu odst. 5 tohoto článku, je zhotovitel povinen tyto škody uhradit z vlastních prostředků. XV. Sankční ujednání Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 5.000,00 Kč za každý i započatý den prodlení v případě, že nepřevezme staveniště a nezahají provádění díla v termínu sjednaném v této smlouvě. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 5.000,00 Kč za každý i započatý den prodlení s předa'ním díla ve lhůtě stanovené dle článku Vl. odst. 1 této smlouvy. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 1.000,00 Kč za každý prokazatelně zjištěný případ nedodržení pořádku na pracovišti. Pokuta bude vyúčtovana až poté, kdy zhotovitel zjištěné nedostatky zapsané ve stavebním deníku objednatelem nebo jeho zástupcem ve stanoveném termínu odstraní. V případě prodlení s vyklizením a vyčištěním místa plnění díla se zhotovitel zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši 1.000,00 Kč za každý i započatý den prodlení. V případě, že zhotovitel neodstraní nedodělký či vady uvedené v zápise o předání a převzetí díla v dohodnutém termínu, zaplatí objednateli smluvní pokutu 5.000,00 Kč za každý nedodělek či vadu, u nichžje v prodlení, a za každý den prodlení. Pokud zhotovitel neodstraní reklamovanou vadu ve sjednaném termínu, je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu 5.000,00 Kč za každou reklamovanou vadu, u níž je v prodlení a za každý den prodlení. OznačiI-Ii objednatel v reklamaci, že se jedna o vadu, která brání řádnému užívaní díla, případně hrozí nebezpečí škody velkého rozsahu (havárie), sjednávají obě smluvní strany smluvní pokuty v dvojnásobné výši. Smluvní strany se dohodly, že přeruší-Ii zhotovitel bezdůvodně prace na díle na dobu delší než 5 pracovních dnů, anebo nedodrží-Ii zhotovitel při provádění díIa opakovaně i přes upozornění 10. 11. 12. 13. 14. objednatele ČSN, EN a technologické předpisy, zavazuje se zhotovitel za každý jednotlivý případ porušení kterékoli z výše uvedených povinností zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 5.000,00 Kč. Nebude-Ii faktura uhrazena ve lhůtě splatnosti (mimo pozastavku), je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky bez DPH za každý den prodlení. Použití finančních prostředků z dotace od dotujícího orga'nu se bude řídit tokem těchto finančních prostředků, na tyto finanční prostředky se nevztahuje sankce za pozdní platby. Smluvní pokuty sjednané touto smlouvou zaplatí povinna' strana nezávisle na zavinění a na tom, zda a v jaké výši vznikne druhé straně škoda, kterou lze vymáhat samostatně. Smluvní pokuty se nezapočítávají na náhradu případně vzniklé škody. Smluvní pokuty je objednatel oprávněn započíst proti pohleda'vce zhotovitele. V případě, že taková pohledávka neexistuje, bude objednatelem vystavena a zhotovitelem uhrazena faktura v souladu s článkem V|||. této smlouvy. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody způsobené porušením povinnosti i v případě, že se jedna' o porušení povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta, a to i ve výši přesahující smluvní pokutu. Náhrada škody zahrnuje skutečnou škodu a ušIý zisk. V případě, že zavazek provést díIo zanikne před řádným ukončením díla, nezanika nárok na smluvní pokutu, pokud vznikl dřívějším porušením povinnosti. Zánik za'vazku pozdním splněním neznamena zanik nároku na smluvní pokutu za prodlení s plněním. Vpřípadě porušení předpisů týkajících se BOZP (zejména zákona č. 309/2006 Sb., stavebního zákona, nařízení vlády č. 591/2006 Sb., o bližších minima'lních požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů) kteroukoliv z osob vyskytujících se na místě prova'dění díla, je zhotovitel je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 3.000,00 Kč za každý jednotlivý případ. V případě, že zhotovitel poruší povinnost stanovenou v čl. X. odst. 3 této smlouvy, bude objednatelem zhotoviteli účtova'na smluvní pokuta ve výši 5.000,00 Kč za každý zjištěný případ. XVI. Odstoupení od smlouvy Objednatel, nad rámec obecné úpravy dle platných právních předpisů,je také oprávněn písemně odstoupit od smlouvy, pokud zhotovitel, po předchozím písemném upozornění objednatele: a) nezahají provedení díIa do 14 dnů ode dne předa'ní místa plnění díla. b) neodstraní v průběhu provedení díIa vady zjištěné objednatelem a uvedené v zápisu z kontrolního dne, a to ani v dodatečné lhůtě stanovené písemně, c) bezdůvodně přeruší provedení díla na dobu de|šíjak 15 pracovních dnů, d) je v prodlení s dokončením díIa specifikovaném v článku Vl. odst. 1 této smlouvy po dobu delší než 30 dnů, e) přes písemné upozornění objednatele provádí dílo s nedostatečnou odbornou péčí, v rozporu s projektovou dokumentací, platnými technickými normami, obecně závaznými právními předpisy, touto smlouvou, případně pokyny objednatele, f) v případech, kde je k úkonům zhotovitele nutný předchozí písemný souhlas objednatele a zhotovitel činí tyto úkony bez tohoto souhlasu, g) nedodržení smluvních ujednaní o záruce za jakost. V případě, že objednatel odstoupí od smlouvy z důvodů uvedených vodst. 1, není povinen v ramci vzájemného vypořádání uhradit zhotoviteli ža'dnou platbu, byť se podle smlouvy stala splatnou, a to až do dokončení díIa náhradním zhotovitelem. Každá ze smluvních stran je také opra'vněna písemně odstoupit od smlouvy, pokud: a) na majetek druhé smluvnístraný bylo zahájeno insolvenční řízení, b) druhé smluvní strana vstoupí do likvidace, c) nastane vyšší moc uvedena' v příslušné části smlouvy, kdy dojde k okolnostem, které nemohou smluvní strany ovlivnit, a které zcela a na dobu delší než 90 dnů znemožní některé ze smluvních stran plnit své závazky ze smlouvy. Pokud odstoupí od smlouvy objednatel z důvodů uvedených v odst. 1 nebo 3, nebo některé ze smluvních stran z důvodů uvedených v odst. 4, smluvní strany sepíší protokol o stavu provedení díIa ke dni odstoupení od smlouvy; protokol musí obsahovat zejména soupis veškerých uskutečněných prací a dodávek ke dni odstoupení od smlouvy. Za'věrem protokolu smluvní strany uvedou finanční hodnotu dosud provedeného díla. V případě, že se smluvní strany na finanční hodnotě díIa neshodnou, nechají vypracovat příslušný znalecký posudek soudním znalcem. Smluvní strany se zavazují přijmout tento posudek jako konečný ke stanovení finanční hodnoty díIa. K určení znalce, jakož i k úhradě ceny za zpracova'ní posudku je nutná dohoda obou smluvních stran. Vzájemné pohledavky smluvních stran vzniklé do dne odstoupení od smlouvy podle odst. 1, 3 a 4 se vypořádají vzájemným zápočtem, přičemž tento zápočet provede objednatel. Za den odstoupení od smlouvy se považuje den, kdy bylo písemné oznámení o odstoupení oprávněné smluvní strany doručeno druhé smluvní straně. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší nikoliv od počátku, nýbrž ode dne odstoupení od smlouvy. Odstoupením od smlouvy nejsou dotčena pra'va smluvních stran na úhradu smluvní pokuty a na náhradu škody. XVII. VySSI moc Smluvní strany jsou zproštěný odpovědnosti za částečně nebo úplné neplnění smluvních závazků, jestliže k němu došlo v důsledku vyšší moci. Za vyšší moc se pro účel smlouvy považují okolnosti, které vznikly po uzavření smlouvy v důsledku stranami nepředvídatelných a neodvratitelných událostí mimořádné povahý,jež mají bezprostřední vliv na provedení díIa. Za vyšší moc se dále zejména považují valka, pandemie, nepřátelské vojenské akce, teroristické útoky, povstání, občanské nepokoje a přírodní katastrofy. V případě, že nastane vyšší moc, prodlužuje se lhůta ke splnění smluvních povinností o dobu, během níž vyšší moc trva. Jestliže v důsledku vyšší moci dojde k prodlení s termínem provedení díla o více než 60 dnů, dohodnou se smluvní strany, v případě za'niku smluvních stran subjekty, na které přejdou práva a povinnosti smluvních stran, na dalším postupu provedení díIa změnou smlouvy nebo na jejím ukončení. V případě, že některá smluvní strana není schopna plnit své závazky ze smlouvy v důsledku vyšší moci, je povinna neprodleně a písemně o této skutečnosti vyrozumět druhou smluvní stranu. Obdobně poté, co účinky vyšší moci pominou, je smluvní strana, jež byla vyšší mocí dotčena, povinna neprodleně a písemně vyrozumět druhou smluvní stranu 0 této skutečnosti. XVIII. Závěrečná ustanovení Tato smlouva nabýva platnosti a účinnosti dnem, kdy vyjádření souhlasu s obsahem navrhu dojde druhé smluvní straně, pokud zákon č. 340/2015 Sb., o zvla'štních podmínka'ch účinnosti některých smluv, uveřejňova'ní těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů, nestanovíjinak. V takovém případě nabýva smlouva účinnosti uveřejněním v registru smluv. Smluvní strany se dohodly, že pokud se na tuto smlouvu vztahuje povinnost uveřejnění v registru smluv ve smyslu zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínka'ch účinnosti některých smluv, uveřejňova'ní těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů, provede uveřejnění v souladu se zákonem objednatel. Změnit nebo doplnit tuto smlouvu mohou smluvní strany pouze formou písemných dodatků, které budou vzestupně číslovaný, výslovně prohlášeny za dodatek této smlouvy a podepsaný oprávněnými za'stupci smluvních stran. Smluvní strany mohou ukončit smluvní vztah písemnou dohodou. Při ukončení smlouvy jsou smluvní strany povinný vzájemně vypořádat své závazky, zejména si vra'tit věci předané k provedení díla, vyklidit prostory poskytnuté k provedení díla a místo provedení díla a uhradit veškeré splatné peněžité závazky podle smlouvy; zánikem smlouvy rovněž nezanikají nároky na náhradu škody a na smluvní pokutu podle smlouvy. 4. Objednatel může smlouvu vypovědět písemnou výpovědí bez uvedení důvodu s jednoměsíční výpovědní lhůtou, která začíná běžet dnem doručenívýpovědi druhé smluvní straně. 5. V případě zaniku zavazku před řa'dným splněním díla je zhotovitel povinen ihned předat objednateli nedokončené díIo včetně věcí, které opatřil a které jsou součástí díla a uhradit případně vzniklou škodu. Objednatel je povinen uhradit zhotoviteli cenu věcí, které opatřil a které se staly součástí díla. Smluvní strany uzavřou dohodu, ve které upraví vzájemná práva a povinnosti. 6. Zhotovitel se zavazuje, že jakékoliv informace, které se dozvěděl v souvislosti s plněním předmětu smlouvy nebo které jsou obsahem předmětu smlouvy, neposkytne třetím osobám. 7. Zhotovitel nemůže bez souhlasu objednatele postoupit svá práva a povinnosti plynoucí ze smlouvy třetí osobě. 8. Pro případ, že kterékoliv ustanovení této smlouvy oddělitelné od ostatního obsahu se stane neúčinným nebo neplatným, smluvní strany se zavazují bez zbytečného odkladu nahradit takové ustanovení novým. Případná neplatnost některého z takovýchto ustanovení této smlouvy nema za následek neplatnost ostatních ustanovení. 9. Osoby podepisující tuto smlouvu svými podpisy stvrzují platnost svých jednatelských opra'vnění. 10. Zhotovitel se zavazuje účastnit se na základě pozvánky objednatele všech jednaní týkajících se předmětného díla. 11. Písemnosti se považují za doručené i v případě, že kterékoliv ze stran její doručení odmítne či jinak znemožní. 12. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, a že byla uzavřena po vza'jemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek, a že se dohodly o celém jejím obsahu, což stvrzují svými podpisy. 13. Vše, co bylo dohodnuto před uzavřením smlouvy, je právně irelevantní a mezi smluvními stranami platíjen to, co je dohodnuto v této písemné smlouvě. 14. Tato smlouva je uzavíra'na elektronický. 15. Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy: č. 1 — položkový rozpočet, č. 2 — poddodavatelské schéma (bez poddodavatelů). V Prachaticích dne: V Českých Budějovicích dne: Za ObjednateIe: Za Zhotovitele: Nemocnice Prachatice, a.s. PRADAST, spol. s r.o. Ing- MiChal Ing. Michal Čarvaš Digitálně podepsal Digitálně pcdepm Ing' PEtr Ing. Petr Steinbauer v ' Datum: 2023.07.03 V Datum: 2023.07.10 Carvas 13:23:56+02'00' Stel n ba UG I' 08:05:31 +02'00' Ing. Michal Čarvaš, MBA Ing. Petr Steinbauer předseda představenstva jednatel Digitálně podepsal MU Dr. MUDr. Roman Čerkl Roman Čerkl Datum: 20230110 07: * 2 +02'00' MUDr. Roman Čerkl člen představenstva REKAPITU LACE STAVBY Kód: 2205003 Stavba: Rozšíření zaměstnaneckého parkoviště Nemocnice Prachatice, a.s. KSO: CC-CZ: Místo: Prachatice Datum: 9. 5. 2023 Zadavatel: IČ: 26095165 Nemocnice Prachatice, a.s. DIČ: Uchazeč: IČ: 60826053 Pradastspols r.o. DIČ: CZ60826053 Projektant: IČ: 49974424 Agroprojekt Jihlava, spol.s.m. DIČ: Zpracovatel: IČ: 49974424 Agroprojekt Jihlava, spol.s.m. DIČ: Poznámka: Soupis prací je sestaven s využitím Cenové soustavy URS. Položky, které pochází z této cenové soustavy, jsou ve sloupci 'Cenová soustava' označeny popisem 'CS ÚRS' 51 úrovní příslušného kalendářního pololetí. Veškeré další inlormace vymezující popis a podmínky použití těchto položek z Cenové soustavy, které nejsou uvedeny přímo v soupisu prací, jsou neomezeně dálkově k dispozici na webu podminky.urs.cz. Cena bez DPH 1 886 886,00 Sazba daně Základ daně Výše daně DPH základní 21,00% 1 886 886,00 396 246,06 Snížená 15,00% 0,00 0,00 Cena s DPH v CZK 2 283 132,06 Digitálně podepsal Ing' Petr lng. PetrSteinbauer ' Datum: 2023.07.03 Stel „ ba u er 08:11:50 +02'OO' Sirena 1 z21 REKAPITULACE OBJEKTÚ STAVBY A SOUPISÚ PRACÍ Kód: 2205003 Stavba: Rozšíření zaměstnaneckého parkoviště Nemocnice Prachatice, a.s. Místo: Prachatice Datum: 9. 5. 2023 Zadavatel: Nemocnice Prachatice, a.s. Projektant: Agroprojekt thlava, spol.s.r.o. Uchazeč: Pradastspols r.o. Zpracovatel: Agroprojekt thlava, spol.s.r.o. Kód Popis Cena bez DPH [CZK] Cena s DPH [CZK] Typ Náklady stavby celkem 1 886 886,00 2 283 132,06 IO 101 Parkovací a odstavné plochy 1 556 788,55 1 883 714,15 ING IO 801 Terénní úpravy 107 735,07 130 359,43 ING VON Vedlejší a ostatní náklady 222 362,38 269 058,48 VON Sirena 2 z 21